مرکز تعمیرات ظرفشویی پاکشوما با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات ظرفشویی پاکشوما با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات ظرفشویی پاکشوما خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ظرفشویی پاکشوما میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات پاکشوما بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند ظرفشویی پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم جانبی بزرگ و کوچک در سال 1354 تاسیس شد ؛ و اکنون پس از چهل و پنج سال فعالیت ، یکی از برترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می شود. خانواده محصولات پاکشوما در پنچ گروه محصول یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و کولر گازی مطابقت با نیازهای بومی کشور ایران و بازار بازار هدف تولیدی تولید می شوند.

گروه پاکشوما با شرکت بزرگترین شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی دنیا از جمله های اروپایی- ایتالیا (Haier Europe) که بر روی برندهای کندی ، هوور و زیروات می خوانند و همچنین کمپانی مایدیا (Midea) به عنوان بزرگترین تولید کننده گروه لندری- شوینده لوازم خانگی دنیا مطابق موسسه فورچن گلوبال (Fortune Global) در سال 2017 ، محصولات خود را به بازارهای داخلی و بین المللی عرضه کرده اند.

شایع ترین مشکلات ماشین ظرفشویی پاکشوما و نحوه رفع آنها

ماشین ظرفشویی یکی از سخت ترین وسایل آشپزخانه است ، بنابراین وقتی مشکلی ایجاد می شود ، خیلی سریع متوجه می شوید. یک ماشین ظرفشویی معمولی باید بین هفت تا 12 سال عمر کند. با این حال ، گاهی اوقات ماشین های ظرفشویی قبل از آن دوره زمانی خراب می شوند.

تعمیر یا تعویض می تواند یک کار گران قیمت باشد ، بنابراین بسیاری از مردم ترجیح می دهند خودشان تعمیرات را انجام دهند. اگر ماشین ظرفشویی شما مشکلاتی را برای شما ایجاد می کند ، ممکن است بتوانید به خودتان عشق بورزید تا مشکل را برطرف کند. ما لیستی از رایج ترین مشکلات ماشین ظرفشویی و چند راه حل ممکن را امتحان کرده ایم.

ظروف شما از ماشین ظرفشویی کثیف یا باقیمانده پوشیده می شوند

تعمیر ظرفشویی پاکشوما

تعمیر ظرفشویی پاکشوما

ابتدا بررسی کنید که آیا کاری انجام نمی دهید که باعث خرابی ماشین ظرفشویی شود. توصیه های سازنده در مورد نحوه استفاده و نگهداری از ماشین ظرفشویی خود را مرور کنید. آیا دستگاه خود را بیش از حد بار می کنید؟ آیا وسیله ای می تواند حرکت چرخش بازوهای اسپری را محدود کند؟ آیا بشقاب ها را در دستگاه بارگذاری می کنید بدون اینکه ابتدا مواد غذایی را از آنها جدا کنید؟

پس از اطمینان از اینکه از توصیه های سازنده پیروی می کنید ، می توانید مشکلات دستگاه را بررسی کنید. هرگونه چربی ، زباله یا انسداد در صفحه کرنش و واشر درب را بررسی کنید. مقصر نیز می تواند بازوهای اسپری شما باشد ، بنابراین سعی کنید بازوهای پایین و بالا را با دست بچرخانید تا مطمئن شوید به راحتی می چرخند. اگر هیچ کدام این کار را نکرده اند یا در خاک یا بقایای مواد غذایی پوشانده شده اند ، ممکن است لازم باشد آنها را تمیز کنید. برای انجام این کار ، بازوها را بردارید و آنها را به آرامی با مسواک و لوله پاک کن تمیز کنید. پس از تعویض ، یک چرخه تمیز را اجرا کنید تا ببینید آیا ظروف شما بهتر می شوند یا خیر.

اگر ظروف شما پوشیده از لکه های آب بیرون آمده اند ، ممکن است آب ماشین ظرفشویی بیش از حد روی ظروف شما بماند. یک مسواک ساده ممکن است به حل این مشکل کمک کند. اگر لیوان ها و بشقاب های شما بقایای سفید روی آنها بیرون بیاید ، ممکن است آب سختی داشته باشید. سعی کنید از نرم کننده آب یا شوینده ای استفاده کنید که به نرم شدن آب شما کمک می کند.

ماشین ظرفشویی شما روی زمین نشت می کند

اریکا راوس/روندهای دیجیتال
ابتدا واشر در و ماشین ظرفشویی خود را بررسی کنید. به دنبال هر گونه ترک ، خرابی یا آوار بزرگ باشید که می تواند مانع از آب بندی کامل درب شود. سعی کنید واشر درب خود را با یک ضدعفونی کننده تمیز کنید ، و در صورت مشاهده ترک های بزرگ ، احتمالاً باید واشر را تعویض کنید.

به گفته Family Handy Man ، سوئیچ شناور – مکانیزمی که سطح آب ماشین ظرفشویی شما را نشان می دهد – ممکن است در وضعیت پایین گیر کرده باشد. این می تواند باعث پر شدن بیش از حد دستگاه شما و نشت آن روی زمین شود. اگر سوئیچ شناور شما گیر کرده است ، آن را تمیز کرده و پلاستیک ، سیم یا هر چیز دیگری را که ممکن است مانع عملکرد صحیح آن شود ، بردارید.

ماشین ظرفشویی شما ظروف شما را خشک نمی کند

این اغلب در مورد عنصر گرمایش ماشین ظرفشویی مشکل ایجاد می کند. اگر عنصر گرمایش شما در حال کار است ، ترموستات با محدودیت بالا (دستگاهی که از داغ شدن بیش از حد ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند) را بررسی کنید. به گفته قسمت انتخاب ، خرابی ترموستات با محدودیت بالا می تواند باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل ظروف شما شود. شما معمولاً می توانید ترموستات با محدودیت بالا را در پایین وان ماشین ظرفشویی ، درست پشت پنل دسترسی پیدا کنید. برای بررسی دستگاه می توانید از مولتی متر استفاده کنید. در نهایت ، دستگاه توزیع کننده شستشوی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید خالی نیست و به درستی پخش می شود. بدون کمک شستشو ، ظروف شما به راحتی خشک نمی شوند.

بوی بد ماشین ظرفشویی شما

غذای قدیمی و مرطوب احتمالاً عامل هرگونه بوی بد از ماشین ظرفشویی شماست. دستگاه خود را با دقت به دنبال مواد غذایی بگردید و صفحه ماشین ظرفشویی خود را (که در پایین دستگاه شما قرار دارد) تمیز کنید.

اگر ماشین ظرفشویی شما بوی شیمیایی دارد ، ممکن است یک بشقاب پلاستیکی یا ظرف ظروف چوبی روی زمین افتاده و روی عنصر گرم کننده ذوب شده باشد. با این اوصاف ، ایده خوبی است که ماشین ظرفشویی خود را با دقت بارگذاری کرده و ظروف را بکشید تا از بوهای ناخواسته جلوگیری شود.

ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود

منابع تغذیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید فیوز نزده اید و از خرابی پریز اطمینان حاصل کنید. حتی می توانید دوچرخه سواری قدرتمند ماشین ظرفشویی را امتحان کنید.

درب ماشین ظرفشویی شما نیز ممکن است مشکل ساز باشد. به عنوان مثال ، اگر قفل بسته نشده باشد ، ممکن است اجازه ندهد ماشین ظرفشویی شما شروع به کار کند. با این وجود ، قبل از ادامه هرگونه مشکل در چفت را بررسی کنید.

اگر به نظر می رسد که ماشین ظرفشویی شما سعی می کند کار کند ، اما به درستی کار نمی کند ، ممکن است موتور شما گیر کرده باشد. در این صورت ، سعی کنید موتور فن را با دست بچرخانید تا ببینید آیا این موتور باعث حرکت آن می شود یا خیر. مهم است که ابتدا با استفاده از صفحه اصلی ، برق را خاموش کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری کنید.

ماشین ظرفشویی شما به درستی تخلیه نمی شود

این مشکل بدیهی است زیرا ماشین ظرفشویی شما هنگام بازکردن کف ، آن را پر از آب می کند. ابتدا سعی کنید ماشین ظرفشویی خود را برای بار دوم روشن کنید. یک ماشین ظرفشویی که به طور غیرمنتظره خاموش شده است (مثلاً با قطعی کوتاه برق) می تواند همچنان آب داخل خود داشته باشد زیرا چرخه کامل نشده است. به سادگی اجرای مجدد چرخه می تواند این مشکل را برطرف کند.

همچنین می توانید سطل زباله خود را اجرا کنید. ماشین ظرفشویی معمولاً در همان زهکشی که زباله از آن استفاده می کند ، تخلیه می شود. اگر مشکلی در سیستم دفع شما وجود دارد ، مانند رسوب مواد غذایی ، می توانید از تخلیه مناسب ماشین ظرفشویی جلوگیری کنید. اگر به تازگی محل دفع زباله را نصب کرده اید ، شاخه تخلیه ممکن است همچنان سر جایش باشد ، به این معنی که ماشین ظرفشویی نمی تواند به زهکشی خود دسترسی داشته باشد. اگر سیستم تخلیه جدیدی دارید ، اطمینان حاصل کنید که پلاگین تخلیه برداشته شده و شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی به درستی متصل شده است.

ماشین ظرفشویی شما یک فیلم مزاحم روی شیشه ها ایجاد می کند

فیلم شیشه ای می تواند خسته کننده باشد. اغلب با گذشت زمان اتفاق می افتد و معمولاً راه حلی سریع برای آن وجود ندارد. شاید تعجب کنید وقتی بفهمید ممکن است تقصیر ماشین ظرفشویی شما نباشد، بلکه آب سخت است. آب سخت به این معنی است که آب شهر شما دارای مواد معدنی بسیار کوچکی مانند کلسیم و منیزیم است که از آب گرم رسوب کرده و به سطوح دیگر مانند شیشه متصل می شوند. خوشبختانه می توانید مواد شوینده و افزودنی های ماشین ظرفشویی را که مخصوص آب سخت هستند خریداری کنید.

سر و صدای ماشین ظرفشویی شما زیاد می شود

اگر ماشین ظرفشویی شما صداهای عجیب و غریبی تولید می کند ، باید قسمتهای داخلی ماشین ظرفشویی خود را بررسی کنید تا بفهمید چه مشکلی دارد. به عنوان مثال ، یک دست شستشو خم می تواند شروع به صداهای عجیب و غریب کند. مهر و موم و حلقه های بلبرینگ که نیاز به تعویض دارند نیز می توانند باعث ایجاد صداهای تکان دهنده ای شوند. اگر مقصر به آسانی مشخص نیست ، ممکن است بخواهید با یک متخصص تماس بگیرید تا پمپ و موتور ماشین ظرفشویی خود را بررسی کرده و مشکل را برطرف کند.

ماشین ظرفشویی شما صابون پخش نمی کند

هنگامی که مواد شوینده پودری یا غلاف را در محفظه می گذارید آزاردهنده است و ماشین ظرفشویی شما آن را پخش نمی کند. این ممکن است به دلیل کمبود آب به داخل محفظه و حل و پخش صابون باشد. سعی کنید از مواد شوینده کمتری استفاده کنید یا از فرم مایع استفاده کنید. اگر این کار را بدون نتیجه امتحان کرده اید ، خود محفظه را بررسی کنید ، زیرا ممکن است هنگام کار ماشین ظرفشویی به درستی باز نشود. موقعیت ظروف را بررسی کنید ، زیرا گاهی اوقات آنها می توانند محفظه را از باز و صابون خارج کنند.

نکات استفاده از ظرفشویی پاکشوما

نکات استفاده از ظرفشویی پاکشوما

نکات استفاده از ظرفشویی پاکشوما

  • وسایل تیز مانند چاقوها را با نقاط پایین در سبد ظروف قرار دهید.
  • ظروف شیشه ای را با دقت قرار دهید تا از شکستن یا خرد شدن جلوگیری شود. وقتی ظروف و لیوان ها با آب پاشیده می شوند یا وقتی قفسه را به داخل یا بیرون می کشید ، اطمینان حاصل کنید که نمی توانند در برابر هم بچرخند.
  • از اضافه بار اجتناب کنید. شیشه ها و بشقاب های بلند می توانند باعث خرد شدن یا شکستن آنها شوند (و آنها نیز تمیز نمی شوند).
  • اجازه دهید دستگاه قبل از رسیدن به داخل خنک شود تا از سوختگی بخار جلوگیری شود.
  • پس از بارگیری یا تخلیه ماشین ظرفشویی ، در را ببندید تا دیگران از روی آن فرود نیایند.
  • برای جلوگیری از باز شدن و صعود/ایستادن روی درب باز ، یک قفل ایمنی کودک اضافه کنید.
  • مانند همه محصولات شوینده خانگی ، محصولات شوینده ظرفشویی و مواد شوینده را دور از دسترس کودکان کوچک و حیوانات خانگی نگهداری کنید.
  • برچسب مواد شوینده ظرفشویی را بخوانید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  • تا زمانی که آماده کار با ماشین ظرفشویی نشده اید ، فنجان های توزیع کننده را پر نکنید. در غیر این صورت ، کودکان کنجکاو یا حیوانات خانگی ممکن است وارد آنها شوند.
  • مواد شوینده ظرفشویی را با سایر محصولات تمیز کننده مخلوط نکنید – ممکن است دودهای تحریک کننده ایجاد شود.
  • مواد شوینده را در ظرف اصلی با برچسب سالم نگه دارید – و هرگز از ظرف مجدد استفاده نکنید.
  • از تماس مستقیم بین شوینده ژل و پوست یا لباس خودداری کنید.

محصولات ظرفشویی پاکشوما

ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF 14302
ماشین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره 1521W

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات ظرفشویی پاکشوما انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال پاکشوما
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست