تعمیر مایکروویو بوتان

مرکز تعمیرات بوتان با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو بوتان با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو بوتان خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بوتان میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بوتان بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند مایکروویو بوتان

شبکه خدمات مشتریان بوتان از اولین سال های تاسیس در راستای اصل مشتری ‌محوری و با هدف فراهم نمودن رفاه بیشتر خانواده‌ها، جهت پاسخگویی مناسب به نیاز مشتریان راه اندازی شد. بوتان از سال ۱۳۳۸ با راه‌اندازی اولین مرکز مشتریان، اقدام به ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان نمود. در آن زمان، مرکز مشتریان بوتان، تنها مرکز مجهز به سیستم بی‌سیم در کشور بود و این امکان را فراهم می کرد تا در حداقل زمان ممکن به درخواست های مشتریان رسیدگی شود. از سال ۱۳۶۷ با توسعه تولید محصولات گازسوز توسط بوتان، توسعه کمی و کیفی شبکه خدمات‌رسانی نیز در برنامه کار شرکت قرار گرفت و این حرکت در دهه ۷۰ با تاسیس مراکز مشتریان در سراسر کشور و مجهز شدن آن مراکز با سرویسکاران مجاز،  برای خدمت به مشتریان توسعه بیشتری یافت. در سال های بعد از آن تا کنون نیز توسعه این شبکه در دست انجام بوده است؛ به طوری که هم اکنون بوتان دارای گسترده ترین شبکه خدمات مشتریان در سراسر کشور با سرویسکارانی ماهر، مجرب و آموزش دیده می باشد.

نکات ایمنی استفاده از مایکروویو بوتان

آیا مایکروویو کثیف می تواند باعث جرقه شود؟

در صورت کثیف شدن بیش از حد ، روکش می تواند باعث جرقه زدن مایکروویو شود زیرا غذای پاشیده شده توسط مگنترون همچنان می سوزد و در نهایت جرقه ایجاد می کند.

چرا مایکروویو من جرقه می زند و دود می کند؟

3 دلیل اصلی که مایکروویو شما دود می‌کند(یا جرقه می زند) در نود و نه درصد موارد ، دلایل ظاهر شدن دود یا جرقه عبارتند از: نظافت نامناسب ، وسایل اشتباه و پخت زیاد. دفعات دیگر معمولاً آتش سوزی الکتریکی یا گرم شدن بیش از حد مگنترون است.

آیا ایستادن در مقابل مایکروویو ایمن است؟

بله ، می توانید با خیال راحت جلوی مایکروویو بایستید. اجاق های مایکروویو برای حفظ تابش طراحی شده اند. در مقابل شیشه ، یک صفحه محافظ مش محافظ با سوراخ های کوچک وجود دارد. “بنابراین می توانید از طریق سوراخ ها آنچه را که در فر می گذرد مشاهده کنید.

آتش سوزی در مایکروویو چگونه شروع می شود؟

غذا یا بسته بندی بیش از حد گرم مقصر اصلی است

آتش سوزی های مبتنی بر غذا در مایکروویو تقریباً همیشه به این دلیل رخ می دهد که شخصی زمان پخت غذا را بیش از حد ارزیابی کرده یا اشتباه وارد کرده است. سه دقیقه اضافی می تواند تفاوت بین یک سیب زمینی خوب پخته شده و یک آشفته دودی سوخته باشد.

آیا می توانید چیزها را در مایکروویو بسوزانید؟

سوزاندن غذا در مایکروویو معمولاً به دستگاه کوچک آسیب نمی رساند. با این حال ، می تواند غذای سوخته را داخل مایکروویو گیر کرده و بوی نامطبوعی را در کل خانه شما ایجاد کند. خوشبختانه چندین مورد برای تمیز کردن ایمن داخل مایکروویو در اختیار شماست.

آیا می توانم از مایکروویو بدون پوشش موجبر استفاده کنم؟
مگنترون مایکروویو بوتان

مگنترون مایکروویو بوتان

اگرچه ممکن است به نظر برسد که می توانید از اجاق مایکروویو خود بدون پوشش موجبر استفاده کنید ، اما ما اکیداً توصیه می کنیم که این کار را نکنید. استفاده مداوم می تواند باعث کوتاه شدن و/یا خوردگی مگنترون و مدارهای داخلی دستگاه شود و خطری برای ایمنی ایجاد کرده و در نهایت دستگاه را غیر قابل تعمیر کند.

چرا جرقه مایکروویو من در خارج ایجاد شد؟

اگر قسمتی از مایکروویو خراشیده یا آسیب دیده باشد ، فلز برهنه در معرض دید قرار گیرد ، این می تواند باعث ایجاد جرقه شود. حفره داخلی مایکروویو و مهر و موم درب باید تمیز نگه داشته شود. اگر بقایای غذا اجازه خشک شدن و کربن شدن داشته باشد ، این امر باعث ایجاد جرقه و آسیب به حفره می شود.

چه زمانی مایکروویو باید تعویض شود؟

برای اجتناب از جایگزینی بیش از هر 10 سال یکبار – که بیشتر تولیدکنندگان به ما می گویند که باید دوام بیاورند – شما می خواهید به خوبی از آن مراقبت کنید. ممکن است مایکروویو شما به اندازه کوره شما کثیف نباشد ، اما با این وجود ، یکی از بهترین راه ها برای خنک نگه داشتن آن تمیز نگه داشتن آن است.

مایکروویو چقدر باید دوام بیاورد؟

میانگین اجاق مایکروویو با استفاده معمولی حدود هفت سال دوام می آورد و حتی با استفاده زیاد و تعمیر و نگهداری ضعیف کمتر دوام می آورد. یک خانواده بزرگ ممکن است هر چهار تا پنج سال یکبار دستگاه خود را تعویض کنند زیرا به استفاده از آن برای گرم کردن تنقلات و غذاهای باقی مانده یا یخ زدایی غذا وابسته می شوند.

خرابی های متداول مایکروویو بوتان

1. هیچ قدرتی وجود ندارد

ممکن است یک راه حل واضح به نظر برسد ، اما گاهی اوقات به دلیل پنهان بودن سیم برق اکثر مایکروویوها در کابینت نادیده گرفته می شود. دوشاخه را پیدا کرده و مطمئن شوید که به خوبی در سوکت قرار دارد. در مرحله بعد ، بررسی کنید که آیا قفل روی درب هنگام بسته شدن در به درستی ثبت شده است یا خیر.

2. در بسته نمی شود

برای مایکروویوهای قدیمی ، احتمال بسته نشدن صحیح درب وجود دارد. اگر لولا خم یا شل شده باشد ، بسته نشدن صحیح درب باعث می شود دستگاه کار نکند. اگر می توانید این مشکل را تشخیص دهید ، پیچ های شل شده را محکم کنید یا لولا های خم شده یا آسیب دیده را تعویض کنید.

3. در گیر کرده است

زمانی بود که مایکروویوها با یک دکمه فشاری طراحی شده بودند تا در را رها کند. این روش باز شدن درب می تواند آسیب ببیند و دسترسی به دستگاه را به دلیل نقص مکانیسم رهاسازی مشکل کند. در بیشتر موارد ، مایکروویو دارای یک گزینه overdrive دستی است. اگر گزینه دستی یک گزینه بلند مدت قابل قبول نباشد ، هر دو دسته در و مکانیزم آزادسازی به راحتی قابل تعویض هستند.

4. عملکرد پیوسته

این شکست می تواند بیش از ناامیدی ایجاد کند. اگر دستگاه در بازه زمانی مناسب خاموش نشود ، می تواند مشکل ایمنی ایجاد کند. این می تواند نتیجه مشکلی در برد هوشمند مایکروویو باشد. این واحدی است که اجزای رایانه دستگاه را هدایت می کند. شما ممکن است یک قسمت جایگزین را در نظر بگیرید ، اما ممکن است هزینه بر باشد.

5 -گرمایش وجود ندارد

با گذشت زمان ، قدرت مایکروویو ممکن است تا حدی کاهش یابد که دستگاه نتواند غذا را بپزد. گذشته از احتمال خرابی قفل درب به دستگاه در زمان پخت و پز ، مشکل احتمالی دیگر خرابی دیود ولتاژ است. باز هم ، تصحیح این مسئله احتمالاً به بهترین وجه با یک دستگاه جدید انجام می شود.

6. صفحه داخلی نمی چرخد

صفحه گردان مایکروویو بوتان

صفحه گردان مایکروویو بوتان

صفحه چرخان داخلی داخل مایکروویو برای اطمینان از پخت یکنواخت غذا مورد نیاز است. قطعات مکانیکی که برای چرخاندن صفحه هماهنگ می شوند ممکن است توسط چیزی که در غلطک ها گیر کرده است مانع شوند. اگر نه توسط آوار ، ممکن است یک پیچ معیوب وجود داشته باشد که باعث می شود غلطک ها در محل خود بچسبند. در نهایت ، اتصال دهنده را بررسی کنید ، که در مرکز قرار می گیرد و صفحه را بچرخانید تا مشخص شود که شکستگی یا ترک وجود دارد.

7. سر و صدای زیاد در حین استفاده

هنگام استفاده از مایکروویو نباید صدای بلند ایجاد کند. اگر صدای شما پر سر و صدا است ، چندین منبع احتمالی وجود دارد. این می تواند موتور محرک یا مگنترون باشد. همچنین ممکن است مربوط به مشکلات دیود ولتاژ بالا یا فن خنک کننده باشد.

8. فن اگزوز کار نمی کند

برای وسایلی که در بالای اجاق گاز یافت می شود ، در مایکروویو پنکه خروجی اجاق گاز قرار می گیرد. مشکل می تواند مربوط به فیلتر هوا باشد. اگر تعویض فیلتر هوا مشکل را حل نکرد ، تمام قطعات را برداشته و آنها را تمیز کنید.

محصولات مایکروویو بوتان

ماکروفر بوتان مدل :CE320G – مدل: CE200 20 lit – مدل: CE230 22lit – مدل: CE29vv 22lit – مدل: RC280 32 lit – مدل: BC320 32lit.

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو بوتان انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بوتان
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست