تعمیر مایکروویو کنوود

مرکز تعمیرات کنوود با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو کنوود با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو کنوود خود با شماره تلفن 91004470-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کنوود میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات کنوود بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند کنوود

کنوود پایه اصلی صنعت لوازم بریتانیا است و به دلیل تولید محصولات عالی شهرت دارد. در حالی که آنها به دلیل نان سازان و غذاسازان خود مشهور هستند ، مایکروویوهای این شرکت نیز یک انتخاب محبوب هستند. شایان ذکر است که این شرکت متعلق به دلونگی است ، اما مایکروویوهای کنوود دارای طرح ها و ویژگی های متفاوتی هستند.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو کنوود

تعمیر مایکروویو کنوود

تعمیر مایکروویو کنوود

  1. اگر شما تعجب می کنید که آیا یک ظرف یا ظرف شیشه ای مایکروویو امن است، در اینجا یک راه آسان برای تست آن است. یک فنجان آب را در ظرف قرار دهید و مایکروویو خود را در 100٪ قدرت برای یک دقیقه روشن کنید. اگر آب داغ شود و ظرف شما آزمایش می شود، خنک می شود، پس از آن در مایکروویو خود استفاده می شود. اما اگر ظرف داغ شود، آن را شامل سرب یا فلزات و نباید استفاده شود.
  2. اطمینان حاصل کنید که همه در خانه شما می دانند که چه کانالها مایکروویو هستند، و نه. لوازم آشپزخانه مایکروویو را جدا کنید، به طوری که هیچ کس به طور تصادفی از وسایل آشپزی استفاده نمی کند که مایکروویو امن نیست.
  3. هرگز از محصولات کاغذی بازیافتی در اجاق های مایکروویو استفاده نکنید، مگر اینکه آنها به طور خاص برای استفاده مایکروویو مورد تایید قرار گیرند. حوله های کاغذی بازیافت شده، دستمال کاغذی و کاغذ موم می تواند حاوی فلاکت های فلزی باشد که ممکن است باعث ایجاد زخم یا آتش سوزی شود. محصولات کاغذی حاوی نایلون یا نایلون باید اجتناب شود، زیرا ممکن است آنها نیز آتش بگیرند.
  4. آب گرما یا مایعات دیگر را برای بیش از 2 دقیقه در مایکروویو خود گرم نکنید (یا زمان توصیه شده توسط تولید کننده خاص خود را)، به عنوان مایع می تواند فوق العاده گرم و تحت شرایط خاص می تواند از فنجان یا ظرف در هنگام خروج از مایکروویو منفجر شود.
  5. اگر آتش سوزی را در اجاق مایکروویو خود داشته باشید، بلافاصله آن را خاموش یا جدا کنید تا فن متوقف شود و آتش خاموش شود. هرگز درب کوره را باز نکنید تا مطمئن شوید که آتش خاموش است. اگر شک داشته باشید، با اداره آتش نشانی تماس بگیرید.
  6. برای جلوگیری از انتشار اشعه مضر از نشت کردن، هرگز مایکروویو خود را هرگز کار نکنید، زمانی که هر چیزی در درب گیر کرده است که مانع از بستن آن شود، هرگز مایکروویو خود را اجرا نکنید اگر درب آسیب دیده باشد یا به طور ایمن نزدیک نشود.
  7. پس از پخت و پز، بلند کردن درب های ظرف و بسته به دقت و به دور از چهره و دست خود را، به طوری که بخار داغ با خیال راحت منتشر می شود. و به طور مشابه، هنگام باز کردن هر گونه غذای محصور که بخار می تواند تولید شود، مانند کیسه های پاپ کورن، کیسه های پخت و پز یا غذا پیچیده شده در پلاستیک، مراقب باشید.
  8. همیشه اطمینان حاصل کنید که بخار می تواند از هر ظرف پوشیده شده در مایکروویو خود را از طریق ساخت شکاف یا سوراخ در بسته بندی پلاستیکی و یا یک درب را از بین ببرد. در غیر این صورت، بخار می تواند غذا یا ظرف را منفجر کند و منجر به آسیب شود.
  9. اجازه ندهید که غذاهای پلاستیکی در طول مایکروویو بسته شوند، زیرا تماس های گرما می توانند مواد شیمیایی را به مواد غذایی خود منتقل کنند.
  10. هر گونه حفره های اطراف مایکروویو را پوشش ندهید، زیرا آنها برای اجازه دادن به گردش هوا و گرما مناسب هستند.

خرابی های متداول مایکروویو کنوود

در اینجا پنج مورد از رایج ترین خطاهای مایکروویو کنوود ذکر شده است:

جرقه زدن در مایکروویو

جرقه در مایکروویو می تواند یک منظره ترسناک باشد ، اما به طور کلی اگر نتوانید علت جرقه را در اسرع وقت برطرف کنید ، جای نگرانی نیست.

شایع ترین دلیل جرقه زدن مایکروویو ناشی از وجود یک جسم فلزی است که منجر به تجمع ذرات باردار می شود. راه حل این امر ساده است. از قرار دادن فلز در مایکروویو ، که شامل ظروف با روکش فویل و مینای دندان است ، خودداری کنید. و در صورت مشاهده جرقه ، برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و آسیب رساندن به مایکروویو ، مورد را بردارید.

در موارد نادرتر ، جرقه زنی مایکروویو می تواند ناشی از خرابی روکش موج موج یا دیود معیوب باشد که هر دو مورد نیاز به تعمیر دارند.

مایکروویو غذا را گرم نمی کند

مگنترون مایکروویو کنوود

مگنترون مایکروویو کنوود

اگر مایکروویو غذا را گرم نمی کند ، به احتمال زیاد مگنترون دستگاه شما خراب است.

متأسفانه ، مگنترون سوخته قابل تعمیر نیست ، باید تعویض شود.

سایر مواردی که می تواند منجر به گرم نشدن غذا شود ، شامل دیود شکسته یا سوئیچ درب معیوب است.

صفحه مایکروویو نمی چرخد

صفحه شیشه ای دوار در مایکروویو شما دارای دو هدف اصلی است ، یعنی توزیع یکنواخت گرما و جذب هرگونه انرژی اضافی که مایکروویو خارج می کند.

اگر صفحه در هنگام کار به درستی نمی چرخد ​​، ممکن است غذای شما به طور ناهموار گرم شود. این به احتمال زیاد یک مشکل از موتور خراب است که به راحتی قابل تعویض است و اگر موتور نباشد ، ممکن است مشکل از برد کنترل مایکروویو باشد.

سروصدای مایکروویو

اگر مایکروویو شما یک صدای بلند یا غیرمعمول ایجاد می کند (وزوز ، زمزمه ، خراش ، ایستا) ، طیف وسیعی از خطاهای احتمالی وجود دارد که باید آنها را بررسی کنید.

موتور محرکه ای که قدرت چرخاندن صفحه را فراهم می کند ممکن است معیوب باشد.
مگنترون ممکن است معیوب باشد و منجر به زمزمه یا وزوز الکتریکی شود. خبر خوب این است که مگنترون قابل تعویض است.
کوپلر درایو یا راهنمای غلتک ممکن است مشکل باشد و باعث می شود صفحه چرخشی هنگام حرکت صدا ایجاد کند. خودتان این کار را با بازرسی قطعات از نظر آلودگی یا مواد غذایی چسبیده به آنها برطرف کنید.
فن خنک کننده در پشت مایکروویو می تواند آسیب ببیند یا مانع شود ، که همچنین می تواند باعث ایجاد صدای بلند در حین کار شود

مایکروویو شروع و سپس متوقف می شود

اگر مایکروویو شما هنگام تنظیم اولین دستگاه کار می کند اما بعد از چند ثانیه به سرعت کار خود را متوقف می کند ، با وجود زمانی که آن را روی حرارت قرار داده اید ، به احتمال زیاد مهر و موم درب شکسته است. مهر و موم درب باید فعال شود تا مایکروویو بداند درب بسته است تا بتواند کار کند

مهر و موم شکسته می تواند به این معنی باشد که مایکروویو هنوز فکر می کند که باز است و باعث می شود عملکرد مایکروویو متوقف شود. این نیز یک مشکل ساده است که قابل تعمیر است.

محصولات مایکروویو کنوود

مایکروویو فر MO280 – مایکروویو Kenwood، 700 وات، 20 لیتر ظرفیت – اجاق مایکروویو – MWL220 – اجاق مایکروویو – MWM200 – مایکروویو Kenwood 1100W 42L MWM42.000BK – مایکروویو Kenwood با گریل، 900 وات، 30 لیتر، MWL311

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو کنوود انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کنوود
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست