مرکز تعمیرات آاگ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی آاگ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی آاگ خود با شماره تلفن 91004470-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آاگ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات آاگ بر روی این شماره 91004470-021   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند ماشین لباسشویی آاگ

از پیشگام شدن با اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک جهان در سال 1950 ، تا پیشگام در استفاده از فناوری پمپ حرارتی در خشک کن های خشک کن ؛ از طراحی اولین طیف سبز “جهان” ، تا اولین نسل آشپزخانه های القایی ، AEG تقریباً در هر نوع فناوری که ما در خانه مسلم میدانیم ، پیشرو بوده است.

بنابراین چه چیزی در مورد AEG وجود دارد که آن را بیش از صد سال پیشرو در نوآوری خانگی کرده است؟ دلیل آن ساده است: تعهد ما به کمال. از زمان پیوستن پیتر برنز ، معمار بصیر به AEG در سال 1907 ، طراحان پیشرفته ما سخت تلاش کرده اند تا وسایلی را ایجاد کنند که عملکرد برجسته را با طراحی عالی آلمانی و بهره وری انرژی ترکیب کند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آاگ و نحوه عیب یابی آنها

نام تجاری ماشین لباسشویی AEG از سال 1883 وجود دارد! به طور کلی ماشین های لباسشویی AEG با قیمت مناسب کیفیت خوبی دارند. با این حال ، مانند همه لوازم خانگی ، گاهی اوقات مشکلاتی نیز وجود دارد. مشکلات رایج ماشین لباسشویی AEG و نحوه عیب یابی آنها را در اینجا ببینید…

برنامه شروع نمی شود

این مشکل می تواند مربوط به منبع تغذیه باشد. ممکن است یک فیوز منفجر شده و کلید جعبه فیوز را خراب کند. یا ممکن است دکمه شروع تاخیری تنظیم شود. عملکرد قفل کودک همچنین از فعال شدن برنامه جلوگیری می کند. و سوئیچ فشار معیوب نیاز به مراقبت توسط متخصص برق دارد.

ماشین لباسشویی پر نمی شود

مشکلات مربوط به شیلنگ ورودی آب ، فیلترهای مسدود شده و اتصال نادرست شلنگ ها باعث می شود دستگاه با آب پر نشود. اگر فشار آب بیش از حد پایین باشد ، باید به کمک آن کمک کنید. یا اگر شیلنگ ها خراب شده اند و نیاز به تعویض دارند.

چرخه چرخش کار نمی کند

فیلتر مسدود شده چرخه چرخش را قطع می کند. به عنوان تعادل مشکلات با بار لباسشویی. محتمل ترین علت انسداد جایی در سیستم زهکشی است. در صورت انسداد لوله های خروجی ، آب تخلیه نمی شود و چرخه چرخش آغاز نمی شود.
نشتی آب وجود دارد – نشت آب ماشین لباسشویی می تواند از کوپلینگ های شیلنگ آب ناشی شود. یا ممکن است پمپ تخلیه نشت کند. خرابی شیلنگ تخلیه آب نیز باعث ایجاد آب روی کف می شود.

ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود

آسیب به شلنگ تخلیه آب ممکن است مقصر باشد. یا ممکن است فیلتر لوله تخلیه مسدود شده باشد. ممکن است اتصال لوله خراب باشد. یا تنظیمات مکث تخلیه یا شستشو و نگه داشتن ماشین لباسشویی تنظیم شده است.

سر و صدای زیادی وجود دارد

اگر ماشین لباسشویی شما یکنواخت نباشد ، می تواند صداهای غیرمعمول ایجاد کند. و مسافرت. بارهای کوچک نیز می توانند تفاوت ایجاد کنند. ممکن است با بلبرینگ درام مشکل داشته باشید. این باعث می شود که طبل افت کند و از خط سیل خارج شود.

شستشو هنوز کثیف است

این ممکن است به دلیل استفاده ناکافی یا نادرست از مواد شوینده باشد. به خصوص اگر در دمای پایین شستشو می دهید زیرا این می تواند باعث انسداد لوله ها شود. یا ممکن است تنظیم درجه حرارت ماشین لباسشویی ایراد داشته باشد. مشکلات شستشو می تواند شامل رگه های سفید روی لباس های شسته شده و لباس هایی باشد که داغ بیرون می آیند. اضافه بار در اینجا می تواند کمک کننده باشد.

بوی نامطبوعی وجود دارد

بوی نامطبوع اغلب ناشی از بقایای مواد شوینده لباسشویی در مهر و موم های درام است. یا در کشوی محفظه. اگر بوی دائمی است ، برای بررسی بیشتر به تکنسین خدمات نیاز دارید. ممکن است مشکلی در لوله زباله وجود داشته باشد.

شایع ترین کدخطاهای ماشین های لباسشویی آاگ

کدهای خطای ماشین لباسشویی AEG به شما در شناسایی خطاهای خاص کمک می کند. بسیاری از آنها نیاز به تعمیر حرفه ای دارند. نمونه ای از کدهای خطا و معنی آنها را ببینید:

11 – نمی تواند با آب پر شود
13 – نشت ماشین لباسشویی
21 – تخلیه مشکلات
23 – مشکل پمپ تخلیه
31 – مشکل سوئیچ فشار
35 – سرریز آب
38 – محفظه فشار مسدود شده است
41 ، 42 ، 43 – اشکالات قفل در و در
44 ، 45 – مشکلات مربوط به مدار سنجش
51 ، 52 ، 53 – کدهای مربوط به مسائل حرکتی
61 – شکست سیستم گرمایش
66 ، 68 ، 69 – عناصر گرمایش گیر می کند
71 ، 72 ، 73 ، 74 – همه به خرابی سنسور وصل شده اند
82 ، 83 – مشکل ابزار انتخاب
91،92 – مشکل ارتباط داخلی
93 ، 94 – پیکربندی نادرست

اگر ماشین لباسشویی AEG شما قبل ، حین یا بعد از یک چرخه خطایی می دهد ، این بسیار آزاردهنده است. ماشین لباسشویی معمولاً یک اعلان خطا یا یک کد روی صفحه نمایش نشان می دهد. بسیاری از این خطاهای AEG قابل رفع هستند. در این مقاله می توانید معنی آنها را بخوانید و چگونه می توانید آنها را برطرف کنید. برای مثال می توانید ماشین لباسشویی خود را ریست کنید.
EF0 یا EFO EH0 یا EHO E10 ، C1 یا F1 E20 ، C2 یا F2 E30 یا C3 E40 E90 Err مشکل را حل نکردید؟

خرابی AEG EF0 یا EFO
خطای AEG EF0

آیا پیغام خطا EF0 یا EFO روی صفحه نمایش وجود دارد؟ این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است فیلتر تخلیه مسدود شده باشد. فیلتر را تمیز و تعویض کنید. این فیلتر را می توانید در جلوی ماشین لباسشویی خود ، در پایین سمت راست و پشت فلپ ، بیابید. همراه داشتن حوله یا فنجان را فراموش نکنید. همچنین ممکن است بیش از حد از شوینده استفاده کرده باشید ، بنابراین فوم زیادی در دستگاه وجود دارد. برنامه ای را با طبل خالی بدون شوینده در دمای 60 درجه سانتی گراد شروع کنید. در نهایت ، بررسی کنید که آیا آب کافی از شیر خارج می شود یا خیر.

خرابی AEG EH0 یا EHO
خطای AEG EH0

پیام خطا EH0 یا EHO نشان می دهد که مشکلی در منبع تغذیه وجود دارد. ابتدا بررسی کنید آیا دستگاه دیگری روی این پریز کار می کند یا خیر. آیا این همان مورد نیست؟ اگر چنین است ، مشکلی در نصب در خانه شما وجود دارد. آیا دستگاه دیگری به درستی کار می کند؟ در این صورت ، ماشین لباسشویی خود را از پریز برق جدا کرده و 30 ثانیه صبر کنید. بعد ، دوباره سیم برق را وصل کنید. سعی کنید ماشین لباسشویی را روشن کنید ، برنامه شستشو را انتخاب کرده و start را فشار دهید.

خرابی AEG E10 ، C1 یا F1
خطای AEG E10

وقتی E10 ، C1 یا F1 را روی صفحه می بینید ، ماشین لباسشویی آب کافی دریافت نمی کند. شیر را به طور کامل باز کرده و سپس آن را ببندید. برای ایمن بودن ، یک حوله را زیر شلنگ تغذیه قرار دهید و دوشاخه را از پریز جدا کنید. شلنگ تغذیه را از شیر جدا کرده و فیلتر را تمیز کنید. پس از تمیز کردن ، شیلنگ تغذیه و دوشاخه را دوباره وصل کنید. شیر آب را دوباره باز کنید. همچنین بررسی کنید که هیچ پیچشی در شلنگ وجود نداشته باشد. آیا شلنگ خراب است؟ اگر چنین است ، یک مورد جدید را وصل کنید.

مشاهده همه شیلنگ های تغذیه

خطای AEG E20 ، E21 ، E22 ، E23 ، E24 ، E25 ، E32 ، C2 یا F2
خطای AEG E20

ماشین لباسشویی AEG شما آب را تخلیه نمی کند. ممکن است طبل پر از آب باشد. این می تواند به دلیل گرفتگی فیلتر تخلیه یا مشکل دیگری در تخلیه باشد. درپوش جلوی ماشین لباسشویی را در پایین سمت راست باز کنید. فیلتر را بردارید و تمیز کنید. در مرحله بعد ، فیلتر را تعویض کنید. بررسی کنید که هیچگونه پیچ خوردگی در شلنگ تخلیه وجود نداشته باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه بیش از 1 متر بالاتر از ماشین لباسشویی قرار نگرفته باشد. در غیر این صورت ماشین لباسشویی باید آب را بیش از حد پمپاژ کند.

خرابی AEG E30 یا C3
خرابی AEG E30

ماشین لباسشویی AEG شما پیام خطا E30 ، C3 را نمایش می دهد یا 3 بار بوق می زند زیرا آب نشت می کند. ابتدا بررسی کنید که آیا شلنگ تغذیه از هر دو طرف به خوبی وصل شده است یا خیر. علت دیگر ممکن است گیر افتادن لباس های شسته شده در درب باشد. این باعث می شود آب از جلو به داخل کشوی پایین نشت کند. ماشین لباسشویی را از منبع آب و برق جدا کرده و یک حوله را در پشت قرار دهید. دستگاه را کمی به عقب متمایل کرده و این حالت را برای 40 ثانیه حفظ کنید. ماشین لباسشویی را روی زمین قرار دهید و دوباره آن را وصل کنید.

خطای AEG E40 ، E41 ، E42 ، E43 ، E44 یا E45
خطای AEG E40

یکی از این کدهای خطا را خواهید دید ، در غیر این صورت ماشین لباسشویی 4 بار بوق یا چشمک می زند. یعنی قفل درب مشکلی دارد. ممکن است درب به درستی بسته نشود. آن را فشار دهید تا یک کلیک بشنوید و برنامه شستشو را دوباره راه اندازی کنید. همچنین ممکن است لباس های شسته شده بین درب گیر کرده باشد. آیا طبل خیلی پر است؟ ممکن است چیزی از آن خارج شود. در شدیدترین حالت ، قفل درب شکسته است و یک تکنسین لازم است آن را تعویض کند.

خرابی AEG E90
خرابی AEG E90

پیام خطا E90 نشان می دهد که خطایی در برد مدار وجود دارد. این صفحه ای است که تمام سیم کشی روی آن وصل شده است. ماشین لباسشویی را خاموش کرده و سیم برق را از برق بکشید. وقتی دستگاه را دوباره روشن می کنید ، آزمایش کنید که آیا دوباره کار می کند یا خیر.

خطای AEG Err

خطای AEG ‘Err’ می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. این احتمال وجود دارد که درب باز باشد. لباس های خود را به درستی در طبل قرار دهید و در را ببندید. همچنین ممکن است نتوانید تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده را تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید RPM چرخه پشم را به 1600 تغییر دهید. این برنامه 1600 دور در دقیقه ارائه نمی دهد ، بنابراین ماشین لباسشویی “Err” را نشان می دهد. اگر تنظیمات را برای یک چرخه 20 دقیقه ای تغییر دهید ، “Err” را نیز مشاهده خواهید کرد.

مشکل حل نشد؟

خدمات مشتری تعمیرچی
آیا ماشین لباسشویی شما کد خطای متفاوتی را نمایش می دهد؟ به دفترچه راهنمای دستگاه نگاهی بیندازید. یا ماشین لباسشویی را به مدت 30 دقیقه از برق بکشید و سعی کنید بعد از آن چرخه را دوباره راه اندازی کنید. آیا هنوز خطایی را نشان می دهد؟ متأسفانه ، شما نمی توانید همه مشکلات را خودتان حل کنید خدمات مشتریان ما خوشحال است که به شما کمک کند.

چند نمونه از خدمات قابل ارائه برای تعمیر لباسشویی آاگ

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آاگ

برد الکتریکی لباسشویی آاگ

برد الکتریکی لباسشویی آاگ

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آاگ ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستن ماشین لباسشویی و یا بر اثر ضربه خارجی دچار آسیب گردد ؛ که در این صورت با تعمیر و یا تعویض برد اصلی لباسشویی آاگ مشکل رفع خواهد شد. جهت جلوگیری از بروز خرابی برد الکترونیکی لباسشویی آاگ حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

برد الکترونیکی لباسشویی آاگ یکی از مهمترین قطعات دستگاه بوده و تمام فرمان های ماشین لباسشویی توسط این قطعه انجام میگردد. لذا تعمیر این قطعه نیازمند تخصص ویژه در حوزه الکترونیک را دارا میباشد. مهندسان ما در مرکز تعمیرات آاگ با توجه به تجربه طولانی و شناخت المان های مرتبط با این قطعه اقدام به تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آاگ نموده و در اجرای این مهم از قطعات اورجینال آاگ استفاده خواهند شد.

 تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی آاگ

 موتور ماشین لباسشویی آاگ یکی دیگر از قطعات مهم لباسشویی میباشد که ممکن است دچار خرابی هایی همچون تمام شدن ذغال موتور ماشین لباسشویی آاگ ، خراب شدن بلبرینگ موتور ماشین لباسشویی آاگ ، خرابی تاکومتر ماشین لباسشویی آاگ و سایر خرابی هایی از این قبیل گردد که مرکز تعمیرات آاگ این امکان را فراهم آورده که با استفاده از قطعات اورجینال آاگ موتور ماشین لباسشویی آاگ شما را به بهترین شکل تعمیر و در صورت نیاز اقدام به تعویض موتور ماشین لباسشویی آاگ نماید.

موتور لباسشویی آاگ

موتور لباسشویی آاگ

تعویض بلبرینگ ، کاسه نمد و سه نظام ماشین لباسشویی آاگ

در داخل دیگ ماشین لباسشویی آاگ دو عدد بلبرینگ ، یک عدد کاسه نمد و یک شفت سه نظام قرار گرفته است که این مجموعه وظیفه چرخاندن درام (محفظه ای که در آن لباس میریزیم) ماشین لباسشویی که به وسیله تسمه به موتور دستگاه متصل شده را بر عهده دارد.

علت خرابی بلبرینگ لباسشویی آاگ استفاده نادرست و ریختن بار بیش از ظرفیت داخل ماشین لباسشویی و همچنین سرویس نکردن به موقع دستگاه میباشد.

جهت تعویض بلبرینگ های لباسشویی آاگ نیاز به باز شدن تمام اجزای ماشین لباسشویی و اوراق و مونتاژ کامل دستگاه میباشد.

جهت تشخیص خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی آاگ درام داخل دستگاه را با دست بچرخانید ، اگر صدای غیرطبیعی به گوش میرسد احتمالا بلبرینگ های ماشین لباسشویی آاگ شما خراب شده است. در صورت خرابی بلبرینگ های ماشین لباسشویی آاگ بهتر است از دستگاه استفاده نکنید زیرا موجب آسیب رسیدن به سایر قسمت های دستگاه از جمله شفت سه نظام ، آبکش و دیگ دستگاه خواهد شد.

در صورت خرابی بلبرینگ های ماشین لباسشویی آاگ ،  مرکز تعمیرات آاگ  آماده خدمت رسانی و تعویض بلبرینگ لباسشویی آاگ شما با قطعات اورجینال و با کیفیت در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب میباشد.

محصولات لباسشویی آاگ

AEG سری 7000 LF7C1412Bلباسشویی 10 کیلو آاگ/AEG
L8FE76495 AEGلباسشویی 8 کیلو سری 8000
LFB7E8431B AEGلباسشویی 8 کیلو سری 7000
AEG سری 7000 L7FE86604لباسشویی 10 کیلو آاگ/AEG سری
L8FL850EX AEGلباسشویی 8 کیلو سری 8000
L7FEE842R AEGلباسشویی 8 کیلو سری 7000
AEG سری 7000 L7FEC146Rلباسشویی 10 کیلو آاگ
LF8C9412N AEGلباسشویی 9 کیلو سری 8000
L9-FS86699 AEGلباسشویی 9 کیلو سری 9000

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی آاگ انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال آاگ
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست