تعمیر مایکروویو استیل البرز

مرکز تعمیرات استیل البرز با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو استیل البرز با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو استیل البرز خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات استیل البرز میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات استیل البرز بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند مایکروویو استیل البرز

شرکت صنایع فولاد البرز (Private Held) ، تولید کننده ایرانی لوازم آشپزخانه داخلی است. توسط نوید ایزد پناه در سال 1992 با ظرفیت سالانه حدود 200.000 قطعه سینک ظرفشویی در شیراز با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات خط تولید تاسیس شده است. “البرز” این برند با تأسیس دومین کارخانه خود در تهران برای تولید Hob ، Hood ، Oven و مایکروویو توسعه یافته است و در سال 1996 شرکت زیرمجموعه دیگری در شیراز به نام “خرم صنعت” تاسیس شده است تا محصولات بیشتری تولید شود. قالب بندی و تنوع در اشکال و ابعاد سینک ها را ممکن می سازد. در سال 1997 این شرکت زیرمجموعه شرکت Seven Diamonds Co شد که دومین تولید کننده ورق گالوانیزه بر اساس استانداردهای بین المللی در ایران است.

نکات ایمنی استفاده از مایکروویو استیل البرز

از ظروف مناسب مایکروویو استفاده کنید
صفحه گردان مایکروویو استیل البرز

صفحه گردان مایکروویو استیل البرز

اگر برای گرم کردن غذا از ظرفی استفاده می کنید که برای مایکروویو ایمن نیست ، ظرف می تواند ذوب شده ، ترک بخورد یا آتش بگیرد. مواد شیمیایی سمی می توانند آزاد شوند و در غذای شما جذب شوند و مایکروویو شما آسیب ببیند. گذشته از این عوارض جانبی خطرناک ، هنگام استفاده از ظرف ایمن بدون مایکروویو ، غذای شما به طور موثر یا مداوم گرم نمی شود.

اکثر ظروف سرامیکی یا شیشه ای برای مایکروویو مناسب نیستند. برای بررسی اینکه آیا ظرف/ظرف شما گرم می شود یا خیر ، به دنبال برچسب سازنده باشید. برچسب باید به شما بگوید که آیا می توانید آن را گرم کنید یا خیر. اگر ظرف شما برچسب ندارد ، می توانید مراحل آزمایش ایمنی مایکروویو ظروف را دنبال کنید.

ایمنی مواد غذایی

یکی از مهمترین نکات ایمنی مایکروویو ، ایمنی غذا است. هنگام یخ زدایی غذا ، باید مطمئن شوید که مراحل صحیح را دنبال می کنید تا از مسمومیت غذایی جلوگیری کنید. اگر در حال ذوب کردن غذا هستید ، حتماً از دکمه یخ زدایی استفاده کنید. مطمئن شوید که قبل از گرم کردن بسته بندی را برداشته اید (اگر بسته بندی دارای دستورالعمل گرمایش است ، بررسی کنید که آیا ظرف برای مایکروویو سالم است یا خیر).

اگر گوشت ، ماهی ، مرغ یا تخم مرغ را یخ زده دارید ، مطمئن شوید که آن را فوراً می پزید. اگر اجازه دهید برای مدت طولانی بماند ، باکتری های مضر می توانند تکثیر شده و باعث مسمومیت غذایی شوند. پس از یخ زدایی گوشت خام ، مایکروویو را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ باقیمانده ای وجود ندارد. بقایای مواد غذایی یخ زده را تمیز کنید و مطمئن شوید که ظروف/بسته بندی تمیز یا دور ریخته شده اند.

دستورالعمل ها را دنبال کنید

اگر دفترچه راهنمای کاربر دستگاه خود را دارید ، نکات ایمنی مایکروویو را می توانید به راحتی پیدا کنید. این کتابچه راهنمای خاصی در مورد تنظیمات مورد استفاده برای فعالیتهای خاص و همچنین توصیه های ایمنی خواهد داشت. در بیشتر کتابچه های راهنمای کاربر به شما توصیه می شود وقتی مایکروویو خالی است یا فلز یا فویل را در دستگاه گرم می کند ، از آن استفاده نکنید. اگر به نظر می رسد که مایکروویو در حالی که در باز است کار می کند ، باید فوراً از آن استفاده نکنید زیرا ممکن است در معرض تابش اجاق مایکروویو قرار بگیرید.

لازم به ذکر است که اگر از مایکروویو برای تهیه غذا (به عنوان مثال آزمایشگاه) استفاده نمی شود ، نباید از آن برای اهداف دوگانه استفاده شود. اگر از مایکروویو برای گرم کردن غذا استفاده می شود ، نباید از آن برای هیچ فعالیت دیگری استفاده شود. این به حداقل رساندن احتمال آلودگی متقابل کمک می کند.

احتیاط کنید

ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما برخی از بهترین نکات ایمنی مایکروویو عقل سلیم هستند. هنگام بیرون آوردن غذا از مایکروویو مراقب باشید. اگر ظرف داغ است ، از حوله چای یا دستکش مخصوص فر برای محافظت از دستان خود استفاده کنید. مایعات قابل اشتعال یا مایعات قابل احتراق را داخل مایکروویو قرار ندهید و اجزای الکتریکی دستگاه خود را دستکاری نکنید. اگر مشکوک هستید مشکلی وجود دارد ، با یک متخصص تماس بگیرید.

بعد از اینکه غذای خود را گرم کردید ، قبل از خوردن آن را برای مدتی بگذارید بماند. می توانید از گوشت درجه حرارت سنج استفاده کنید و مطمئن شوید که برای دمای مناسب برای مصرف رسیده است.

آزمایش نشت مایکروویو

اگر مایکروویو آسیب دیده باشد ، اشعه مضر می تواند از درب نشت کند. این زمانی اتفاق می افتد که مهر و موم آنطور که باید کار نمی کند ، یا اگر مایکروویو به نحوی هنوز با در باز کار می کند. خطا همیشه آشکار نیست ، بنابراین بازرسی منظم به شناسایی مشکل کمک می کند.

پس از اتمام آزمایشات ، گزارش و تاریخ آزمایش مجدد توصیه شده را به شما ارائه می دهیم. ما واقعاً به ایمنی اهمیت می دهیم – در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خدمات ما ، همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرابی های متداول مایکروویو استیل البرز

تعمیر مایکروویو استیل البرز

تعمیر مایکروویو استیل البرز

1. دود ، جرقه و بوی سوزان.

اینها نشانه یک مشکل جدی و فوری است. کار خود را متوقف کرده و بلافاصله مایکروویو را خاموش کرده و از برق بکشید. در صورت مشاهده دود یا جرقه ، یا بوی سوختن چیزی احساس بازگشت نمی کنید. مایکروویو شما خراب است و زمان تعویض فرا رسیده است.

2. غذا درست پخته نمی شود.

بخشی از جذابیت مایکروویو این است که به طور جدی زمان پخت را سرعت می بخشد. اگر مایکروویو شما غذا را بسیار کندتر از حالت عادی گرم می کند یا اصلاً کار نمی کند ، چیزی خاموش است.

اگر فکر می کنید قدرت مایکروویو شما در حال کاهش است ، آن را آزمایش کنید. یک فنجان آب را با قدرت زیاد به مدت دو دقیقه بپزید. اگر لوله کشی گرم نیست ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که مایکروویو جدیدی را در نظر بگیرید.

3. هنگام پخت صداهای وحشتناکی ایجاد می کند.

هنگام پخت ، مایکروویو شما باید نسبتاً بی صدا باشد و بیش از یک صدای همهمه ملایم ایجاد نکند. اگر بجای آن بلند شود و صداهای سنگ زنی ، وزوز یا تکان دهنده ایجاد کند ، چیزی اشتباه است. ابتدا تیغه های گردان و فن را بررسی کنید. یک تکه غذای باقیمانده یا عدم هم ترازی یک راه حل آسان است. اما اگر این مناطق خوب بررسی شوند ، مشکل بزرگتری در دست است که ممکن است با مایکروویو جدید به بهترین وجه حل شود.

4- درب به درستی بسته نمی شود.

هنگام بسته شدن ، درب مایکروویو باید کاملاً بسته شود. این یک ویژگی ایمنی مهم است که برای نگه داشتن اشعه طراحی شده است. اگر به نظر می رسد ترک خورده ، شدید فرسوده یا شکسته شده است ، این کافی است تا مایکروویو جدید را تضمین کند.

5. صفحه کلید کار نمی کند.

صفحه کلید جزء لاینفک پخت مایکروویو است. اگر در زمان پخت ، تنظیم قدرت یا دکمه شروع به کار ، پاسخ ندهد ، اوضاع رو به پایین خواهد رفت. ممکن است صفحه کلید به سادگی نیاز به تمیز کردن خوب داشته باشد. اما اگر این کار را انجام ندهد ، ممکن است زمان جایگزینی فرا رسیده باشد.

6. بیش از 10 سال سن دارد.

بیشتر مایکروویوها تا 10 سال عمر می کنند. اما حتی اگر دستگاه شما از مرز ده سال فراتر رفته و به نظر می رسد که در حال کار است ، ممکن است زمان آن باشد که ارتقا را در نظر بگیرید ، زیرا فناوری ها پیشرفت می کنند و بیشتر لوازم خانگی بسیار کارآمدتر می شوند.

محصولات مایکروویو استیل البرز

مایکروویو توکار استیل البرز مدل MH441 – مایکروویو استیل البرز مدل Ms251 – فر برقی گازی استیل البرز مدل FGE4 فر برقی گازی استیل البرز مدل FGE4 – فر برقی گازی استیل البرزفر برقی گازی استیل البرز مدل FGE50 – فر برقی گازی استیل البرز مدل FGE6 فر برقی گازی استیل البرز مدل FGE6 – فر استیل البرز مدل FE5 – فر توکار استیل البرز مدل FE5 W فر توکار استیل البرز مدل FE5 W – فر برقی گازی استیل البرز مدل FGE5

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو استیل البرز انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال استیل البرز
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست