مرکز تعمیرات ایران رادیاتور با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات پکیج ایران رادیاتور با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات پکیج ایران رادیاتور خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ایران رادیاتور میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ایران رادیاتور بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند تعمیر پکیج ایران رادیاتور

گروه صنعتی ایران رادیاتور متشكل از چندین کارخانه، با بیش از ۴۰ سال فعالیت، یکی از با سابقه‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور می‌باشد که در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز، لوله‌های پنج لایه تلفیقی، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت می نماید.

مشکلات رایج تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

 

آبگرمکن های برقی شبیه به هموطنان خود با سوخت گاز هستند. هر دوی آنها از یک ژاکت مخزن ذخیره سازی عایق ساخته شده از فولاد استفاده می کنند، با عایق بین مخزن ذخیره و ژاکت مخزن برای کاهش اتلاف حرارت آب گرم شده.

تفاوت اصلی آبگرمکن برقی و گازی منبع حرارت است. در یک آبگرمکن برقی، آب توسط عناصر گرمایش الکتریکی بالا و پایین که به داخل مخزن آب امتداد می‌یابند، گرم می‌شود. آبگرمکن های گازی دارای مشعل گازی هستند که آب را از زیر مخزن گرم می کند.

مشکلات مربوط به آبگرمکن های برقی که گرمای کمی تولید می کنند یا اصلاً گرما تولید نمی کنند معمولاً ناشی از خرابی المنت گرمایشی است، قطعه ای ارزان قیمت که تعویض آن نسبتاً آسان است. سایر مشکلات ممکن است به دلیل تنظیمات نامناسب، فشار بالای آب خانه یا عدم نگهداری مخزن باشد.

گارانتی را بررسی کنید

آبگرمکن های خانگی و تجاری هر دو دارای گارانتی محدود هستند. روی هر مخزن یک پلاک امتیاز با مدل و شماره سریال وجود دارد. این اعداد جزئیات سال ساخت مخزن را نشان می دهد و مشخص می کند که آیا مخزن دارای ضمانت نامه ای است که ممکن است مخزن یا قطعات جدید را به صورت رایگان یا با تخفیف ارائه دهد. عکس بگیرید یا اطلاعات را یادداشت کنید و در صورت نشتی مخزن یا خرابی المنت با سازنده تماس بگیرید. ضمانت‌های سازنده شامل کار صحرایی نمی‌شود. این کاری است که می توانید قبل از شروع عیب یابی مشکل انجام دهید.

هشدار

آبگرمکن های برقی وسایلی با ولتاژ بالا (240 ولت) هستند که هنگام روشن بودن برق کار با آنها خطرناک است. قبل از بررسی هر قسمت الکتریکی آبگرمکن، برق مدار بخاری را با خاموش کردن بریکر مناسب در پنل سرویس خانه (جعبه بریکر) قطع کنید. همچنین، قبل از دست زدن به سیم‌ها، تمام سیم‌های آبگرمکن را با یک تستر ولتاژ غیر تماسی تست کنید تا از قطع بودن برق اطمینان حاصل کنید.

چگونه رفع کنیم

بدون آب گرم

آبگرمکنی که آب گرم تولید نمی کند ممکن است برق دریافت نکند، ممکن است یک کلید محدود قطع شده باشد، یا ممکن است یک یا چند عنصر گرمایشی از کار افتاده باشد.

ابتدا کلید آبگرمکن را در پنل سرویس بررسی کنید تا مطمئن شوید که خاموش نشده است. اگر قطع کننده قطع شده است، آن را خاموش کرده و دوباره روشن کنید.

اگر قطع کننده بخاری خاموش نشد (اگر هنوز روشن است)، سعی کنید حد دمای بالای بخاری را تنظیم مجدد کنید:

بریکر مدار آبگرمکن را در پنل سرویس خاموش کنید.
پانل دسترسی عنصر گرمایش بالایی آبگرمکن را بردارید.
عایق و محافظ ایمنی پلاستیکی را بردارید و مراقب باشید که به هیچ سیم یا پایانه برقی دست نزنید.
دکمه قرمز – دکمه تنظیم مجدد قطع دمای بالا – که در بالای ترموستات بالایی قرار دارد را فشار دهید.
گارد ایمنی، عایق و پانل دسترسی را تعویض کنید.
کلید برق بخاری را روشن کنید.
اگر با این کار مشکل حل نشد، هر عنصر گرمایش را آزمایش کنید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.
دکمه قرمز رنگ داخل پنل سرویس آبگرمکن

آب گرم ناکافی

اگر آبگرمکن شما آب گرم تولید می کند اما به اندازه کافی آب تولید نمی کند، ممکن است واحد شما برای پاسخگویی به نیاز آب گرم خانه خیلی کوچک باشد. اطمینان حاصل کنید که تقاضا از ظرفیت آبگرمکن بیشتر نباشد.

چگونه رفع کنیم
آبگرمکن باید 75 درصد ظرفیت خود را به عنوان آب گرم داشته باشد. به عنوان مثال، یک آبگرمکن 40 گالن برای نیاز 30 گالن اندازه مناسبی دارد. اگر تقاضا برای ظرفیت بخاری بسیار زیاد است، سعی کنید طول دوش ها را محدود کنید، سر دوش های کم جریان نصب کنید و به جای انجام همزمان، ظرفشویی و لباس های شسته شده را در ساعات مختلف روز پخش کنید.

اگر اندازه دستگاه شما کم نیست یا به طور ناگهانی آب گرم کمتری نسبت به قبل تولید می کند، ممکن است یکی یا هر دو عنصر گرمایش آن از کار افتاده باشد. تامین مداوم آب ولرم در حین دوش گرفتن نشان دهنده معیوب بودن عنصر گرمایش بالایی است. آب داغی که در حین دوش گرفتن به سرعت تمام می شود، نشان دهنده معیوب بودن عنصر گرمایش پایینی است.

نمای نزدیک دستگیره دوش آب سرد
دمای آب خیلی گرم است
آب گرم بیش از حد می تواند تقریباً به اندازه کمبود آب گرم خسته کننده باشد. اگر با این مشکل مواجه هستید، ممکن است یک یا هر دو ترموستات آبگرمکن شما خیلی بالا تنظیم شده باشد.

چگونه رفع کنیم

برای بررسی تنظیمات ترموستات:

برق آبگرمکن را در پنل سرویس قطع کنید.
پانل دسترسی، عایق و محافظ پلاستیکی ایمنی را از هر عنصر گرمایشی روی آبگرمکن جدا کنید. به هیچ سیم یا پایانه برقی دست نزنید.
با استفاده از یک تستر ولتاژ غیر تماسی، سیم ها را برای اطمینان از قطع بودن برق تست کنید.
تنظیم گرما را در هر دو ترموستات بررسی کنید: آنها باید در یک دما باشند. تنظیم توصیه شده بین 115 تا 125 درجه است.
با استفاده از پیچ گوشتی سر صاف، دما را به تنظیمات دلخواه تنظیم کنید.
ترموستات دیگر را روی همان تنظیم تنظیم کنید.
محافظ ایمنی، عایق و پانل دسترسی را برای هر عنصر تعویض کنید.

کلید برق بخاری را روشن کنید.

آب نشت می کند

نشت آب معمولاً به دلیل نشتی دریچه ها و اتصالات لوله کشی ایجاد می شود، اما می تواند به مشکلات مخزن نیز مربوط باشد. نشتی آب می تواند آسیب قابل توجهی به خانه وارد کند، بنابراین مهم است که نشت را در اسرع وقت برطرف کنید.

چگونه رفع کنیم

نشتی از مخازن آبگرمکن می تواند به دلیل شل بودن عناصر گرمایشی یا خوردگی مخزن باشد. المان ها را از نظر شل بودن بررسی کنید و در صورت لزوم با آچار المنت آنها را سفت کنید.

مخزن خورده قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. جریان برق و آب آبگرمکن را قطع کنید، سپس مخزن را کاملا تخلیه کنید تا نشتی متوقف شود.

سفت کردن میله آند

اگر آب شما با رنگ قهوه ای، زرد یا قرمز از شیر آب خارج شود، ممکن است در مخزن آبگرمکن یا لوله های خانه شما خوردگی رخ دهد. اگر آب شما با بوی تخم مرغ گندیده خارج شود، ممکن است باکتری در مخزن آب گرم کن وجود داشته باشد. ممکن است نیاز به تعویض میله آند در مخزن داشته باشید که معمولاً به خدمات یک لوله کش حرفه ای نیاز دارد.

آب قهوه ای کثیف که به داخل سینک می رود

تانک ایجاد صدا
آیا صداهایی از آبگرمکن شما می آید؟ آیا صدای آن مانند صدای غرش یا صدای پاپ است؟ یا شاید این یک ناله بلند است؟ صدایی که می شنوید ممکن است صدای آب جوش باشد. تجمع بیش از حد رسوب در کف مخزن می تواند باعث گرم شدن بیش از حد کف مخزن و در نتیجه جوشیدن آب شود.

چگونه رفع کنیم
اولین راه حلی که باید امتحان کرد تخلیه مخزن برای خلاص شدن از شر رسوبات است. اگر کمکی نکرد، ممکن است نیاز به تعویض مخزن داشته باشید.

چند نکته ایمنی مهم برای استفاده از پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

 

حدود نیم میلیون آبگرمکن در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما با این ترکیب برق و آب در حمام، چقدر از ایمنی آبگرمکن می دانید؟ متداول ترین نوع آبگرمکن در مالزی، آبگرمکن فوری برقی است که آب را هنگام عبور از یک کویل گرمایشی در خود واحد گرم می کند – که همچنین به این معنی است که تا زمانی که شما هنوز آن دوش آب گرم را دارید، وجود دارد. جریان ثابت برق در همان زمان اینچ از شما دور است.

بنابراین قبل از دوش گرفتن بعدی، چند دقیقه وقت بگذارید و 5 نکته ایمنی ما را هنگام استفاده از آبگرمکن خود بخوانید:

1. خودتان را نصب نکنید

ما چیزهای DIY را دوست داریم، اما احتمالاً نخواهید یافت که ما یک DIY برای نصب آبگرمکن خود پست کنیم. به دلایل ایمنی، همیشه بهتر است با یک برقکار خبره تماس بگیرید تا آبگرمکن برقی را برای شما نصب کند.

اگر آبگرمکن به درستی نصب نشده باشد، ممکن است به درستی ایمن نشده باشد یا به طور ایمن به سیم کشی برق وصل نشده باشد و این می تواند باعث ایجاد شرایط مرگباری برای کاربر شود.

قبل از تماس با برقکار، با لوله کش محلی خود تماس بگیرید تا بهترین مکان برای قرار دادن آبگرمکن خود را راهنمایی کند.

2. آن را بالا نگه دارید

اطمینان حاصل کنید که آبگرمکن برقی شما به اندازه کافی بر روی دیوار حمام شما قرار گرفته است. برای ایمن بودن، نباید کمتر از سر بلندترین فرد خانواده شما باشد. اگر در پایین تر قرار بگیرد، ممکن است به راحتی هنگام دوش گرفتن با آب برخورد کند – این می تواند باعث اتصال کوتاه شود!

اگر فضای دوش شما خیلی کوچک است، بازسازی حمام را در نظر بگیرید تا فضای کافی را فراهم کنید.

3. دفترچه راهنما را بخوانید

اگر همیشه هنگام مونتاژ کیسه تخت IKEA از دستورالعمل ها صرف نظر می کنید، این زمانی است که نباید استثنا قائل شوید! هر آبگرمکن برقی دارای دفترچه راهنما است تا نحوه کار با دستگاه را به شما نشان دهد.

قبل از تغییر تنظیمات آن را به طور کامل بخوانید و درک کنید. اگر دفترچه راهنما ندارید، با سازنده تماس بگیرید – شماره آنها باید روی بخاری درج شود.

4. هنگامی که استفاده نمی کنید خاموش کنید

برای آبگرمکن های برقی استاندارد، معمولاً تنظیمات دمایی از پیش تنظیم شده برای گرم، گرم، خیلی گرم یا موارد مشابه دارید.

در کشوری که در آن دما در تمام طول روز گرم است، پس از هر دوش آبگرمکن خود را خاموش کنید تا از گرمای بیش از حد جلوگیری کنید. با این کار هرگونه آسیب الکتریکی در آبگرمکن شما به حداقل می رسد و همچنین در قبض برق شما صرفه جویی می شود.

5. خدمات به طور منظم

وقتی آبگرمکن خود را خریداری می کنید، متوجه شوید که آیا مدل شما نیاز به سرویس منظم دارد یا خیر. طرح‌های مختلف آبگرمکن الزامات نگهداری متفاوتی دارند – ایمن‌تر از متأسفانه!

محصولات تعمیر پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور 24000 دو مبدل M24FF
پکیج دیواری ایران رادیاتور 24000 مدل L24FF
ایران رادیاتور L36FF
پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مدل ECO 22 FF-PL
پکیج ایران رادیاتور 28000 دو مبدل M28FF
پکیج زمینی ایران رادیاتور گازی مدل G35
ایران رادیاتور LR24FF
پکیج شوفاژ زمینی ایران رادیاتور مدل D35
ایران رادیاتور L 28CF
ایران رادیاتور Z36FF
شوفاژ دیواری ترکیبی iranradiator 24000 مدل ECO24FF
ایران رادیاتور M24CF
ایران رادیاتور L 24CF

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایران رادیاتور
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست