مرکز تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تکنوگاز بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند ظرفشویی تکنوگاز

60 سال پیش ، در یک کارگاه کوچک در کنار رودخانه پو در ایتالیا ، دو برادر درخشان اجازه دادند نبوغ خود را بر روی امواج شور جاری کنند. برادران کانتینی حتی در بیست سالگی خود ، رویای خود را شکل دادند: ایجاد یک وسیله انقلابی برای آشپزی ، ادغام کردن اجاق گاز و محفظه بطری گاز در یک قطعه ، به نام موبیلفورنلو. این نوآوری اولین دستگاهی بود که در همان زمان یک قطعه مبلمان بود: اجاق گاز مدرن. نمونه کامل طراحی و عملکرد هماهنگ در یک دستگاه منحصر به فرد: این کارت ویزیت مورد علاقه ما است. بر اساس یک داستان واقعی ، ادغام شده با اشتیاق سوزان و فناوری درخشان.

خرابی های متداول ظرفشویی تکنوگاز

تعمیر ظرفشویی تکنوگاز

تعمیر ظرفشویی تکنوگاز

مشکلات ماشین های ظرفشویی و ماشین ظرفشویی بخش نسبتاً جدیدی از زندگی ما هستند ، اما اکثر افرادی که هر زمان را در آشپزخانه می گذرانند ، تعجب می کنند که بدون آنها چگونه کار کرده اند! حتی افرادی که آشپزی را دوست دارند غالباً از ایده شستن لباس ها متنفرند ، بنابراین چه چیزی بهتر از داشتن یک ماشین ظرفشویی برای فشار آوردن به کارهای روزمره خانه.

ماشین ظرفشویی بدون نسخه
ماشین ظرفشویی سیلی مدرن بدون نسخه

ماشین های ظرفشویی در اصل فقط جعبه ای هستند که در آن لوله کشی شده است. آنها یک دستگاه آشپزخانه ساده با عنصر گرمایش هستند که از قدرت آب و مواد شوینده برای تمیز نگه داشتن ظروف ما استفاده می کند.

این ممکن است توضیحی ساده در مورد نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی باشد ، اما اگر به فکر تعمیر ماشین ظرفشویی DIY هستید ، دانستن این که آنها چندان پیچیده نیستند ، بسیار راحت کننده است و با کمی بررسی ، معمولاً می توانید علت هر گونه مشکل را محدود کنید. نسبتا سریع.

از آنجا که ماشین های ظرفشویی از برق اصلی تغذیه می کنند ، لطفاً قبل از شروع هرگونه کار روی آنها ، مطمئن شوید که آنها را از برق جدا کرده اید.

اشکالات رایج در ماشین های ظرفشویی

بسیاری از مواردی که با ماشین ظرفشویی اشتباه می شود خطاهای کاربر است و هرچقدر که ما دوست نداریم به آن اعتراف کنیم ، اگر ما دستورالعمل ها را خوانده بودیم می توان از آنها جلوگیری کرد.

در زیر لیستی از مشکلات به راحتی قابل اصلاح آمده است ، اما اگر اصلاً نگران هستید یا با چیزی روبرو هستید که در اینجا توضیح داده نشده است ، لطفاً با مهندس تماس بگیرید.

همچنین پروژه های ما در زمینه ضایعات ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و شیرهای کاهش فشار را بررسی کنید زیرا اینها نیز کمی در مورد نحوه تخلیه دستگاه و همچنین تامین آب اصلی به شما ارائه می دهند.

بدون قدرت برای ماشین ظرفشویی

اگر به ماشین ظرفشویی نیرو نمی دهید ، یعنی وقتی ماشین ظرفشویی را روشن می کنید اتفاقی نمی افتد ، این مشکلات رایج الکتریکی را بررسی کنید.

پریز برق آسیب دیده

اگر پریز یا واقعاً دوشاخه خراب است ، پروژه ما را در مورد نحوه سیم کشی یک دوشاخه و همچنین پروژه ما در مورد سیم کشی یک سوکت را ببینید.

هر دوی این پروژه ها حاوی تمام اطلاعاتی هستند که برای سیم کشی دوشاخه ، افزودن سوکت ماشین ظرفشویی یا جایگزینی سوکت شکسته باید بدانید.

قطع برق احتمالی

بررسی کنید آیا لوازم دیگر از آن سوکت کار می کنند یا خیر. سعی کنید ماشین ظرفشویی را از برق بکشید و کتری خود را وصل کنید تا مطمئن شوید که سوکت کار می کند.

فیوز را در پلاگین ماشین ظرفشویی خود بررسی کنید

دوشاخه ماشین ظرفشویی خود را باز کرده و فیوز را با یک دستگاه مناسب دستگاه خود جایگزین کنید. کتاب راهنمای اصلی این را نشان می دهد یا وب سایت سازنده را برای ماشین ظرفشویی خاص شما بررسی می کند.

فیوز دوشاخه خود را بررسی کنید
فیوز موجود در دوشاخه را بررسی کنید که ماشین ظرفشویی شما سوخته نباشد

فیوز را در واحد مصرف کننده بررسی کنید

جعبه فیوز خود را بررسی کنید تا ببینید آیا فیوز منفجر شده است (اگر تخته فیوز قدیمی دارید) ، یا MCB خراب شده است. برای اطلاعات بیشتر به پروژه ما در مورد واحدهای مصرف کننده مراجعه کنید.

چک درب به درستی بسته شده است

اگر درب تا حدی باز شود ، ماشین های ظرفشویی کار نمی کنند. این یک مکانیزم ایمنی است تا مطمئن شوید آشپزخانه یا اتاق لوازم خود را غرق نکنید. بررسی کنید که آیا چیزی مانع بسته شدن کامل درب می شود یا خیر.

بررسی کنید آب روشن است

در صورت قطع شدن آب اکثر ماشین های ظرفشویی کار نمی کنند. این یک مکانیسم ایمنی است تا مطمئن شوید که بدون آب کار نمی کنید.

بررسی کنید لوله ها دچار پیچ خوردگی نشده اند ، آب اصلی روشن است و آیا به طور تصادفی شیر جدا کننده را نبسته اید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد آنها به پروژه ما در مورد شیرهای جداسازی مراجعه کنید

نشت ماشین ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی تکنوگاز

تعمیر ظرفشویی تکنوگاز

اگر در حین کار دستگاه یا بعد از اتمام چرخه آب روی زمین پیدا کردید ، این خطاهای رایج ماشین ظرفشویی را بررسی کنید:

اضافه بار با مواد شوینده

ماشین ظرفشویی شما مملو از مواد شوینده است که باعث جمع شدن بیش از حد کف می شود و این می تواند نشت کند. دستورالعمل های سازنده خود را در مورد مقدار مواد شوینده برای استفاده در مدل ماشین ظرفشویی خود بررسی کنید و میزان کثیفی ظروف را در نظر بگیرید.

لوله های ماشین ظرفشویی خراب شده است

بررسی کنید که همه لوله ها به درستی و بدون شکاف یا آسیب دیگر وصل شده اند. اطمینان حاصل کنید که آنها تا نشده یا پیچ خورده اند. اطمینان حاصل کنید که اتصالات محکم به هم متصل شده اند ، شکافته نشده اند و واشرها در شرایط سالم و سالم هستند.

مهر و موم درب ماشین ظرفشویی

بررسی کنید که مهر و موم های اطراف درب خوب هستند و نشت نمی کنند. آنها می توانند پاره شوند ، خم شوند یا از جای خود بیرون کشیده شوند ، به این معنی که نمی توانند مهر و موم موثری در اطراف درب ماشین ظرفشویی ایجاد کنند.

لوله زباله

بررسی کنید که آیا شلنگ زباله هنوز به طور کامل در لوله زباله وارد شده است یا خیر. اطمینان حاصل کنید که شلنگ زباله شکسته یا پیچ خورده نباشد.

آیا لوله زباله شکافته شده است و آیا اتصالات بین شیلنگ و لوله هنوز محکم متصل هستند؟ شما می توانید یک حوله کاغذی را در امتداد اتصالات ، لوله ها و شیلنگ ها بچرخانید تا در صورت خیس بودن نشتی آن را بررسی کنید.

ماشین ظرفشویی شستشو نمی شود

اگر ظروف در ماشین ظرفشویی به خوبی انباشته شده باشند ، دستگاه موثر نخواهد بود. ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ظروف و کارد و چنگال از جت آب استفاده می کند ، بنابراین اگر نتواند آب را به تمام سطوح اقلام موجود در ماشین ظرفشویی برساند ، غذا “پنهان” می شود یا در شکاف قرار می گیرد.

اطمینان حاصل کنید که همه اقلام از یکدیگر دور هستند بدون اینکه به یکدیگر چسبیده یا به یکدیگر تکیه داده باشند.

مسدود شدن “اسلحه” ماشین ظرفشویی

بازوهای ماشین ظرفشویی باید آزادانه در اطراف دستگاه بچرخند ، مطمئن شوید که بشقاب ها و ظروف شما جلوی چرخش آنها را نمی گیرد. مطمئن شوید که آنها با بقایای غذا مسدود نشده اند.

معمولاً می توانید آنها را باز کرده و زیر شیر آب قرار دهید تا از تمیز بودن آنها مطمئن شوید. در صورت لزوم از یک پاک کننده لوله برای رفع گرفتگی استفاده کنید.

فشار آب پایین

همانطور که در بالا گفتیم ، ماشین ظرفشویی شما برای تمیز کردن ظروف و کارد و چنگال از جت آب استفاده می کند ، بنابراین اگر قادر نباشد آب را به تمام سطوح وسایل موجود در ماشین ظرفشویی برساند ، تمیز نمی شود.

اگر فشار آب شما پایین است ، به دلایل دیگر ماشین ظرفشویی خود را هنگام آب جاری کار نکنید. برای کار با ماشین ظرفشویی در ساعات مختلف روز آزمایش کنید ، گاهی اوقات استفاده از آب همسایه بر فشار شما تأثیر می گذارد.

برای کمک بیشتر در این زمینه ، پروژه ما را در زمینه درمان مشکلات فشار پایین آب مشاهده کنید.

اگر افت ناگهانی فشار آب را تجربه کرده اید با منبع آب خود مشورت کنید – ممکن است نشتی اصلی داشته باشید.

فیلتر کثیف

فیلتر کثیف ماشین ظرفشویی واقعا می تواند دستگاه را مسدود کند. دستورالعمل سازندگان خود را برای نحوه تمیز کردن صافی و فیلتر در ماشین ظرفشویی خود بررسی کنید.

هنگامی که آنها را برچیدید ، معمولاً می توانید آنها را زیر شیر دوشی بکشید. قبل از استفاده مجدد از ماشین ظرفشویی ، مطمئن شوید که آنها را محکم در جای خود قرار داده اید.

در نظر بگیرید که یک شوینده مخصوص ماشین ظرفشویی را به طور منظم در ماشین ظرفشویی خود اجرا کنید-بسته به نوع استفاده و سختی آب ، هر 1 تا 3 ماه یکبار. این می تواند با از بین بردن رسوبات و رسوبات آهک ، عمر ماشین ظرفشویی شما را افزایش دهد.

فیلتر معمولی ماشین ظرفشویی

فیلتر معمولی ماشین ظرفشویی – مطمئن شوید که بعد از هر بار شستشو آن را تمیز می کنید

ممکن است آب برای شستن خوب خیلی سخت باشد

سختی آب نباید در بیشتر انگلستان مثر باشد ، زیرا ماشین های ظرفشویی دارای نرم کننده آب داخلی هستند.

به همین دلیل نمک را به ماشین های ظرفشویی اضافه می کنیم. با این حال ، برخی از مدلها به شما امکان می دهند میزان مصرف نمک را تنظیم کنید ، بنابراین فقط بررسی کنید که آیا آن را به درستی تنظیم کرده اید.

حتی اگر از قرص هایی استفاده می کنید که می گویند نیازی به افزودن نمک به ماشین ظرفشویی ندارید ، ما همچنان به شما توصیه می کنیم اگر در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید از نمک ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

شوینده ماشین ظرفشویی

اگر ماشین ظرفشویی شما به درستی شستشو نمی شود ، سعی کنید با مارک های مختلف شوینده آزمایش کنید تا ببینید با مارک دیگر نتیجه بهتری خواهید گرفت. نیازی نیست که این گرانترین مارک باشد.

اگر درب مخزن مواد شوینده به درستی باز نشود ، این می تواند مشکلاتی را ایجاد کند ، همیشه می توانید یک قرص را به همراه کارد و چنگال به جای قرار دادن در تلگراف داخل آن بریزید.

ماشین ظرفشویی پر نمی شود
اگر ماشین ظرفشویی شما پر نمی کند اولین چیزی که باید بررسی کنید منبع آب است ، آیا شیرآلات در خانه کار می کنند؟

تامین آب ماشین ظرفشویی

آیا دریچه آب سرد باز است ، ممکن است ناخواسته شیر جدا کننده را خاموش کرده باشید. اگر این دلیل نیست ، بررسی کنید که لوله ها پیچ خورده یا مسدود نشده اند.

برای آزمایش انسداد شلنگ ماشین ظرفشویی ، آب را خاموش کنید ، شیلنگ را از انتهای ماشین ظرفشویی خارج کرده و آن را روی سطل نگه دارید ، آب را به آرامی روشن کنید تا ببینید آیا شلنگ مسدود شده است یا خیر. می توانید آن را به طور کامل بردارید تا شلنگ از بین برود یا شیلنگ های جایگزین بخرید.

اگر شلنگ مسدود نشده باشد ممکن است سوپاپ ورودی معیوب باشد که تعمیر نسبتاً ارزان است.

ماشین ظرفشویی از مواد شوینده استفاده نمی کند

اگر متوجه شدید که مقداری مواد شوینده در ماشین ظرفشویی چسبیده است ، چند نکته را باید بررسی کنید و برای کسانی که از قرص های ماشین ظرفشویی به جای پودر استفاده می کنند ، یک راه حل سریع وجود دارد.

سطوح مواد شوینده

اگر از مواد شوینده پودری استفاده می کنید ، ممکن است بیش از حد استفاده کنید ، بنابراین از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. اگر از قرص استفاده می کنید ممکن است در درب گیر کنند. سعی کنید قرص ها را به جای دستگاه پخش کننده به سینی کارد و چنگال اضافه کنید.

بازوی اسپری مسدود شده است

اگر متوجه شدید که مقداری مواد شوینده در ماشین ظرفشویی چسبیده است ، ممکن است بازوی اسپری مسدود شده باشد. اگر جت ها آب را به درستی شستشو نمی دهند ، ممکن است مقداری مواد شوینده در آن باقی بماند.

در بالا “بازوهای ماشین ظرفشویی مسدود شده است” را ببینید. اگر مانع را می بینید با یک چوب کوکتل سوراخ ها را بیرون بیاورید.

رفع انسداد بازوی اسپری ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود

اگر ماشین ظرفشویی شما در حال تخلیه نیست ، دستگاه خود را مقصر بدانید ، فقط باید بررسی کنید که آیا زهکش های شبکه شما مسدود شده است یا خیر. اگر آنها پشتیبان گیری می کنند ، پساب ماشین ظرفشویی جایی برای رفتن نخواهد داشت و فقط در ماشین می ماند.

شلنگ تخلیه

اگر ماشین ظرفشویی به درستی تخلیه نمی شود ، ممکن است شلنگ تخلیه باشد. آیا شلنگ تخلیه شما آسیب دیده ، مسدود شده یا خم شده است؟ می توانید شیلنگ جایگزین بخرید و خیلی راحت آن را نصب کنید.

فیلتر کردن

آیا فیلتر ماشین ظرفشویی مسدود شده است؟ باقی مانده غذاها قبل از رسیدن به پمپ.

بررسی کنید که آیا با استفاده از دستورالعمل سازنده در مورد حذف و تمیز کردن ، نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر ، معمولاً یک کار ساده DIY است.

تله زباله

اگر یک ماشین ظرفشویی جدید نصب کرده اید یا ماشین ظرفشویی را در یک تله دستگاه جدید نصب کرده اید ، فقط مطمئن شوید که انتهای آن چنگال قطع شده است. این اشتباه لوله کشی بسیار آسان است – و خوشبختانه اصلاح می شود.

پمپ

اگر ماشین ظرفشویی شما صدای عجیبی می دهد ممکن است پمپ باشد ، معمولاً ارزش آن را دارد که با یک مهندس تماس بگیرید و آن را تعویض کنید (قطعاً اگر هنوز تحت ضمانت نامه است).

محصولات ظرفشویی تکنوگاز

TDW191
TDW35FN
TDW11AF

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تکنوگاز
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست