مرکز تعمیرات اسنوا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون اسنوا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون اسنوا خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات اسنوا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون اسنوا بر روی این شماره 91011680-026 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند تلویزیون اسنوا

اسنوا (Snowa)، یکی از برندهای معروف ایرانی است که در حوزه تولید و عرضه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت ایرانی که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است، به تولید لوازم خانگی مانند تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، یخچال فریزر و… می‌پردازد.

تجربه مهندسان این شرکت و بهره‌برداری از فناوری و فناوری‌های روز دنیا در ساخت محصولات این برند، باعث محبوبیت و معروفیت آن در میان مشتریان می‌شود. همچنین مناسب بودن قیمت تلویزیون اسنوا مزیت برتری دیگری را نیز برای انتخاب مشتریان این برند به وجود آورده است.

مشکلات رایج تلویزیون اسنوا

چرا صفحه تلویزیون من سیاه است؟

بعد از یک روز سخت و طولانی، بالاخره می نشینید تا برنامه مورد علاقه خود را دنبال کنید. اما وقتی دکمه پاور ریموت را فشار می دهید، صفحه تلویزیون سیاه می ماند! شما سعی می کنید دکمه پاور کنترل از راه دور را بارها و بارها از هر زاویه فشار دهید، اما هنوز تصویری وجود ندارد. اگر آشنا به نظر می رسد، احتمالا قربانی یک یا چند مشکل صفحه تلویزیون شده اید. در اینجا چند راه وجود دارد که بدانید چه چیزی ممکن است باعث سیاه ماندن صفحه تلویزیون در هنگام روشن شدن شود.

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد چه چیزی را بررسی کنید

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرج

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرج

 

ابتدا، مهم است که بررسی کنید که آیا ریموت شما مشکل دارد یا خیر. سعی کنید تلویزیون را با استفاده از دکمه پاور اطراف صفحه روشن کنید. اگر تصویری ظاهر شد، ممکن است مشکل از ریموت شما باشد. هنوز تصویری نیست؟ سعی کنید صدا را زیاد کنید و از اتفاقاتی که می‌افتد آگاه نباشید.

صفحه تلویزیون سیاه است و صدایی ندارد

اگر سعی کردید تلویزیون را تا انتها به سمت بالا بچرخانید و هنوز صدا یا تصویری وجود ندارد، باید یک چراغ LED یا یک چراغ نشانگر کوچک که به شما می گوید تلویزیون برق دارد را بررسی کنید. اگر وقتی تلویزیون به برق وصل است برقی وجود ندارد، ممکن است مشکلی در پریز یا جعبه فیوز خانه شما وجود داشته باشد.

اگر چراغ نشانگر پاور روشن است، ممکن است مشکلی در نرم افزار تلویزیون وجود داشته باشد. تلویزیون را از دیوار جدا کنید و در صورت امکان، سیم برق را از پشت تلویزیون جدا کنید تا یک تنظیم مجدد نرم انجام شود. 30 ثانیه صبر کنید و تلویزیون را دوباره به پریز برق وصل کنید تا دوباره آن را آزمایش کنید.

صفحه تلویزیون سیاه است اما صدا کار می کند

اگر صفحه تلویزیون شما سیاه شد اما صدا همچنان کار می کند، ممکن است مشکل کمی پیچیده تر شود. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید برای کمک به تشخیص مشکل احتمالی بررسی کنید.

ورودی تلویزیون را بررسی کنید

اگر تصویری روی صفحه نمایش شما نمایش داده نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید منبع ورودی است. چه یک جعبه کابل یا یک سیستم بازی ویدیویی، مطمئن شوید که روشن است و به درستی کار می کند. دستگاه را به پورت های مختلف تلویزیون خود وصل کنید تا ببینید مشکل از پورت است یا خیر. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، سعی کنید دستگاه های دیگر را به تلویزیون خود وصل کنید یا از یک تنظیم ورودی به دیگری تغییر دهید.

کابل HDMI خود را عوض کنید

مشکلات مربوط به نمایشگر تلویزیون شما می تواند ناشی از کابل HDMI معیوب باشد. حتی اگر کابل HDMI شما آسیب دیده به نظر نمی رسد، ممکن است به دلیل ساییدگی کوتاه یا منظم خراب شود. کابل HDMI را روی تلویزیون دیگری تست کنید تا ببینید آیا همان مشکل رخ می دهد یا خیر. از طرف دیگر، سعی کنید از کابل HDMI دیگری در تلویزیون خراب خود استفاده کنید.

نور پس زمینه را بررسی کنید

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرج

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرج

 

برخی از نمایشگرهای تلویزیون، مانند صفحه نمایش LCD، از نور پس زمینه برای روشن کردن تصویر استفاده می کنند. اگر نور پس زمینه بسوزد یا از کار بیفتد، تصویر سیاه به نظر می رسد. برای اینکه ببینید نور پس‌زمینه تلویزیون شما باعث این مشکل شده است، مطمئن شوید که تلویزیون روشن است و چراغ‌های اتاق را خاموش کنید. چراغ قوه را روی صفحه بتابانید تا ببینید آیا تصویری وجود دارد یا خیر.

اگر می توانید تصویری را با چراغ قوه ببینید، پس نور پس زمینه تلویزیون شما سوخته است.

تلویزیون روشن نمی شود

این احتمالاً رایج ترین مشکلی است که مردم با تلویزیون خود تجربه می کنند. اگر تلویزیون شما روشن نمی شود، چند مورد وجود دارد که می توانید سعی کنید آنها را برطرف کنید. ابتدا مطمئن شوید که سیم برق و باتری های کنترل از راه دور به درستی کار می کنند (در صورت وجود). علاوه بر این، تمام اتصالات خود را بررسی کنید—ممکن است به طور تصادفی یک سوئیچ را در جایی چرخانده باشید. اگر تلویزیون شما همچنان روشن نمی شود، ممکن است منبع تغذیه یا مادربرد مشکلی داشته باشد، بنابراین ممکن است لازم باشد برای تعمیر با ما تماس بگیرید.

یکی دیگر از دلایلی که مردم این مشکل را تجربه می کنند این است که تلویزیون آنها به حالت دمو رفته است. اگر با استفاده از کنترل از راه دور نمایش داده می‌شوید، این اتفاق می‌افتد و حتی پس از خاموش کردن تلویزیون از بین نمی‌رود. می‌توانید با رفتن به منو، سه بار فشار دادن راست، انتخاب حالت نمایشی و خاموش کردن آن عملکرد، این مشکل را حل کنید.

دکمه های صدا کار نمی کنند

این یکی دیگر از مشکلات رایج است که می توانید به راحتی آن را حل کنید. اگر دکمه های تنظیم صدا کار نمی کنند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید همه اتصالات خود را بررسی کرده و سپس سعی کنید آن را خاموش و دوباره روشن کنید (این گاهی اوقات جواب می دهد). درست مانند حالت دمو، اگر این کار نکرد، به صفحه منو بروید و بررسی کنید که آیا به طور تصادفی «کنترل خارجی» را روشن کرده اید یا خیر. اگر چنین است، آن عملکرد را خاموش کنید، و باید دوباره کار کند.

اگر دکمه های تنظیم صدا هنوز کار نمی کنند، ممکن است مشکلی در مادربرد یا سیم کشی وجود داشته باشد. در این صورت باید در اسرع وقت برای تعمیرات با ما تماس بگیرید تا قبل از بدتر شدن هر گونه مشکلی را برطرف کنند. تلویزیون ها معمولا تحت گارانتی هستند، بنابراین تعمیر یا تعویض تلویزیون شما نباید خیلی گران باشد.

محصولات تلویزیون اسنوا

SSD-75SA660U
SSD-65SA620U
SSD-55SA620U
SSD-55SA630U
SSD-55SA620UL
SSD-55SA630UL
SSD-55SA1560U
SSD-55SA1580U
SLD-55SA1260U
SLD-55SA1260UL
SLD-55SA1270UL
SSD-50SA620U
SSD-50SA630U
SSD-50SA1560U
SSD-50SA1580U
SLD-50SA1260U
SLD-50SA1270U
SSD-43SA620
SSD-43SA620P
SSD-43SA630P
SSD-43SA1560
SSD-43SA1560T
SSD-43SA1580
SSD-43SA1580T
SLD-43SA1260
SLD-43SA1260T
SLD-43SA1270
SLD-43SA1270T
SLD-43SA1240
SLD-32SA1220
SSD-43SA630
SSD-50SA1570U
SSD-55SA1570U
SLD-43SA1330
SSD-65SA850U

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرج

اکنون به شما خواهیم گفت که چرا به تیممان افتخار کرده و شما را راغب می‌کنیم که به تیم ما اعتماد کنید:

  1. از قطعات فابریک استفاده می‌کنیم.
  2. تکنسین‌های ما در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون اسنوا تسلط و تجربه‌ی موفق کافی را دارند.
  3. بیشترین تلاش ما این است که بتوانیم دراسرع‌وقت خدمات را به شما ارائه دهیم.
  4. تعمیر در محل داریم که این نیز از بیشتر آسیب‌دیدن تلویزیون اسنوا شما جلوگیری می‌کنید.
  5. با ارائه‌ی ریز مشکلات و انواع حل آنها، شما را در جریان پروسه‌ی تعمیر قرار می‌دهیم.
  6. خدمات ما 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد که این نیز برای راحتی بیشتر شما مشتری عزیز است.

ما در تیم تعمیر تلویزیون اسنوا در کرج این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین کیفیت و عملکرد را از تکنسین‌های ما دریافت خواهید کرد.

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تلویزیون اسنوا در کرج انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست