مرکز تعمیرات وست پوینت با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی وست پوینت با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی وست پوینت خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات وست پوینت میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات وست پوینت بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی وست پوینت

مدلهای جدید وست پوینت مجهز به در مخصوص با ظاهر لوکس هستند که فضای فوق العاده بزرگی را برای شستن لباس فراهم می کند و شستشوی یکبار مصرف لباسهای دسته جمعی را تسهیل می کند.

همچنین ، برنامه پس از اتمام زمان از پیش تعیین شده شروع می شود. کاربران می توانند از عملکرد از پیش تعیین شده برای شستن لباس ها در هر زمان استفاده کرده و از اوقات فراغت لذت ببرند.

ماشین های لباسشویی بارگذاری بالا وست پوینت می توانند به طور خودکار وضعیت خارج از تعادل را در طول فرایند شستشو تشخیص داده و مجددا ترتیب دهند تا از روند شستشوی معمولی اطمینان حاصل شود.

این نه تنها به جلوگیری از ایجاد پرز در وان لباسشویی کمک می کند ، بلکه پرز را از روی لباس ها نیز دور می کند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی وست پوینت

مشکلات رایج ماشین لباسشویی می تواند از استفاده زیاد از مواد شوینده گرفته تا آب کف شما را پوشش دهد. برخی از آنها به راحتی برطرف می شوند و برخی دیگر ممکن است نیاز به استخدام یک متخصص برای تشخیص و انجام تعمیرات برای شما داشته باشند. صرف نظر از انتخاب شما ، داشتن مشکلات ماشین لباسشویی هرگز لذت بخش نیست و اکثر خانوارها باید این دستگاه حیاتی را در اسرع وقت دوباره راه اندازی کنند.

هیچ وقت زمان مناسبی برای کارکردن ماشین لباسشویی شما وجود ندارد ، اما اقدام زودهنگام و دیرهنگام می تواند به جلوگیری از تبدیل یک مشکل کوچک به چیزی بسیار بزرگتر کمک کند.

ما لیستی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی را گردآوری کرده ایم تا به شما در عیب یابی و مشخص کردن علت این مشکل کمک کند. با آگاهی از علت خرابی ماشین لباسشویی ، می توانید مرحله بعدی خود را برای حل مشکل برنامه ریزی کنید.

مثل همیشه ، هر زمان که بر روی وسایل برقی کار می کنید ، ایمنی باید یک نگرانی اصلی باشد. قبل از عیب یابی یا تلاش برای تعمیر ، منبع تغذیه ماشین لباسشویی را بردارید.

واشر روشن نمی شود

اگر هنگام روشن کردن ماشین لباسشویی شما پاسخ نمی دهد ، ممکن است یک راه حل ساده وجود داشته باشد. تعدادی راه حل وجود دارد که از جدی تا ساده را شامل می شود ، اما بهترین مکان برای شروع ، خود منبع تغذیه است.

قدرت

اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا ماشین لباسشویی شما برق می گیرد یا خیر. با استفاده از مولتی متر ولتاژ خروجی را بررسی کنید. اگر جریان برق به داخل ماشین لباسشویی شما نمی رود ، باید صفحه برق خانگی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا قطع کننده مدار خراب شده است یا خیر.

اگر یک قطع کننده خراب وجود نداشت و پریز شما “گرم” نبود ، ممکن است مشکل از خود پریز باشد. قطع کننده را خاموش کرده و برای تعویض پریز و عیب یابی علت ، با یک متخصص برق واجد شرایط تماس بگیرید.

موتور
موتور لباسشویی وست پوینت

موتور لباسشویی وست پوینت

اگر موتور ماشین لباسشویی بیش از حد گرم شود ، ماشین لباسشویی خاموش می شود تا قبل از اینکه دوباره آن را روشن کنید ، خنک شود. اگر این یک یا دو بار اتفاق بیفتد ممکن است مشکلی ایجاد نشود ، اما اگر موتور شما دائماً داغ می شود ، مهم است که دریابید در واقع چه چیزی باعث این اتفاق می شود.

سوئیچ درپوش

ماشین های لباسشویی طوری طراحی شده اند که وقتی درب آن باز است کار خود را متوقف کنند. کلید درب یک قطعه پلاستیکی کوچک است که در زیر درب قرار دارد. برای فعال شدن سوئیچ ، درب باید بسته شود. بررسی کنید که آیا سوئیچ به خوبی تعمیر شده و در جای مناسب قرار گرفته است یا خیر.

دستگیره تایمر

برخی از مدل ها نیاز به دکمه تایمر دارند تا دقیقاً با گرافیک صفحه کنترل هماهنگ شوند. اگر دستگیره کمی از هم تراز باشد ، واشر کار نمی کند. برای بررسی این امر ، کافی است تایمر را پیش ببرید و سعی کنید دوباره واشر را راه اندازی مجدد کنید.

ماشین لباسشویی به درستی تخلیه نمی شود

مشکلات زهکشی می تواند از ساده بودن یک گرفتگی در لوله تخلیه گرفته تا نیاز به تعویض پمپ متغیر باشد. اما یک چیز مسلم است ، وقتی با تخلیه مشکل دارید ، بسیار آگاه خواهید بود. به به آشفتگی روی زمین ممکن است اولین و تنها سرنخ شما باشد!

شلنگ تخلیه

در بسیاری از مواقع گرفتگی شلنگ تخلیه به این دلیل است که ماشین لباسشویی شما به درستی تخلیه نمی شود. شلنگ را بردارید و از نظر بصری آن را از نظر گرفتگی بررسی کنید. برای شستن هرگونه انسداد سرسخت از شیلنگ می توان از شلنگ استفاده کرد.

همچنین بررسی کنید:

شلنگ تخلیه را از نظر پیچ خوردگی بررسی کنید.
هرگونه فیلتر پرز را که ممکن است داخل یا روی شلنگ تخلیه باشد ، بررسی کنید.
آیا با سیستم تخلیه منزل مشکل دارید؟
شلنگ تخلیه باید بالاتر از سطح آب در وان تخلیه باشد.
آیا قطر لوله حداقل 1-1/4 اینچ است؟
آیا شلنگ تخلیه به داخل لوله بسته شده است؟ در این صورت ، ممکن است سیفون پشت انجام شود. هرگز نباید مهر و موم شود.
ارتفاع راهرو باید کمتر از 96 اینچ باشد.

پمپ تخلیه
پمپ تخلیه لباسشویی وست پوینت

پمپ تخلیه لباسشویی وست پوینت

اگر مشکوک هستید که پمپ تخلیه شما گیر کرده است ، باید وان خود را تخلیه کرده و سپس لوله ها را جدا کرده و از نظر وجود اجسام خارجی بازرسی کنید. فراموش نکنید که ورودی های پمپ را بررسی کنید. برای اینکه ظاهر خوبی داشته باشید ممکن است لازم باشد پمپ را از واشر خارج کنید.

اگر با پمپ خود مشکل دارید ، احتمال دارد که قفل شده و توقیف شده باشد. موتور به کار خود ادامه می دهد و سعی می کند پمپ را بچرخاند. اگر پمپ با تسمه کار می کند ، تسمه می سوزد یا می شکند ، حتی این احتمال وجود دارد که قرقره بشکند. اگر موتور همچنان با کشش روی کمربند به کار خود ادامه دهد ، اوضاع از بد به بدتر می شود که می تواند باعث گرفتگی موتور شود.

مشکل احتمالی دیگر می تواند این باشد که بلبرینگ های پمپ گرفته شده یا ممکن است در اثر قلم ، سکه یا جوراب گیر کرده باشد. همچنین ممکن است تیغه های پروانه خراب شده باشند. در بیشتر موارد ، یک پمپ جدید مشکل را برطرف می کند.

اشیاء خارجی

اگر وسایلی مانند جوراب ، قلم و سکه بین سبد و وان چسبیده یا در پمپ قرار گیرد ، توانایی تخلیه صحیح ماشین لباسشویی بسیار کاهش می یابد و حتی می تواند به طور کامل متوقف شود. برای دسترسی باید کابینت را باز کنید تا بتوانید هرگونه مانع را جستجو کنید.

مواد شوینده

اگر از مواد شوینده زیاد استفاده شود ، مقدار زیادی از مواد شوینده وجود خواهد داشت. مایع زیاد باعث جلوگیری از تخلیه به موقع واشر می شود.

واشر نمی چرخد ​​و/یا تکان نمی دهد

موارد متعددی وجود دارد که می تواند مانع از چرخش صحیح ماشین لباسشویی شما شود. متأسفانه ، برای برطرف کردن درست مشکل ، به احتمال زیاد باید کابینت را باز کنید. بیایید ابتدا با راه حل های آسان شروع کنیم ، زیرا گاهی اوقات مشکل به سادگی ماشین لباسشویی در چرخه خیس خوردن است!

بارهای بسیار زیاد

اگر لباس های زیادی در یک بار شسته شوند ، ماشین لباسشویی نامتعادل می شود. ماشین اضافه بار نامتعادل می شود و به درستی نمی چرخد. اگر لباس ها به طور مساوی در سبد توزیع نشوند ، این اتفاق می افتد.

اگر مشکل شما این است ، باید بار را در طول چرخه تنظیم کنید تا به تعادل واشر کمک کند. شما می توانید این کار را با برداشتن همه لباسها و تعویض یکنواخت داخل سبد انجام دهید یا به سادگی آنها را درون سبد حرکت دهید تا به طور مساوی توزیع شوند.

سوئیچ ها و تنظیمات

سوئیچ درب در داخل کابینت در نزدیکی چارچوب در واقع شده است و به عنوان یک احتیاط ایمنی برای جلوگیری از ورود دست ها به یک سبد واشر در حال چرخش طراحی شده است. سوئیچ معیوب مانع از کارکرد واشر می شود. اگر سوئیچ خراب است ، باید تعویض شود.

همچنین می توانید تنظیمات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کلید انتخاب سرعت به درستی قرار گرفته است. نباید بین سرعتهای مختلف تنظیم شود.

پمپ تخلیه

ممکن است یک جسم خارجی در پمپ تخلیه قرار گیرد. اگر این مشکل شماست ، هنگامی که ماشین لباسشویی پر از آب است ، اغلب یک صدای همهمه خواهید شنید.

کمربندها

ماشین لباسشویی تعدادی کمربند دارد و با پوشیدن آنها می توانند نشانه هایی از آسیب دیدگی و حتی شکستن را نشان دهند. اگر متوجه کمربندی شدید که نشانه هایی از سایش دارد ، باید آن را با کمربند جدید تعویض کنید.

اگر مشکل شما به دلیل شکستگی کمربند بوده است ، مطمئن شوید که قرقره آن را نگرفته است. کمربند ممکن است مشکل اصلی نبوده باشد. اگر قرقره توقیف شود ، معمولاً باعث شکستن تسمه می شود. اگر تسمه را تعویض کنید ، اما قرقره را تعمیر نکنید ، در آینده نزدیک همین مشکل را خواهید داشت.

موتور

موتور محرک اصلی وظیفه چرخاندن و تحریک سبد را بر عهده دارد. موتور واشر به طور مستقیم و اغلب با استفاده از کلاچ چرخش ایجاد می کند. در جعبه دنده واشر یک چرخ دنده از نوع میل لنگ با میله های اتصال وجود دارد که باعث تحریک سبد می شود.

مسائل احتمالی

اگر همزن کمی وجود داشته باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد ، خطوطی که همزن را به محور محرک متصل می کنند ، برداشته شده و نیاز به تعویض دارند.
در برخی از واشرها از موتور معکوس استفاده می شود. اگر متوجه شدید که سبد شما کاملاً در یک جهت می چرخد ​​، اما در جهت مخالف کار نمی کند ، ممکن است لازم باشد موتور را تعویض کنید. مگر اینکه از انجام این کار راحت باشید ، احتمالاً بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید.
برای اتصال موتور به گیربکس از کوپلر استفاده می شود. با گذشت زمان ، این قطعه فرسوده می شود و باید تعویض شود.
اگر به مشکل گیربکس یا گیربکس مشکوک هستید ، به طور کلی بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید زیرا اینها مشکلات نسبتاً پیچیده ای هستند.

ماشین لباسشویی نشتی آب دارد

فراتر از آشفتگی که یک واشر نشت ایجاد می کند ، این مشکل همیشه به معنای هزینه قبض تعمیر گران نیست. اغلب راه حل یک راه حل آسان یا یک بخش ارزان است.

شلنگ تخلیه

هنگامی که یک واشر فقط در چرخه چرخش نشت می کند ، علت احتمالی آن شیلنگ تخلیه است.

موارد زیر را بررسی کنید
اتصالات روی شیلنگ را بررسی کنید تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.
وضعیت لوله تخلیه را بررسی کنید ، باید عاری از ترک و آسیب باشد.
شلنگ تخلیه را برای وجود هرگونه گرفتگی بررسی کنید. ممکن است فقط جوراب گم شده خود را پیدا کنید!
شلنگ تخلیه را در جایی که به واشر متصل است بررسی کنید. نباید شکاف یا نشتی وجود داشته باشد ، در صورت وجود ، ممکن است بتوانید انتهای آن را بریده و شلنگ را دوباره محکم کنید. اگرچه ، ممکن است بخواهید یک محصول جدید خریداری کنید.

شیلنگ را پر کنید

لوله های پر کننده نیز می توانند مقصر باشند. مقاله گسترده ما در مورد شیلنگ های پر کننده را اینجا بخوانید.

بررسی کنید که شیلنگ های پر کننده به خوبی تعمیر شده و محکم در جای خود قرار گرفته باشند. (نباید بیش از حد سفت شوند).
هرگاه این شیلنگ ها برداشته می شوند ، هنگامی که دوباره در جای خود قرار می گیرند ، باید از یک واشر لاستیکی جدید استفاده شود. اگر از واشر لاستیکی جدید استفاده نمی شود ، مشکل می تواند از واشر باشد.

شیر آب ورودی

شیر ورودی آب را از نظر نشتی بررسی کنید. ممکن است رسوبات زنگ زدگی یا مواد معدنی درون دریچه ایجاد شود ، یا ممکن است معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.

بیش از حد شوینده

اگر آب سخت دارید و از نرم کننده آب استفاده می کنید ، ممکن است مشکل نشتی شما ناشی از گاز زیاد باشد. آب گرم و نرم نسبت به آب سرد و سخت از شوینده کمتری برای تمیز کردن موثر استفاده می کنند. کاهش میزان استفاده از مواد شوینده ممکن است مشکل بیش از حد گازدار را برطرف کند.

هنگامی که مقدار زیادی از کف وجود دارد و آنها “بریزند” ممکن است به نظر برسد که شما نشتی دارید. سرریز ناگهانی را می توان با کاهش میزان شوینده ای که استفاده می کنید برطرف کرد.

مهر و موم درب (بار جلو)

واشرهای بار جلو اغلب نشتی در اطراف مهر و موم درب ایجاد می کنند ، زیرا این محل مشترک برای تجمع آوار است. با گذشت زمان ، تجمع به حدی می رسد که درب نمی تواند به درستی آب بندی کند و آب قادر به نفوذ به بیرون است. به طور کلی ، می توانید این مشکل را با تمیز کردن مهر و موم حل کنید.

پمپ تخلیه

پمپ های تخلیه دارای مهر و موم روی قرقره هستند که اغلب به دلیل سایش نشت می کنند. بسیاری از پمپ ها با یک سوراخ گریه طراحی شده اند که با شروع خرابی مهر و موم ، آب می تواند به بیرون چکه کند. بنابراین ، اگر مقدار کمی آب یا سیل در نزدیکی پمپ تخلیه خود پیدا کنید ، ممکن است منبع نشت را کشف کرده باشید. پمپ نیاز به بازسازی یا تعویض دارد.

لوله های تخلیه و شیلنگ

اگر هنگام شستشوی ماشین لباسشویی متوجه نشت متناوب شدید ، ممکن است مشکل از سفید کننده پلاستیکی سفید کننده باشد. سفید کننده یک ماده شیمیایی بسیار خورنده است و می تواند باعث ترک خوردن یا حتی شکستن قطعات پلاستیکی دستگاه سفید کننده شود. در این صورت نیاز به تعویض دارد.

استفاده از مقدار زیادی سفید کننده مایع کلر می تواند اجزای فولاد ضد زنگ را سوراخ کرده و زنگ بزند. استفاده از سفید کننده های اکسیژن زا را در نظر بگیرید. این برای ماشین لباسشویی شما سخت تر نیست ، اگرچه باید توجه داشت که در روشن شدن رنگ سفید شما چندان مثر نیست.

وان

اگر وان علت نشتی شما است ، گزینه های شما محدود است. هنگامی که وان در حین عدم تعادل یا به دلایل دیگر سوراخ می شود ، معمولاً بهترین انتخاب خرید یک واشر جدید است.

تعویض وان معمولاً مقرون به صرفه نیست. با این حال ، می توانید نشت را با اپوکسی آب بندی کنید. اگر چیز دیگری نباشد ، ممکن است کمی برای شما وقت بخرد.

مهر و موم وان

مهر و موم وان اصلی در جایی قرار دارد که وان خارجی به گیربکس متصل می شود. اگر مشکوک هستید که این مشکل شماست ، معمولاً بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید زیرا می تواند کار بسیار دشواری باشد. ممکن است بخواهید مزایا و معایب تعویض مهر و موم را در مقابل خرید یک واشر جدید بسنجید.

ماشین لباسشویی مواد شوینده را پخش نمی کند

اگر یک دستگاه پخش شوینده اتوماتیک دارید ، دو مشکل رایج وجود دارد که می تواند باعث این مشکل شود.

دستگاه توزیع کننده باید تمیز شود – ماهانه دستگاه را با یک فنجان سرکه سفید مقطر گرم تمیز کنید. سرکه را داخل دستگاه ریخته و ماشین لباسشویی را از طریق یک چرخه معمولی کار کنید. هرگونه بقایای تجمع یافته یا گرفتگی از طریق آن شسته می شود و دستگاه پخش کننده شما باید به خوبی نو کار کند.
محصول نادرست – استفاده از محصول مناسب می تواند همه تغییرات را در جهان ایجاد کند. اگر ماشین لباسشویی شما برای سفید کننده مایع طراحی شده است ، استفاده از سفید کننده پودری می تواند دستگاه پخش کننده و خطوط را مسدود کند. برای پیدا کردن نوع محصول طراحی شده برای واحد خود ، دفترچه راهنمای صاحبان خود را بررسی کنید.
ابزار تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی تکان می خورد و حرکت می کند

ممکن است وقتی ماشین لباسشویی شما سر و صدا می کند و حرکت می کند نگران کننده باشد ، اما راه حل آن به طور کلی بسیار ساده است.

سطح نیست

اگر کف اتاق یکنواخت نیست ، لباسشویی شما مطمئناً به اطراف می پرد. بسیاری از چرخه های شستشو ، مانند چرخش ، می توانند به راحتی دستگاه را در حالت تکان و لرزش قرار دهند ، و اگر ماشین لباسشویی روی کف ناهموار نشسته باشد ، حتی به حرکت نیز می افزاید.

خوشبختانه این یک راه حل آسان است. واشر را روی تکه ای از 3/4 اینچ تخته سه لا قرار دهید. در صورت نیاز می توانید از تخته سه لا برای رساندن تخته سه لا به سطح هموار استفاده کنید ، اما معمولاً تخته سه لا این کار را انجام می دهد.

پاهای واشر در موقعیت نامناسب قرار گرفته است

ماشین های لباسشویی طوری طراحی شده اند که روی سطح کف تنظیم می شوند تا هم سطح قرار بگیرند و هم تکان نخورند. 2 پایه جلویی دارای مکانیزم تسطیح با مهره قفل برای محکم کردن آن در محل است. هر پا را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و قفل را محکم کنید تا پا از حرکت باز شود. پس از تنظیم ، نباید در 2 پای جلویی حرکتی انجام شود.

2 پای عقب ممکن است همان طراحی جلو را داشته باشد یا خود تنظیم شوند. اگر آنها خود را تنظیم می کنند ، ماشین لباسشویی را به سمت جلو بکشید تا پایه های عقب تقریباً 3 اینچ در هوا قرار گیرند. سپس دستگاه را پایین بگذارید تا پاها به طور خودکار تنظیم شوند.

بار نامتعادل است

اگر لباسشویی شما تعادل ندارد ، باید ماشین لباسشویی را باز کرده و بار را تنظیم کنید. ممکن است لازم باشد چند بار تلاش کنید تا دوباره متعادل شود.

شستن بیش از حد لباس ها در یک بار می تواند از حداکثر وزن بار فراتر رفته و باعث تعادل ماشین لباسشویی شود. دفترچه راهنمای صاحبان خود را برای توصیه های اندازه بار بررسی کنید ، اما به عنوان یک قاعده کلی ، لباس ها نباید خیلی محکم بسته بندی شوند تا به آنها اجازه حرکت آزادانه در اتاق را بدهد.

ماشین لباسشویی پر سر و صدا است

یک ماشین لباسشویی پر سر و صدا می تواند به سادگی یک جسم خارجی در جایی باشد که نباید باشد ، یا می تواند سرنخی باشد که قطعه باید تعویض شود. ابتدا اصلاحات ساده ای را که در زیر ذکر شده است رد کنید و سپس مقاله گسترده ما را در مورد علل و راه حل های یک ماشین لباسشویی پر سر و صدا بخوانید.

غرغره کردن

صدای غرغره می تواند نشان دهنده این باشد که چیزی مانع از خط تخلیه می شود ، اما آنقدر کافی نیست که شیلنگ را به طور کامل مسدود کند. انسداد را بردارید تا از گرفتگی کامل جلوگیری شود که به احتمال زیاد باعث سیل می شود.

کلیک کردن

اگر صدای کلیک را می شنوید ، ممکن است یک شیء در تخلیه ماشین لباسشویی قرار گرفته باشد. ممکن است ناخواسته سکه یا اقلام دیگری را که در جیب باقی مانده است از دست داده باشید. زهکشی خود را بررسی کرده و هرگونه اجسام خارجی را بردارید.

وزوز یا همهمه

اگر در حال شنیدن صدای همهمه یا وزوز هستید ممکن است یک جسم خارجی در پمپ شما قرار گیرد. اگر جسمی به پمپ راه پیدا کند ، غیر عادی نیست که پمپ گیر کند. اگر صدمه جدی وارد شده باشد ممکن است لازم باشد پمپ خود را تعویض کنید ، اما اغلب فقط با برداشتن شی مشکل حل می شود.

واشر بو می دهد

این غیر معمول نیست که یک ماشین لباسشویی بوی کپک یا کپک ایجاد کند. این می تواند در داخل یا اطراف دستگاه رخ دهد و نشان دهنده رشد کپک و باکتری است. وان واشر یک منطقه تاریک و مرطوب کامل را برای رشد کپک و باکتری ها فراهم می کند.

همه واشرها چیزی را که “فیلم بیولوژیکی” نامیده می شود ایجاد می کنند که ماده ای است که همیشه مرطوب است. برخی از واشرها بیشتر از سایرین مستعد این تجمع هستند. با گذشت زمان بوی آن شروع می شود و در صورت عدم درمان بوی آن می تواند به لباس های شما سرایت کند. در بدترین شرایط ، حتی می تواند بوی اتاق لباسشویی و سایر اتاقهای مجاور را بو کند. مقاله ما را در مورد نحوه حذف این بو از ماشین لباسشویی بخوانید.

یک عادت خوب برای توسعه این است که ماشین لباسشویی خود را هر ماه تمیز کنید و مراقب باشید! به طور دوره ای اطراف واشر خود را از نظر وجود کپک یا کپک بررسی کنید. اگر دیوارها ، کابینت ها یا مناطق دیگر نشانه های رشد کپک یا کپک را نشان می دهند ، ممکن است مشکلی در مورد رطوبت وجود داشته باشد که باید برطرف شود.

مواد شوینده

مواد شوینده بیش از حد باعث ایجاد گازهای اضافی و باقی مانده کثیف در سبد و سایر قطعات واشر می شود.
از مقدار مناسب شوینده و نرم کننده پارچه استفاده کنید. این احتمالاً بهترین دفاع تنها به این دلیل است که در واقع عرضه غذا را محدود می کند.

درجه حرارت

آب داغ به حل شدن لایه فیلم زیستی کمک می کند. خیساندن داغ یا شستشو روی بار نهایی می تواند یک اقدام پیشگیرانه عالی باشد ، به خصوص اگر ترجیح می دهید شستشو در آب سرد انجام شود.
اگر مشكل مجدد كپك دارید یا از ماشین لباسشویی خود به طور مكرر استفاده نمی كنید ، هنگام شستن لباس می توانید چرخه دوم شستشو را انجام دهید تا از رشد قارچ و كپك جلوگیری شود.

فیلتر پمپ تخلیه

فیلتر پمپ تخلیه باید ماهی یکبار تمیز شود ، اما تعداد کمی از صاحبان خانه این کار را انجام می دهند مگر اینکه مشکلی ایجاد شود. اغلب سکه ها و سایر اقلام کوچک در این فیلتر گرفتار می شوند و باعث می شود جریان آب کند شود و مکانی ایده آل برای رشد کپک و کپک ایجاد می کند.

ماشین لباسشویی چرخه خود را به پایان نمی رساند

عیب یابی این مشکل آسان است. اگر ماشین لباسشویی شما حتی پس از اتمام چرخه به کار خود ادامه می دهد ، به احتمال زیاد به این معناست که تایمر معیوب است.

صفحه کنترل را بردارید و مخاطبین تایمر را از نظر خوردگی یا سوزش بررسی کنید. یک تایمر جدید این مشکل را برطرف می کند.

محصولات لباسشویی وست پوینت

ماشین لباسشویی ظرفشویی وست پوینت ظرفیت 10 کیلوگرم
ماشین لباسشویی شفاف وست پوینت وان یک نفره OPWF-1017
ماشین لباسشویی ظرفشویی وست پوینت ظرفیت 10 کیلوگرم
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک وست پوینت WF-1017
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک Westpoint SIngle WF-1017
ماشین لباسشویی ظرفشویی وست پوینت 10 کیلوگرم ظرفشویی
ماشین لباسشویی تک وست وست پوینت نیمه اتوماتیک سفید
ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک وست پوینت WF-2017

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی وست پوینت انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال وست پوینت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست