مرکز تعمیرات ظرفشویی ال جی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی ال جی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی ال جی خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی ال جی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ال جی بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند ظرفشویی ال جی

تاریخچه LG Electronics همیشه با میل شرکت برای ایجاد زندگی شادتر و بهتر احاطه شده است.

پیشگام در فناوری از طریق شروع خلاقانه و رشد مستمر LG ، LG در حال تبدیل شدن به یک برند جهانی سریعتر و هوشمندانه در آینده است.
ال جی الکترونیکس در سال 1958 تأسیس شد و از آن زمان به بعد به لطف تخصص تکنولوژیکی حاصل از تولید بسیاری از لوازم خانگی مانند رادیو و تلویزیون ، راه را به دوران دیجیتال پیشرفته رساند.

ال جی الکترونیکس محصولات جدید خود را رونمایی کرده ، فناوری های جدیدی را در قالب دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون های دیجیتال در قرن 21 اعمال کرده است و همچنان به تقویت موقعیت خود به عنوان یک شرکت جهانی ادامه می دهد.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی

عیب یابی با توجه به پیام خطای نمایش داده شده:

معنی پیام خطا

2H

زمان تخمین زده شده. A 2H تنها نشانگر زمان تخمین زده شده باقی مانده برای چرخه است. 2H به این معنی است که زمان باقی مانده کمتر از 2 ساعت است ، زمانی که زمان کمتر از 99 دقیقه است ، شمارش معکوس شروع می شود تا چرخه شستشو به پایان برسد. این یک کد خطا نیست و نیازی به خدمات تعمیر ندارد.

AE

کد خطای AE نشان دهنده نشت احتمالی از دستگاه است. این اغلب در اثر سرریز بیش از حد گاز کف به پایه ماشین ظرفشویی ایجاد می شود. بیایید بررسی کنیم که آیا این مورد است یا خیر.

CE

پیام نمایش CE خطای حرکتی است. ممکن است نشان دهنده مشکل موتور یا مهار سیم کشی بین موتور و برد کنترل باشد. این را می توان با انجام مراحل زیر اصلاح کرد: 1. دکمه روشن / خاموش کردن ماشین ظرفشویی 2. قطع کننده مدار را روی ماشین ظرفشویی خاموش کرده و 10 ثانیه منتظر بمانید. 3. قطع کننده مدار را در ماشین ظرفشویی دوباره روشن کنید. 4. دکمه POWER را فشار دهید تا ماشین ظرفشویی روشن شود و چرخه جدیدی را شروع کنید.

CR

این به سادگی نشان می دهد که واحد در حالت تست (TEST MODE) است ، که توسط نصاب ها و سرویس ها و تکنسین ها برای بررسی عملکرد دستگاه استفاده می شود. CR با فشار دادن و نگه داشتن همزمان 3 دکمه فعال می شود. نحوه خاموش کردن کد خطای CR: 1. دکمه POWER را فشار دهید تا دستگاه خاموش شود 2. 1-2 دقیقه منتظر بمانید ، سپس دستگاه را دوباره روشن کنید.

be

کد خطای bE استفاده از شوینده نامناسب یا عدم تسطیح دستگاه را نشان می دهد. برای حل مشکل: 1. از چه نوع شوینده ای استفاده می کنید؟ از شوینده های مایع شستشوی دست استفاده نکنید. 2. سطح ماشین ظرفشویی است؟ برای اطمینان از تخلیه مناسب و جلوگیری از آسیب و خرابی ، ماشین ظرفشویی باید از جلو به عقب و از طرفی به طرف دیگر به طور صحیح تراز شود. 3. آیا کف ها در وان ماشین ظرفشویی قابل مشاهده هستند؟ اگر شکر قابل مشاهده است ، 4-7 اونس شیر را در یک کاسه کم عمق بریزید ، آن را روی قفسه بالایی قرار دهید و دستگاه را روی چرخه AUTO روشن کنید.

nE

خطای موتور Vario. وقتی دستگاه مشکل احتمالی موتور واریو را تشخیص می دهد ، که بازوهای اسپری ماشین ظرفشویی را کنترل می کند.

PF

خرابی برق این دستگاه برای محافظت از ماشین ظرفشویی در صورت قطع برق یا قطع برق طراحی شده است.

CL

قفل کودک. این یک کد خطا نیست. این کد به این معنی است که ویژگی CHILD LOCK یا CONTROL LOCK فعال شده است. هنگامی که فعال است ، همه دکمه ها تغییر نمی کنند به جز درب ماشین لباسشویی و دکمه POWER.

F

هنگامی که واحد F را نمایش می دهد ، سنسور وضوح آب را اندازه گیری می کند. پس از 5 دقیقه سنجش (به جز تخلیه و پر شدن) ، صفحه نمایش واحد زمان پردازش را نشان می دهد.

سی دی

Cd به معنی Cool-dry است. این یک چرخه خشک کردن اضافی برای کمک به عملکرد خشک کردن است. این چرخه 60 دقیقه دیگر پس از اتمام دوره اجرا می شود. با باز کردن درب ، می توان آن را در هر زمان قطع کرد.

TE

خرابی ترمیستور یا دمای آب ورودی بسیار بالا (بیش از 194 فارنهایت)

IE

مشکل ورودی آب • شلنگ ورودی آب مسدود ، پیچ خورده یا یخ زده را بررسی کنید. • منبع آب را بررسی کنید.

OE

-مشکل زهکشی • شلنگ تخلیه آب مسدود ، پیچ خورده یا یخ زده را بررسی کنید. -شکاف یا دفع هوا مسدود شده است. • فاصله یا دفع هوا را تمیز کنید. -فیلترها مسدود شده اند. • فیلترها را تمیز کنید.

FE

آب بیش از حد تامین می شود.

HE

خرابی مدار بخاری

LE

مشکل موتور

I24 ، H01 ، H02

این کد خطا نیست ، این تنظیم ساعت را برای تاخیر در شستشو نشان می دهد. برای لغو تنظیم شستشو با تاخیر ، در ماشین ظرفشویی را باز کرده و بطور همزمان به مدت 3 ثانیه (بسته به ماشین لباسشویی خود) را فشار دهید: NORMAL و DELICATE را فشار دهید. DUAL CONTROL و DELICATE را فشار دهید. SPAY و HALF LOAD را فشار دهید.

01،02،03 ، تا 24

یک کد دو رقمی نشان می دهد که DELAY START فعال شده است. این عدد نشان دهنده چند ساعت تاخیر در چرخه است. این یک خطا نیست. از عملکرد CANCEL برای غیرفعال کردن Delay Start و شروع چرخه بلافاصله استفاده کنید.
چرخه بارگیری P1 ، P2 ، P3 ، P4. این یک کد خطا نیست. P1: قابلمه و تابه. P2: Casseroles. P3: ظروف شیشه ای. P4: مراقبت شبانه.

n: xx ، u: xxx ، d: xx

این یک کد خطا نیست. این اطلاعات نسخه کنترل کننده است. در صورت نمایش ، به سادگی دستگاه را خاموش کرده و سپس دستگاه را دوباره روشن کنید.
صدای وزوز. (زنگ هشدار درجه حرارت بالا) این خطا نیست. هنگامی که در را بلافاصله پس از گرم کردن شستشو ، شستشو یا خشک کردن باز می کنید ، در صورت گرم شدن داخل ، صدای وزوز برای ایمنی بیشتر به صدا در می آید.

عیب یابی ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی

تعمیر ظرفشویی ال جی

دستگاه مجهز به سیستم خودکار کنترل خطا برای تشخیص و تشخیص مشکلات در مراحل اولیه است. اگر دستگاه به درستی کار نمی کند یا اصلاً کار نمی کند ، قبل از تماس با سرویس ، موارد زیر را بررسی کنید.

مشکل راه حل ها

آب پس از اتمام چرخه در وان باقی می ماند.

شلنگ تخلیه پیچ خورده یا مسدود شده است. شلنگ یا انسداد شفاف را تنظیم کنید.

ماشین ظرفشویی بیش از حد طولانی کار می کند.

ماشین ظرفشویی به آب سرد متصل است. اتصال منبع آب یا تنظیم آبگرمکن را بررسی کنید. (گرم کردن آب سرد بیشتر طول می کشد.)

ماشین ظرفشویی کار نمی کند.

دکمه شروع فشار داده نمی شود. دکمه Start را فشار دهید.
درب به طور کامل بسته نشده است. اطمینان حاصل کنید که درب کاملاً بسته و قفل شده است.
منبع تغذیه یا خط منبع تغذیه وصل نیست. منبع تغذیه یا منبع تغذیه را به درستی وصل کنید.
فیوز منفجر شده یا قطع کننده مدار خراب شده است. فیوز را تعویض کرده یا قطع کننده مدار را مجددا تنظیم کنید.

بو

چرخه قبلی قبل از اتمام متوقف شده و آب باقی مانده در ماشین ظرفشویی باقی می ماند. برق را روشن کنید ، گزینه Cancel cycle را برای حذف آب باقی مانده اجرا کنید ، سپس چرخه Turbo را با استفاده از مواد شوینده اما با ماشین خالی ماشین ظرفشویی اجرا کنید.
در قسمت پایینی دستگاه یا در فیلتر غذا وجود دارد. مطابق قسمت Maintenance در دفترچه راهنمای مالک ، فیلتر و فضای داخلی را تمیز کنید.
ظروف شسته نشده به مدت طولانی در واحد باقی می مانند. با یک فنجان سرکه سفید در یک لیوان یا کاسه مخصوص ماشین ظرفشویی که روی قفسه بالایی قرار دارد دوچرخه سواری کنید. (سرکه یک اسید است و با استفاده مداوم می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.)

خاک غذا روی ظروف باقی می ماند.

انتخاب نامناسب چرخه چرخه صحیح را بر اساس سطح خاک و نوع ظروف شستشو شده انتخاب کنید.
دمای آب خیلی پایین است. اتصال منبع آب یا تنظیم آبگرمکن را بررسی کنید.
از مواد شوینده ماشین ظرفشویی استفاده نشده است. از شوینده های توصیه شده استفاده کنید.
فشار آب ورودی پایین. فشار آب باید بین 20 تا 80 psi باشد.
سوراخ های جت آب روی بازوهای اسپری مسدود شده است. بازوهای اسپری را تمیز کنید.
بارگیری نامناسب ظروف. اطمینان حاصل کنید که ظروف چرخش بازوی اسپری را مسدود نمی کنند و در پخش کننده مواد شوینده تداخل ایجاد نمی کنند.
فیلترها مسدود شده اند. فیلترها را تمیز کنید

کدر بودن ظروف شیشه ای

ترکیبی از شوینده های زیاد و آب سخت. از مواد شوینده کمتری استفاده کنید و از مواد شستشو استفاده کنید تا مشکل به حداقل برسد.

علائم سیاه یا خاکستری روی ظروف.

اقلام آلومینیومی در حین چرخه ظروف را مالش می دهند. ظروف را تغییر مکان دهید.

فیلم زرد یا قهوه ای روی سطوح داخلی ماشین ظرفشویی.

لکه های قهوه یا چای. با استفاده از یک محصول پاک کننده لکه ، لکه را از بین ببرید.

صدا

مقداری از نویز در حین کار طبیعی است. • باز شدن روکش مواد شوینده. • پمپ تخلیه در ابتدای چرخه تخلیه.
ماشین ظرفشویی سطح ندارد. سطح پاها را تنظیم کنید.
بازوی نازل به ظروف می کوبد. ظروف را تغییر مکان دهید.

ظروف خشک نمی شوند

دستگاه شستشو خالی است. در صورت خالی بودن ، محلول شستشو را بررسی و دوباره پر کنید.

لامپ ها روشن نمی شوند.

برق وصل نیست منبع تغذیه را وصل کنید

بازوهای اسپری به آرامی نمی چرخند.

سوراخ بازوهای اسپری توسط ذرات غذا مسدود شده است. سوراخ های بازوهای اسپری را تمیز کنید.

وقتی در باز می شود ، در حین یا بلافاصله بعد از اتمام یک چرخه ، ماشین لباسشویی به طور مداوم زنگ می زند.

این یک اقدام ایمنی است. تماس با بخار خروجی یا محتویات داغ ماشین ظرفشویی می تواند منجر به آسیب شود. درب را ببندید تا ماشین ظرفشویی و ظروف خنک شوند. اگر درب بسته باشد یا دمای داخلی سرد شده باشد ، صدای زنگ زدن متوقف می شود.

در صورت لمس صفحه در حین کار ، صدای زنگ ماشین ظرفشویی به صدا در می آید.

برخورد یا لمس صفحه کنترل در حین کار ممکن است منجر به غیرفعال شدن صدای دکمه شود. فقط دکمه های Power ، Start و Control Lock در حین کار فعال هستند تا از تغییر ناخواسته تنظیمات چرخه جلوگیری شود. • صداهای دکمه را می توان با فشار دادن و نگه داشتن Half Load به مدت سه ثانیه خاموش کرد. • صداهای هشدار پایان زنگ و ایمنی همچنان به صدا در می آیند.

چرخه ماشین ظرفشویی تمام نشد.

در طول چرخه در باز شد. اگر در طی یک چرخه باز شود ، کلید Start باید ظرف 4 دقیقه فشار داده شود یا دستگاه خاموش شود و همه تنظیمات از بین برود.

نشتی از جلو واحد

ماشین ظرفشویی درست تراز نشده است. مطمئن شوید که واحد از یک طرف به طرف دیگر و از جلو به عقب هم سطح است. دستورالعمل های سطح بندی را در قسمت نصب مشاهده کنید.

محصولات ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB512FP
ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB512Fw
ماشین ظرفعشویی ال جی مدل DFB425FP
ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD88W
ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD90S LG DISHWASHER XD90S
ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FW
ماشین ظرفشویی سفید ال جی مدل XD64S
ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD74W-GSC
ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE14W
ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD90DB LG DISHWASHER XD90DB
ماشین ظرفشویی ال جی مدل DE24W
ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD77S
ماشین ظرفشویی ال جی DC34W
ماشین ظرفشویی ال جی استیل. مدل DC35T
ماشین ظرفشویی ال جی مدل DC45T
ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD88NS LG DISHWASHER XD88NS
ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل XD90W
ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD74S-GSC
ماشین ظرفشویی ال جی DC32T
ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB325HD
ماشین ظرفشویی ال جی DC45W
ماشین ظرفشویی ال جی DE24T
ماشین ظرف شویی ال جی مدل DC34S تعداد 14 نفر LG DC34S ظرفشویی

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی ال جی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ال جی
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست