تعمیر مایکروویو فلر

مرکز تعمیرات فلر با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو فلر با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو فلر خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات فلر میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات فلر بر روی این شماره91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

 

 

معرفی برند فلر

Feller Technologie GmbH در سال 1994 تأسیس شد. هدف آن موفقیت در تجارت با لوازم خانگی برقی با کیفیت بالا بود. در ابتدا زمینه های فعالیت شامل انتقال فناوری و مدیریت ، توسعه حق ثبت اختراع کالاهای مصرفی برای خانوارها در داخل و خارج از کشور بود.

فلر یک نام تجاری مختصر ، پویا ، انعطاف پذیر ، نوآور و مترقی است. در طول زمان نه تنها این شرکت تغییرات و تحولاتی را تجربه کرد ، بلکه لوگو را نیز تجربه کرد.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو فلر

1. برای دستورالعمل های عملکرد توصیه شده و اقدامات ایمنی در مورد مدل اجاق خود ، دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید. هنگام تلاش برای یادگیری نحوه کار با دستگاه ، آزمایش نکنید.

2. اگر درب محکم بسته نمی شود یا خم ، تاب خورده و یا در غیر این صورت آسیب دیده است ، اجاق گاز را کار نکنید. نفوذ گرما در شکاف های کوچک ممکن است باعث انفجار شود.

3. اگر دلیلی دارید که فکر می کنید با باز ماندن درب به کار خود ادامه می دهد ، هرگز اجاق گاز را کار نکنید. در این صورت بلافاصله با تعمیرکار تماس بگیرید.
4. به عنوان یک احتیاط ایمنی اضافی ، به طور مستقیم در برابر اجاق گاز (و اجازه ندهید کودکان این کار را انجام دهند) به مدت طولانی در حالی که در حال کار است. گذشته از تلاش برای جلوگیری از تصادفات ، بهتر است که در معرض اشعه کوره ها نیز قرار نگیرید.

5. آب یا مایعات را در اجاق مایکروویو به مدت زیاد گرم نکنید تا مایعات بیش از حد داغ نشوند (حرارت از نقطه جوش گذشته). اگر به آب گرم نیاز دارید ، حداکثر آن را روی 30 ثانیه تنظیم کنید.

6. در صورت بروز گرمای بیش از حد ، اختلال یا حرکتی جزئی مانند برداشتن فنجان یا ریختن یک قاشق قهوه فوری ، ممکن است منجر به فوران شدید با جوشاندن آب جوش از فنجان شود. بگذارید گرمایش تمام شود و دستگاه را از برق بکشید.

7. حفره فر ، لبه بیرونی حفره و درب را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. تمیزکننده مخصوص مایکروویو لازم نیست. از پد های شستشو ، پشم فولاد یا سایر مواد ساینده استفاده نکنید.

8. برخی از فرها نباید در صورت خالی بودن یا پیش گرم شدن کار کنند. فقط برای اطمینان از دستورالعمل اجاق گاز خود مراجعه کنید.

9.به هنگام خالی بودن دستگاه آن را روشن نکنید ممکن است مگنترون خراب شود.

مگنترون مایکروویو فلر

مگنترون مایکروویو فلر

خرابی های متداول مایکروویو فلر

مایکروویو یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی است ، بنابراین وقتی خراب می شود ، آزاردهنده است و به این معنی است که باید از سایر تکنیک های پخت و پز استفاده کنید که زمان بیشتری می برد.

قبل از اینکه به مشکلات اصلی بپردازیم ، می خواهم اشاره کنم که تعمیر مایکروویو بسیار خطرناک است زیرا آنها هزاران ولت برق را در خازن های خود ذخیره می کنند حتی بعد از اینکه آنها را از برق جدا کرده اید. این بدان معناست که احتمال وقوع شوک های الکتریکی بسیار زیاد است. اگر آموزش صحیحی ندارید ، نباید سعی کنید برخی از این مشکلات را برطرف کنید. در عوض ، با یک تکنسین واجد شرایط تماس بگیرید.

بیایید شروع کنیم.

صفحه مایکروویو چرخش را متوقف می کند

صفحه گردان مایکروویو فلر

صفحه گردان مایکروویو فلر

اولین مشکل عمده ای که افراد با مایکروویو خود دارند این است که صفحه به درستی نمی چرخد. هنگامی که این اتفاق می افتد ، غذا یا نوشیدنی که در مایکروویو قرار می دهید به طور یکنواخت یا احتمالاً حتی اصلاً پخته نمی شود. هنگامی که بشقاب شما به درستی کار نمی کند ، معمولاً به این دلیل است که در یکی از اجزای مجموعه چرخان مشکل وجود دارد.

برای رفع آن ، ابتدا باید بررسی کنید که صفحه به هیچ وجه شکسته نشده است و سپس غلطک های راهنمای زیر بشقاب را بررسی کنید. اگر هریک از این دو جزء خراب است ، باید آن را تعویض کنید ، و اگر آنها معیوب نیستند ، ممکن است این مشکل ناشی از خرابی موتور درایو باشد. در صورت خرابی موتور محرک باید تعمیر یا تعویض شود.

مایکروویو روشن نمی شود

مشکل رایج بعدی که مردم با مایکروویو خود دارند این است که مایکروویو اصلا روشن نمی شود.

اولین چیزی که باید بررسی کنید ، پریز برق است و مطمئن شوید که وصل است و روشن است. پس از آن ، شما همچنین باید قطع کننده مدار را بررسی کنید. شما همچنین باید آن را به پریز دیگری وصل کنید و ببینید آیا کار می کند – اگر اینطور باشد ، پریز برق معیوب است و باید تعویض شود.

اگر مشکل از قدرت نیست ، باید کلید در را با مولتی متر آزمایش کنید تا ببینید آیا پیوستگی دارد – در غیر این صورت باید تعویض شود.

در مرحله بعد ، شما باید بررسی کنید که مجموعه قفل درب معیوب نیست – می توانید این کار را با بررسی اینکه آیا درب به درستی بسته شده است ، انجام دهید.

اگر هنوز علت مشکل را پیدا نکرده اید ، باید فیوز حرارتی و فیوز سرامیکی را با مولتی متر بررسی کنید تا ببینید آیا آنها معیوب هستند یا خیر.

درب مایکروویو بسته نمی شود

اگر درب مایکروویو شما بسته نمی شود ، احتمالاً لولا یا فنرهای معیوب شل شده اند. برای رفع این مشکل ، ابتدا باید لولا و فنرها را بررسی کنید تا ببینید آیا آسیب دیده اند یا خیر. اگر چنین است ، آنها را تعمیر یا جایگزین کنید. اگر این اجزا خوب هستند ، فنرهای پیچشی را بررسی کنید و پیچ هایی را که در مجموعه چفت در باز شده اند محکم کنید.

درب مایکروویو باز نمی شود

این مشکل بیشتر در مایکروویوهایی که دارای کلید درب فشار فشار هستند رخ می دهد. اکثر مایکروویوها برای بازکردن درب دارای لغو دستی هستند – دفترچه راهنمای کاربر خود را برای لغو دستی برای مارک و مدل خاص مایکروویو خود بررسی کنید. هنگامی که در را باز کردید ، مجموعه قفل را از نظر هرگونه علائم سایش و پارگی بررسی کنید. اگر مجموعه قفل معیوب نیست ، مکانیزم آزاد کردن دکمه را بررسی کنید ، و اگر خراب است ، باید تعمیر یا تعویض شود.

محصولات مایکروویو فلر

مایکروویو فلر
MW 307 GS/GW – MW 402 – MW 395 FRS/FRW – MW 2800 B/W – MWF 2580 FW – MW 171 W – MWP 250 GS – MW 176 GW – MW 280 GW – MW 305 FRS/FRW – MW 350 GS /GW – MW 315 FRSM – MW 325 FRS – MW 2320 S/W – MW 3070 FRS – MW 3070 GS – MW 3092 FS – MWF 2318 S – MWF 2319 S – MWSF 2319 S – MW 305 FRSM – MW 2800 BM – MW 385 FRS/FRW – MW 306 GS/GW – MWB 434 FW/FS/FB – MW 174 GW – MW 304 – MW 405 GS – MW 368

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو فلر انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال فلر
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست