مرکز تعمیرات ظرفشویی مجیک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی مجیک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی مجیک خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی مجیک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات مجیک بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند ظرفشویی مجیک

بیش از 85 سال است که Magic Chef نامی شناخته شده است که سرآشپزهای خانگی برای لوازم آشپزخانه قابل اعتماد و با استفاده آسان به آن مراجعه می کنند. امروزه، Magic Chef به این سنت قدیمی ادامه می دهد و خط همه کاره ای از لوازم ضروری آشپزخانه را ارائه می دهد تا به مصرف کنندگان پرمشغله کمک کند لحظات جادویی خلق کنند و زندگی خود را ساده کنند.

در سال 1996، شرکت MCA شروع به صدور مجوز نام تجاری برای مایکروویو، یخچال های فشرده، لوازم آشپزخانه کوچک و سایر دسته های مرتبط کرد. در سال 2010، شرکت MCA برند Magic Chef را از Whirlpool خریداری کرد. MCA پتانسیل قابل توجهی را در نام تجاری و ارتباط عاطفی آن با مصرف کنندگان دید و اقدام به سرمایه گذاری بلندمدت و بزرگتر در نام تجاری کرد.

امروزه، برند Magic Chef از نظر توسعه محصول، ابتکارات بازاریابی و ارتباط با مصرف کنندگان خود در حال تجدید قوا است. بر پایه‌های «همه چیز آسان»، «قابلیت اطمینان روزمره» و «خدمات مشتری در دسترس» بنا شده است. به زبان ساده، برند Magic Chef متعهد به تولید محصولاتی قابل اعتماد و راحت است.

ارورها و خطاهای ظرفشویی مجیک

ماشین ظرفشویی من مجیک سرآشپز دارای کد خطای E1 است. چه مفهومی داره؟

زندگی بدون ماشین ظرفشویی می تواند به معنای خم شدن چندین ساعت روی سینک آشپزخانه باشد. ماشین ظرفشویی همچنین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که ظروف ما پس از هر بار استفاده به درستی تمیز و ضدعفونی می شوند. البته ماشین‌های ظرفشویی بسیار پیچیده‌تر از آن چیزی هستند که اکثر مردم تصور می‌کنند و در صورت بروز خطا، همیشه بهتر است یک تکنسین نگاهی به آن داشته باشد. اگر متوجه کد خطای E1 در ماشین ظرفشویی Magic Chef خود شدید، چند نکته وجود دارد که می توانید قبل از تماس با تکنسین بررسی کنید. فقط به یاد داشته باشید که باید از جدا کردن دستگاه خودداری کنید زیرا این کار می تواند روند تعمیر را برای هر متخصصی دشوارتر کند.

این کد خطا E1 به چه معناست؟

این خطا ممکن است نشان دهنده نشتی در زیر ماشین ظرفشویی باشد یا ممکن است مشکلی در پمپ تخلیه وجود داشته باشد. قبل از اینکه شروع به نگرانی در مورد رفع مشکلات پیچیده کنید، ابتدا تمام دلایل احتمالی دیگر را در نظر بگیرید.

شیلنگ ها و اتصالات

شلنگ ظرفشویی مجیک

شلنگ ظرفشویی مجیک

از آنجایی که این خطا اغلب نشان دهنده نشتی در سیستم تخلیه است، باید تمام شیلنگ ها و اتصالات را به دقت بررسی کنید. نشتی ممکن است به راحتی قابل مشاهده نباشد، به خصوص اگر در یک فضای کوچک با حداقل نور کار می کنید. به دنبال هرگونه اتصالات شل، ترک یا سایر علائم آسیب باشید. پیدا کردن محل نشتی به تشخیص مشکل با دقت بسیار بیشتر کمک می کند. هر قطعه ترک خورده یا شکسته باید فوراً تعویض شود.

حلقه شلنگ تخلیه

اگر نشتی وجود نداشته باشد، ممکن است شیلنگ تخلیه مشکل داشته باشد. حتی اگر آب از دستگاه نشت نداشته باشد و شیلنگ به درستی حلقه نشده باشد، می تواند روند تخلیه را مهار کند. در صورت نیاز این را اصلاح کنید و بررسی کنید که آیا مشکل را حل می کند یا خیر.

پمپ تخلیه

پمپ تخلیه ظرفشویی مجیک

پمپ تخلیه ظرفشویی مجیک

 

البته اگر مشکل دیگری وجود نداشته باشد، پمپ تخلیه ممکن است مقصر باشد. اگر معیوب است، بهتر است یک تکنسین تشخیص را انجام داده و قطعه معیوب را تعویض کند. نه تنها برداشتن و تعویض این قطعه می تواند مشکل باشد، بلکه از آن دسته کارهایی است که باید با ضمانت پشتیبانی می کردید. تعمیرات DIY تحت هیچ گونه ضمانت نامه ای قرار نمی گیرد، بنابراین قبل از اینکه شما یا همسایه دستی شما اقدام به تعمیر کنید، باید به آن توجه کنید.

مشکلات احتمالی ماشین ظرفشویی مجیک

صداهای ثابت/بلند

تکنسین‌ها در شناسایی و تعمیر مشکلات ماشین ظرفشویی که می‌توانند باعث خروج صداهای نامنظم از دستگاه شوند، مجرب هستند. علت صداها معمولاً شکستگی محفظه پمپ، یاتاقان بازوی واشر یا بوش موتور است. از آنجایی که اینها مشکلات رایجی هستند، می توانید روی ما برای رفع فوری آنها حساب کنید!

نشت آب

در درجه اول یکی از دو دلیل وجود دارد که ماشین ظرفشویی نشت آب دارد. یکی از دلایل این است که مشکلی در قفل یا بسته شدن درب وجود دارد و نیاز به تعویض دارد. مشکل دیگر خرابی شیر ورودی آب است که بلافاصله پس از ورود ما به خانه شما قابل تعمیر است.

روشن نمی شود

در صورت روشن نشدن یا روشن نشدن ماشین ظرفشویی، باید مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی به برق وصل است و هیچ یک از کلیدهای مدار قطع نمی شود. اگر مشکل این نیست، ممکن است مشکل مربوط به کلیدهای قفل در، فیوزهای حرارتی، کنترل های الکترونیکی یا رله موتور باشد.

زهکشی/پر نمی شود

ماشین ظرفشویی باید پر از آب شود و بعد از تمیز شدن ظروف آب را تخلیه کند. اگر سوئیچ درب یا سوئیچ شناور خراب باشد یا دریچه ورودی آب خراب باشد، ماشین ظرفشویی شما پر نمی شود. هنگامی که شلنگ تخلیه یا موتور پمپ روی دستگاه خراب باشد، ماشین ظرفشویی تخلیه نمی کند.

ظروف را تمیز نمی کند

اگر ظروف بعد از یک چرخه هنوز کثیف باشند، ماشین ظرفشویی چندان کاربرد ندارد. اگر واشر محفظه، فیلتر یا لوله آب یا بازوی اسپری شکسته باشد، ظروف همچنان ممکن است کثیف باشند. ما قطعات جایگزین سازنده را برای تعمیر مشکلات رایج ماشین ظرفشویی فوراً در دسترس داریم.

ظروف را خشک نمی کند

هدف ماشین ظرفشویی شستن و خشک کردن ظروف است. شما نمی خواهید ظروف خشک را پس از یک چرخه به دست بدهید. ماشین ظرفشویی شما با خراب شدن تلگراف کمک آبکشی، عنصر گرمایش یا ترموستات خشک نمی شود. ما قادر به تعمیر یا تعویض قطعات برای عملکرد خشک کردن همه برندها و انواع ماشین ظرفشویی هستیم.

صابون پخش نمی کند

برای اینکه ماشین ظرفشویی شما بتواند ظروف را بشویید، باید بتواند مواد شوینده یا صابون را در داخل دستگاه پخش کند. در صورت شکسته شدن رهاسازی دو فلزی، تایمر یا موتور مومی، این اتفاق نمی افتد.

محصولات ظرفشویی مجیک

مدل: MCSCD6W5
مدل: MCSCD6B5
مدل: MCSCD3W

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی مجیک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال مجیک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست