تعمیر مایکروویو فوما

مرکز تعمیرات فوما با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو فوما با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو فوما خود با شماره تلفن 52337-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات فوما میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات فوما بر روی این شماره 52337-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند فوما

فوما یک برند ژاپنی است و از بدو تاسیس انواع محصولات لوازم خانگی را با بهترین کیفیت و تنوع تولید کرده است. برند فوما دارای سابقه درخشانی است و محصولات متنوعی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند تا خریداران و کاربران از استفاده از محصولات برند فوما بسیار راضی باشند.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو فوما

تا به امروز ، هیچ مقررات یا معیارهایی به طور خاص برای دستگاه های مایکروویو در آزمایشگاه وجود ندارد. تکنیک های مایکروویو ملاحظات ایمنی منحصر به فردی را ارائه می دهند که معمولاً توسط تکنسین ها با استفاده از وسایل گرمایش آزمایشگاهی سنتی با آنها مواجه نمی شوند. بنابراین ، ضروری است که اجاق های مایکروویو به گونه ای کار کنند که ایمنی را ارتقا دهد و از پرسنل آزمایشگاه محافظت کند.

در حالی که استفاده از مایکروویو در آزمایشگاه نسبتاً بی خطر تلقی می شود ، اقدامات احتیاطی زیر را باید برای جلوگیری از دوزهای زیاد قرار گرفتن در معرض مایکروویو و صدمات شخصی انجام داد:

به طور دوره ای مهر و موم و لولا درها را بازرسی و تمیز کنید.
از نشت یاب مایکروویو برای بررسی نشت مایکروویو از مهر و موم درها به طور منظم استفاده کنید.
همیشه ظروف را با دستکش حرارتی حمل کنید.
هرگز مایکروویو را بدون حداقل حجم مواد جذب کننده مایکروویو در داخل ظرف کار نکنید.
هرگز غذا را در مایکروویو که برای انجام آزمایشات استفاده می شود گرم نکنید مگنترون آسیب می بیند.

مگنترون مایکروویو فوما

مگنترون مایکروویو فوما

خرابی های متداول مایکروویو فوما

مایکروویو روشن نمی شود

بدیهی است که شما نیاز به مایکروویو دارید که کار می کند و دستگاهی که روشن نمی شود می تواند نتیجه مشکلات ساده یا پیچیده باشد.

این احتمالاً بدون گفتن پیش می رود ، اما اگر مایکروویو روی میز سنتی دارید ، ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه به پریز برق وصل است. همچنین باید آزمایش کنید که آیا پریز برق را تأمین می کند ، یا با استفاده از مولتی متر یا با آزمایش یک وسیله برقی دیگر در پریز. اگر پریز برق نمی دهد ، نیاز به تعمیرات برق دارد.

سوء عملکرد سوئیچ درب نیز می تواند این مشکل را در هر دو صفحه مایکروویو روی میز و مایکروویو داخلی ایجاد کند. سوئیچ در هنگام بسته شدن مایکروویو و هنگامی که دستگاه می تواند پخت را شروع کند ، سیگنال می دهد. نقص در سیستم قفل سوئیچ درب مانع از عملکرد واحد شما می شود. فیوز حرارتی شکسته یا فیوز سرامیکی نیز از کارکردن مایکروویو شما جلوگیری می کند. برای رفع این مشکلات حتماً با خدمات تعمیر مایکروویو مجاز تماس بگیرید.

مایکروویو کار می کند اما گرم نمی شود

شما نمی خواهید چرخه مایکروویو را تمام کنید تا متوجه شوید ظرف شما گرم نشده است. مایکروویو که کار می کند ، اما گرم نمی شود ، اساساً بی فایده است ، اما می توان آن را ثابت کرد.

مشکلات دیود ولتاژ بالا مایکروویو یا مگنترون اغلب باعث این مشکل می شوند. مگنترون حرارتی را که مایکروویو برای پختن و گرم کردن ظروف نیاز دارد تولید می کند ، در حالی که دیود ولتاژ بالا قدرت مگنترون را تأمین می کند. نقص در هر یک از این قسمتها باعث می شود که مایکروویو شما گرما تولید نکند ، حتی اگر نیرو دریافت کند. این قطعات قابل تعویض هستند ، اما دسترسی به آنها در واحد شما دشوار است. برای حل صحیح این مشکل ، ممکن است لازم باشد از خدمات تعمیر لوازم خانگی واجد شرایط کمک بگیرید.

صفحه لمسی مایکروویو پاسخ نمی دهد

کنترل های صفحه لمسی مایکروویو به شما امکان می دهد تا با لمس یک دکمه انواع عملکردهای آشپزی را برنامه ریزی کنید. اگر صفحه لمسی پاسخ نمی دهد ، نمی توانید از دستگاه خود استفاده کنید.

صفحه لمسی بدون پاسخ احتمالاً در اثر خرابی سوئیچ ممبر یا برد کنترل است. سوئیچ ممبر به صفحه کنترل سیگنال می دهد تا عملکردهای خاصی را در مایکروویو تغذیه کند و یک سوئیچ ممبر که فرسوده یا معیوب است از هرگونه پاسخ صفحه لمسی جلوگیری می کند. به طور مشابه ، یک برد کنترل معیوب نمی تواند عملکردهای انتخابی شما را تغذیه کند. برای بسیاری از صاحبخانه ها ، تعمیر این اجزا دشوار است و نیاز به کمک یک تکنسین متخصص تعمیر مایکروویو دارد.

سینی مایکروویو نمی چرخد

موتور گردان مایکروویو فوما

موتور گردان مایکروویو فوما

 

بیشتر مایکروویوهای معمولی دارای یک سینی هستند که در حین استفاده به طور پیوسته می چرخد ​​و گرمای یکنواختی را برای ظروف مایکروویو فراهم می کند. یک سینی که نمی چرخد ​​می تواند غذای بد پخته ای داشته باشد و قطعاً نیاز به تعمیر دارد.

خرابی موتور درایو اغلب منجر به سینی ای می شود که نمی چرخد. موتور محرک حرکت لازم برای چرخاندن سینی شما را فراهم می کند و تعویض موتور احتمالاً مشکل را برطرف می کند. همچنین ممکن است لازم باشد کوپلر موتور محرک را تعویض کنید. اگر در تعویض این قطعات با مشکل مواجه شدید ، حتماً با تکنسین حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

مشکلات حرکت سینی نیز می تواند ناشی از ترک خوردن یا خراب شدن راهنمای غلتک باشد. سینی شیشه ای مایکروویو به طور معمول بالای راهنمای غلتکی قرار دارد که به سینی کمک می کند تا در حین چرخش در مسیر خود بماند. با گذشت زمان ، استفاده مکرر می تواند به راهنما آسیب برساند و مانع حرکت سینی شود. راهنما را جایگزین کنید تا سینی خود را به حالت اولیه بازگردانید.

فن خروجی مایکروویو کار نمی کند

مایکروویوهای خارج از محدوده در بالای محدوده آشپزی شما نصب شده اند و دارای یک فن اگزوز در پایین دستگاه هستند که ویژگی های مایکروویو و هود را در یک دستگاه ترکیب می کند. این طراحی راحتی زیادی را ارائه می دهد ، اما مجموعه ای از مشکلات خاص تعمیر خود را دارد.

اگر فن خروجی دستگاه شما کار نمی کند ، ممکن است فیلتر ذغال یا فیلتر چربی آن مشکل داشته باشد. این فیلترها آلاینده ها و چربی های موجود در هوا را که هنگام پخت ایجاد می شود جذب می کند و به مرور زمان می تواند مسدود شود. فیلتر مسدود شده مانع از کار فن شما می شود و تمیز کردن یا تعویض فیلتر احتمالاً مشکل شما را برطرف می کند.

اگر فیلترهای شما واضح هستند ، ممکن است مشکلی در موتور فن مایکروویو وجود داشته باشد. برای بازرسی یا تعویض موتور ، قبل از جدا کردن مایکروویو برای دسترسی به فن ، باید دستگاه را از برق بکشید و از حالت داخلی خارج کنید. بهتر است این کار به یک متخصص تعمیر لوازم خانگی واگذار شود.

صدای مایکروویو بیش از حد ایجاد می کند

طبیعی است که مایکروویو در حین کار سر و صدا ایجاد کند ، اما سر و صدای زیاد می تواند نشانه مشکلات بزرگتر باشد.

مایکروویو پر سر و صدا می تواند نتیجه هر تعداد مشکل باشد ، از جمله خرابی موتور درایو ، راهنمای غلتکی ، مگنترون ، فن خنک کننده یا دیود ولتاژ بالا. برای تشخیص این مشکل ، احتمالاً باید دستگاه خود را جدا کنید تا اجزای داخلی آن را بررسی کنید. در نهایت ، توصیه می شود برای حل این مشکل از تعمیرکار متخصص مایکروویو کمک بگیرید.

محصولات مایکروویو فوما

مایکروویو 45 لیتر سولاردام فوما مدل FU-1882 – مایکروویو Fuma SolarDOM FU-1881 – مایکروویو Fuma SolarDOM FU-1882 – مایکروویو Fuma FU-760 Solardom – اون توستر 2600 وات فوما مدل FUMA – مایکروویو فوما مدل FU-1883

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو فوما انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال فوما
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست