تعمیر مایکروویو جنرال الکتریک

مرکز تعمیرات جنرال الکتریک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو جنرال الکتریک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو جنرال الکتریک خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جنرال الکتریک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات جنرال الکتریک بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو جنرال الکتریک

مایکروویو از ضروریات آشپزخانه است. GE ، سازنده تعدادی از لوازم آشپزخانه با کیفیت ، طیف کاملی را پوشش می دهد. آنها طرح های داخلی ، صفحات میز و طرح های وسیع با دریچه ها می سازند. آنها حتی دارای طیف ترکیبی/مایکروویو هستند.

GE همچنین مایکروویو هوشمند تولید می کند. اینها از بهترین فناوری استفاده می کنند ، از جمله فعال سازی صدا و کنترل با الکسا. آنها همچنین دارای فناوری اسکن جهت تنظیم قدرت و زمان پخت می باشند.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید ، می توانید یک مایکروویو کوچک از GE تهیه کنید. ممکن است شما یک میز آشپزخانه ، یک مایکروویو داخلی یا یک دستگاه مایکروویو با برد وسیع بخواهید. همه این محصولات عالی به نظر می رسند و به خوبی کار می کنند. اگر آشپزخانه بزرگی دارید ، می توانید با پول بیشتری مایکروویو بزرگتری تهیه کنید. خانواده های بزرگ تمایل دارند این موارد را دوست داشته باشند.

مهم نیست که چه کسی هستید ، GE مایکروویو می سازد که احتمالاً برای شما کار می کند. راهنمای و نکات ما را بخوانید تا بهترین مایکروویو را برای نیازهای خود بیابید. عکسها و پیوندهایی را که به برخی از موارد دلخواه ما ارائه می دهیم نیز بررسی کنید.

نکات ایمنی استفاده از مایکروویو جنرال الکتریک

صفحه گردان مایکروویو جنرال الکتریک

صفحه گردان مایکروویو جنرال الکتریک

برای گرم کردن مجدد پیتزا ، یک فنجان آب روی صفحه گردان قرار دهید. پیتزا را به مدت 30 ثانیه یا بیشتر گرم کنید. آب برخی از مایکروویوها را جذب می کند تا پیتزا زیاد پخته نشود.
مایکروویو را با لیمو تمیز کنید. یک لیمو را از وسط نصف کنید. آب را در یک کاسه آب فشار دهید. ظرف را به مدت سه دقیقه روی حرارت بالا بپزید. پنج دقیقه دیگر در را بسته بگذارید. سپس ، در را باز کرده و با حوله کاغذی گرد و غبار را پاک کنید.
چرخ دستی مایکروویو چرخ دار صرفه جویی در فضا است. برای آپارتمان ها و آشپزخانه های کوچک عالی است. شما یک سبد قابل حمل برای مایکروویو و همچنین فضای ذخیره سازی اضافی دریافت می کنید.

عیب یابی مایکروویو جنرال الکتریک

مشکل علل احتمالی

سیگنال های کنترل را پس از ورود به زمان پخت یا تاخیر در شروع کنترل کنید. فراموش کرده اید دمای پخت یا زمان تمیز کردن را وارد کنید. پد BAKE و دمای مورد نظر یا پد SELF CLEAN STD/LOW و زمان تمیز کردن مورد نظر را فشار دهید.

غذا به درستی پخته یا برشته نمی شود.

کنترل های فر به طور نامناسب تنظیم شده است. قفسه نادرست است یا قفسه تراز نیست. ظروف نادرست یا ظروف آشپزی با اندازه نامناسب استفاده می شود. ترموستات فر نیاز به تنظیم دارد.

غذا به درستی کباب نمی شود

کنترل های فر به طور نامناسب تنظیم شده اند. از موقعیت قفسه نامناسب استفاده می شود. پختن غذا در تابه داغ یا ظروف برای کباب کردن مناسب نیستند. فویل آلومینیومی استفاده شده در تابه و توری کباب شده به درستی نصب نشده است و طبق توصیه شکاف داده می شود. در برخی مناطق ممکن است قدرت (ولتاژ) کم باشد. عنصر کباب را به مدت 10 دقیقه گرم کنید.

ساعت و تایمر کار نمی کنند

ممکن است فیوز در خانه شما سوخته یا قطع کننده مدار خراب شود. فیوز را تعویض کرده یا قطع کننده مدار را مجددا تنظیم کنید. -کنترل های فر به طور نامناسب تنظیم شده است.

چراغ فر کار نمی کند
لامپ مایکروویو جنرال الکتریک

لامپ مایکروویو جنرال الکتریک

لامپ شل یا معیوب است. لامپ را محکم یا تعویض کنید. چراغ عملکرد پد خراب است.

دمای فر خیلی گرم یا خیلی سرد

ترموستات فر نیاز به تنظیم دارد.

فر کار نمی کند

ممکن است فیوز در خانه شما سوخته یا قطع کننده مدار خراب شود. فیوز را تعویض کرده یا قطع کننده مدار را مجددا تنظیم کنید. -کنترل های فر به طور نامناسب تنظیم شده است.

اجاق خود تمیز نمی شود

دمای فر برای تنظیم عملکرد خود تمیز بسیار بالا است. اجازه دهید فر خنک شود و کنترل ها را مجددا تنظیم کنید. -کنترل های فر به طور نامناسب تنظیم شده است.
صدای “ترک خوردن” این صدای گرمایش و سرد شدن فلز در هر دو حالت پخت و پز و تمیز کردن است. این طبیعی است.

درب فر بعد از چرخه تمیز شدن باز نمی شود فر خیلی داغ است.

اجازه دهید فر زیر دمای قفل سرد شود.

فر بعد از چرخه تمیز شدن تمیز نمی شود

کنترل های فر به طور نامناسب تنظیم شده است. قبل از شروع چرخه تمیز کردن ، نشت های سنگین را تمیز کنید. کوره های کثیف ممکن است نیاز به خود نظافت مجدد یا برای مدت زمان طولانی تری داشته باشند.

وقتی می خواهید آشپزی کنید چراغ LOCKED روشن است درب فر قفل است زیرا دمای داخل فر از دمای قفل پایین نیامده است. پد CLEAR/OFF را فشار دهید. بگذارید فر خنک شود.

صفحه نمایش خالی می شود

ممکن است فیوز در خانه شما سوخته یا قطع کننده مدار خراب شود. فیوز را تعویض کرده یا قطع کننده مدار را مجددا تنظیم کنید. ساعت در حالت خاموش شدن است.

چشمک می زند قطع برق

تنظیم مجدد ساعت

قطع برق ، ساعت چشمک می زند قطع برق یا افزایش. تنظیم مجدد ساعت اگر فر در حال استفاده بود ، باید آن را با فشار دادن صفحه CLEAR/OFF ، تنظیم ساعت و تنظیم مجدد عملکرد پخت مجدداً تنظیم کنید.

بوی “سوزاننده” یا “چرب” که از دریچه خارج می شود این در کوره جدید طبیعی است و به مرور از بین می رود. برای سرعت بخشیدن به روند ، یک چرخه خود تمیز کردن را حداقل به مدت 3 ساعت تنظیم کنید.

بوی قوی عایق در داخل مایکروویو برای اولین بارهایی که از فر استفاده می شود طبیعی است. این موقتی است.

سر و صدای فن فن خنک کننده ممکن است به طور خودکار روشن شود. این طبیعی است. فن خنک کننده برای خنک شدن قسمتهای داخلی روشن می شود. ممکن است در مدلهای 30 اینچی تا 1-1/2 ساعت و در مدلهای 27 اینچی پس از خاموش شدن فر تا 2 ساعت کار کند.

برد هوشمند عملیات مختلف را زیر نظر دارد و می تواند حالت های خرابی خاصی را تشخیص دهد. در صورت خرابی های خاص ، پخت و پز خاتمه می یابد ، یک سیگنال چهار بوق شنیده می شود و یک کد خطا نمایش داده می شود.

با فشردن پد CLEAR صفحه کد خطا برداشته می شود ، مگر اینکه خرابی یک کلید کوتاه صفحه کلید باشد. تشخیص یک سنسور خراب بر ویژگی هایی که از آن سنسور استفاده نمی کنند تأثیری نخواهد داشت.

ارورها و کدخطاهای مایکروویو جنرال الکتریک

کدهای F4 (سنسور رطوبت باز یا کوتاه شده) و F6 (درجه حرارت بالا در حین پخت با مایکروویو) فقط برای پخت مایکروویو اعمال می شود. نمودار زیر حالت های خرابی را نشان می دهد که قابل تشخیص و نمایش هستند:

معنی کد خطا

F0

کلید خاموش OFF با جدا کردن کابل روبان و اندازه گیری پایه های کابل صاف 13-14 ، تعیین کنید که مشکل از صفحه کلید است یا کنترل. باید باز باشه هنگام فشار دادن کلید OFF باید 100-150 اهم باشد.

F1

ترمیستور حفره فر کوتاه شده است.

F2

بیش از حد دما 1-داخل حفره فر که توسط سنسور بیش از 650F بدون قفل یا 915F قفل شده اندازه گیری شده است. 2-فن خنک کننده در حالی که فر بالای 650F سوئیچ حرارتی را با سیم های زرد باز می کند. تصحیح: مخاطبین رله جوش داده شده. -فن خنک کننده متوقف یا مسدود شده است. -جریان هوا به عقب واحد مقاومت بالا در سیم/اتصالات سنسور فر.

F3

سنسور فر را باز کنید (بیش از 2900 اهم) -برق را قطع کنید. مهار سنسور را از کنترل جدا کنید. مقاومت سنسور (سرب سفید) را در دمای اتاق 1080 اهم با 2 اهم در هر درجه تغییر اندازه گیری کنید. -اگر سنسور بدی نیست به دنبال پایانه های مهار آسیب دیده باشید.

F4

سنسور فر کوتاه شده (زیر 950 اهم). -قطع برق مهار سنسور را از کنترل جدا کنید. مقاومت سنسور (سرب سفید) را در دمای اتاق 1080 اهم با 2 اهم در هر درجه تغییر اندازه گیری کنید. -سنسور را از مهار جدا کنید تا خطا مشخص شود.

F5

خرابی سرپرست مدار سنسور کنترل را جایگزین کنید

F6

دمای حفره بالا در حین پخت اجاق مایکروویو تشخیص داده می شود.

F7

ماتریس کوتاه شده یا کلید شروع. با جدا کردن کابل روبان و روشن کردن کنترل ، مشخص کنید که مشکل از صفحه کلید یا کنترل است. اگر هیچ کد F مشکلی با مدار کلید ندارد.

F8

خرابی تغییر داده EEPROM در صورت تکرار ، کنترل را جایگزین کنید.

F9

فن خنک کننده در حالی که فر بالای 650F سوئیچ حرارتی را با سیم های زرد باز می کند. فن خنک کننده یا جریان هوا برای کنترل منطقه.

FF

از بین رفتن مدار ایمنی موتور در. کنترل را جایگزین کنید

F76

صفحه کنترل لمسی خراب است.

SF

پد های کنترل فر به درستی فشرده نشده اند. پدهای BAKE و BROIL HI/LO باید همزمان فشار داده شوند و 3 ثانیه نگه داشته شوند.

قفل درب

چرخه خود تمیز کردن انتخاب شده است اما درب بسته نیست. در فر را ببندید.

محصولات مایکروویو جنرال الکتریک

مدل #: PVM9179FLDS – مدل #: PSA9120SPSS – مدل #: PSA9240SPSS – مدل #: PSA9240SPSS – مدل #: PVM9179EKES – مدل #: PVM9005BLTS – مدل #: PVM9005EJES – مدل #: PVM9005FMDS – مدل #: PVM9005SJSS – مدل #: PNM9216SKSS

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو جنرال الکتریک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال جنرال الکتریک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست