تعمیر مایکروویو بکو

مرکز تعمیرات بکو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو بکو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو بکو خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بکو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بکو بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو بکو

برند بکو در سال 1955 آغاز شده است، زیرا کالاهای سفید در حال تبدیل شدن به یک وسیله در هر خانواده بود. از آن زمان ، به عنوان برند مستقل لوازم خانگی مورد علاقه اروپا تبدیل شده است. در دو دهه گذشته ، بکو بر نوآوری تمرکز کرده است تا زندگی مشتریانش راحت تر و سالم تر شود. سهولت استفاده و فناوری های کاربردی محصولات بکو، بکو را به سریع ترین برند در حال رشد در بازار اروپا تبدیل کرده است.

هدف بکو توانمندسازی نسل های جدید برای زندگی سالم تر است. وی بر توسعه محصولاتی که الهام بخش یک شیوه زندگی سالم هستند ، از لوازم آشپزخانه صرفه جویی در مواد مغذی گرفته تا یخچال هایی که مواد غذایی را برای مدت طولانی تری بهتر حفظ می کنند ، تمرکز می کند. محصولات بکو هم در وقت و هم در تلاش شما صرفه جویی می کند و به شما این امکان را می دهد که این زمان را به خود و خانواده اختصاص دهید.

برای پیشبرد اهداف خود ، بکو با سازمان های برجسته جهان در زمینه بهداشت و ورزش مانند FC Barcelona ، Unicef ​​و Fenerbahce Basketball Team همکاری کرده است. این به بکو این امکان را می دهد که به دانش و تأثیر انحصاری برسیم تا بچه ها و والدین را برای انتخاب شیوه زندگی سالم ترغیب کنیم.

نکات ایمنی در استفاده از مایکروویو

ایمنی عمومی: مایکروویو برای گرم کردن غذا و نوشیدنی ها در نظر گرفته شده است. خشک کردن غذا یا لباس و گرم کردن پد های گرم کننده، لغزش ، اسفنج ، پارچه مرطوب و موارد مشابه ممکن است منجر به آسیب ، احتراق یا آتش سوزی شود. این دستگاه برای استفاده در خانه و موارد مشابه مانند: فضاهای آشپزخانه در مغازه ها ، مغازه ها و سایر محیط های کاری است.

سعی نکنید درب آن را باز کنید. در غیر این صورت ممکن است در معرض انرژی مضر مایکروویو قرار بگیرید. قفل های ایمنی نباید غیرفعال یا دستکاری شوند.

هیچ شیءای را بین قسمت جلویی و درب فر قرار ندهید. اجازه ندهید خاک یا بقایای مواد پاک کننده روی سطوح باقی بماند. محصول شما برای پخت ، گرم کردن و یخ زدایی غذا در خانه در نظر گرفته شده است. از این دستگاه در خارج از منزل ، حمام ، محیط مرطوب یا در مکان هایی که می تواند خیس شود استفاده نکنید.

هرگز سینی شیشه ای را وارونه قرار ندهید. سینی شیشه ای را هرگز نباید محدود کرد. سینی شیشه ای و پشتی صفحه گردان همیشه باید در حین پخت استفاده شوند. همه مواد غذایی و ظروف غذا همیشه باید برای پخت روی سینی شیشه ای قرار گیرند. در صورت ترک خوردن یا شکستن سینی شیشه ای یا صفحه گردان ، با نزدیکترین مرکز خدمات مجاز تماس بگیرید.

سینی شیشه ای مایکروویو بکو

سینی شیشه ای مایکروویو بکو

چگونه مایکروویو بکو که کار نمی کند را تعمیر کنیم؟

مطمئن شوید که دستگاه شما به پریز برق وصل است. اگر مایکروویو هنوز کار نمی کند ، ببینید آیا یکی از موارد زیر مشکل را حل می کند یا خیر.
در را بسته نگه دارید
اگر درب آن محکم بسته نشده باشد ، مایکروویو شروع به کار نمی کند. اطمینان حاصل کنید که درب محکم بسته شده است.
مشکلات فنی را در نظر بگیرید
یک مشکل قبلی مانند ولتاژ پایین ممکن است دستگاه شما را متوقف کرده باشد. اگر دوباره شروع نمی شود ، سعی کنید آن را از برق بکشید. 10 ثانیه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید
در صورت ادامه مشکل ، ممکن است مایکروفر شما دارای مشکل فنی باشد. اگر مشکوک به این موضوع هستید ، با نمایندگی مجاز خدمات تماس بگیرید.

صفحه نمایش مایکروویو بکو کار نمی کند: دلایل و راه حل ها

1. اولین علت کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو

اولین دلیل احتمالی کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو می تواند خرابی برد کنترل اصلی باشد. اگر برد کنترل اصلی یا برد مدار خطا داشته باشد ، ممکن است با مشکل از بین رفتن ارقام یا خطوط روبرو شوید. این مشکل معمولاً در اثر از بین رفتن لحیم کاری یا خرابی خازن ایجاد می شود. برای این کار ، می توانید به مدار داخل دستگاه نگاه کنید و به دنبال خط شکسته باشید.

2. منبع تغذیه را بررسی کنید

یکی دیگر از دلایل احتمالی کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو ، خرابی منبع تغذیه است. اگر منبع تغذیه ای که به مایکروویو می آید مناسب نباشد ، این می تواند منجر به خاموش شدن صفحه نمایش دستگاه شود.

3. دما و فیوز مانیتور را بررسی کنید
فیوز مایکروویو بکو

فیوز مایکروویو بکو

اگر صفحه نمایش مایکروویو کار نمی کند ، باید دما و فیوز مانیتور را نیز بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هر دو از بین نرفته اند. هر نوع و مارک مایکروویو دارای فیوزهایی است که در قسمت ها یا نقاط مختلف دستگاه قرار دارند.

محصولات مایکروویو بکو

مایکروویو داخلی (900 وات ، 25 لیتر)
مایکروویو داخلی (900 وات ، 25 لیتر)
مایکروویو مستقل (700 وات ، 20 لیتر)
مایکروویو مستقل (700 وات ، 20 لیتر)

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو بکو انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بکو
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست