مرکز تعمیرات ایساتیس با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات پکیج ایساتیس با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات پکیج ایساتیس خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ایساتیس میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ایساتیس بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

 

معرفی برند تعمیر پکیج ایساتیس

گروه صنعتی ایساتیس از سال 1387 اقدام به تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی نموده است که هدف آن انتقال آخرین تکنولوژی ایتالیا برای توسعه صنعت بین المللی در این زمینه بوده است. این شرکت در مدت کوتاهی موفق شد محصولات خود از قبیل دیگ دیواری، شوفاژ پانلی، رادیاتور حوله ای و کولر گازی را توسط جمعی از جوانان زحمتکش با کیفیتی کاملا متفاوت تولید کند. این محصولات به سرعت وارد چرخه صنعت ملی شد، اولین گام موفقیت ایساتیس که آن را به اهداف شایسته خود نزدیک کرد.

با احترام به فرهنگ ایرانی، نام «ایساتیس» که عنوان تاریخی شهر جهانی یزد است، انتخاب شد. این نام برای تجلیل از سرزمینی که پیدایش تفکر و راه اندازی این گروه صنعتی بوده انتخاب شده است. در سال 1389 دومین خط تولید دیگ گازی دیواری راه اندازی شد. این گروه با کسب عنوان واحد تولیدی برتر از صنعت، معدن و تجارت خانه جوانان ایران و دریافت جایزه از وزیر صنعت توانسته است به طور پیوسته در این عرصه گام بردارد.

مشکلات رایج تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس

 

نحوه عیب یابی مشکلات آبگرمکن

اگر تا به حال آخرین نفری بوده‌اید که در میان خانه‌ای پر از جمعیت دوش گرفته‌اید، اغلب می‌دانید که قبل از اینکه برهنه وارد حمام شوید، چه چیزی در راه است: آب سرد یخی استخوان‌ساز و دندان‌خراش. اگر مشکل آب دارید، اما بدون خانه نشینان، وقت آن است که مدتی را صرف ارزیابی آبگرمکن خود کنید.

مشکلات آبگرمکن می تواند علائم مختلفی از جمله مشکلات دمای آب، نشتی، تغییر رنگ، بو و صدا ایجاد کند. در اینجا یک فرآیند گام به گام برای کمک به رفع مشکلات آبگرمکن خود آورده شده است.

قبل از شروع: برق را خاموش کنید

اول ایمنی. قبل از شروع هر گونه عیب یابی برای آبگرمکن برقی، مطمئن شوید که برق را خاموش کرده اید. شما می توانید این کار را با خاموش کردن فیوز یا قطع کننده مدار متصل به واحد بخاری انجام دهید.

مشکلات دمای آب

انواع مختلفی از مشکلات آبگرمکن برقی می تواند باعث ایجاد مشکل در دمای آب شود. علائم می تواند از نداشتن آب گرم گرفته تا آب گرم ناکافی تا آبی که خیلی گرم است متغیر باشد.

هنگامی که آب گرم وجود ندارد، مشکل می تواند ناشی از کمبود برق، ترموستات الکتریکی معیوب یا المنت گرمایش الکتریکی بالا باشد. با رد کردن مشکلات برق شروع کنید. ابتدا قطع کننده مدار قطع شده را مجدداً تنظیم کنید و فیوزهای سوخته را تعویض کنید. در مرحله بعد، بررسی کنید که آیا برق به ترموستات عنصر گرمایش آب برقی تامین می شود یا خیر. المنت را تست کنید و اگر معیوب است آن را جایگزین کنید. در نهایت، اگر ترموستات برق دریافت می کند اما هنوز کار نمی کند، آن را یا المنت برقی آب گرم کن را تعویض کنید.

وقتی آب به اندازه کافی گرم نیست، مشکل می تواند آبگرمکن کوچک، اتصالات سرد و گرم متقاطع، یا المنت گرمایشی یا ترموستات معیوب باشد. برای رد کردن بخاری کم اندازه، بررسی کنید که بخاری 75 درصد ظرفیت خود را به عنوان آب گرم داشته باشد. در مرحله بعد، با خاموش کردن منبع آب و باز کردن شیر آب گرم، اتصال متقاطع را رد کنید. اگر آب همچنان جریان دارد، به دنبال اتصال متقاطع باشید. پس از این، المنت های حرارتی پایین و بالایی را از نظر برق و تداوم الکتریکی بررسی کنید و در صورت لزوم المنت را تعویض کنید، حتماً ابتدا هرگونه رسوب را پاک کنید. در نهایت، اگر المنت ها کار می کنند، ابتدا ترموستات بالا و سپس ترموستات پایین را بررسی کنید و اگر هر کدام کار نمی کند، تعویض کنید.

وقتی آب خیلی داغ است، معمولاً به این معنی است که ترموستات خیلی بالا تنظیم شده است. بررسی کنید تا مطمئن شوید که ترموستات های بالا و پایین بین 110 تا 140 درجه فارنهایت تنظیم شده اند.

نشت می کند

نشت آب می تواند ناشی از معیوب بودن شیر تسکین دما و فشار (T&P)، فشار بیش از حد، گرمای بیش از حد، گیرکردن شیر، نشتی از اتصال لوله کشی بالای سر یا مجاور، شل شدن پیچ های المنت گرمایشی، واشر خراب یا نشتی مخزن آب باشد. برای بررسی شیر T&P، یک سطل زیر لوله بالای سر قرار دهید، شیر را باز کنید و آن را از زباله پاک کنید. اگر همچنان نشتی داشت، آن را تعمیر یا تعویض کنید. در مرحله بعد، برای کاهش فشار یا گرمای بیش از حد، تنظیم ترموستات را پایین بیاورید. پس از این، اتصالات لوله شل را بررسی کنید و از یک آچار برای سفت کردن هر چیزی که پیدا کردید استفاده کنید، مراقب باشید بیش از حد سفت نشوید. در مرحله بعد، پیچ های المنت گرمایشی را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را سفت کنید. اگر المنت گرمایشی همچنان نشتی دارد، آن را بردارید و واشر را تعویض کنید. در نهایت بررسی کنید که آیا مخزن ذخیره نشتی دارد یا خیر. مخازن ذخیره سازی ممکن است به دلیل خوردگی یا مسائل دیگر مانند حلقه های اورینگ بد نشت کنند. در صورتی که نیاز به تعویض اورینگ دارید، برخی از اورینگ های اضافی را در دسترس تامین کنندگانی مانند Apple Rubber قرار دهید.

تغییر رنگ یا بو

آب زنگ زده می تواند در اثر خوردگی داخل مخزن شیشه ای یا خرابی میله آند قربانی ایجاد شود. اگر میله آند خراب است، آن را با میله آند منیزیم جایگزین کنید.

یک میله آند قربانی پوسیده نیز می تواند هیدروژن را آزاد کند و باعث ایجاد بویی شبیه تخم مرغ فاسد شود. برای رفع این مشکل ابتدا آبگرمکن را بشویید. سپس مخزن و لوله ها را به مدت دو ساعت با محلولی از 2 پیمانه پراکسید هیدروژن 3 درصد به 40 گالن آب درمان کنید. اگر بو باقی ماند، آند خراب را با یک آند آلیاژ روی جایگزین کنید. اگر باز هم بو از بین نمی رود، بخاری را با پوشش پلاستیکی تعویض کنید.

سر و صدا

صدای کم و غرش می تواند نشان دهنده جوشیدن آب باشد که در اثر گرم شدن بیش از حد به دلیل تجمع رسوب ایجاد می شود. با شستشوی آبگرمکن این مشکل را درمان کنید.

صدای ناله و صدای بلند می تواند ناشی از تجمع فلس روی عناصر گرمایش الکتریکی باشد. برای درمان این مشکل ابتدا آبگرمکن را بشویید. سپس ترازو را از مخزن و المنت های آبگرمکن تمیز کنید. در نهایت، عناصر گرمایشی با چگالی وات کم را با سطح بزرگتر برای راندمان انتقال حرارت بیشتر نصب کنید.

چندین نکته ایمنی پکیج ایساتیس که باید بدانید

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج ایساتیس

 

اگر تا به حال دوش گرفته اید و از گرمای آب که در سرتان می چکد لذت برده اید، فقط بعد از چند دقیقه هجوم آب سرد و سرد را تجربه کرده اید – می فهمید که آبگرمکن شما جزء مهمی از خانه شما است!

آبگرمکن‌های مخزن، دستگاه‌های خانگی/تجاری هستند که از یک ظرف استوانه‌ای تشکیل شده‌اند که آب را برای مواردی مانند دوش‌های طولانی که دوست دارید، آشپزی و لباس‌های شسته‌شده را به طور مداوم گرم نگه می‌دارد. آنها معمولا در کمدهای ذخیره سازی یا گاراژ خانه ها یافت می شوند و از منبع انرژی مانند برق یا گاز تغذیه می شوند. در حالی که آبگرمکن ها خطرناک به نظر نمی رسند، اگر مشکلی بدون مراقبت رها شود، می تواند خطری واقعی برای خانه و خانواده شما ایجاد کند.

فقط به این دلیل که آبگرمکن شما “بخشی” از خانه شما است نه یک دیگ آب جوشان روی شعله باز مانند روزهای قدیم، به این معنی نیست که اقدامات احتیاطی خاصی وجود ندارد که باید از آنها آگاه باشید. لیست زیر از نکات ایمنی آبگرمکن که باید بدانید را بخوانید.

مطمئن شوید که آبگرمکن شما به درستی تهویه می شود

دریچه‌های نادرست، دریچه‌های دارای پیش‌کش، و دریچه‌های از کار افتاده می‌توانند به جای تهویه در فضای باز، باعث خروج بخار به داخل خانه شوند. در حالی که تهویه بسیار فنی است، حداقل باید مطمئن شوید که دریچه‌های آبگرمکن شما عاری از فرورفتگی هستند، بالا و بیرون می‌روند (به جای بالا و پایین)، و قطر آنها با دیورتر مخزن برابر است. دریچه ها نیز باید به درستی پیچ شوند، به خصوص در مناطقی از خانه شما که مناطق زلزله محسوب می شوند.

به طور معمول دریچه کاهش دما/فشار خود را آزمایش کنید

شیر کاهش دما/فشار طوری طراحی شده است که اگر دما یا فشار از حد مجاز بالاتر رفت، آبگرمکن شما منفجر نشود. از آنجایی که شیرآلات مسکونی ممکن است مستعد خرابی باشند، مهم است که شیر خود را حداقل سالی یک بار با بالا کشیدن دستگیره چک کنید. آب باید آزادانه جریان داشته باشد، اما با رها کردن دسته متوقف شود. اگر جریان آب وجود نداشته باشد یا حداقل قطره چکه کند، شیر نیاز به تعویض دارد. خطوط تخلیه نیز باید پایین و بیرون بروند نه بالا. دریچه ای با این عیوب می تواند منجر به احتراق فاجعه آمیز شود و انفجار می تواند منجر به صدمات زیادی به خانه شما شود یا بدتر از آن – صدمات بدنی یا مرگ افرادی که در خانه زندگی می کنند.

خطرات آتش سوزی را در نزدیکی آبگرمکن خود حذف کنید

اگر یک آبگرمکن مخزن دار دارید که با گاز تغذیه می شود، باید هر چیزی که در نزدیکی مخزن آب قابل احتراق است را بردارید. نگهداری مایعات و/یا مواد قابل اشتعال در نزدیکی چراغ پیلوت دستوری برای فاجعه است. هرگز چیزی مانند کت، طناب پرش، زباله یا کپسول گاز را در نزدیکی آبگرمکن خود نگهداری نکنید. تنها چیزی که لازم است یک ترک در آبگرمکن یا نشت دود است تا یک واکنش شیمیایی با این مواد قابل احتراق ایجاد شود که منجر به یک فاجعه انفجاری می شود.

تنظیمات دما را بررسی کنید

آبگرمکن ها دارای اندازه های خاصی هستند تا با اندازه و نیازهای گرمایشی یک خانه مطابقت داشته باشند. مخازن با اندازه نامناسب احتمال خطر بیشتری نسبت به مخازن با اندازه مناسب دارند زیرا می توانند در سطوح فشار ناایمن به دمای ناایمن برسند. اگر خانه خود را از مالک قبلی خریداری کرده اید که یک آبگرمکن جدید خریداری کرده است که در اصل همراه خانه نبود، مطمئن شوید که آن را بررسی و به عنوان اندازه مناسب خانه خود تأیید کرده اید. توصیه می شود که صاحبان خانه هرگز دمای آبگرمکن را بالای 120 درجه فارنهایت تنظیم نکنند. درجه معمولاً فقط در مخازن تجاری موجود است، بنابراین دمای مخزن مسکونی خود را با دماسنج گوشت بررسی کنید. هر چیزی بالاتر از 130 درجه می تواند باعث سوختگی شود و محل پرورش باکتری لژیونلا است. بله!

یک مانیتور مونوکسید کربن نصب کنید

همانطور که قبلاً ذکر شد، تهویه نامناسب آبگرمکن می تواند باعث نشت بخار به خانه شما شود. اگر سوخت آبگرمکن شما با گاز است، ضروری است که یک مانیتور مونوکسید کربن در خانه خود نصب کنید. کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی هشدار می دهد که مسمومیت با مونوکسید کربن – گازی بی بو و بی رنگ – سالانه 200 نفر را می کشد و 10000 نفر دیگر را راهی بیمارستان می کند. مونوکسید کربن یک خطر بالقوه برای همه وسایل احتراق است و باید در برابر آن بسیار جدی محافظت شود.

در حالی که این یک لیست جامع از اقدامات احتیاطی نیست که باید در مورد آبگرمکن خود انجام دهید، مکان خوبی برای شروع است. اگر احساس می کنید که آبگرمکن شما نیاز به ارزیابی یا تعمیر دارد، حتماً برای تمام نیازهای آبگرمکن خود با آبگرمکن NC تماس بگیرید. ما فقط از مواد با کیفیت استفاده می کنیم و کار خود را به طور موثر و آسان تکمیل می کنیم.

محصولات تعمیر پکیج ایساتیس

بسته ایساتیس New Star 26IIf
ایساتیس سیمات BS30IIf
Isatis Kareez 26IIf
Isatis Kareez 38IIf
بسته ایساتیس نیو استار 30IIf
Isatis Kareez 30IIf

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات پکیج ایساتیس انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایساتیس
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست