مرکز تعمیرات اسنپ ریپیر با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات انواع کولرگازی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط استان مازندران از جمله شهرهای رامسر ، تنکابن ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر، آمل ، آستارا ، بابل ، بابلسر ، قائم شهر ، ساری ، گلوکاه ، محمود اباد ، فریدون کنار و …  در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات کولر گازی خود با شماره تلفن 91011880-011 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات اسنپ ریپیر میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات اسنپ ریپیر بر روی این شماره 91011880-011  و یا عکس زیر کلیک کنید.

در روزهای گرم تابستان استفاده از تهویه کننده هوا نیاز هر منزلی است. تهویه هوا باعث کاهش مشکلات تنفسی، از بین بردن مشکلات تنفسی، از بین برنده ویروس ها، باکتری ها، قارچ و کپک و رفع بوهای زائد می شود.

کولر گازی

تنفس هوای مطبوع در واقع همان تهویه هوا چه در روزهای سرد سال و چه در روزهای گرم تابستان نیاز طبیعی همه ‌ما است. برای این کار استفاده از انواع کولرگازی و اسپیلت به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود. دستگاه ‌های تهویه و خنک ‌کننده مانند کولر گازی بعلاوه بر اینکه هوای مناسب فضای خانه و محیط کار را تأمین می‌کنند، مانع از افزایش مصرف آب و گاز در خانواده ها می شود.

انواع کولر گازی

استفاده از کولرگازی و اسپیلت امروزه بسیار رایج است. این دستگاه‌ های تهویه هوا مشکلات کولرهای آبی دیگر را ندارد. کولرهای گازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. نمونه‌های خارجی آن‌ها مانند گذشته بسیار بیشتر از قیمت های نمونه های داخلی هست.
کولر گازی‌ سامسونگ، ال‌جی، ایران رادیاتور و … در حال حاضر جزو بهترین‌های کولرگازی هستند که از طول عمر بالا و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند.
کولرهای گازی علاوه ‌بر کاهش مصرف برق و آب(مانع از افزایش هزینه های آب و گاز می شوند) مزایای بیشمار دیگری نیز دارند. کولرهای گازی بدون هیچ‌ گونه صدا محیطی مملو از آرامش با هوایی بسیار مطبوع و تهویه شده برای شما ایجاد و تامین می‌کنند. برخی از مدل‌های کولرهای گازی دارای فیلتر ضد حساسیت و برای افراد با مشکلات تنفسی گزینه بسیار مناسبی هستند. برخی از مدل‌های کولر گازی علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند. این مدل‌ها برای افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده مانند تهران زندگی می‌کنند بسیار مناسب هستند.
کولرهای گازی کمپانی های سامسونگ، ال جی، دوو و … ظرفیت بسیار بالایی در تولید هوای خنک و گرم در محیط منزل را دارند از این رو انتخاب بسیار مناسبی هم برای سالن‌ های بزرگ مانند مساجد، تالارها، سالن‌های پذیرایی و .. هستند.

مهم‌ترین مزیت این تهویه کننده‌ها تنظیم خودکار هوای آن‌ها است. این دستگاه‌ها مجهز به سیستمی هستند که می‌توانند هوای فضای مورد نظر خود را از نظر دمایی حس کنند و براساس آن هوا را در چرخش نگه دارند. این دستگاه‌ها هر گونه تغییر دما را حس می‌کنند و به ترموستات منتقل می‌کنند.

تعمیر و نگهداری کولرگازی در مازندران