مرکز تعمیرات مرکوری با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تعمیر پکیج مرکوری با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تعمیر پکیج مرکوری خود با شماره تلفن 91071585-021  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات مرکوری میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات مرکوری بر روی این شماره 91071585-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند تعمیر پکیج مرکوری

پکیج مرکوری با نام تجاری مگاترم از شرکت های ایتالیایی می باشند. به دلیل استفاده روزافزون از این محصولات در کشورهای اروپایی و آسیایی قطعات آن داخل کشور مونتاژ، تولید و به بازار عرضه می‌شود.
به علت استقبال زیادی که از این محصول وجود دارد باعث شده است تا زمینه ای فراهم شود که این محصولات را داخل کشور تولید کنند و به دست مصرف کنندگان برسانند.

مشکلات رایج پکیج مرکوری

اغلب ما تجمل آب گرم را در صورت تقاضا مسلم می دانیم، اما هرکسی که در زمستان دوش آب سرد گرفته می داند که چقدر اهمیت دارد. متأسفانه، همه آبگرمکن های موجود در بازار به درستی کار نمی کنند – بسیاری از مدل ها بیش از ده سال قدمت دارند. اگر با مشکلات آبگرمکن مواجه هستید، باید سریعا آنها را برطرف کنید.

در غیر این صورت، هزینه تعمیر یا تعویض آن حتی بیشتر خواهد بود – و به طور بالقوه می تواند به ملک شما یا شما آسیب برساند. در این مقاله، شما را با برخی از مشکلات رایج آشنا خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم به شما کمک کنیم تا خودتان مشکل را برطرف کنید.

اما، اگر نمی توانید آن را بفهمید، بهتر است با یک حرفه ای بروید. بیایید شروع کنیم!

آب داغ در سینک

قبل از شروع، ابتدا مهم است که نوع آبگرمکنی را که در ملک خود دارید شناسایی کنید. دو نوع آبگرمکن اصلی وجود دارد: معمولی و با راندمان بالا.

هر دوی این نوع محصولات معمولاً از گاز یا برق برای گرم کردن برق استفاده می کنند. آبگرمکن های خورشیدی نیز وجود دارند که از کلکتور حرارتی در پشت بام یا حیاط برای گرم کردن آب استفاده می کنند.

در حالی که این مدل ها چندان رایج نیستند، می توانند هزینه های گرمایش را به نصف کاهش دهند. در این مقاله به راندمان معمولی و بالا می پردازیم.

دوش گرفتن از آبگرمکن

تعمیر پکیج مرکوری

 

اگرچه آبگرمکن های برقی و گازی مشابه به نظر می رسند، عملکرد بسیار متفاوتی دارند. دانستن عملکرد اصلی آنها بسیار مهم است زیرا اغلب مشکلات می تواند مختص منبع گرمایش باشد.

در مدل برقی، یک ترموستات در کنار دستگاه، دمای آب داخل مخزن را تشخیص می دهد. هنگامی که دما نیاز به افزایش دارد، الکتریسیته به یک عنصر گرمایش معلق در آب جریان می یابد.

مدل‌های گازی همچنین از یک دستگاه ترموستات استفاده می‌کنند – معمولاً با یک سنسور جیوه در نوک و یک سنسور اضافی به نام ترموکوپل. ترموکوپل روشن بودن چراغ پیلوت را تشخیص می دهد و جریان گاز را کنترل می کند.

وقتی ترموستات به زیر سطح مناسب می‌افتد، گاز آزاد می‌شود که توسط چراغ راهنما مشتعل می‌شود. شعله کف مخزن آب را گرم می کند که باعث بالا آمدن آب گرم و افت آب سرد می شود.

این گردش طبیعی تا زمانی که آب به دمای مطلوب برسد ادامه می یابد. سپس، ترموستات شیر ​​کنترل گاز را فعال می کند تا جریان گاز را قطع کند.

تعمیرکار تکنسین آبگرمکن بدون مخزن

در این بخش، برخی از مشکلات رایج‌تری را که مردم هنگام شروع به کار آبگرمکن با آن مواجه می‌شوند، بررسی می‌کنیم. به خاطر داشته باشید که برخی از مشکلات، مانند خرابی چراغ پیلوت، مختص آبگرمکن های گازی است.

همچنین به یاد داشته باشید که بهترین دفاع در برابر مشکلات آبگرمکن، تعمیر و نگهداری منظم است. برخی از این نکات عالی برای بهبود طول عمر آبگرمکن خود را بررسی کنید.

1. آب گرم کافی نیست

اگر در آپارتمان یا خانه ای با افراد زیادی زندگی می کنید، این مشکل رایج است. افراد زیادی از منبع آب گرم در مخزن استفاده می کنند و دستگاه برای تولید به موقع بیشتر تلاش می کند.

راه حل های مختلفی برای این مشکل وجود دارد، اما یک روش آسان این است که به سادگی دکمه دمای بخاری خود را تنظیم کنید و سی دقیقه صبر کنید.

اگر یک آبگرمکن برقی دارید، ممکن است افزایش برق ناشی از دستگاه باعث قطع شدن مدارها شود.

اگر این مشکل ادامه پیدا کرد، باید سریعاً با یک برق‌کار تماس بگیرید – این بدان معناست که مشکلات سیم‌کشی باعث می‌شود دستگاه بیش از نیاز خود برق مصرف کند. همچنین ممکن است بخواهید تخلیه آبگرمکن خود را امتحان کنید.

فرآیند تخلیه، رسوبات آب سخت را که باعث می شود دستگاه شما کارایی کمتری داشته باشد، از بین می برد. اگر می خواهید در مورد نحوه تخلیه آب مخزن آبگرمکن خود توضیح کاملی داشته باشید، قبل از شروع حتما مقاله ما را بخوانید.

اگر هیچ یک از این راه حل ها مشکل را برطرف نکرد، احتمالاً مشکل در یک قطعه خراب است – احتمالاً یک شیر فشار شکن یا عنصر گرمایش.

2. تغییر دمای آب

اغلب این یک شوخی است که برخی از دوش ها دو درجه حرارت دارند: سرزنش گرم و یخ سرد. متأسفانه، این ویژگی مشترک می تواند نشانه ای از یک مشکل بزرگتر باشد.

اگر هنگام دوش گرفتن یا شستن ظرف ها متوجه این تغییر دما شدید، باید ترموستات کنار آبگرمکن خود را بررسی کنید. ابتدا مطمئن شوید که روی دمای دلخواه شما تنظیم شده است.

اگر همچنان تغییرات شدید دما را نشان می‌دهد، ممکن است لازم باشد ترموستات یا واحد گرمایش داخل محصول را تعویض کنید. مشکل ممکن است در اندازه محصول نیز باشد. به یاد داشته باشید که مخازن باید تقریباً 20 گالن آب برای هر فرد ساکن در خانه داشته باشد.

3. نشتی در آبگرمکن

نشتی آبگرمکن می تواند باعث آسیب جدی آب به کف و قطعات الکتریکی نزدیک دستگاه شود. به یاد داشته باشید که همیشه باید گاز یا برق را خاموش کنید و قبل از بررسی مشکل، اجازه دهید دستگاه خنک شود.

ممکن است بتوانید نشتی را با سفت کردن اتصالات پیچ و لوله برطرف کنید، زیرا اینها از علل شایع نشتی های جزئی هستند. با این حال، اگر متوجه نشت قابل توجهی در پایه آبگرمکن شدید، باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا آن را بررسی و تعویض کنید.

4. صدای غرش

صداهای غوغایی نشانه مشکل جدی آبگرمکن است. صداهای غیرمعمول ممکن است از سوزاندن رسوبات یا نقص در عملکرد اجزای گرمایشی ایجاد شود. اگر فکر می کنید صدای جوشیدن بخاری خود را می شنوید، باید فورا آن را خاموش کنید.

این علامت نشانه فشار ساختمان در مخزن شما است که می تواند باعث انفجار آن شود. به احتمال زیاد می توانید این مشکل را با تخلیه مخزن خود و پاکسازی هر گونه رسوب حل کنید. با این حال، اگر مشکل ادامه داشت، ممکن است بخواهید با یک متخصص تماس بگیرید.

5. آب زنگ زده یا بدبو

اگر آب شما بو می دهد، احتمالاً زنگ یا باکتری در مخزن آب شما وجود دارد. این مشکلات می تواند باعث تغییر رنگ نارنجی و بویی شبیه به تخم مرغ فاسد شود. با این حال، ابتدا باید مطمئن شوید که مخزن شما مشکل دارد و نه خود منبع آب.

آب سرد بریزید و ببینید که آیا بو باقی می ماند یا خیر. اگر بو فقط از آب گرم می آید، مشکل از آبگرمکن است. اگر نه، پس منبع آب است. اگر مشکل از مخزن شما باشد، احتمالاً میله آند خراب است.

میله آند مسئول تمیز کردن هر گونه باکتری از مخزن است، بنابراین این محتمل ترین علامت است. متأسفانه، تغییر میله آند نیاز به دانش گسترده ای از سیستم دارد. به این ترتیب، احتمالاً به کمک یک متخصص نیاز خواهید داشت.

6. جریان ضعیف آب

تغییرات در فشار آبی که از حمام یا سینک شما خارج می شود احتمالاً نشانه تجمع رسوب در پایین است. توصیه های قبلی ما را دنبال کنید – مخزن را تخلیه کنید و هر یک از رسوبات را بشویید.

اگر مشکل ادامه داشت، باید لوله های اطراف دستگاه خود را بررسی کنید. یک لوله کش حرفه ای برای تمیز کردن یا تعویض لوله های اطراف آبگرمکن استخدام کنید.

7. بدون چراغ خلبان

آبگرمکن های گازی برای مشتعل کردن گازی که آب را گرم می کند به یک چراغ راهنما نیاز دارند. اگر چراغ پیلوت شما خاموش است، با تعویض مکرر سوئیچ جرقه زن، دوباره آن را روشن کنید. اگر چراغ پیلوت شما همچنان خاموش می شود، این نشانه یک مشکل بزرگتر است.

ابتدا می توانید آن را تمیز کنید – گاهی اوقات کثیفی یا کثیفی می تواند جمع شود و جرقه را از بین ببرد.

با این حال، این مشکل همچنین می تواند باعث مواردی مانند خرابی ترموستات، شکستگی دریچه های گاز یا هوا در خط گاز شود. ابتدا سعی کنید آن را تمیز کنید و اگر باز هم خاموش شد، قسمت های مختلف آن را عیب یابی کنید و هر کدام که خراب شد را تعویض کنید.

چرا تعمیر آبگرمکن معیوب مهم است؟

تعمیر پکیج مرکوری

تعمیر پکیج مرکوری

 

اغلب افراد هنگامی که علائم خرابی آبگرمکن خود را نشان می دهند، غفلت می کنند.

این یکی از بدترین کارهایی است که می توانید انجام دهید زیرا فقط مشکل را خطرناک تر، گران تر و حل کردن آن سخت تر می کند. در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد که چرا شما به محض بروز مشکلات آبگرمکن خود را حل می کنید.

1. می تواند به طور بالقوه خطرناک باشد

مخازن آبگرمکن در طول عمر خود تحت فشار زیادی قرار می گیرند. فشار بیش از حد، یا ترک در داخل، می تواند باعث ترکیدن یا انفجار دستگاه شود.

اگرچه این موارد رایج نیستند، اما زمانی که اتفاق می‌افتند می‌توانند برای هر کسی در خانه خطرناک باشند. آنها همچنین آسیب زیادی به خانه وارد می کنند که باید آنها را تعمیر کنید.

معمولاً این موارد به دلیل شکسته شدن دریچه تخلیه فشار یا تجمع بیش از حد رسوب در پایین مخزن ایجاد می شود.

به این ترتیب، اگر می خواهید از وقوع آن جلوگیری کنید، نگهداری مانند تخلیه مهم است.

2. آبگرمکن خراب گران است

آبگرمکن خراب یا خراب می تواند قبض گاز یا برق شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. آبگرمکن هایی با رسوب زیاد در کف مخزن به انرژی بیشتری نیاز دارند تا آب را به اندازه کافی گرم کنند.

اغلب حتی با افزایش انرژی، آب هنوز به درستی گرم نمی شود. بنابراین، هنگامی که آبگرمکن شما خراب می شود، پول بیشتری برای دمای کمتر از سطح آب می پردازید.

یک آبگرمکن خراب همچنین می تواند نشت کند که باعث آسیب آب به سایر مناطق خانه شما می شود.

در برخی از سناریوها، حتی می تواند منفجر شود و باعث آسیب جدی ساختاری شود که نیاز به تعمیرات پرهزینه دارد. بنابراین، به سادگی با مراقبت از آبگرمکن خود می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

3. برای محیط زیست بهتر است

آبگرمکن های معمولی در حال حاضر انرژی زیادی مصرف می کنند – حتی زمانی که در شرایط بهینه کار می کنند.

وقتی آبگرمکن‌ها شروع به کار می‌کنند، می‌توانند مقدار زیادی انرژی را هدر دهند که هیچ کاری انجام نمی‌دهد. به این ترتیب، رفع مشکلات آبگرمکن شما در صورت بروز می تواند مقدار زیادی انرژی را ذخیره کند که به محیط زیست کمک می کند.

هر چند وقت یک بار باید آبگرمکن خود را تعویض کنم؟

به طور کلی، اکثر آبگرمکن ها بین هشت تا ده سال عمر می کنند.

پس آیا باید بعد از این مدت کل سیستم خود را تعویض کنید؟ خوب، نه همیشه.

تاریخ انقضا از مدلی به مدل دیگر متفاوت است – برخی ممکن است طولانی تر عمل کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است قبل از مدت زمان طولانی تری نسبت به مدل های قدیمی و سنتی عمر کنند. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که عناصر مخزن احتمالاً بیشتر از اجزای گرمایشی دوام خواهند داشت.

اگر مشکل شما کمبود ناگهانی آب گرم است، می توانید آزمایشاتی را انجام دهید و قطعات جدیدی را نصب کنید. اگر مشکل از اجزای گرمایشی نیست، احتمالاً باید خود مخزن آبگرمکن را تعویض کنید.

محصولات پکیج مرکوری

پکیج دیواری Megatherm Mercury 24FT

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تعمیر پکیج مرکوری انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال مرکوری
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست