مرکز تعمیرات کرال با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی کرال با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی کرال خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات کرال میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات کرال بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی لباسشویی کرال

Coral یکی از زیرمجموعه های اصلی گروه Pakshoma است که انواع لوازم خانگی را با همکاری شرکت ها و موسسات تولید و طراحی لوازم خانگی در کره جنوبی تولید می کند. مجموعه محصولات مارک Coral شامل انواع محصولات اتوماتیک و ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک ، یخچال ، فریزر ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و در طرح ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف.

مرجان از سال 2010 فعالیت می کند. از همان ابتدا ، تیم طراحی این مارک سعی کرد با ترکیب عناصر ، به روزترین لوازم خانگی جهان (عمدتا با همکاری شرکت های کره جنوبی) را انتخاب ، طراحی و تولید کند. هیجان ، نشاط جوانی و سبک زندگی مدرن.

شعار اصلی نام تجاری Coral Core of Life است. این شعار از نوع طراحی ، رنگ آمیزی و همچنین نوع عملکرد محصولات سرچشمه می گیرد که تعامل پایداری بین مشتری و خود ایجاد می کند.

انتخاب تکنولوژی ، سبک طراحی ، کیفیت محصول در کنار تلاش تیم های بازاریابی ، فروش و صادرات باعث شد این برند به زودی جای مناسبی در خانه های ایرانی پیدا کند. در مدت کوتاهی فعالیت صادراتی این برند به کشورهای منطقه آغاز شد. امروزه مارک مرجانی نامی شناخته شده در عراق ، افغانستان ، تاجیکستان ، سودان و آذربایجان و پاکستان است.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی کرال

1. رنگ ها را جدا کرده و لکه ها را پیش از درمان بکنید

جدا کردن لباس ها بر اساس رنگ به جلوگیری از هر گونه بلایای رنگی کمک می کند ، بنابراین شستشوی هفتگی خود را به چهار توده تقسیم کنید: سفید ، چراغ ، تیره و ظرافت. هنگامی که یک توده به اندازه کافی برای قرار دادن آن در دستگاه دارید ، لباس ها را از نظر لکه بررسی کنید. قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی ، آنها را با کمی پرسیل کوچک و قدرتمند از قبل درمان کنید تا از شستن مجدد بعداً اجتناب کنید.

2. برچسب مراقبت از لباس را بررسی کنید

قبل از قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی ، همیشه برچسب های مراقبت را برای دستورالعمل های شستشو بررسی کنید. این دستورالعمل ها به شما در مورد چرخه شستشو و دمای مناسب برای تنظیم می دهد.

3. ظرافت ها را در کیسه های لباسشویی قرار دهید

ایده خوبی است که وسایل ظریف مانند لباس زیر ، جوراب شلواری ، ابریشم و لباس زیر را در کیسه های لباسشویی قرار دهید تا از چنگ زدن جلوگیری شود. اگر کیف لباسشویی ندارید ، از روبالشی استفاده کنید!

4- مواد شوینده را در محل مناسب قرار دهید

همیشه بسته بندی مواد شوینده خود را بخوانید تا نحوه اندازه گیری و استفاده از آن محصول خاص را بیاموزید. به عنوان یک قاعده کلی ، می توانید از این دستورالعمل ها استفاده کنید:

مواد شوینده مایع را با استفاده از درپوش اندازه گیری یا توپ دوز اندازه گیری کنید و کل توپ را بعد از پوشیدن لباس های خود در درام ماشین لباسشویی قرار دهید.

پودرهای لباسشویی را با استفاده از اسکوپ ارائه شده اندازه گیری کرده و داخل محفظه مناسب کشوی مواد شوینده بریزید (برای این کار دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید).

طبق دستورالعمل دستگاه ، قرص های شستشو را به کشوی شوینده یا درام ماشین لباسشویی قبل از لباس خود اضافه کنید.

درست مانند قرص های ماشین لباسشویی ، نحوه استفاده از کپسول های لباسشویی آسان و ساده است. قبل از لباس های خود یکی پشت درام بکشید و بروید!

5. درب ماشین لباسشویی خود را پس از استفاده باز بگذارید

این باعث می شود که هوا خارج شود و از رشد کپک و کپک جلوگیری شود – بنابراین دیگر بوی تند در آشپزخانه باقی نمی ماند.

6. ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید

نظافت منظم بخش مهمی از نحوه استفاده از ماشین های لباسشویی است ، به هر حال ، اگر ماشین لباسشویی شما خود را تمیز نکند ، نمی تواند کار خود را به طور موثر انجام دهد! ماشین لباسشویی را روی یک چرخه داغ قرار دهید و یک فنجان سرکه سفید برای ضدعفونی کردن دستگاه و کمک به از بین بردن بوها اضافه کنید. راهنمای ما در مورد نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی بد بو توصیه های بیشتری دارد.

خرابی های متداول لباسشویی کرال

مشکلات رایج ماشین لباسشویی و راه حل آنها

ماشین لباسشویی یک وسیله مهم در خانه است. به شما کمک می کند تا لباس های خود را به راحتی بشویید. اما گاهی به دلیل استفاده مداوم ، مشکلاتی پیش می آید و ماشین لباسشویی شما از کار می افتد.

واشر روشن نمی شود

سوئیچ فشار لباسشویی کرال

سوئیچ فشار لباسشویی کرال

ماشین لباسشویی روشن نمی شود؟ این می تواند به دلایل زیادی باشد:

کلید درپوش: ماشین لباسشویی طوری طراحی شده است که درب آن باز باشد. کلید درب یک قطعه پلاستیکی کوچک است که در زیر درب قرار دارد. برای فعال کردن سوئیچ ، درب باید بسته شود. شما باید بررسی کنید که سوئیچ خوب است و در موقعیت مناسب قرار دارد.

دستگیره تایمر: در برخی از مدل ها ، دکمه تایمر باید دقیقاً با گرافیک صفحه کنترل هماهنگ باشد. اگر دستگیره به درستی تراز نشده باشد ، واشر شما روشن نمی شود. باید دوباره ماشین لباسشویی خود را دوباره راه اندازی کنید.

قدرت: باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما برق می گیرد یا خیر. برای بررسی ولتاژ خروجی می توانید از مولتی متر استفاده کنید. این احتمال وجود دارد که قطع کننده مدار شما خراب شده باشد.

موتور: اگر موتور ماشین لباسشویی گرم شود ، ممکن است روشن نشود. ماشین لباسشویی خاموش می شود تا خنک شود. اگر موتور دائماً داغ می شود ، وقت آن است که یک بازرسی علت اصلی را بیابید.

نمی چرخد ​​یا تحریک نمی کند

عدم چرخش صحیح ماشین لباسشویی می تواند به دلیل مشکلات مختلف باشد:

بارهای بزرگ: اگر زیاد لباس اضافه می کنید ، ممکن است دستگاه نامتعادل شود. در این حالت ، به درستی نمی چرخد. این مشکل ممکن است زمانی رخ دهد که لباس ها را به درستی توزیع نکرده باشید.

سوئیچ ها و تنظیمات: یک سوئیچ درب در داخل کابینت نزدیک قاب در وجود دارد. این یک احتیاط ایمنی است و برای جلوگیری از ورود دست ها به سبد واشر در حال چرخش. سوئیچ معیوب مانع از کارکرد واشر می شود. شاید لازم باشد سوئیچ را تعویض کنید.

کمربندها: ماشین لباسشویی دارای تعدادی کمربند است. آنها ممکن است بشکند یا آسیب ببینند. در صورت مشاهده هرگونه علامت سایش بر روی کمربند ، باید آن را با کمربند جدید جایگزین کنید. همچنین باید اندازه قرقره خود را بررسی کنید یا خیر.

موتور: موتور وظیفه چرخاندن و هم زدن سبد را بر عهده دارد. این عمل به دلیل استفاده از کلاچ انجام می شود. اگر مشکلی وجود داشته باشد ، واشر شما کار نمی کند. در این مورد ، بهتر است برای کمک با متخصصان تماس بگیرید. برای خدمات فوری در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کیپ کد می توانید با خدمات لوازم خانگی کیپ کد تماس بگیرید. تکنسین های آموزش دیده از ابزارها و تکنیک های مناسب برای حل تمام مشکلات ماشین لباسشویی شما استفاده خواهند کرد.

عدم پخش مواد شوینده

اگر از یک دستگاه پخش شوینده اتوماتیک استفاده می کنید ، دو دلیل می تواند وجود داشته باشد:

شما باید دستگاه پخش کننده شوینده اتوماتیک ماشین لباسشویی را تمیز کنید. شما باید آن را ماهی یکبار با سرکه سفید مقطر گرم تمیز کنید.
از محصولات مناسب استفاده کنید. اگر ماشین لباسشویی شما برای سفید کننده مایع طراحی شده است ، استفاده از سفید کننده پودر باعث بسته شدن خط پخش کننده و خط می شود. برای اطلاع از محصول مناسب ، دفترچه راهنمای آن را بررسی کنید.

مشکل لرزش و حرکت

این مشکل به دلایل زیر بوجود می آید:

اگر ماشین لباسشویی شما روی یک طبقه ناهموار قرار گیرد ، می لرزد و به اطراف می پرد. می توانید ماشین لباسشویی خود را روی تکه ای از تخته سه لا با ابعاد 3/4 اینچ قرار دهید تا مشکل حل شود. مهم است که از صحت سطح ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید.
موقعیت نامناسب پاها. شما باید هر پا را در ارتفاع مناسب تنظیم کنید و قفل را محکم کنید تا از حرکت آن جلوگیری شود.
اضافه کردن بار زیاد نیز می تواند باعث تکان خوردن و مشکلات حرکت شود. لباس های کمتری اضافه کنید و باید راهنمای مالک را برای توصیه های بارگیری بخوانید.

مشکل تخلیه – یکی از مزاحم ترین مشکلات ماشین لباسشویی است

پمپ تخلیه لباسشویی کرال

پمپ تخلیه لباسشویی کرال

مشکل تخلیه می تواند به دلایل زیر باشد:

اجسام خارجی: گاهی مواردی مانند جوراب ، سکه و قلم بین سبد و وان گیر کرده یا در یک پمپ قرار می گیرند. به همین دلیل ، مشکل تخلیه رخ می دهد. برای برطرف کردن آن ، باید کابینت را باز کنید تا موانع را به درستی جستجو کنید.
مواد شوینده: استفاده زیاد از مواد شوینده از تخلیه مناسب ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.
شلنگ تخلیه: مسدود شدن شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی نیز یکی دیگر از دلایل مشکل تخلیه است. باید شلنگ را بردارید و از نظر گرفتگی آن را بررسی کنید.
پمپ تخلیه: ممکن است پمپ تخلیه شما گیر کرده باشد. شما باید وان خود را تخلیه کنید ، سپس آن را جدا کرده و شیلنگ های خود را از نظر وجود اجسام خارجی بررسی کنید. ورودی پمپ خود را چک کنید برای این کار ، باید پمپ خود را از ماشین لباسشویی خارج کنید تا به درستی دیده شود.

مسئله نشت

مشکل نشت باعث ایجاد آشفتگی می شود. دلایل می تواند باشد:

شیر ورودی آب: نشت ماشین لباسشویی شیر ورودی آب یکی از دلایل اصلی مسئله نشت است. احتمال زنگ زدگی یا رسوب مواد معدنی در داخل شیر وجود دارد یا ممکن است معیوب باشد بنابراین زمان تعویض آن فرا رسیده است.

مهر و موم درب (بار جلو): ماشین لباسشویی بار جلو اغلب در اطراف مهر و موم درب نشت می کند. این منطقه معمولی است که در آن آوار جمع می شود. برای جلوگیری از این مشکل ، باید مهر و موم را با دقت تمیز کنید.
وان: اگر وان باعث نشت می شود ، گزینه ها بسیار محدود هستند. می توانید نشت را با استفاده از اپوکسی آب بندی کنید. در غیر این صورت ، باید یک واشر جدید خریداری کنید.
مهر و موم لوله: مهر و موم اصلی وان در نقطه ای قرار دارد که وان خارجی به گیربکس متصل می شود. اگر این مشکل است ، باید با متخصصان تماس بگیرید.
شلنگ تخلیه: نشتی واشر در طول چرخه چرخش ممکن است به دلیل شلنگ تخلیه باشد. شما باید هرگونه گرفتگی ، ترک یا آسیب را بررسی کنید و از سالم بودن اتصالات روی شیلنگ اطمینان حاصل کنید.

مشکل نویز

برخی از صداهایی که ممکن است بشنوید عبارتند از:

کلیک: اگر چیزی در تخلیه واشر شما وجود داشته باشد ، صدای کلیک را خواهید شنید. شما باید تخلیه خود را بررسی کرده و جسم خارجی را بردارید.

غرغره: زمانی این صدا را می شنوید که چیزی مانع از خط تخلیه می شود اما شلنگ را به طور کامل مسدود نمی کند. شما فقط باید انسداد را بردارید.

وزوز یا زمزمه: اگر جسم خارجی در آن جا کرده باشد ، صدای وزوز یا همهمه را خواهید شنید. می توانید آن را بردارید و اگر پمپ آسیب جدی دید ، باید آن را تعویض کنید.

مسئله بو

ماشین لباسشویی شما ممکن است بوی کپک یا کپک ایجاد کند. برای جلوگیری از آن ، باید موارد زیر را انجام دهید:

برای از بین بردن کپک در ماشین لباسشویی باید از آب گرم برای شستشو استفاده کنید و همچنین اجازه دهید ماشین لباسشویی شما کاملاً خشک شود
از مقدار مناسب شوینده استفاده کنید.
ماهی یکبار فیلتر پمپ تخلیه خود را تمیز کنید.

چرخه اتمام ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما حتی پس از اتمام چرخه به کار خود ادامه می دهد ، این بدان معناست که تایمر معیوب است. شما باید صفحه کنترل را بردارید و زمان سنج را برای احتراق یا خوردگی بررسی کنید. با تعویض تایمر می توانید این مشکل را برطرف کنید.

امیدوارم اکنون به این سوال که چگونه ماشین لباسشویی را تعمیر کنیم پاسخ خود را دریافت کرده اید؟ اینها برخی از مشکلاتی است که ممکن است در ماشین لباسشویی شما ایجاد شود و راه حل آنها. اگر نمی توانید آنها را به تنهایی برطرف کنید ، باید برای تعمیر فوری با تعمیرچی تماس بگیرید. تکنسین های متخصص لوازم خانگی شما را بررسی می کنند تا علت اصلی را شناسایی کرده و آن را برطرف کنند.

محصولات لباسشویی کرال

TFW 49413 – 9 کیلوگرم
TFW 29413 – 9 کیلوگرم
TFW 28413 – 8 کیلوگرم
TFW 27412 – 7 کیلوگرم
TFW 27203 – 7 کیلوگرم
TFW 26103 – 6 کیلوگرم

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی کرال انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال کرال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست