تعمیر مایکروویو شارپ

مرکز تعمیرات شارپ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو شارپ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو شارپ خود با شماره تلفن 91004470-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات شارپ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات شارپ بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

بررسی برند مایکروویو شارپ

مایکروویو مارک شارپ هر چه نیاز یا سبک شما داشته باشد گزینه های مورد نظر شما را دارد. اندازه ، سبک و گزینه های قرارگیری متناسب با نیازهای شما ، طیف وسیعی از ویژگی های کاربر پسند برای پخت آسان و تمیز کردن و چندین دهه تجربه برای عملکردی که می توانید به آنها اعتماد کنید.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو شارپ

تعمیر مایکروویو شارپ

تعمیر مایکروویو شارپ

همیشه دستورالعمل های سازنده و نکات ایمنی را برای مدل فر خود رعایت کنید.

سعی نکنید فر را با درب باز کار کنید زیرا عملکرد درب باز می تواند منجر به قرار گرفتن مضر در انرژی مایکروویو شود. مهم است که قفل های ایمنی را شکست ندهید یا دستکاری نکنید.

در صورت خرابی اجاق گاز ، آن را کار نکنید. بسیار مهم است که در فر به درستی بسته شود و آسیبی به موارد زیر وارد نشود: (1) در (خم) ، (2) لولا و چفت ها (شکسته یا شل شده) ، (3) مهر و موم درها و سطوح آب بندی ، (4) توری روی پنجره درب

هیچ شیئی را بین نمای جلوی فر و درب قرار ندهید. اجازه ندهید بقایای پخت و پز روی سطوح مهر و موم درب تجمع یابد. درها ، مهر و موم و حفره فر را به صورت دوره ای با مواد شوینده و آب ملایم تمیز کنید ، هرگز از شوینده های ساینده استفاده نکنید.

از اجاق گاز برای خشک کردن یا ضدعفونی کردن لباس یا سایر وسایل به دلیل خطر آتش سوزی استفاده نکنید. هنگام پاپ کورن در مایکروویو در نزدیک فر بمانید.
همیشه بر استفاده کودک از اجاق مایکروویو نظارت کنید.

هنگام بیرون آوردن غذا از فر ، مراقب باشید. غذای پخته شده در مایکروویو می تواند بسیار داغ باشد حتی اگر ظرف غذا احساس خنکی کند.

اجاق خالی را کار نکنید. در برخی از کوره ها می توان مگنترون فر را خراب کرد. در اجاق مایکروویو فقط از ظروف غیر فلزی و قابل استفاده در مایکروویو استفاده کنید.
فقط از ظروف پلاستیکی مخصوص استفاده در مایکروویو استفاده کنید. فیلم پلاستیکی نباید هنگام پخت غذا را لمس کند.

توصیه نمی شود از اجاق مایکروویو در کنسروهای خانگی استفاده کنید.

اجاق های مایکروویو فقط باید توسط پرسنل تعمیر و نگهداری مناسب تنظیم یا تعمیر شوند.

عیب یابی مایکروویو شارپ

مگنترون از ولتاژ بالا و جریان DC بالا برای تولید فرکانس مایکروویو که غذا را می پزد استفاده می کند. اگر مگنترون بسوزد ، مایکروویو گرم نمی شود. مگنترون قابل تعمیر نیست – اگر مگنترون بسوزد ، باید آن را تعویض کنید. (هشدار: اجاق مایکروویو می تواند مقدار کشنده ای از برق را در خازن ولتاژ بالای خود ذخیره کند ، حتی پس از خاموش شدن اجاق مایکروویو. به دلیل ولتاژ زیاد کارکرد و احتمال برق گرفتگی ، تعویض قطعات الکترونیکی بسیار خطرناک است. در مایکروویو. فقط یک تکنسین مجاز باید مگنترون را جایگزین کند.)

مگنترون مایکروویو شارپ

مگنترون مایکروویو شارپ

 

CPU داخل مایکروویو شارپ شما برنامه پخت و پز ، تایمر، مگنترون، چرخ فلک و تمام ورودی ها را از صفحه کنترل کنترل می کند. مشکل در CPU می تواند باعث اختلال در عملکرد فر شود و از پختن یا گرم کردن مجدد غذا جلوگیری کند. برای رفع مشکل می توانید CPU را ریست کنید یا برنامه فعلی را لغو کنید. خطاهای CPU معمولاً در هنگام وارد کردن دستورالعمل ها به کنترل پنل ، ناشی از افزایش قدرت یا مشکل نرم افزاری است.

مرحله 1
دکمه “Stop/Clear” را چند بار ضربه بزنید. این برنامه فعلی را لغو می کند و هرگونه ورودی اشتباه که CPU را گیج می کند پاک می کند. دستورالعمل های آشپزی خود را دوباره وارد کرده و دکمه “Start/Minute Plus” را فشار دهید. تا زمانی که دکمه “شروع” را فشار ندهید ، چرخه پخت شروع نمی شود.

گام 2
اطمینان حاصل کنید که پردازنده در حالت قفل نیست. اجاق های مایکروویو تیز مانع استفاده کودکان یا افراد غیر مجاز از CPU با ویژگی قفل می شوند. دکمه “Clock” و سپس “1” را فشار دهید ، سپس “Start” را برای سه ثانیه نگه دارید. هنگامی که CPU مایکروویو فعال شد ، “SAFE” روی صفحه ظاهر می شود. این مراحل را برای بازگرداندن قفل کودک تکرار کنید.

مرحله 3
“Clock” ، سپس “0” را فشار دهید ، سپس “Stop/Clear” را برای سه ثانیه نگه دارید. حالت نمایشی برای نشان دادن ویژگی های فر در حالی که دستگاه در فروشگاه نمایش داده می شود ، طراحی شده است. در حالی که حالت نمایشی در حال اجرا است ، نمی توانید غذا بپزید ، اگرچه فر روشن می شود و زمزمه می کند.

مرحله 4
مایکروویو را به مدت یک دقیقه از منبع تغذیه جدا کنید. هنگام وارد کردن اطلاعات به کنترل پنل ، ممکن است CPU با افزایش یا خرابی برق دچار مشکل شود. بعد از یک دقیقه CPU را وصل کنید صفحه LCD روشن می شود و CPU باید دوباره کار کند. در غیر این صورت با تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید.

کدهای خطای مایکروویو شارپ

اگر به دنبال کمک برای تعمیر مایکروویو شارپ خود هستید ، دیگر جستجو نکنید! راهنمای جامع کد خطای مایکروویو شارپ ما مسائل رایج را توضیح می دهد ، نکاتی را ارائه می دهد و نحوه خواندن کدهای خطای مدل شما را به شما نشان می دهد.

کد: EE 1 ، EE 2
مشکل: خرابی مگنترون

کد: EE 3
مشکل: هر دو مگنترون خراب شدند

کد: فقط EE 4 ، R-23GT ، R-24GT و R-25JT
مشکل: ولتاژ بسیار زیاد است

کد: فقط EE 5 ، R-23GT ، R-24GT و R-25JT
مشکل: ولتاژ خیلی کم است

کد: EE 6 ، EE10 ، EE16
مشکل: خرابی ترمیستورها

کد: EE 7
مشکل: دمای هوا بسیار زیاد است

کد: EE 8
مشکل: خرابی مدار

کد: EE 9
مشکل: از حداکثر زمان فراتر رفته است

کد: EE 0
مشکل: خطای قفل فن

کد: EE17
مشکل: دمای مگنترون بسیار بالا است

محصولات مایکروویو شارپ

R642WW – R861S – R343BK – R222STWE – R870BK – R743BK – R843INW – R643S – R200INW – R643W – R242INW – R642INW – R822STWE – R60STW – R92STW – R200WW R20W3 – R2W3W – R20W3 R – RW RWW R343W – R243S – R860S – R722STWE – R743S – R743W – R861BK – R982STWE – R200BKW – R242BKW – R343S – R922STWE – R842INW – R643BK – R760BK – R322STWE – R642BKW – R622STWE – R870S – R82STW

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو شارپ انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال شارپ
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست