تعمیر مایکروویو دلونگی

مرکز تعمیرات دلونگی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو دلونگی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو دلونگی خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات دلونگی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات دلونگی بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند دلونگی

دلونگی یکی از محبوب ترین مارک های مایکروویو در انگلستان است – و دلیل خوبی هم دارد. مدل های این شرکت دارای قابلیت اطمینان و همه کاره هستند ، و مایکروویو دلونگی را به یک انتخاب عالی برای خانه های خانوادگی تبدیل می کند.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو دلونگی

1) هشدار: اگر مهر و موم درب یا درب آسیب دیده است ، از دستگاه تا زمانی که توسط یک مهندس تعمیرکار واجد شرایط (تعلیم دیده توسط سازنده یا خدمات مشتری نمایندگی فروش) تعمیر نشده است ، استفاده نکنید.

2) هشدار: انجام هرگونه سرویس یا عملیات تعمیر شامل برداشتن روکش که در برابر قرار گرفتن در معرض انرژی مایکروویو محافظت می کند ، برای هر فردی غیر از یک مهندس سرویس واجد شرایط خطرناک است.

3) هشدار: مایعات و سایر غذاها نباید در ظروف در بسته گرم شوند زیرا ممکن است منفجر شوند. تخم مرغ های داخل پوسته و تخم مرغ های کامل پخته شده نباید در اجاق های مایکروویو گرم شوند زیرا ممکن است حتی پس از اتمام گرم شدن مایکروویو منفجر شوند.

4) هشدار: قطعات قابل دسترسی ممکن است در حین استفاده بسیار داغ شوند. کودکان را از اجاق گاز دور نگه دارید. اجازه ندهید دستگاه (توسط کودکان) از نظر روانی ، جسمی یا حسی یا دارای تجربه یا دانش ناکافی از دستگاه استفاده شود ، مگر اینکه تحت نظارت دقیق و راهنمایی شخص مسئول ایمنی آنها قرار گیرد که می تواند از آگاهی از خطرات ناشی از آن اطمینان حاصل کند. استفاده نامناسب کودکان باید تحت نظارت باشند تا مطمئن شوند که با دستگاه بازی نمی کنند.

5) هشدار: هنگام کار در حالت ترکیبی ، فر بسیار داغ می شود. اجازه ندهید کودکان بدون نظارت بزرگسالان از آن استفاده کنند.

6) در تلاش برای کار با اجاق گاز با باز بودن درب ، دستگاه های ایمنی را دستکاری نکنید.

7) اگر اجسامی از هرنوع بین پنل جلویی اجاق گاز قرار گرفت ، اجاق را کار نکنید
در، درب. همیشه داخل در (E) را با استفاده از یک پارچه مرطوب و مواد شوینده غیر ساینده تمیز نگه دارید. اجازه ندهید خاک یا بقایای غذا بین صفحه جلویی فر و درب جمع شود.

8) در صورت خرابی کابل برق یا دوشاخه فر را کار نکنید زیرا خطر برق گرفتگی وجود دارد. برای جلوگیری از شوک الکتریکی ، در صورت خرابی کابل برق ، فوراً توسط سازنده ، مرکز راهنمای فنی مجاز یا مهندس خدمات مناسب واجد شرایط آن را تعویض کنید.

9) در صورت بیرون آمدن دود از فر ، آن را خاموش کرده و بلافاصله پریز را جدا کنید. در را بسته نگه دارید تا هرگونه شعله خاموش شود.

10) از ظروف مناسب فقط برای اجاق های مایکروویو استفاده کنید. به منظور جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و متعاقب آن خطر آتش سوزی ، توصیه می شود هنگام پخت غذا در ظروف یکبار مصرف ساخته شده از پلاستیک ، مقوا یا سایر مواد قابل اشتعال ، و هنگام گرم کردن مقادیر کمی غذا ، اجاق گاز را بررسی کنید.

عیب یابی مایکروویو دلونگی

این راهنمای نحوه تعمیر اجاق مایکروویو است. برای این منظور ما باید بدانیم که اجاق مایکروویو کار می کند ، چه چیزی معمولاً اشتباه می کند یا چگونه می توانیم مشکل اجاق مایکروویو را تشخیص دهیم و برای رفع آن به چه بخش یا قسمتی نیاز داریم. بنابراین در اینجا برخی از دستورالعمل های ساده گام به گام برای نحوه سرویس دهی درب اجاق مایکروویو ، نحوه برچیدن اجاق مایکروویو و نحوه آزمایش پروب دما آورده شده است. این راهنما همچنین به تعمیر کنترل لوازم خانگی ، تعمیر فن ، تعمیر سیم برق و تعمیر فیوز اشاره دارد.

فر مایکروویو چگونه کار می کند؟

اجاق مایکروویو وسیله ای برای گرم کردن و پخت سریعتر غذا نسبت به اجاق معمولی است. مگنترون در فر یک پرتو از امواج الکترومغناطیسی ایجاد می کند که به مایکروویو معروف است. این پرتو در سراسر مایکروویو منعکس می شود تا غذا گرم شود. مگنترون توسط یک ترانسفورماتور ، خازن (خطرناک!) و دیود تغذیه می شود که قدرت AC خانگی را به توان DC ولتاژ بالا که مگنترون نیاز دارد تبدیل می کند. کنترل ها به مگنترون می گویند چه مدت باید روشن بماند و در چه تنظیماتی قرار دارد.

با اجاق مایکروویو چه مشکلاتی ممکن است رخ دهد؟

خوشبختانه اجاق های مایکروویو تقریباً بدون مشکل هستند. اکثر مشکلات توسط خود مالک برطرف می شود. به عنوان مثال ، سیم برق می تواند آسیب ببیند ، سوئیچ قفل ، قطع حرارتی ، فن ، موتور گردان ، پروب دما یا لامپ ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد یا درب به درستی بسته نشود.

مگنترون مایکروویو دلونگی

مگنترون مایکروویو دلونگی

احتیاط!

هرگز سعی نکنید مگنترون را در اجاق مایکروویو بکوبید. فوق العاده خطرناک است.

چگونه می توانم مشکل اجاق مایکروویو را تشخیص دهم؟

اگر مایکروویو شما اصلاً کار نمی کند ، مطمئن شوید که برق در پریز برق است و فوراً سیم برق را آزمایش کنید. فیوز را بررسی کرده و در صورت کار نکردن یا معیوب بودن آن را تعویض کنید. همچنین مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده است.
اگر اجاق گاز به طور کامل نمی پزد یا فقط به صورت متناوب می پزد اما صفحه نمایش روشن است ، اطمینان حاصل کنید که کلید قفل درب ، برش حرارتی و تمام قسمت های اصلی و جزئی که در آزمون قبول نمی شوند را دقیق بررسی کنید.
اگر کوره فیوزها را دور می کند ، مطمئن شوید که درب معیوب است ، قفل یا مانیتور را بررسی کنید.
اگر چرخ فلک روشن نمی شود ، لطفاً از اتصال پلاستیکی زیر سینی عبور کنید. مجموعه غلتک را بررسی کنید و مطمئن شوید که سینی روی مکانیزم چرخاندن در سطح نشسته است.
در صورت برخورد مجدد با مشکلی در مایکروویو ، آن را به یک مرکز خدمات که در اجاق های مایکروویو کار می کند ببرید.
نکته رفع آن

قاب های مایکروویو معمولاً با استفاده از پیچ های مقاوم در برابر ضربه Torx به هم محکم می شوند. برای از بین بردن این اتصال دهنده ها به پیچ گوشتی یا بیت شش ضلعی نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که کالای مناسب را خریداری کرده اید زیرا حداقل هفت اندازه وجود دارد. با مقداری خاک رس از پیچ استفاده کنید و آن را به یک فروشگاه بزرگ سخت افزار یا قطعات خودرو ببرید.

برای تعمیر اجاق مایکروویو به چه چیزی نیاز دارم؟

می توانید قطعات جایگزین را از سازنده خریداری کنید. ابزارهایی که برای از بین بردن و آزمایش اجاق مایکروویو نیاز دارید شامل موارد زیر است:

پیچ گوشتی ها
آچارها
مولتی متر

مراحل تعمیر اجاق مایکروویو چیست؟

قفل درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید محکم است و آزاد کار می کند.

سرویس درب اجاق مایکروویو:

درب ، مانند قطعات شکسته را بررسی کنید.
مهر و موم درب را در لبه جلویی داخلی فر بررسی کنید ، از کمی صابون یا شوینده استفاده کنید ، آن را بشویید و خشک کنید. لولا درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید خراب نشده است.
قفل درب را در بیرون و داخل درب بررسی کنید تا مطمئن شوید که بدون مشکل کار می کند و گیر نمی کند.
مگنترون جزء اصلی مایکروویو است. سعی نکنید به آن سرویس دهید آن کار را به یک تکنسین آموزش دیده لوازم خانگی بسپارید.

اجاق مایکروویو را جدا کنید:
موتور گردان مایکروویو دلونگی

موتور گردان مایکروویو دلونگی

اجاق مایکروویو را باز کرده و همه سینی ها یا موتورگردان را داخل حفره فر خارج کنید. اگر دستگاه داخلی است ، همه دستگاه را در جای خود باز کرده و اجاق مایکروویو را خارج کنید.
دستگاه را در پشت آن روشن کرده و تمام پیچ ها یا پیچ هایی را که محفظه را به قاب نگه می دارند ، باز کنید.
هنگام برداشتن محفظه احتیاط کنید و خازن را شناسایی کنید و مطمئن شوید که به آن دست نزده اید. در خازنها ، جریان برق حتی در صورت قطع برق همچنان ادامه دارد.
به خازن دست نزنید!

سوئیچ ها و سایر اجزای ساده را بررسی و در صورت نیاز تمیز کنید. مگنترون را مختل نکنید (احتمالاً در محفظه ثانویه محصور شده است).
سیم برق ، فن ، فیوز ، قفل و سایر اجزای دستگاه را آزمایش کنید.
اجاق مایکروویو را مجدداً مونتاژ کرده و آزمایش کنید.

یک پروب دمای اجاق مایکروویو را آزمایش کنید:

(پروبهای دما دارای دو انتها هستند: دمای ایستگاه انتهایی سنسور و انتهای اتصال که نتایج را به مایکروویو می رساند.)

سنسور دماسنج را در یک فنجان آب گرم قرار دهید.
مولتی متر را برای اندازه گیری مقاومت (RX1 یا مقیاس مقاومت 1 بار) تنظیم کنید.
نکات آزمایش مولتی متر را در تمام طرفهای اتصال اتصال پروب دما نگه دارید. مقاومت (در اهم) باید بیش از صفر اما کمتر از بی نهایت باشد. اگر بی نهایت باشد ، پروب دما سیگنالی به مایکروویو نمی فرستد. پروب را با یک قسمت مشابه جایگزین کنید.
اگر پروب دما خوب است ، ممکن است برد کنترل داخل مایکروویو تعویض شود. اجاق مایکروویو را به تعمیرگاه ببرید و تعمیر کنید.
فیوز مایکروویو معمولاً در داخل سیم برق قرار دارد. می توانید آن را آزمایش کرده و جایگزین کنید.

محصولات مایکروویو دلونگی

SFORNATUTTO MAXI EO32752
SFORNATUTTO MIDI EO24752
SFORNATUTTO EO14902.W
EO 12512.WG

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو دلونگی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دلونگی
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست