تعمیر مایکروویو سانیو

مرکز تعمیرات سانیو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو سانیو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو سانیو خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سانیو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات سانیو بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند سانیو

SANYO یک شرکت الکترونیکی Fortune 500 ژاپنی است که در سال 1949 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در اوساکای ژاپن است. نام SANYO ، به معنی “سه اقیانوس”- به ویژه اقیانوس آرام ، اقیانوس اطلس و هند ، نمایانگر بنیانگذار ما ، مرحوم توشیو آیو ، بلندپروازی جدی برای ایجاد تجارت در سراسر جهان ، با استفاده از سه دارایی اصلی شرکت است: منابع انسانی عالی ، برتر فناوری و خدمات درجه یک.

از سال 1963 ، SANYO تلویزیون های با کیفیت بالا را به بیش از 40 میلیون مصرف کننده آمریکایی و بیش از 55 سال ارائه کرده است. سابقه محکم ، SANYO را قادر ساخته است که به عنوان برند تلویزیونی ژاپنی در ایالات متحده تبدیل شود. در حال حاضر ، SANYO در حال گسترش تجارت خود در مکزیک در Wal-Mart ، Sam’s Club و فروشگاه های آنلاین است.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو سانیو

الف) اجازه ندهید که اجاق گاز با در باز بماند.

مگنترون مایکروویو سانیو

مگنترون مایکروویو سانیو

(ب) قبل از فعال کردن مگنترون یا سایر منابع مایکروویو ، بررسی های ایمنی زیر را برای سرویس دهی به همه موارد انجام دهید و در صورت لزوم تعمیرات را انجام دهید: (1) عملکرد قفل شدن ، (2 ) بستن مناسب درب ها ، (3) آب بندی و آب بندی سطوح (قوس ، سایش و سایر آسیب ها) ، (4) آسیب یا شل شدن لولا و قفل ها ، (5) شواهدی از افتادن یا سوء استفاده.

(ج) قبل از روشن کردن فرکانس قدرت مایکروویو آزمایش سرویس یا بازرسی در محفظه های تولید کننده امواج موج دار ، مگنترون ، خط انتقال موج موج و حفره را از نظر هماهنگی ، یکپارچگی و اتصالات بررسی کنید.

د) هرگونه قطعات معیوب یا نامناسب در قفل ، مانیتور ، مهر و موم در ، و تولید و انتقال مایکروویو سیستمهای سیمانی باید قبل از رها شدن اجاق به صاحبخانه ، با روشهای توصیف شده در این دفترچه تعمیر ، تعویض یا تنظیم شوند.

(ه) بررسی نشت مایکروویو برای تأیید رعایت استانداردهای استاندارد فدرال باید انجام شود.

برای ایمنی کاربر ، لازم است تمام وسایل اصلی که برای کار به برق نیاز دارند ، دارای اتصال الکتریکی باشند.
تمام قوانین و مقررات کد را برای اتصال دستگاه بررسی کنید تا مطمئن شوید که نصب و راه اندازی با تمام کدهای محلی ، شهرداری و ایالت مطابق مقررات آب و برق محلی مطابقت دارد. در صورتی که یک دیواری دو شاخه محصور شده باشد ، مسئولیت شخصی استفاده کننده است تا با یک برقکار واجد شرایط تماس گرفته و با یک گیربکس سه شاخه مناسب بسته بندی شده و مطابق با برق جایگزین شود. از آداپتور دو شاخه استفاده نکنید ، از آنجا که زمین مناسب حتی اگر زاویه سیم یا زاویه فلزی به جعبه خروجی متصل باشد ، مطمئن نیست.

خرابی های متداول مایکروویو سانیو

سانیو مجموعه ای از اجاق های مایکروویو تولید می کند که هم مقرون به صرفه و هم کارآمد هستند. برخی از نمونه های مایکروویو سانیو شامل EM-S9515W ، EM-S2588B و EM-Z2100GS هستند. اگر مایکروویو Sanyo دچار مشکل شود ، می توانید به جای تماس با سرویس ، به تنهایی عیب یابی کنید تا مشکل را برطرف کنید. برخی از مشکلات متداول که روی اجاق های مایکروویو سانیو تأثیر می گذارد شامل خرابی در عملکرد و همچنین پخت نامناسب غذا است. برای عیب یابی دقیق تر ، به دفترچه راهنمای مالک مدل خود مراجعه کنید.

اگر مایکروویو Sanyo کار نمی کند منبع تغذیه را بررسی کنید. مطمئن شوید که سیم برق محکم به پریز دیواری متصل شده است. ممکن است لازم باشد پریز یا قطع کننده مدار را در خانه تنظیم کنید تا فر روشن شود. برای کارکردن مایکروویو ، درب نیز باید محکم بسته شود.

در صورت مشاهده جرقه ، قسمت داخلی مایکروویو سانیو را تمیز کنید. پس از هربار استفاده ، غذای باقی مانده باید پاک شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که از ظروف مخصوص مایکروویو استفاده می کنید ، زیرا ظروف خاصی مانند فولاد هنگام قرار گرفتن در داخل مایکروویو جرقه می زنند.

در صورت پخته نشدن غذا ، دریچه های تهویه مایکروویو سانیو را بررسی کنید. با تمیز کردن مایکروویو با یک پارچه شستشو آغشته به پاک کننده ملایم و آب گرم ، این پورت ها را باز کنید.

موتور گردان مایکروویو سانیو

موتور گردان مایکروویو سانیو

 

غلتک و صفحه گردان را داخل فر سانیو دوباره تنظیم کنید. اگر غلطک و صفحه گردان به درستی تراز نشده باشند ، نمی چرخد ​​و می تواند باعث شود غذای شما به طور ناهموار پخته شود.

مایکروویو را از برق بکشید و در صورت یخ زدگی صفحه کنترل ، دوباره آن را به پریز وصل کنید. با این کار میکرو کامپیوتر واقع در داخل مایکروویو سانیو به طور خودکار ریست می شود.

اگر در حین کار نوری درخشان نمی بینید لامپ داخل مایکروویو سانیو را تغییر دهید. لامپ سوخته است و باید با یک نوع منطبق جایگزین شود.

محصولات مایکروویو سانیو

EM-S9515W – EM-S2588B – EM-Z2100GS – اجاق گاز مایکروویو سانیو EM-S105AS 17 لیتری 700 وات مکانیکی
Sanyo EMS5597V / EMS5597B / EMS5597W

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو سانیو انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سانیو
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست