مرکز تعمیرات تی سی ال با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون تی سی ال با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون تی سی ال خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تی سی ال میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون تی سی ال بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند تلویزیون تی سی ال

TCL یک شرکت الکترونیکی مصرفی با رشد سریع و بازیگر برجسته در صنعت تلویزیون جهانی است. این شرکت در سال 1981 تأسیس شد و اکنون در بیش از 160 بازار در سراسر جهان فعالیت می کند. به گفته Sigmaintell ، TCL از نظر حجم فروش در سال 2019 در رتبه دوم بازار جهانی تلویزیون قرار گرفت. TCL در تحقیق ، توسعه و تولید محصولات الکترونیکی مصرفی اعم از تلویزیون ، محصولات صوتی و خانه های هوشمند تخصص دارد.

تلویزیون TCL من روشن نمی شود: چگونه آن را در 6 مرحله آسان تعمیر کنیم

سیم برق تلویزیون TCL

روشن نشدن تلویزیون می تواند به دلایل مختلفی ناشی شود. ممکن است اجزای داخل تلویزیون از کار افتاده باشند، ممکن است یک موج برق وجود داشته باشد که به تلویزیون آسیب رسانده باشد، و مشکلات برق حتی ممکن است از پریز برقی که تلویزیون به آن وصل شده است باشد.

این راهنما شما را در چند مرحله عیب یابی سریع و ساده راهنمایی می کند. اینها اقداماتی هستند که به احتمال زیاد تلویزیون شما را دوباره کار می کند.

چگونه تلویزیون TCL را که روشن نمی شود تعمیر کنیم

تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج

تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج

 

اول: نترسید! بسیاری از اوقات مشکلات برق را می توان به راحتی بدون تماس با تعمیرکار برطرف کرد. اکثر مشکلات برق را می توان در خانه توسط کاربر بدون نیاز به پشتیبانی گارانتی برطرف کرد.

مرحله 1 – دکمه پاور روی تلویزیون را امتحان کنید

اگر تلویزیون روشن نمی شود، ممکن است مشکل اصلا تلویزیون نباشد. ممکن است در واقع کنترل از راه دور باشد که باعث این مشکل شده است. کنترل از راه دور ممکن است باتری هایش مرده باشد، معیوب باشد، یا شاید چیزی مانع از دریافت سیگنال از کنترل از راه دور، سنسور کنترل از راه دور روی تلویزیون شود.

یک راه آسان برای آزمایش اینکه آیا کنترل از راه دور باعث ایجاد مشکل شده است وجود دارد. سعی کنید با استفاده از دکمه پاور تلویزیون را روشن کنید. تمام تلویزیون های TCL دارای دکمه فیزیکی پاور در پشت یا قاب هستند که می توان در هر زمان از آن استفاده کرد.

شاید ندانید که دکمه پاور روی تلویزیون وجود دارد. بسیاری از افرادی که تلویزیون مدل جدیدتری دارند فکر می کنند تلویزیون اصلا دکمه فیزیکی روی آن ندارد. آن‌ها آنجا هستند، فقط کنار گذاشته شده‌اند تا طراحی مدرن‌تر و مینیمال‌تری به تلویزیون بدهند.

دکمه های پاور در اکثر تلویزیون های TCL در پشت تلویزیون قرار دارند. اگر رو به جلوی تلویزیون هستید، می توانید با نگاه کردن به گوشه پایین سمت راست تلویزیون، دکمه پاور را پیدا کنید. یک دکمه پاور در آنجا وجود خواهد داشت.

اگر دکمه های پشت تلویزیون به صورت عمودی چیده شده باشند، دکمه پاور همان پایینی خواهد بود. اگر دکمه ها به صورت دایره ای چیده شوند، دکمه پاور همانی است که در وسط دایره قرار دارد.

اگر دکمه پاور در پشت نباشد، در پایین تلویزیون قرار دارد. وقتی تلویزیون دارای صفحه نمایش 32 اینچی یا کوچکتر باشد، معمولاً دکمه پاور در پایین قرار دارد.

این تلویزیون در قسمت زیرین تلویزیون، درست در وسط این تلویزیون های سایز کوچکتر قرار دارد.

دکمه پاور تلویزیون را امتحان کنید تا ببینید آیا تلویزیون را روشن می کند یا خیر. اگر تلویزیون بعد از استفاده از دکمه پاور روشن شد، مشکل از ریموت کنترل است.

اگر پس از فشار دادن دکمه پاور، تلویزیون همچنان کار نمی کند، به مرحله بعد ادامه دهید.

مرحله 2 – آیا چراغ وضعیت چشمک می زند؟

همه تلویزیون های TCL دارای چراغ های وضعیت در پایین و وسط قاب هستند. روشن، خاموش یا چشمک زدن چراغ نشان دهنده وضعیت فعلی تلویزیون است. هر بار که از کنترل از راه دور استفاده می کنید، چراغ وضعیت باید چشمک بزند. چشمک زدن نشان می دهد که تلویزیون سیگنالی را از کنترل از راه دور دریافت می کند.

دکمه ای را روی کنترل از راه دور فشار دهید. آیا چراغ چشمک می زند؟

اگر این کار را کرد، به این معنی است که تلویزیون روشن است و سیگنالی از کنترل از راه دور دریافت می کند. این بدان معناست که تلویزیون در واقع روشن است اما یک تصویر سیاه نشان می دهد که به این معنی است که مشکل می تواند ورودی تلویزیون روشن باشد. برای گزینه های عیب یابی بیشتر به مراحل بعدی ادامه دهید.

مرحله 3 – دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید

ممکن است تلویزیون روشن باشد و شما متوجه آن نباشید. ممکن است فقط یک صفحه سیاه نمایش داده شود. برای بررسی روشن بودن صفحه نمایش، دکمه منو را فشار دهید.

تلویزیون شما ممکن است یک صفحه سیاه نمایش دهد. این می تواند تصویری باشد که از یک دستگاه متصل مانند پخش کننده Blu-Ray یا یک کنسول بازی می آید. سعی کنید ورودی تلویزیون را تغییر دهید. یا سعی کنید یک برنامه پخش جریانی را راه اندازی کنید.

مرحله 4 – آیا سیم برق به تلویزیون وصل شده است؟

تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج

تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج

 

دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید سیم برق به پشت تلویزیون وصل شده است. ممکن است با کشیدن تصادفی آن توسط شخصی در حین نصب یک دستگاه جدید یا جابجایی اثاثیه نزدیک تلویزیون قطع شود.

سیم برق را می توان از پشت همه تلویزیون های TCL جدا کرد.

اگر سیم برق از قبل وصل شده است، سیم برق را دوباره در جای خود قرار دهید. سیم برق را از پشت تلویزیون جدا کرده و دوباره وصل کنید تا مطمئن شوید که کاملاً به برق وصل شده است. سپس با استفاده از کنترل از راه دور یا دکمه پاور متصل سعی کنید تلویزیون را روشن کنید.

مرحله 5 – تلویزیون را چرخه برق دهید

آیا تا به حال مشکل کامپیوتری داشته اید و وقتی درخواست کمک می کنید، به شما گفته می شود آن را خاموش و دوباره روشن کنید؟ این چیزی است که ما اینجا انجام می دهیم. قبل از اینکه به مراحل پیچیده تر برویم، با ساده ترین چیزها شروع می کنیم.

چرخه برق تلویزیون تمام برق دستگاه را تخلیه می کند. آن را از خازن ها تخلیه می کند. از شر آب موجود در تلویزیون خلاص می شود.

سه مرحله برای این وجود دارد:

ابتدا تلویزیون را از پریز برق جدا کنید.
سپس دکمه پاور تلویزیون را فشار دهید و آن را برای 60 ثانیه کامل نگه دارید.
تلویزیون را دوباره به برق وصل کنید و دوباره آن را روشن کنید.
گاهی اوقات صاحبان تلویزیون TCL فکر می کنند که دکمه فیزیکی پاور روی تلویزیون وجود ندارد، اما من می توانم به شما اطمینان دهم که این تلویزیون وجود دارد. فقط از سر راه برداشته شده است.

در اکثر تلویزیون ها، دکمه فیزیکی پاور در پشت تلویزیون قرار دارد. به گوشه پایین سمت راست تلویزیون برسید. باید بتوانید دکمه پاور را در آنجا پیدا کنید.

ممکن است بیش از یک دکمه وجود داشته باشد. دکمه پاور باید پایین باشد.

اگر تلویزیون کوچکی دارید که اندازه آن 32 اینچ یا کمتر است، دکمه پاور احتمالاً در قسمت پایین تلویزیون قرار دارد. به پایین تلویزیون نگاه کنید یا احساس کنید. دکمه پاور باید درست در وسط باشد.

هنگامی که تلویزیون خود را از برق جدا کردید، دکمه پاور را پیدا کنید و آن را برای یک دقیقه کامل نگه دارید، چرخه برق تلویزیون به پایان رسیده است.

مرحله بعدی این است که تلویزیون را تست کنید و بررسی کنید که آیا اکنون کار می کند یا خیر. ادامه دهید و تلویزیون خود را وصل کنید و سعی کنید آن را روشن کنید. (برای این مرحله فرقی نمی کند که از دکمه پاور تلویزیون استفاده کنید یا از کنترل از راه دور).

اگر کار کند، عالی است! اگر نه، به سایر مراحل ذکر شده در زیر بروید.

مرحله 6 – یک پریز برق جدید را تست کنید

پریز برق

مشکل ممکن است از پریزی باشد که تلویزیون را به آن وصل کرده اید.

اگر تلویزیون روی دیوار نصب شده باشد، ممکن است جابجایی آن دشوار باشد. اگر چنین است، از یک سیم کشی استفاده کنید تا راحت تر تلویزیون را به یک پریز جدید وصل کنید. سپس یک پریز را بدون زحمت کشیدن تلویزیون از دیوار و جابجایی آن آزمایش کرده اید. بسیار ساده تر.

همچنین می تواند محافظ برق باشد که تلویزیون به آن متصل است. گاهی اوقات محافظ های برق دارای کلید روشن/خاموش هستند. مطمئن شوید که کلید پاور در وضعیت روشن قرار دارد. آیا دستگاه های دیگری که به محافظ برق متصل هستند نیز کار می کنند؟

سعی کنید محافظ برق را دور بزنید و تلویزیون را مستقیماً به پریز برق وصل کنید. اگر کار نکرد، پریز جدیدی را امتحان کنید که تلویزیون اصلاً به آن وصل نشده است.

مرحله 7 – با پشتیبانی مشتری TCL تماس بگیرید

اگر تمام مراحل بالا از جمله…

با استفاده از دکمه پاور روی تلویزیون
بررسی چراغ وضعیت تلویزیون
با استفاده از دکمه منوی کنترل از راه دور
دوچرخه برقی تلویزیون
دوباره وصل کردن سیم برق تلویزیون
تست تلویزیون هنگام اتصال به پریز جدید
… سپس تلویزیون ممکن است به پشتیبانی ضمانت نیاز داشته باشد. ممکن است تلویزیون نیاز به تعمیر یا حتی تعویض داشته باشد.

بسته به وضعیت گارانتی تلویزیون شما، TCL گزینه های زیادی را برای تعمیر یا تعویض ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که یک دستگاه کار می کنید.

محصولات تلویزیون تی سی ال

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P8SA سایز 55 اینچ
تلویزیون هوشمند TCL 43D3000 LED 43 اینچ

تلویزیون ال سی دی 49 اینچی TCL 49D3000

تلویزیون LED TCL 32D3000 32 اینچ

TCL 55P65US
تلویزیون هوشمند TCL 43S6500 LED 43 اینچ
TCL 65P8S تلویزیون LED هوشمند 65 اینچ
تلویزیون LED هوشمند 43 اینچ TCL 43S6000 43 اینچ

تلویزیون هوشمند TCL 50P8S LED 50 اینچ

TCL 50P8SA

TCL 55P8S

تلویزیون LED 43 اینچ TCL 43D3000i

TCL 50P65US

تلویزیون LED 49 اینچ TCL 49D3000i
تلویزیون TCL 55P65USL Smart LED 55 اینچ
TCL 55P8M تلویزیون LED هوشمند 55 اینچ

تلویزیون هوشمند 50 اینچ TCL 50P65USL LED LED
تلویزیون LED 43 اینچ TCL 43S6510

تلویزیون LED هوشمند 49 اینچی TCL 49S6000
تلویزیون ال ای دی 32 اینچ TCL مدل 32D3000i

تی تیسیال تلویزیون الویایی تی تیسیوال مدل 40D3000i سایز 40 اینچ

تعمیر ماشین تلویزیون تی سی ال در کرج

اکنون به شما خواهیم گفت که چرا به تیممان افتخار کرده و شما را راغب می‌کنیم که به تیم ما اعتماد کنید:

  1. از قطعات فابریک استفاده می‌کنیم.
  2. تکنسین‌های ما در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون تی سی ال تسلط و تجربه‌ی موفق کافی را دارند.
  3. بیشترین تلاش ما این است که بتوانیم دراسرع‌وقت خدمات را به شما ارائه دهیم.
  4. تعمیر در محل داریم که این نیز از بیشتر آسیب‌دیدن تلویزیون تی سی ال شما جلوگیری می‌کنید.
  5. با ارائه‌ی ریز مشکلات و انواع حل آنها، شما را در جریان پروسه‌ی تعمیر قرار می‌دهیم.
  6. خدمات ما 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد که این نیز برای راحتی بیشتر شما مشتری عزیز است.

ما در تیم تعمیر تلویزیون تی سی ال در کرج این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین کیفیت و عملکرد را از تکنسین‌های ما دریافت خواهید کرد.

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تلویزیون تی سی ال در کرج انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست