مرکز تعمیرات ظرفشویی ویرپول با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی ویرپول با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی ویرپول خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی ویرپول میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ویرپول بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند تعمیر ظرفشویی ویرپول

اگر خانواده شما بیش از ماشین ظرفشویی ظروف دارند ، ماشین ظرفشویی Whirlpool® با قفسه سوم به شما کمک می کند تا آنچه را که انباشته می کنید ، جا دهید. مدلهای منتخب شامل عمل شستشو مخصوص قفسه سوم برای تمیز کردن لیوان ها و کاسه های بالا می باشد تا بتوانید ظروف بیشتری را در زیر بارگذاری کنید ، در حالی که سایرین برای ظروف سخت مانند انبر یا حتی فنجان های اندازه گیری فضا ایجاد می کنند. هنگامی که شما نیاز به قرار دادن بطری های آب بلند ، قالب های پخت یا مخلوط کن در هر دو طبقه پایین دارید ، قفسه دوم با تنظیماتی که به راحتی پیدا می شوند به سمت بالا یا پایین حرکت می کند تا فضای عمودی بیشتری ایجاد کند.

شما حتی می توانید ظروف و قابلمه ها و ماهیتابه هایی را که به طور معمول در سینک ظرفشویی باقی مانده اند ، به لطف یک سبد نقره ای 3 تکه که می توانید آن را جابجا یا جدا کنید ، در صورت نیاز به فضای قفسه پایینی ، بارگذاری کنید. با ویژگی های انعطاف پذیر که با هم کار می کنند تا بتوانید ظروف بیشتری را جا دهید ، ماشین های ظرفشویی Whirlpool® با ظرفیت بالا با قفسه های سوم به شما کمک می کند بارهای کمتری را حمل کنید. مجموعه کامل ما از ماشین های ظرفشویی را کاوش کنید.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی ویرپول

F 01
سرریز ضد سیل
F 02
خرابی شیر برقی پرکن آب
F 03
خرابی/ اتمام زمان تخلیه آب
F 04
خطای ترموستات
F 06
اتمام زمان پر شدن آب
F 07
توربین آب آسیب دیده است
F 08
خطای اتمام زمان دما
F 09
خطای نرم افزاری
F 10
عیب عنصر گرمایش
F 11
خرابی پمپ شستشو

پمپ تخلیه ظرفشویی ویرپول

پمپ تخلیه ظرفشویی ویرپول

F 12
صفحه اصلی و خطای ارتباطی صفحه نمایش
F 13
خطای برد اصلی
F 15
خطای سنسور مجازی
FA
نشانگر آب نوری میزان بالای کدورت آب را تشخیص می دهد

عیب یابی تعمیر ظرفشویی ویرپول

ماشین ظرفشویی به درستی کار نمی کند

ماشین ظرفشویی در طول یک چرخه کار نمی کند یا متوقف می شود
طبیعی است که دوره های خاصی در طول شستشوی اصلی چندین ثانیه متوقف شوند. آیا درب محکم بسته و قفل شده است؟ آیا چرخه مناسب انتخاب شده است؟ آیا قدرت ماشین ظرفشویی وجود دارد؟ آیا فیوز خانگی سوخته است یا قطع کننده مدار خراب شده است؟ فیوز را تعویض کرده یا قطع کننده مدار را مجددا تنظیم کنید. در صورت ادامه مشکل با برقکار تماس بگیرید. آیا موتور به دلیل اضافه بار متوقف شده است؟ موتور در عرض چند دقیقه به طور خودکار تنظیم مجدد می شود. اگر راه اندازی مجدد نشد ، برای خدمات تماس بگیرید. آیا شیر قطع آب (در صورت نصب) روشن است؟

چراغ Clean چشمک می زند

موارد زیر را بررسی کنید:

آیا شناور حفاظت از سرریز می تواند آزادانه به بالا و پایین حرکت کند؟ را فشار دهید تا آزاد شود.
مطمئن شوید که منبع آب به ماشین ظرفشویی روشن است. (این امر پس از نصب جدید ماشین ظرفشویی شما بسیار مهم است.)
وجود قند در ماشین ظرفشویی را بررسی کنید. در صورت تشخیص کف یا کف توسط سیستم سنجش ماشین ظرفشویی ، ممکن است ماشین ظرفشویی به درستی کار نکند یا با آب پر نشود

ماشین ظرفشویی پر نمی شود

آیا شناور حفاظت از سرریز می تواند آزادانه به بالا و پایین حرکت کند؟ را فشار دهید تا آزاد شود.

به نظر می رسد ماشین ظرفشویی خیلی طولانی کار می کند
چرخه 1 ساعت شستشو را امتحان کنید. آیا آب موجود در ماشین ظرفشویی به اندازه کافی گرم است؟ هنگام گرم کردن آب ، ماشین ظرفشویی بیشتر کار می کند. آیا زمان چرخه ماشین ظرفشویی در زمان چرخه است؟ زمان شستشو بخشهای چرخه را ببینید. تاخیر به طور خودکار در برخی از چرخه های شستشو و شستشو ایجاد می شود تا آب به دمای مناسب برسد. این ماشین ظرفشویی مجهز به حسگر نوری است که دمای آب ، خاک و میزان شوینده را تشخیص می دهد. چرخه های شستشو بر اساس حس بار تنظیم می شود.

آب در ماشین ظرفشویی باقی می ماند

آیا چرخه کامل است؟ آیا پلاگین حذف کننده دورریز هنگام نصب برداشته شد؟

بقایای سفید در جلوی پنل دسترسی
آیا از شوینده زیاد استفاده شده است؟ آیا مارک شوینده فوم اضافی ایجاد می کند؟ برای کاهش کف سازی و از بین بردن تجمع ، مارک دیگری را امتحان کنید.

بو در ماشین ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی ویرپول

آیا ظرفها فقط هر 2 یا 3 روز یکبار شسته می شوند؟ فیلترهای خود را مرتباً بررسی و تمیز کنید. به جدول “سیستم توصیه شده برای تمیز کردن فیلتر خود” در بخش “سیستم تصفیه” مراجعه کنید. آیا ماشین ظرفشویی بوی پلاستیکی جدیدی دارد؟ طبق توصیف “مراقبت از ماشین ظرفشویی” ، سرکه را بشویید. برای جلوگیری از بو ، از ماشین ظرفشویی تازه و قرص پاک کننده دفع یک بار در ماه یا در صورت نیاز برای ماشین ظرفشویی تازه تر که در “مراقبت از ماشین ظرفشویی” توضیح داده شده استفاده کنید.

تراکم روی پیشخوان آشپزخانه (مدلهای داخلی)
آیا ماشین ظرفشویی با میز کار هم تراز است؟ رطوبت هواکش در کنسول ماشین ظرفشویی می تواند روی پیشخوان ایجاد شود. برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل نصب مراجعه کنید

قفسه پایین به طور کامل داخل ماشین ظرفشویی نمی لغزد
بررسی کنید که آیا موارد بارگذاری شده برای گزینه شستشو Target Clean تغییر کرده است یا خیر. برای جلوگیری از تداخل اقلام با جت های اسپری یا بازوی اسپری ، بارگذاری مجدد کنید.

ظروف به طور کامل خشک نمی شوند

از مایع شستشو استفاده کردید؟ ماشین ظرفشویی شما طوری طراحی شده است که از مواد شستشو برای عملکرد خوب خشک شدن استفاده می کند. بدون استفاده از مواد شستشو ظروف و ماشین ظرفشویی رطوبت زیادی خواهند داشت. گزینه Heat Dry بدون کمک شستشو عملکرد خوبی نخواهد داشت.

ظروف خشک نمی شوند

آیا ماشین ظرفشویی خود را برای تخلیه مناسب آب بارگذاری کرده اید؟ بار اضافی نکنید. برای تسریع خشک شدن از یک مایع شستشو مایع استفاده کنید. آیا پلاستیک ها مرطوب هستند؟ پلاستیک ها اغلب نیاز به خشک کردن حوله دارند. آیا توزیع کننده کمک شستشو خالی است؟ آیا از گزینه خشک کردن با خشک کردن هوا یا صرفه جویی در انرژی استفاده کرده اید؟ برای خشک کردن ظروف از گزینه خشک کردن گرم استفاده کنید.

رطوبت زیاد روی قفسه ها و فضای داخلی ماشین ظرفشویی

نشانگر کمک مایع شستشو را بررسی کنید تا ببینید که آیا مایع شستشو در تلگراف وجود دارد.

لکه و لکه روی ظروف

گاهی اوقات با انواع خاصی از ظروف شیشه ای واکنش آب/شیمیایی رخ می دهد. این معمولاً ناشی از ترکیبی از آب نرم یا نرم شده ، محلول های شستشو قلیایی ، شستشوی ناکافی ، بار زیاد ماشین ظرفشویی و حرارت خشک شدن است. جلوگیری از این مشکل ممکن نیست ، مگر با شستن دست. برای کند کردن این فرایند از حداقل مقدار شوینده اما کمتر از 1 قاشق غذاخوری (15 گرم) در هر بار استفاده نکنید. از یک مایع شستشو مایع استفاده کنید و ماشین ظرفشویی را زیر بار بگذارید تا شستشوی کامل انجام شود. فیلم سیلیکا و حکاکی دائمی هستند و قابل حذف نیستند. از خشک کردن گرم استفاده نکنید.

فیلم سیلیکا یا اچ (فیلم سیلیکا یک رسوب شیری رنگ رنگین کمان است ؛ اچ یک فیلم کدر است)

گاهی اوقات با انواع خاصی از ظروف شیشه ای واکنش آب/شیمیایی رخ می دهد. این معمولاً توسط برخی ایجاد می شود
ترکیبی از آب نرم یا نرم شده ، محلول های قلیایی شستشو ، شستشوی ناکافی ، بار زیاد ماشین ظرفشویی و حرارت خشک شدن. جلوگیری از این مشکل ممکن نیست ، مگر با شستن دست. برای کند کردن این فرایند از حداقل مقدار شوینده اما کمتر از 1 قاشق غذاخوری (15 گرم) در هر بار استفاده نکنید. از یک مایع شستشو مایع استفاده کنید و ماشین ظرفشویی را زیر بار بگذارید تا شستشوی کامل انجام شود. فیلم سیلیکا و حکاکی دائمی هستند و قابل حذف نیستند. از خشک کردن گرم استفاده نکنید.

لکه های سفید روی ظروف با پایان نچسب

آیا مواد شوینده ماشین ظرفشویی چاشنی ظروف آشپزی را حذف کرده است؟ ظروف آشپزی را بعد از شستن در ماشین ظرفشویی دوباره بررسی کنید.

لکه های قهوه ای روی ظروف و داخل ماشین ظرفشویی

آیا آب شما دارای آهن زیادی است؟ ظرفها را با استفاده از 1 تا 3 قاشق چایخوری (5 تا 15 میلی لیتر) کریستالهای اسید سیتریک اضافه شده به قسمت پوشانده شده در مخزن شوینده بشویید. از مواد شوینده استفاده نکنید. یک چرخه معمولی شستشو را با مواد شوینده دنبال کنید. در صورت نیاز به درمان بیشتر از هر ماه دیگر ، نصب دستگاه حذف آهن پیشنهاد می شود.

علائم سیاه یا خاکستری روی ظروف

آیا وسایل آلومینیومی هنگام شستشو ظروف را می مالند؟ اقلام آلومینیومی یکبار مصرف می توانند در ماشین ظرفشویی خراب شوند و باعث ایجاد علامت شوند. این وسایل را با دست بشویید. با استفاده از پاک کننده ساینده ملایم علائم آلومینیومی را بردارید.

لکه های نارنجی روی ظروف پلاستیکی یا داخل ماشین ظرفشویی

آیا مقدار زیادی غذای گوجه فرنگی روی ظروف داخل ماشین ظرفشویی قرار می گیرد؟ ممکن است لازم باشد برای از بین بردن لکه ها از ماشین ظرفشویی از یک محصول پاک کننده لکه استفاده کنید. لکه ها روی عملکرد ماشین ظرفشویی تأثیر نمی گذارد.

صداها

صداهای موج دار
در مواقع تخلیه ماشین ظرفشویی ، صداهای بلند می توانند به صورت دوره ای در طول چرخه ایجاد شوند.

صدای خش خش سوپاپ

صدای خش خش سوپاپ معمولی آب ممکن است به صورت دوره ای در حین پر شدن آب شنیده شود.

صدای ضربه زدن

ممکن است هنگام باز شدن مخزن مواد شوینده در طول چرخه ، و هنگامی که درب در پایان چرخه باز می شود ، صدای ضربه محکم و ناگهانی شنیده شود.

آسیاب کردن ، رنده کردن ، ترد کردن یا وزیدن صداها

یک جسم سخت وارد ماژول شستشو شده است (در برخی از مدلها). وقتی جسم زمین می خورد ، صدا باید متوقف شود. اگر نویز پس از یک چرخه کامل همچنان ادامه داشت ، برای خدمات تماس بگیرید.

ماشین ظرفشویی می ایستد و شروع به کار می کند

شروع و توقف های متعدد
طبیعی است که در طول چرخه خود شروع و توقف های متعددی را بشنوید. این شروع ها و توقف ها برای ارائه عملکرد مطلوب نظافت و صرفه جویی در انرژی مورد نیاز است

بسته به چرخه انتخاب شده

بسته به چرخه انتخاب شده و سطح خاک حس شده توسط سنسور آب نوری (در برخی از مدل ها) ، شروع و توقف بیشتری را در طول کل چرخه تجربه خواهید کرد.

ظروف کاملاً تمیز نیستند

خاک غذا روی ظروف باقی مانده است
آیا ماشین ظرفشویی به درستی بارگیری شده است؟ فیلترهای خود را مرتباً بررسی و تمیز کنید. به جدول “سیستم توصیه شده برای تمیز کردن فیلتر خود” در بخش “سیستم تصفیه” مراجعه کنید.

آیا چرخه ای را انتخاب کرده اید که سخت ترین خاک ماشین ظرفشویی شما را توصیف می کند؟ اگر مواردی با خاک سنگین تر دارید ، از چرخه سنگین تری استفاده کنید. آیا دمای آب خیلی پایین است؟ برای دستیابی به بهترین نتایج شستشو ، آب هنگام ورود به ماشین ظرفشویی باید 120 درجه فارنهایت (49 درجه سانتیگراد) باشد.

آیا از مقدار مناسب مواد شوینده تازه استفاده کرده اید؟ فقط از مواد شوینده توصیه شده برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید. کمتر از 1 قاشق غذاخوری (15 گرم) در هر بار استفاده نکنید. برای م موثر بودن مواد شوینده باید تازه باشد. خاک سنگین و/یا آب سخت به طور کلی به شوینده اضافی نیاز دارد.

آیا مواد شوینده در تلگراف جمع شده است؟ فقط از شوینده های تازه استفاده کنید. اجازه ندهید مواد شوینده چند ساعت در یک دستگاه پخش کننده مرطوب بماند. در صورت وجود مواد شوینده فشرده ، دستگاه پخش کننده را تمیز کنید. آیا پمپ یا بازوی اسپری توسط برچسب های بطری ها و قوطی ها مسدود شده است؟

آیا فشار آب خانه به اندازه کافی برای پر کردن ماشین ظرفشویی مناسب است؟ فشار آب خانگی برای پر کردن مناسب ماشین ظرفشویی باید 20 تا 120 psi (138 تا 828 کیلو پاسکال) باشد. اگر در مورد فشار آب خود سوالی دارید ، با یک لوله کش مجرب و واجد شرایط تماس بگیرید.

آیا دمای زیاد بازوی شستشو را کند می کند؟ از صابون یا شوینده های لباسشویی استفاده نکنید. فقط از مواد شوینده توصیه شده برای ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

ظروف در منطقه شستشو Target Clean تمیز نیستند

آیا ظروف برای برخورد با جت های اسپری Target Clean load بارگیری شده اند؟ سطوح کثیف ظرف را رو به پشت ماشین ظرفشویی به طرف جت های اسپری Target Clean Lo قرار دهید. ظروف را به سمت عقب متمایل کنید ، بنابراین آب از سطوح تخلیه می شود و بازوی اسپری پایین می تواند مورد را از زیر بشویید

ظروف در طول یک چرخه آسیب می بینند

خرد شدن ظروف
آیا ماشین ظرفشویی را به درستی بارگذاری کرده اید؟ ظروف و لیوان ها را طوری بارگذاری کنید که پایدار باشند و در اثر شستشو با هم برخورد نکنند. با حرکت آهسته قفسه به داخل و خارج تراش را به حداقل برسانید.

محصولات ظرفشویی ویرپول

WDTA80SAKZ
WDT750SAKZ
WDTA50SAKV

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی ویرپول انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ویرپول
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست