مرکز تعمیرات گگنو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی گگنو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات لباسشویی گگنو خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات گگنو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات گگنو بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند لباسشویی گگنو

Gaggenau نام تجاری پیشرو در زمینه لوازم خانگی است و در زمینه نوآوری و طراحی “ساخت آلمان” پیشگام بوده است. موفقیت آن مبتنی بر پیشرفت های تکنولوژیکی و زبان طراحی واضح است که با عملکرد کامل همراه شده است. این شرکت که از سال تاسیس آن در 1683 دارای سنت است ، به طور مداوم استانداردهای جدیدی را در بخش آشپزخانه خصوصی با محصولات برنده جایزه خود تعیین می کند و نام آن مترادف با فرهنگ آشپزی منحصر به فرد است. نام تجاری Gaggenau در بیش از 50 کشور جهان با 21 نمایشگاه برجسته در شهرهای بزرگ و امکانات اصلی تولید در آلمان ، Lipsheim در آلزاس (فرانسه) ، اسپانیا و ترکیه نمایندگی دارد. گاگنائو از سال 1995 زیرمجموعه شرکت BSH Hausgeräte GmbH بوده است.

نکات ایمنی استفاده از لباسشویی گگنو

اجتناب از اشتباهات رایج

1. دستگاه خود را بیش از حد بار نکنید

لباس هایی که در ماشین لباسشویی جمع شده اند نمی توانند به اندازه کافی برای نظافت مناسب حرکت کنند ، بنابراین ممکن است دوباره نیاز به شستشو داشته باشید! به همین ترتیب ، بارهای کوچک را با استفاده از یک چرخه بار بزرگ شستشو ندهید – این امر از مقدار زیادی آب و انرژی استفاده می کند.

2. هیچ چیز را در جیب نگذارید

قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی ، همه جیب ها را برای چیزهایی مانند دستمال یا اسباب بازی های پلاستیکی بررسی کنید. یک دستمال سرگردان می تواند کل بار شما را با کرک سفید پوشانده باشد!

3. نرم کننده پارچه ای را مستقیماً روی لباس های شسته شده قرار ندهید

نرم کننده پارچه ای هرگز نباید مستقیم با لباس تماس داشته باشد زیرا می تواند لکه ها را لکه دار کند. با دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود مشورت کنید و محفظه مناسب را در کشوی مواد شوینده برای قرار دادن نرم کننده در آن پیدا کنید – معمولاً با گل مشخص شده است.

4. از شوینده زیاد استفاده نکنید

مقدار بیش از حد مواد شوینده لباس می تواند روی لباس شما باقی مانده و لباس تمیزتری ایجاد نکند. راهنمای دوز مصرفی ما را برای راهنمایی در مورد دوز مایعات ، پودرها و کپسولها بخوانید و همیشه دستورالعمل های روی برچسب محصول را دنبال کنید.

5. لباس های خیس را به مدت طولانی رها نکنید

رطوبت ناشی از لباسهای خیس می تواند باعث ایجاد قالب در درام ماشین لباسشویی شما یا حتی روی لباس شما شود. پس از اتمام چرخه شستشو ، لباس ها را در اسرع وقت از ماشین لباسشویی خارج کرده و به طور طبیعی در خارج از محل ، تا جایی که می توانید خشک کنید.

6. سعی نکنید خطاهای جدی را برطرف کنید ، با یک متخصص تماس بگیرید

مشکلات جزئی ماشین لباسشویی ، مانند مسدود شدن لوله آب ، ممکن است با کمک راهنمای ماشین لباسشویی خود با آن کنار بیایید. با این حال ، مشکلات جدی تر ، به ویژه هر چیزی که مربوط به لوله کشی یا برق دستگاه شما باشد ، همیشه باید به یک متخصص مراجعه شود. این به لوله کشی یا برق دستگاه شما مربوط می شود.

خرابی های متداول لباسشویی گگنو

ماشین لباسشویی لکه ها و بوها را از بین می برد و مانند سایر لوازم خانگی ، به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد. برای کمک به شما در تشخیص و حل انواع مسائل مربوط به واشر ، ما این راهنمای مفید را برای رایج ترین مشکلات تعمیر واشر تهیه کرده ایم.

1. ماشین لباسشویی پر از آب نمی شود

بدیهی است که ماشین لباسشویی نمی تواند لباس ها را بدون آب بشوید. ماشین لباسشویی که از آب پر نمی کند یک مشکل بزرگ است و می تواند نتیجه مسائل مختلف باشد.

ابتدا باید بررسی کنید که آیا منبع آب ماشین لباسشویی کار می کند یا خیر. اگر چنین است ، ممکن است با شیرهای ورودی آب ماشین لباسشویی مشکلی داشته باشید. اگر این سوپاپ ها به درستی کار نکنند به راحتی قابل تعویض هستند. واشرهایی که پر نمی کنند نیز ممکن است با کلیدهای فشار ، کلیدهای انتخاب دما ، مجموعه قفل درب یا برد کنترل الکترونیکی اصلی مشکل داشته باشند. تشخیص علت این مشکل دشوار است ، زیرا دلایل احتمالی زیادی وجود دارد و ثبت نام در خدمات تعمیر لباسشویی حرفه ای به شما در حل سریع مشکل کمک می کند.

2. ماشین لباسشویی با آب پر می شود

یک ماشین لباسشویی که بیش از حد آب پر می کند ، حتی از یک ماشین لباسشویی که پر نمی شود بدتر است ، زیرا در نهایت می تواند لباسشویی شما را غرق کند.

مانند واشرهایی که پر نمی شوند ، واشرهایی که بیش از حد پر می شوند اغلب به دلیل مشکلات مونتاژ شیر ورودی آب یا کلید فشار سطح آب ایجاد می شوند. سوئیچ فشار سطح آب را تشخیص داده و کنترل می کند و یک سوئیچ معیوب می تواند باعث پر شدن بیش از حد واشر شما شود. به طور مشابه ، سیستم شیر ورودی عملکرد پر کردن دستگاه شما را کنترل می کند و شیرهایی که بسته نمی شوند می توانند باعث پر شدن بیش از حد دستگاه شوند. در صورت نیاز هر دو این اجزا قابل تعویض هستند. همچنین ممکن است با صفحه اصلی کنترل الکترونیکی ماشین لباسشویی ، که شیرهای پر کننده و تعداد زیادی قطعات دیگر را کنترل می کند ، مشکلاتی را تجربه کنید. برای کمک در تعویض قطعات ماشین لباسشویی خود ، حتماً با خدمات حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید.

3. واشر در حال نشت آب است

شلنگ لباسشویی گگنو

شلنگ لباسشویی گگنو

یک ماشین لباسشویی نشت کننده می تواند به کف شما و سایر لوازم مجاور آسیب برساند و مشکلات زیادی را در خانه شما ایجاد کند. این مسئله به ویژه در مورد واشرهای بار جلو بسیار شایع است ، زیرا می توانند از درب نشت کرده و مقدار زیادی آب تخلیه کنند.

نشتی واشر می تواند نتیجه خرابی یا خرابی شیلنگ های تامین آب باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که این شیلنگ ها محکم به پشت ماشین لباسشویی شما متصل شده اند تا مطمئن شوید که نشتی وجود ندارد. نشتی ها همچنین می توانند به دلیل مسدود شدن سیستم های تخلیه ایجاد شوند که از تخلیه آب جلوگیری می کند. اگر از ماشین لباسشویی جلو استفاده می کنید ، حتماً چین های صندوق عقب درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید سوراخی وجود ندارد که آب نشت کند. نشتی ها همچنین می توانند در اثر آسیب به وان حمام بیرونی ایجاد شوند. در صورت نیاز به راهنمایی ، تکنسین های حرفه ای تعمیر لوازم خانگی می توانند به شما در حل هر یک از این مشکلات کمک کنند.

4. واشر نمی چرخد

موتور لباسشویی گگنو

موتور لباسشویی گگنو

چرخش ماشین لباسشویی برای فرایند تمیز کردن بسیار مهم است و ماشین لباسشویی که نمی چرخد ​​نمی تواند لباس ها را تمیز کند.

اگر درب ماشین لباسشویی شما به درستی بسته نمی شود یا سوئیچ درب آن کار نمی کند ، نمی چرخد. مطمئن شوید که ابتدا سوئیچ در و در را بررسی کنید ، زیرا مشکلات در را می توان به راحتی حل کرد. یکی دیگر از علل شایع این مشکل ، شکستگی یا شل شدن تسمه موتور است. وقتی کمربند شل شده یا شکسته است ، می توانید صدای موتور ماشین لباسشویی را بشنوید حتی اگر درام شستشو نچرخد. تعویض کمربند معیوب باید مشکل را برطرف کند.

همچنین ممکن است مشکل جدی تری در مورد گیربکس یا کلاچ ماشین لباسشویی یا مشکلات احتمالی سرسره ، قرقره یا غلطک های درام داشته باشید. حل این مشکلات به تنهایی دشوار است و اغلب برای تعمیر به تعمیرکاران متخصص لوازم خانگی نیاز دارند.

5. واشر بیش از حد ارتعاش می کند

غیر معمول نیست که واشرهای قدیمی یا واحدهای رده پایین هنگام کار کمی ارتعاش کنند. با این حال ، اگر دستگاه شما ارتعاش بیش از حد داشته باشد ، ممکن است مشکل بزرگتری وجود داشته باشد.

اگر ماشین لباسشویی شما نامتعادل باشد به احتمال زیاد دچار لرزش می شود. این می تواند ناشی از بارهای زیاد لباس های شسته شده باشد ، که در طول چرخه ها توسط آب وزن می شوند و باعث می شود دستگاه شما به عقب و عقب پرتاب شود. اگر ماشین لباسشویی شما فقط گاهی اوقات ارتعاش بیش از حد می کند ، احتمالاً علت آن است.

یک واشر ارتعاشی نیز می تواند نتیجه یک واشر نامتعادل باشد. مطمئن شوید که دستگاه خود را بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که روی زمین نشسته است و هر یک از پای دستگاه در جای خود قفل شده است. اگر دستگاه شما یکنواخت است و به ارتعاش بیش از حد ادامه می دهد ، ممکن است مشکل بزرگتری داشته باشید که نیاز به خدمات حرفه ای تعمیر لوازم خانگی دارد.

6. واشر کاملاً پاسخگو نیست

اگر واشر شما کاملاً پاسخگو نیست ، ابتدا باید بررسی کنید که آیا وصل است و آیا پریز مورد استفاده شما به درستی کار می کند یا خیر. شما می توانید پریز را با جدا کردن ماشین لباسشویی و اتصال یک دستگاه الکترونیکی دیگر به آن بررسی کنید که آیا آن دستگاه کار می کند یا خیر. در غیر این صورت ، به احتمال زیاد با پریز برق مشکلی دارید و ممکن است بخواهید برای راهنمایی بیشتر با برقکار تماس بگیرید.

اگر به نظر می رسد خروجی به درستی کار می کند ، احتمالاً با خود ماشین لباسشویی مشکلی دارید. یک واشر واکنشی اغلب نتیجه نقص در برد کنترل الکترونیکی یا برد کنترل موتور است که هر دو می توانند جایگزین شوند.

با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که عمر یک ماشین لباسشویی متوسط ​​حدود 10 سال است. اگر دستگاه شما قدیمی است ، ممکن است بخواهید آن را با مدل جدیدتری جایگزین کنید.

محصولات لباسشویی گگنو

WT260110

WM260164

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات لباسشویی گگنو انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گگنو
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست