تعمیر یخچال بلومبرگ

مرکز تعمیرات بلومبرگ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر بلومبرگ و یخچال ساید بای ساید بلومبرگ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات یخچال فریزر بلومبرگ و یا ساید بای ساید بلومبرگ خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بلومبرگ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بلومبرگ بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

تاریخچه بلومبرگ

به نقل از تبیان برند بلومبرگ بیش از دو قرن قدمت دارد و اولین بار در سال 1883 بود که توسط برنارد بلومبرگ تأسیس و بر سر زبان ها افتاد. بلومبرگ استارت کار خود را در صنعت متالوژی و جوش فلزات زده بود که یکی از صنایع مادر در تولید لوازم خانگی است. این شرکت در ادامه با خروج از صنعت جوش در سال 1935 وارد شبکه پخش لوازم خانگی شد. به تدریج آشنایی بلومبرگی ها با صنعت لوازم خانگی و فهمیدن زیر و بم آن، باعث شد که این شرکت بتواند در سال 1949 وارد فاز تولید شود.

30 سال بعد بلومبرگ در ادامه روند رو به رشد خود توانست اولین تولید ابداعی خود را با ماشین لباسشویی دارنده کنترل تعادلی، وارد بازار کند و در سال 1981 نسخه اتوماتیک آن را تجاری سازی کند. این روند باعث برانگیخته شدن طمع شرکت های بزرگ لوازم خانگی به بلومیرگ شد و عاقبت در سال 2002 بود که شرکت آرچلیک، سومین تولید کننده بزرگ لوازم خانگی در اروپا، بلومبرگ را خرید.

دو سال بعد آرچلیک برند بلومبرگ را در تولیدات با ساختار ایستاده و توکار در سطح بین المللی معرفی کرد و از نسل جدید محصولات یخچال ساید بلومبرگ نیز رونمایی نمود.

کمپانی بلومببرگ

تعمیر یخچال ساید بلومبرگ

با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست در جهان جدید، بلومبرگ محصولات خود را کاملاً هماهنگ با طبیعت و استاندارهای موجود در این حوزه، تولید می کند. گواهینامه ISO:14001 که مدیریت زیست محیطی را هدف قرار می دهد، برای تمام کارخانه های بلومبرگ لازم الاجراست و تمام امکانات تولیدی و محصولات را هم شامل می شود.

استاندارد دیگر بلومبرگ که باز هم در رابطه با محیط زیست است، استاندارد ROHS است که نشان می دهد که محصولات بلومبرگ تا 95 درصد قابلیت بازیافت و بازگشت به چرخه طبیعت را دارند. این استاندارد، تولید کننده را از به کار بردن مواد خطرناکی مانند سرب، جیوه، اتر و کادیوم که در مقابل آتش مقاومت بسیار بالایی دارند، منع می کند.

محصولات بلومبرگ از تکنولوژی روز آلمان که مهمترین کشور صنعتی اروپاست، استفاده می کنند.

 

ویژگی های یخچال بلومبرگ

در یخچال بلومبرگ از کمپرسور هایی با گاز R600 استفاده شده است که علاوه بر سرمادهی مناسب بر خلاف گازهای زیرمجموعه فریون برای محیط زیست مضر نبوده و از مجموعه بوتان میباشد. یخچال های بلومبرگ دارای ظاهری جذاب و شیک هستند که علاوه بر کیفیت بالای قطعات و طول عمر بالای دستگاه باعث زیبا جلوه کردن این محصولات درون آشپزخانه شما میگردند. یخساز تمام اتوماتیک ، صفحه نمایش هوشمند و آبسردکن دارای تصفیه کننده آب و سیستم برفک زدایی خودکار از ویژگی های یخچال بلومبرگ میباشد.

 

نکات مهم در استفاده از یخچال بلومبرگ

  • حتما یخچال بلومبرگ را به محافظ برق وصل نمایید.
  • از باز گذاشتن درب یخچال و فریزر برای مدت طولانی خودداری کنید.
  • سعی کنید داخل طبقات را بیش از اندازه پر نکنید تا هوای سرد بین طبقات گردش داشته باشد.
  • یخچال را هر دو ماه یکبار تمیز کنید.
  • از نصب کردن یخچال در مجاورت منابع حرارتی خودداری نمایید.
  • از گذاشتن اشیاء سنگین بر روی یخچال خودداری کنید.
  • فیلتر تصفیه آب یخچال را هر 6 ماه یکبار تعویض نمایید.
  • از سپردن تعمیر یخچال بلومبرگ به تعمیرکاران ناورد و غیرمجاز جدا خودداری نمایید.
  • یخچال را در محل بسیار سرد یا بسیار گرم نصب نکنید.

خرابی های احتمالی در یخچال بلومبرگ

 

روشن نشدن یخچال بلومبرگ

در صورت روشن نشدن یخچال بلومبرگ ابتدا دوشاخه برق و محافظ برق ورودی دستگاه را بررسی کنید در صورت سلامت این موارد احتمال خرابی برد یخچال بلومبرگ وجود دارد که در این صورت برد دستگاه باید توسط تعمیرکار مجاز یخچال بلومبرگ تعمیر و یا تعویض گردد. تعمیر برد الکترونیکی یخچال یک امر پیچیده و مهم میباشد که باید حتما توسط افراد متخصص انجام گردد.

 

خنک نکردن فریزر بلومبرگ

علت خنک نکردن فریزر در ساید بلومبرگ میتواند مربوط به وجود برفک داخل اواپراتور به علت خرابی قطعات دیفراست یا مشکلاتی از قبیل نشتی گاز یا خرابی کمپرسور یخچال بلومبرگ باشد که نیازمند بررسی دقیق و آیتم به آیتم توسط کارشناس حرفه ای یخچال بلومبرگ میباشد تا پس از تشخیض علت خرابی اقدام به رفع ایراد گردد.

 

کمپرسور یخچال بلومبرگ

موتور یا همان کمپرسور یخچال بلومبرگ ممکن است به دلیل نوسانات برقی یا اتمام طول عمر یا وجود مشکلات در سیکل گاز دچار خرابی گردد که برای حل این مشکل باید کمپرسور خراب با یک کمپرسور جدید جایگزین کردد که این مهم نیازمند تخلیه گاز یخچال و شستشوی مدار و تعویض فیلتر درایر و شارژ گاز مجدد یخچال میباشد که پروسه ای مهم و حساس میباشد که انجام صحیح و اصولی این عملیات باعث افزایش طول عمر و کارایی یخچال میگردد ولی در صورت بی دقتی در انجام این تعمیر ممکن است مشکلات بعدی مجددا گریبان گیر یخچال شما گردد. از سپردن این تعمیر مهم به هر تعمیرکاری خودداری نموده و حتما از کارشناسان مسلط و آشنا به این برند کمک بگیرید.

موتور یخچال بلومبرگ

تعمیر یخچال ساید بلومبرگ

 

خرابی شیربرقی یخچال بلومبرگ

شیربرقی یخچال وظیفه تعیین مسیر حرکت گاز مبرد بین قسمت های یخچال و فریزر را دارد، خرابی این قسمت میتواند به چند صورت باشد که یا هر دو مسیر آن خراب باشد یا فقط یکی از این مسیرها خراب باشد که در هر دو صورت باید یک تکنسین کاربلد برای تعمیر این قطعه اقدام نماید چراکه تعمیرات مربوط به شیربرقی تعمیرات تخصصی است و افراد مبتدی قادر به انجام آن نیستند.

 

برفک زدن یخچال بلومبرگ

برفک زدن یخچال میتواند چند دلیل داشته باشد که به چند دلیل آن اشاره میکنیم:

اولین دلیل برفک زدن یخچال میتواند خرابی لاستیک های دور درب یخچال باشد که باعث میشود هوای بیرون یخچال به داخل یخچال برود و باعث برفک زدن یخچال بشود، برای حل این مشکل کافیست لاستیک های دور درب یخچال تعویض شود.

یکی دیگر از دلایل برفک زدن یخچال میتواند خرابی سیستم برفک زدا یخچال باشد، سیستم برفک زدا متشکل از چند قطعه است که برامد کار آنها جلوگیری از برفک زدن یخچال است، اگر مشکلی در هرکدام از این قطعات بوجود بیاید این سیستم به درستی کار نمیکند.

ارور های یخچال و ساید بلومبرگ

ممکن است در روی صفحه دیسپلی یخچال بلومبرگ شاهد بروز علامت هایی باشیم که نشانگر ارور یخچال بلومبرگ میباشند. هر کدام از این حروف و علامت ها به ما اطلاع میدهند که کدام قسمت از یخچال دچار خرابی شده و کدام قطعه نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. در جدول زیر لیست ارور های یخچال بلومبرگ را برای شما شرح داده ایم تا به کمک این خطاها بتوانید مشکل یخچال بلومبرگ را برطرف نمایید.

ارور (کد خطا) یخچال  بلومبرگ شرح خطا
ارور E0 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور هوای محفظه فریزر
ارور E1 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور اواپراتور فریزر
ارور E2 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور اواپراتور یخچال
ارور E3 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور هوای یخچال
ارور E4 یخچال ساید بلومبرگ خطای هیتر ضد برفک فریزر
ارور E8 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور یخساز
ارور E9 یخچال ساید بلومبرگ خطای موتور یخساز
ارور E10 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور هوای FLEXI ZONE
ارور E11 یخچال ساید بلومبرگ خطای سنسور اواپراتور
ارور E12 یخچال ساید بلومبرگ خطای هیتر ضد برفک
ارور k10 یخچال ساید بلومبرگ اهم سنسور

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات یخچال و ساید بلومبرگ انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بلومبرگ
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست