مرکز تعمیرات پاکشوما با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی پاکشوما با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی پاکشوما خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات پاکشوما میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات پاکشوما بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی پاکشوما

مارک PAKSHOMA متمرکز بر متخصص یکی از بهترین تولید کنندگان در صنعت لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه است که در زمینه یخچال و فریزر ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و کولر گازی با همکاری تحقیق و توسعه فعالیت می کند (تحقیق و توسعه) ) تیم های بزرگترین مارک های اروپایی و آسیایی. مهمترین استراتژی تولیدی شرکت توجه ویژه به طراحی صنعتی – از ایده تا مفهوم – مطابق با تقاضای داخلی در ایران و تقاضا در بازارهای هدف صادراتی است.

نکات ایمنی لباسشویی پاکشوما

از مصرف زیاد شوینده خودداری کنید. شما فکر می کنید صابون بیشتر بوی کمتر دارد ، اما اینطور نیست. برعکس ، مواد شوینده بیش از حد باعث تولید مقدار زیادی گاز می شود که باقیمانده هایی را بر جای می گذارد که باکتری ها و کپک روی آن رشد می کنند.

اگر از آب گرم استفاده نمی کنید ، گاهی اوقات از آن استفاده کنید. استفاده از آب گرم می تواند وجود باقیمانده را کاهش داده و از رشد کپک و کپک جلوگیری کند.

فیلتر پمپ تخلیه خود را مرتباً تمیز کنید. همه چیز از پرز گرفته تا وسایل کوچک می تواند در آنجا گیر کرده ، جریان آب را کند کرده و فیلتر را مرطوب و رسیده برای رشد قالب نگه دارد.

خرابی های متداول لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی شما خدمات ضروری را در خانه یا محل کار شما انجام می دهد. بدون آن ، لباس های کثیف روی هم انباشته می شوند و به سرعت با مشکلی روبرو می شوید. وقتی ماشین لباسشویی شما خراب می شود ، طبیعی است که بخواهید منبع مشکل را بفهمید. اگرچه برخی از مسائل پروژه های ساده هستند ، اما برخی دیگر به کمک متخصصان نیاز دارند.

اگر علاقمند به بررسی بیشتر برای تشخیص مشکلات ماشین لباسشویی هستید ، از این لیست استفاده کنید که برخی از رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی را بررسی می کند.

هر زمان که سعی می کنید تعمیر کنید ، به یاد داشته باشید که ایمنی در درجه اول اهمیت قرار دارد. همیشه قبل از هرگونه تعمیر ، جابجایی قطعات یا بررسی دستگاه خود را از برق بکشید.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود ، دلایل زیادی وجود دارد از جمله موارد زیر:

مشکل قدرت

حتی اگر ماشین لباسشویی شما به برق متصل است ، ممکن است مشکلی ایجاد شود. شاید پریز برق شما قطع شده باشد یا یک قطع کننده مدار خراب شده باشد. با استفاده از مولتی متر می توانید پاسخ قطعی در مورد رسیدن یا عدم ورود برق به پریز را دریافت کنید. همچنین می توانید پنل برقی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ قطع کننده ای خراب نشده است. یکی دیگر از نشانه های وجود مشکل ، خروجی گرم است. با این حال ، اگر این مسائل را رد کنید و تشخیص دهید که برق به پریز شما نمی رسد ، به کمک یک برقکار نیاز دارید.

LID SWITCH خاموش است

هنگامی که درب ماشین لباسشویی را باز می کنید ، یک کلید وجود دارد که به دلایل ایمنی دستگاه را به طور خودکار متوقف می کند. اطمینان حاصل کنید که سوئیچ در موقعیت مناسب قرار دارد و هنگامی که درپوش در وضعیت پایین قرار دارد فعال می شود. گاهی اوقات این سوئیچ ها می توانند فرسوده شوند. با تعویض ، واشر شما باید دوباره روشن شود.

سوء عملکرد موتور

موتور لباسشویی پاکشوما

موتور لباسشویی پاکشوما

یکی دیگر از مشکلات رایج موتور ، موتور شما است. در صورت گرم شدن بیش از حد ، ماشین لباسشویی شما خاموش می شود تا موتور خنک شود. قبل از دوباره روشن کردن دستگاه به آن زمان دهید تا خنک شود.

TIMER KNOB

اگر دکمه تایمر به طور صحیح با گزینه های ذکر شده در یک راستا قرار نگیرد ، برخی از ماشین ها کار نمی کنند. سعی کنید تایمر را با تنظیم آن به نقطه شروع یک چرخه خاص بازنشانی کنید و سپس دوباره واشر خود را روشن کنید.

تخلیه نامناسب

معمولاً وقتی آب را در تمام سطح زمین پیدا کنید ، تخلیه نامناسب مورد توجه شما قرار می گیرد. با این حال ، در موارد کمتر شدید ، ممکن است ببینید که لباس های شما مرطوب تر از آنچه انتظار دارید بعد از چرخه چرخش است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است ماشین لباسشویی شما به درستی تخلیه نشود.

یکی از مشکلات رایج شیلنگ تخلیه است. معمولاً می توانید شلنگ را برداشته و انسداد را بررسی کنید که اغلب به راحتی برداشته می شود. مشکلات اضافی در مورد شلنگ تخلیه ممکن است به سادگی پیچ خوردگی یا قرارگیری نامناسب باشد.

پمپ تخلیه گیر کرده است

پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما

پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است با مشکلات زهکشی مشکل داشته باشید ، پمپ تخلیه است. این پمپ توسط اقلام کوچک مانند جوراب ، سکه یا کلیدهایی که به پمپ راه پیدا می کنند ، گیر کرده است. در ماشینهای بارگیری جلو ، می توانید فیلتر پمپ تخلیه خود را که معمولاً در قسمت جلویی دستگاه به طرف پایین قرار دارد ، بررسی کنید.

پس از تمیز کردن این فیلتر ، ممکن است متوجه شوید که مشکل حل شده است. با این حال ، در موارد دیگر ، ممکن است پمپ تخلیه شما با مسائل فشرده تری مانند گرفتگی ، شکستن تسمه یا شکستگی تیغه مواجه شود. در این موارد ، شما باید پمپ خود را تعویض کنید.

محصولات لباسشویی پاکشوما

TFU-85402
TFB-95401
PWK-1574AJ
TFI-83403
TFU-75401
PWN-9654AJ
PWD-9653AJ
PWB-8554
PWF-1564AJ
TFB-94402
TFB-85401
TFU-63100
TFB-94401
TFU-73200

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی پاکشوما انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال پاکشوما
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست