مرکز تعمیرات اخوان با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات فر و اجاق گاز اخوان با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات فر و اجاق گاز اخوان خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات اخوان میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات اخوان بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند فر و اجاق گاز اخوان

اجاق گاز فردار و یا اجاق گاز مبله، همان اجاق گازهایی هستند که در اکثر خانه های نسل قبل دیده می شوند و پیش از روی کار آمدن اجاق گازهای رومیزی و انواع فرهای توکار، در اکثر منازل مسکونی، مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت اخوان، دارای مجموعه ای کامل از انواع جاق گازهای فردار می باشد که نه تنها از ظاهری لوکس و مدرن، که از کیفیت و عملکردی بهره می برد و به راحتی پاسخگوی نیاز به خانواده ها در هر می تواند باشد. انواع اجاق فرد اخوان، بیشتر از خانه های مدرن و جدید مورد استفاده قرار می گیرند و به خاطر داشتن دوام و ماندگاری بسیار زیاد، با استقبال چشمگیری از طرف کاربران می گیرند.

بهترین راه برای عیب یابی مشکلات فر و اجاق گاز اخوان

تعمیر فر و اجاق گاز اخوان

تعمیر فر و اجاق گاز اخوان

 

با بسیاری از وسایل جدید موجود، اجاق گاز و اجاق گاز مانند همیشه ساده کار می کنند. گاز وارد می شود، پیلوت روشن می ماند و یک دستگیره جریان گاز را به مشعل کنترل می کند و در هنگام روشن شدن آن را روشن می کند. هر چقدر هم که این کار آسان به نظر می رسد، گاهی اوقات اجاق گازها روشن نمی شوند. قبل از اینکه مجبور شوید برای تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید، مواردی وجود دارد که صاحبان لوازم خانگی می توانند ابتدا سعی کنند فر را روشن کنند.

جریان گاز را بررسی کنید

اولین قدم این است که تمام مشعل ها و فر را آزمایش کنید تا منبع مشکل را به شرح زیر مشخص کنید:

مشکل عنصر – اگر هیچ یک از عناصر روشن نشد، منبع گاز را بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی برای توقف جریان گاز اتفاق نیفتاده است. بسیاری از تماس‌های تعمیر اجاق گاز نتیجه فراموشی انجام این مرحله ساده در هنگام کار نکردن فر است. اگر می توان جریان را بازیابی کرد، پیلوت ها را دوباره روشن کنید و دستگاه باید به درستی کار کند.
مشکل محدود – اگر مشکل به یک مشعل یا فقط فر محدود شود، در این صورت اختلال در خط گاز منجر به مشعل یا خرابی یک قسمت کنترلی محتمل است.

فر را بررسی کنید

هنگامی که مشخص شد که گاز در دسترس است و جریان دارد، قطعاتی که روشن نمی شوند را بررسی کنید تا مشخص شود که آیا تماس واقعی تعمیر اجاق گاز ضروری است یا خیر. ممکن است هنوز راه حل آسان دیگری برای مشکل وجود داشته باشد. در زیر برخی از مسائلی که باید بررسی شوند آمده است:

بوی گاز – آیا بوی گاز وجود دارد؟ بو زمانی که مشعل ها روشن هستند می تواند طبیعی باشد. بو در حالی که آنها خاموش هستند نشان می دهد که ممکن است نشتی وجود داشته باشد.

مشکل مشعل – برای مشکل مشعل، بررسی کنید که آیا خلبانی که مشعل را سرو می کند روشن است یا خیر. اگر پیلوت روشن است اما مشعل روشن نیست، لوله احتراق را بررسی کنید زیرا ممکن است گرفتگی داشته باشد.

مشکل فر – اگر مشکل فقط از فر است، مرغ گوشتی را باز کنید و طبق دستورالعمل فر، کشو، صفحه پوشش و شعله گشاد کننده مرغ گوشتی را بیرون بکشید. با استفاده از چراغ قوه، سیستم جرقه زنی را بررسی کنید و به دنبال چراغ راهنما یا رشته ای باشید که هنگام کار اجاق گاز قرمز می درخشد. دانستن اینکه چه کاری باید انجام شود به نوع سیستم جرقه زنی فر بستگی دارد.

تمیز کردن، روشن کردن، و تست فر و اجاق گاز اخوان

تعمیر فر و اجاق گاز اخوان

تعمیر فر و اجاق گاز اخوان

بر اساس یافته‌های فوق، مالکان خانه می‌توانند اقدامات زیر را برای تمیز کردن، روشن کردن مجدد و تشخیص بیشتر محل‌هایی که ممکن است مشکل وجود داشته باشد، قبل از تماس با تعمیرات فر انجام دهند:

مشعل – پیلوتی که لوله های مشعل را تغذیه می کند را دوباره روشن کنید و سعی کنید مشعل را روشن کنید. اگر روشن نمی ماند، لوله خلبان ممکن است مسدود شده و نیاز به تمیز کردن داشته باشد. لوله های مشعل را تمیز کنید و مطمئن شوید که یک مسیر روشن برای جریان گاز وجود دارد، سپس سعی کنید مشعل را دوباره روشن کنید.

پیلوت اجاق گاز – سعی کنید با نگه داشتن یک کبریت روی دیافراگم شعله پیلوت برای حدود ده ثانیه، پیلوتی که مشعل اجاق را تغذیه می کند، دوباره روشن کنید. اگر پس از برداشتن شعله، پیلوت روشن نمی ماند، احتمالاً مشکلی در ترموکوپل وجود دارد.

مشعل اجاق گاز – اگر پیلوت روشن می ماند، فر را روشن کنید. مشعل فر باید مشتعل شود و شعله یکنواختی در اطراف ایجاد کند. اگر این اتفاق نیفتد، خود مشعل فر مشکل دارد.

فیلامنت فر – اگر سیستم جرقه زنی از نوع فیلامنت الکترونیکی است، فر را روشن کنید (نه مرغ گوشتی) و بگذارید حدود نیم دقیقه گرم شود. باید قرمز و داغ شود. اگر این اتفاق نیفتد، فیلامنت الکترونیکی مشکل دارد.

با استفاده از این نکات عیب یابی، می توان به راحتی محل ایراد فر را تعیین کرد و اغلب بدون نیاز به تماس با تعمیرکار فر، آن را اصلاح کرد. چه مشکل از فیلامنت فر، مشعل یا پیلوت باشد، می‌توان با یک متخصص تعمیر اجاق گاز تماس گرفت تا منبع مشکل را تعیین کند. مثل همیشه هنگام بازرسی و روشن کردن هر نوع وسیله گازسوز احتیاط کنید. اگر به نظر می رسد که مشکل بیش از یک راه حل ساده است، بهتر است با یک تعمیرکار واجد شرایط فر تماس بگیرید تا مشکل را حل کند!

محصولات فر و اجاق گاز اخوان

اجاق گاز فردار اخوان مدل M2 – EDTS
اجاق گاز فردار اخوان مدل M2 – EDTW
اجاق گاز فردار اخوان مدل M8
اجاق گاز فردار اخوان مدل M9
اجاق گاز فردار اخوان مدل M9 – EDTR
اجاق گاز فردار اخوان مدل M10
اجاق گاز فردار اخوان مدل M11
اجاق گاز فردار اخوان مدل M12 – EDTR
اجاق گاز فردار اخوان مدل M13 – EDTR
اجاق گاز صفحه ای اخوان G63
اجاق توکار اخوان G4
اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G3-HE
گاز صفحه ای اخوان مدل GI 137
گاز صفحه ای اخوان مدل V21
گاز صفحه ای اخوان مدل V7S
گاز صفحه ای اخوان مدل OS1
گاز صفحه ای اخوان مدل OS3
گاز اخوان کد G16
گاز صفحه ای اخوان مدل G133
گاز صفحه استیل G13-HE-S اخوان
گاز رومیزی G 84 اخوان
گاز رومیزی اخوان مدل V9 (ونوس 9)

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل اخوان G-111
اجاق گاز اخوان مدل G111
گاز رومیزی کد G35-S-HE اخوان
اجاق گاز صفحه ای اخوان استیل. مدل G-42
اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل G
صفحه گاز رومیزی کد G28-S-HE اخوان
اجاق گاز اخوان مدل G14 New

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر فر و اجاق گاز اخوان انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال اخوان
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست