مرکز تعمیرات اسنوا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی اسنوا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی اسنوا خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات اسنوا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات اسنوا بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی لباسشویی اسنوا

«ارکان ساختار نوین ایرانیان» عبارت طولانی اما مهمیه! و به طور مخفف صداش می‌زنن اسنوا. اسنوا سیاره‌ایه که زمان توش حرف اول رو می‌زنه. هرکدوم از لوازم خونگی اسنوایی یه وظیفه‌ی مهم داره، اونم اینه که یه کاری کنه شما بتونین از زمان مفیدتون به بهترین شکل ممکن استفاده کنین. کارهای تکراری و خسته کننده رو لوازم خونگی‌ اسنوا براتون انجام می‌ده تا شما بتونین به کارهای مهمتون برسین!

کل ماجرای اسنوا از سال ۸۴ شروع شد، یه گروه از بهترین تولید‌کننده‌ها، مهندس‌ها و کارشناس‌ها ایرانی دست به دست هم دادن تا تولید ملی رنگ و روی تازه‌تری به خودش بگیره!

خرابی های متداول لباسشویی اسنوا

مشکلات و راه حل های رایج ماشین لباسشویی

دفعه بعد که ماشین لباسشویی شما کار نمی کند ، قبل از تماس با تعمیرات ، ابتدا همه موارد ساده را بررسی کنید. عیب یابی می تواند در وقت و هزینه شما بسیار صرفه جویی کند. اگر بعد از انجام این بررسی های ساده هنوز نتوانستید مشکل را حل کنید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که با کمک متخصص تماس بگیرید.

این که آیا شما یک ماشین لباسشویی جلو دارید یا یک ماشین لباسشویی بالا ، در اینجا برخی از مشکلات رایج که ممکن است در دستگاه شما ایجاد شود و راه حل های آسان برای رفع آنها ذکر شده است:

واشر من در حال ارتعاش است

دلایل احتمالی لرزش ماشین لباسشویی شما وجود دارد:

بار نامتعادل لباسشویی
ماشین لباسشویی سطح ندارد
ممکن است پای ماشین لباسشویی قفل نشده و با زمین تماس نداشته باشد

راه حل ها:

بار لباسشویی را دوباره مرتب کنید و مطمئن شوید که ماشین لباسشویی خود را به درستی بارگذاری می کنید تا از تعویض آن جلوگیری کنید. کتاب دستورالعمل سازنده خود را بررسی کنید ؛ در داخل ، حداکثر یا حداکثر وزن بار توصیه شده را خواهید یافت. از آن به عنوان راهنما استفاده کنید. هنگامی که ماشین لباسشویی خود را پر می کنید ، مطمئن شوید که لباس ها هنوز جایی برای حرکت آزادانه دارند و خیلی محکم بسته بندی نشده اند. کف را بررسی کنید تا ببینید آیا سطح آن هم سطح است یا خیر. ممکن است لازم باشد تخته سه لا نازکی را زیر ماشین لباسشویی خود اضافه کنید.

مطمئن شوید که پایه های ماشین لباسشویی در تماس محکم با زمین هستند. ماشین های لباسشویی دارای پایه های قابل تنظیم و جلو با مهره قفل هستند. شما باید هر پا را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و سپس مهره قفل را در برابر بدنه دستگاه محکم کنید تا پا از چرخش جلوگیری کند. پس از تنظیم هر پا ، به دستگاه تکیه دهید و مطمئن شوید که هیچ حرکتی را احساس نمی کنید. برخی از ماشین ها دارای پاهای یکسانی در عقب هستند که باید تنظیم شوند ، اما اکثر ماشین ها دارای پاهای عقب “خود تنظیم” هستند. این پایه ها با چرخاندن کل دستگاه به جلو بر روی پاهای جلویی و پایهای عقب در حدود 3 اینچ از زمین و سپس تنظیم مجدد دستگاه تنظیم می شوند. پاها باید به طور خودکار تنظیم شوند.

ماشین لباسشویی من نشت می کند

شلنگ لباسشویی اسنوا

شلنگ لباسشویی اسنوا

اگر آب ماشین لباسشویی شما نشت می کند ، به این معنی نیست که شما نیاز به تعمیر اساسی دارید. نشت آب ممکن است به دلایل ساده مانند:

ماشین لباسشویی متعادل نیست یا به درستی بارگیری نشده است
شیلنگ ها به درستی متصل نشده اند/وارد نشده اند
واشر شلنگ فرسوده است
لوله های فاضلاب مسدود شده است

راه حل ها:

بررسی کنید که آیا دستگاه شما متعادل است و مطمئن شوید که سبد واشر از هم تراز نیست.
همه شیلنگ های خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که محکم شده اند و به درستی به هم وصل شده اند. واشرهای شیلنگ را از نظر ترک یا خرابی بررسی کنید
خطوط آب و شیرها را بررسی کنید تا از نشتی آنها مطمئن شوید.
مطمئن شوید که ماشین لباسشویی به درستی تخلیه می شود. اگر اینطور نیست ، شیلنگ تخلیه را بررسی کنید زیرا ممکن است با پرز ، مو یا جوراب گم شده مسدود شده باشد.

ماشین لباسشویی من صداهای عجیبی تولید می کند

صداهای عجیب و غریب مانند کلیک کردن ، غرغره یا همهمه می تواند ناشی از اشیایی باشد که در ماشین لباسشویی گیر کرده اند ، گرفتگی زهکش ها یا حسگرهای داخلی وجود دارد.

راه حل ها:

صدای کلیک ممکن است به این معنی باشد که یک شی در تخلیه واشر گیر کرده است. مطمئن شوید که تخلیه خود را بررسی کرده و اشیایی را که گرفتار شده اند بردارید. اطمینان حاصل کنید که همیشه موارد را قبل از شستشو از جیب ها بررسی کرده و خارج کنید.
اگر ماشین لباسشویی شما به طور غیرعادی صدای غرغر می کند ، این ممکن است نشان دهد که خط تخلیه واشر تا حدی مسدود شده است. خط را بررسی کنید و قبل از ایجاد مشکل واقعی ، انسداد را بردارید.
اگر صدای زمزمه یا وزوز می شنوید ، ممکن است نشان دهد که چیزی پمپ را مختل کرده است. پمپ خود را بررسی کرده و هرگونه اشیاء متعلق به آن را بردارید. در صورت آسیب دیدگی ممکن است به پمپ جدید نیاز داشته باشید.

ماشین لباسشویی من کار نمی کند یا پر از آب نمی شود

قبل از اینکه به بدترین فکر کنید ، چندین مورد ساده وجود دارد که باید ابتدا آنها را بررسی کنید.

راه حل ها:

از پلاگین غافل نشوید. اولین چیزی که همیشه باید بررسی کنید این است که آیا دستگاه به برق متصل است. ممکن است احمقانه به نظر برسد اما ده ها بار این مشکل با بررسی ساده دوشاخه حل شده است.
اگر سیم برق وصل است ، مطمئن شوید که پریز برق دارد و قطع کننده مدار شما خراب نشده است.
منبع آب را بررسی کنید. مطمئن شوید که شلنگ ها متصل شده اند و هر دو شیر ورودی آب باز هستند. در لوله ها به دنبال پیچ خوردگی باشید و مطمئن شوید هیچ چیز مانع از بسته شدن دریچه های ورودی نمی شود.
کلید درب داخلی را بررسی کنید. برای اکثر واشرها ، درب باید بسته شود و کلید درب برای کار فعال باشد. مطمئن شوید که هیچ پرز یا خاکی روی سوئیچ وجود ندارد که باعث گیرکردن آن می شود.

ماشین لباسشویی من تخلیه نمی شود یا درست نمی چرخد

مشکلات زهکشی بیشتر به دلیل گرفتگی شیلنگ ها ، بارگیری نامناسب لباس ها ، انسداد یا مایع شوینده زیاد ایجاد می شود.

راه حل ها:

گاهی اوقات حتی زمانی که جیب ها را قبل از بارگیری ماشین لباسشویی چک کرده اید ، نادیده گرفته می شود. اقلام کوچک مانند سکه ، قلم یا حتی جوراب می توانند در پمپ یا بین سبد و وان گیر کرده و مانع تخلیه شوند. پمپ و بین سبد را برای موارد ناخواسته بررسی کنید و آنها را بردارید.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا

تعمیر لباسشویی اسنوا

ایمنی ماشین لباسشویی

به طور مرتب دوشاخه و سوکت را از نظر علائم سوختگی ، صداهای “قوس” (وزوز یا ترک خوردن) ، دمیدن فیوزها ، قطع شدن قطع کننده ها و یا داغ شدن بیش از حد داغ انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که خانه شما توسط یک RCD یا دستگاه جریان باقیمانده ، که در جعبه فیوز شما (که به عنوان واحد مصرف کننده نیز شناخته می شود) ، به طور کامل محافظت می شود. RCD یک دستگاه نجات دهنده است که در برابر برق گرفتگی خطرناک محافظت می کند و خطر آتش سوزی های الکتریکی را کاهش می دهد.
اگر محافظ RCD روی سوکت های خود ندارید ، از دوشاخه RCD استفاده کنید ، که می تواند از خطاهای جدی دستگاه که تهدیدی برای شما و اموال شما هستند جلوگیری کند.
گاهی اوقات ، آتش سوزی لوازم خانگی در اثر چیزی خارج از کنترل شما ایجاد می شود. هشدارهای دود برای ایمن نگه داشتن شما در هنگام آتش سوزی ضروری است. باید حداقل یک هشدار دود در هر طبقه وجود داشته باشد و دارای آلارم های کافی برای پوشش تمام مناطقی که ممکن است آتش سوزی شود ، باشد و مطمئن شوید که آنها به طور منظم آزمایش می شوند.
اگر آتش سوزی شروع شد ، سعی نکنید با آتش مبارزه کنید.

استفاده ایمن

هنگام خرید ماشین لباسشویی ، به میزان استفاده از آن فکر کنید. برای بارهای مکرر بزرگتر باید یک واشر با ظرفیت بالا در نظر گرفته شود.
سعی کنید از کارکردن ماشین لباسشویی در طول شب یا زمانی که بیرون هستید اجتناب کنید و چون نمی توانید در طول چرخه بر آن نظارت داشته باشید ، مطمئن شوید که یک آشکارساز دود کار دارید.
هرگز بار بیش از حد نکنید-وسایل بزرگ یا حجیم مانند لحاف را به خشکشویی ببرید. اطمینان حاصل کنید که فیلتر را به طور مرتب تمیز کنید. جیب ها را قبل از شستن وسایل خالی کنید و مهر و موم در و در را از وسایلی مانند سکه یا دستگیره دور نگه دارید ، که می تواند باعث ضعیف شدن شیشه درب شود و منجر به خرد شدن دائمی و سرد شدن دائمی آنها شود.
ماشین های لباسشویی در صورت عدم استفاده باید خاموش شوند. اگر ماشین لباسشویی شما شروع به ایجاد صدای عجیبی کرد ، آن را نادیده نگیرید. اگر فکر می کنید ممکن است مشکلی وجود داشته باشد ، همیشه آن را از برق بکشید و با سازنده یا یک تعمیرکار واجد شرایط تماس بگیرید.

چند نمونه از خدمات قابل ارائه برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

تعویض میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی اسنوا

میکروسویچ یا همان قفل درب ماشین لباسشویی اسنوا وظیفه قفل کردن درب در حین کار کردن ماشین لباسشویی اسنوا را بر عهده دارد تا از باز شدن ناگهانی درب و نشت آب به بیرون در حین کار ماشین لباسشویی جلوگیری نماید.

در صورت خرابی میکروسوییچ درب ماشین لباسشویی اسنوا دستگاه شروع به کار نخواهد کرد. میکروسوییچ درب لباسشویی اسنوا انواع مختلفی دارد و باید برای هر مدل از ماشین لباسشویی اسنوا میکروسوییچ درب متناسب با همان مدل نصب گردد. شما میتوانید جهت تعویض میکروسوییچ درب متناسب با ماشین لباسشویی اسنوا خود از متخصصان مرکز تعمیرات اسنوا کمک بگیرید.

سرویس و جرم گیری ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا نیاز به جرمگیری و سرویس دوره ای 6 ماهه دارد. چرا که املاح موجود در آب و مواد شوینده و نرم کننده ها و همچنین کثیفی های موجود در لباس ها باعث انباشته شدن جرم داخل دیگ و اتصالات پلاستیکی و اطراف المنت ماشین لباسشویی اسنوا میگردد. این جرم ها و کثیفی ها به مرور موجب خرابی قطعاتی همچون کاسه نمد و بلبرینگ ، پمپ تخلیه ، المنت و لاستیک دور درب لباسشویی اسنوا میگردد. جهت جلوگیری از این موارد نیاز به سرویس دوره ای 6 ماهه ماشین لباسشویی اسنوا میباشد. شما میتوانید جهت سرویس دوره ای ماشین لباسشویی اسنوا از متخصصان مرکز تعمیرات اسنوا کمک بگیرید.

محصولات لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی سری Wash in Wash مدل SWM-84606
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-82304
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-82301
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-82300
ماشین لباسشویی تیتانیوم درب از جلو 7 کیلویی اسنوا سری Harmony Slim
ماشین لباسشویی سری Wash in Wash مدل SWM-84608
ماشین لباسشویی سری Octa Plus مدل SWM-94538
ماشین لباسشویی سری Octa Plus مدل SWM-94537
ماشین لباسشویی سری Octa Plus مدل SWM-84518
ماشین لباسشویی سری Octa Plus مدل SWM-94536
ماشین لباسشویی سری Octa Plus مدل SWM-84516
ماشین لباسشویی سری Octa مدل SWM-84508
ماشین لباسشویی سری Octa مدل SWM-84506
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-71200
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-71201
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-71202
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-72300
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-72301
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-71204
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-72304
ماشین لباسشویی سری Harmony Slim مدل SWM-71120
ماشین لباسشویی سری Harmony Slim مدل SWM-71121
ماشین لباسشویی سری Harmony Slim مدل SWM-71123
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-82303
ماشین لباسشویی سری Harmony مدل SWM-72302

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی اسنوا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال اسنوا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست