مرکز تعمیرات ظرفشویی زیمنس با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی زیمنس با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی زیمنس خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی زیمنس میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات زیمنس بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند ظرفشویی زیمنس

ماشین های ظرفشویی زیمنس دارای طراحی مدرن و ایده های ابتکاری هستند که زندگی را آسان تر می کند. با حداکثر انعطاف پذیری عاشق شوید. به لطف عملکردهای عملی ، مانند قسمت های جانبی قابل تنظیم ارتفاع و انگشتان تاشو ، همه چیز جای خود را پیدا می کند-حتی ملاقه های بزرگ و قاشق چای خوری کوچک. چه در حال صرف شام برای خانواده خود و چه برای مهمانی برای دوستان باشید ، ماشین های ظرفشویی زیمنس اطمینان می دهند که ظروف شما درخشان هستند – در یک لحظه.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی زیمنس

تجربه نشان داده است که اکثر خطاهایی که در کار روزانه ایجاد می شود را خودتان می توانید برطرف کنید. این اطمینان می دهد که دستگاه دوباره به سرعت در دسترس شما قرار می گیرد. در نمای کلی زیر می توانید علل احتمالی نقص ها و اطلاعات مفیدی را برای رفع آنها بیابید.

مشکل در کدهای خطا

E01 ، E02 ، E03 ، E04 ، E05

ماشین ظرفشویی شما یک خطای ماشین ظرفشویی مربوط به قطعات الکترونیکی معیوب را نشان می دهد. این احتمالاً به این معنی است که یک خطای فنی رخ داده یا برنامه قطع شده است. ممکن است ماشین ظرفشویی شما نیاز به تعمیر داشته باشد. راه حل: قبل از تماس با سرویس زیمنس ، ماشین ظرفشویی خود را مجدداً راه اندازی کنید. برای انجام این کار ، لطفاً دستگاه را با استفاده از کلید روشن/خاموش خاموش کنید ، چند دقیقه صبر کنید ، سپس دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید. اگر کد خطای ماشین ظرفشویی هنوز وجود دارد ، شیر آب را ببندید و ماشین ظرفشویی را از منبع تغذیه جدا کنید.

E6

ماشین ظرفشویی یک سنسور درب معیوب یا قطعات الکترونیکی معیوب تشخیص داده است.

E7

نقصی در سیستم خشک کردن ماشین ظرفشویی وجود دارد.

E8

ماشین ظرفشویی گزارش می دهد که سطح آب در حمام آبکشی بسیار کم و سطح آب خیلی کم است. لطفاً موقعیت ظروف را بررسی کنید. اگر کاسه ها یا گلدان ها سرریز کرده اند و آب در آنها جمع شده است ، ممکن است آب زیادی برای شستشو در دستگاه وجود نداشته باشد. همچنین ممکن است ظروف دهانه آب ورودی داخل را بپوشانند تا جریان آب محدود شود.

E9-E11

خطایی در سیستم گرمایش ماشین ظرفشویی وجود دارد.

E10

E10 به این معنی است که در سیستم خشک کردن ماشین ظرفشویی نقصی وجود دارد.

E12

عنصر گرمایش ماشین ظرفشویی کلسیفیک یا کثیف شده است. لطفاً طبق دستورالعمل رسوب زدایی ، ماشین ظرفشویی را رسوب زدایی کنید. اطلاعات بیشتر در مورد تمیز

کردن ماشین ظرفشویی را می توانید در راهنمای ماشین ظرفشویی مشاهده کنید.

E14

دستگاه سیستم حفاظت از آب را فعال کرده است زیرا در سیستم پرکنشی خطایی وجود دارد یا منبع آب معیوب تشخیص داده شده است. ماشین لباسشویی شما مشکل آب دارد ، همانطور که در کد خطای E14 ماشین ظرفشویی زیمنس نشان داده شده است. جریان آب را بررسی کنید و مطمئن شوید که شلنگ جریان و شیر ورودی پیچ خورده نیست.

E15

ماشین ظرفشویی سیگنال می دهد که آب در وان کف قرار دارد. شیر را خاموش کنید

E16

خطایی در سیستم پرکن یا ورودی آب تشخیص داده شده است. شیر آب را ببندید. جریان آب را بررسی کنید (مطمئن شوید که شیر ورودی و شیلنگ ورودی پیچ خورده نباشد). اگر این مشکل به طور مکرر رخ می دهد ، احتمالاً دستگاه خطایی دارد. این ایراد فقط توسط یک مهندس مجرب قابل رفع است.

E18

دستگاه خطایی در ورودی آب تشخیص داده است. علت ممکن است شیلنگ تغذیه خم شده یا شیر آب بسته ، گیر کرده یا کلسیف شده باشد. همچنین ممکن است فیلتر در

ورودی آب مسدود شده باشد. لطفاً ورودی آب را بررسی کنید و همچنین اطلاعات مربوط به “منبع آب ماشین ظرفشویی” را ببینید. اطمینان حاصل کنید که هیچ گونه پیچیدگی در شلنگ آب وجود ندارد.

E19

این به طور کلی شامل اشکال در توزیع کننده است.

E20-E21

دستگاه خطایی در مدار شستشو گزارش می دهد که می تواند ناشی از خرابی پمپ گردش باشد.

E22

سیستم فیلتر ماشین ظرفشویی آلوده یا مسدود شده است.

E23

این کد خطای ماشین ظرفشویی نشان دهنده خرابی پمپ آب فاضلاب ماشین ظرفشویی است.

E24-E25

ماشین ظرفشویی به درستی تخلیه نمی شود. علل احتمالی: شلنگ تخلیه مسدود شده یا پیچ خورده است. اتصال سیفون مهر و موم شده است ؛ پوشش پمپ به درستی روشن نشده است ؛ پمپ فاضلاب مسدود شده است شیلنگ ها را بررسی کنید: انتخابگر برنامه را روی “خاموش” تنظیم کنید. دوشاخه برق را بیرون بیاورید. بررسی کنید که لوله تخلیه بدون پیچ خوردگی نصب شده است. گیره شیلنگ روی سیفون را شل کنید. شلنگ تخلیه (آب باقیمانده) را با دقت بردارید. شلنگ تخلیه و اسپیفون سیفون را تمیز کنید. انتهای شیلنگ را در یک سطل نگه دارید و برنامه “تخلیه” را انتخاب کنید. شلنگ تخلیه را به سیفون وصل کرده و نشتی را بررسی کنید. انتهای شیلنگ را در یک سطل نگه دارید و برنامه “تخلیه” را انتخاب کنید. احتیاط: آب ممکن است داغ شود! پمپ را بررسی کنید: انتخابگر برنامه را روی “خاموش” تنظیم کنید. دوشاخه برق را بیرون بیاورید. فیلترها را بردارید. پوشش پمپ را بردارید. باقی مانده ها را بردارید. بررسی کنید که پروانه پمپ آزادانه بچرخد. درپوش پمپ را تعویض کنید. واحد فیلتر را تعویض کنید.

E26

مشکلی در مدار آب ایجاد می شود که به دلیل خرابی قطعه است.

E27

ماشین ظرفشویی خرابی منبع تغذیه را نشان می دهد یا ولتاژ اصلی آن بسیار کم است. دستگاه مشکلی ندارد ، مشکل از ولتاژ اصلی است.

E31

نقصی در سیستم خشک کردن ماشین ظرفشویی وجود دارد. آب در حین کار گرم نمی شود. ماشین ظرفشویی خشک نمی شود.
پمپ آب فاضلاب

بقایای بزرگ غذا یا اجسام خارجی که توسط فیلترها اسیر نشده اند ممکن است پمپ فاضلاب را مسدود کنند. سپس آب شستشو بالای فیلتر خواهد بود.

اجسام تیز و نوک تیز یا قطعات شیشه ای ممکن است پمپ فاضلاب را مسدود کنند. همیشه اجسام خارجی را با دقت بردارید.

پمپ فاضلاب را به صورت زیر تمیز کنید:

پمپ آب فاضلاب

پمپ آب ظرفشویی زیمنس

پمپ آب ظرفشویی زیمنس

ماشین ظرفشویی را از منبع تغذیه جدا کنید.
سبد بالا را بیرون بیاورید

و سبد پایینی
فیلترها را بردارید.
آب را بیرون بیاورید ، در صورت لزوم از اسفنج استفاده کنید.
با استفاده از قاشق ، جلد پمپ (مطابق شکل) را بگیرید. روکش پمپ را توسط قطعه متقاطع گرفته و مورب (1) را به سمت داخل بلند کنید. پوشش را به طور کامل بردارید.
چرخ پروانه را بررسی کرده و اجسام خارجی را بردارید.
درپوش پمپ را در موقعیت اصلی (2) قرار دهید و تا زمانی که به هم متصل شود فشار دهید (3).
فیلترها

فیلترها اجسام خارجی بزرگ را در آب شستشو دور از پمپ نگه می دارند. بنابراین اجسام خارجی ممکن است گاهی فیلترها را مسدود کنند. سیستم فیلتر شامل یک فیلتر درشت ، یک فیلتر خوب صاف ، یک میکروفیلتر است.

تمیز کردن فیلتر ظرفشویی زیمنس

تمیز کردن فیلتر ظرفشویی زیمنس

پس از هر چرخه شستشو ، فیلترها را برای باقی مانده بررسی کنید.
مطابق تصویر سیلندر فیلتر را باز کنید و سیستم فیلتر را بیرون بیاورید.
باقی مانده و فیلترها را زیر آب جاری تمیز کنید.
مجدداً سیستم فیلتر را به ترتیب معکوس نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که علائم پیکان پس از بستن سیستم فیلتر در مقابل یکدیگر قرار دارند.
قفل ضد کودک

ماشین ظرفشویی دارای قفل الکترونیکی ضد کودک است. قفل ضد کودک از کودکان در برابر خطرات احتمالی که ماشین ظرفشویی ایجاد می کند محافظت می کند. می توانید قفل محافظ کودک را روشن یا خاموش کنید. وقتی قفل ضد کودک روشن است ، باز کردن درب دشوار است.

تنظیم سنسور

توالی برنامه در برنامه های خودکار با کمک حسگرها بهینه می شود. حسگرها بسته به میزان و نوع آلودگی ، قدرت برنامه برنامه های Auto را تنظیم می کنند. شما می توانید حساسیت سنسورها را در 3 مرحله تنظیم کنید.

استاندارد: این تنظیم برای بارهای مخلوط و ظروف بسیار کثیف ایده آل است ، اما در مصرف انرژی و آب نیز صرفه جویی می کند.
حساس: این تنظیم قدرت برنامه را برای حذف موثر بقایای غذا تنظیم می کند ، حتی اگر میزان آلودگی کم باشد. مصرف انرژی و آب بر این اساس تنظیم می شود.
بسیار حساس: این تنظیم قدرت برنامه را برای شرایط سخت استفاده تنظیم می کند ، به عنوان مثال به طور محکم روی بقایای غذا خشک می شود. در صورت استفاده از شوینده های بیولوژیکی یا اکولوژیکی که حاوی مقادیر کمتری از عوامل فعال هستند ، این تنظیم توصیه می شود. مصرف انرژی و آب بر این اساس تنظیم می شود.

عیب یابی ماشین ظرفشویی زیمنس

راه حل مشکل

نشانگر پر شدن کمک آبکشی روشن است.

بدون شستشو. مواد شستشو را دوباره پر کنید.
ظروف پلاستیکی خشک نشوند خواص ویژه پلاستیک پلاستیک ظرفیت ذخیره گرمای کمتری دارد و بنابراین کمتر خشک می شود.

داخل دستگاه بعد از چرخه آبکشی مرطوب شود.

بدون عیب دستگاه با توجه به اصل “خشک شدن با چگالش” ، قطرات آب به صورت فیزیکی القا شده و در ظرف مورد نیاز است. رطوبت هوا روی دیواره های داخلی ماشین ظرفشویی متراکم می شود ، تخلیه می شود و به بیرون پمپ می شود.

لکه های آب روی قطعات پلاستیکی تشکیل قطرات روی سطح پلاستیک از نظر فیزیکی اجتناب ناپذیر است.

پس از خشک شدن ، لکه های آب قابل مشاهده است. از برنامه فشرده تری استفاده کنید.

تغییر رنگ قطعات پلاستیکی داخل دستگاه.

قطعات پلاستیکی داخل دستگاه ممکن است در طول عمر مفید ماشین ظرفشویی تغییر رنگ دهند. تغییر رنگ طبیعی است و عملکرد ماشین ظرفشویی را مختل نمی کند.

کدر شدن اولیه یا موجود ، برگشت ناپذیر شیشه.

عینک ضد ماشین ظرفشویی ، فقط برای ماشین ظرفشویی مناسب است. از لیوان های ضد ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

دستگاه را نمی توان روشن یا کار کرد.

اشکال در عملکرد. دستگاه را از منبع تغذیه جدا کنید ؛ دوشاخه برق را بیرون بیاورید یا فیوز را خاموش کنید. حداقل 5 ثانیه صبر کنید ، سپس دستگاه را به منبع تغذیه وصل کنید.
برنامه به طور خودکار شروع می شود شما منتظر نمانید تا برنامه به پایان برسد. بازنشانی را انجام دهید

درب به سختی باز می شود.

قفل کودک فعال می شود. قفل کودک را غیرفعال کنید.

درپوش مخزن شوینده را نمی توان بست.

توزیع کننده مواد شوینده یا راهنمای جلد توسط بقایای مواد شوینده چسبناک مسدود شده است. بقایای مواد شوینده را بردارید.

پر کردن سوپاپ ها با صداهای قابل توجه.

بستگی به نصب داخلی دارد ، زیرا دستگاه معیوب نیست. هیچ تاثیری بر عملکرد دستگاه ندارد. هیچ اقدام اصلاحی ممکن نیست.

محصولات ظرفشویی زیمنس

ظرفشویی 14 نفره زیمنس مدل SIEMENS SN278I10TM
ظرفشویی زیمنس مدل SIEMENS SN258I20TM
ظرفشویی زیمنس مدل SIEMENS SN236W10MM
ظرفشویی 14 نفره زیمنس مدل SIEMENS SN278I10TM
ظرفشویی زیمنس مدل SIEMENS SN258I20TM
ظرفشویی زیمنس مدل SIEMENS SN236W10MM

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی زیمنس انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال زیمنس
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست