مرکز تعمیرات دوو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون دوو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون دوو خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات دوو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون دوو بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند تلویزیون دوو

دوو الکترونیک به عنوان یکی از تولید کنندگان برجسته لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان ، در 30 سال گذشته در زمینه تولید و فروش یخچال ، ماشین لباسشویی ، اجاق های مایکروویو ، جاروبرقی ، کولر گازی و سایر لوازم خانگی فعالیت می کند.

در حال حاضر ، این شرکت دارای 5 شرکت تابعه تولیدی و 30 شعبه فروش/شعبه در سراسر جهان است که به 5 منطقه فروش تقسیم شده است و لوازم الکترونیکی مصرفی با کیفیت بالا را برای حدود 150 کشور عرضه می کند.

Daewoo Electronics به تدریج در حال توسعه سیستم های مدیریت مستقل منطقه ای است تا ویژگی های مورد نیاز محلی را برآورده کند. بر اساس قیمت های مقرون به صرفه و محصولات با کیفیت بالا ، خود را در شیلی (یخچال ساید بای ساید) ، ونزوئلا (اجاق مایکروویو) ، الجزایر (ماشین لباسشویی با بار جلو) و اسپانیا (اجاق مایکروویو) در رتبه نخست قرار داده است.

دوو الکترونیک با استفاده از فناوری نوآورانه و محصولات منحصر به فرد خود و با کمک سرمایه گذاری تحقیق و توسعه پایدار و شبکه جهانی قوی که دارد ، محصولات بهینه سازی شده توسط مشتری را ارائه می دهد. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا به مشتریان کمک کند از زندگی راحت تر و راحت تری با فناوری آینده نگر خود برخوردار شوند.

مشکلات رایج تلویزیون دوو

اینترنت ضعیف

یکی دیگر از دلایل کند بودن تلویزیون هوشمند شما ممکن است مربوط به کندی اتصال اینترنت باشد. اگر این در انتهای ارائه دهنده باشد، می توانید کاری جز تماس با آنها و ثبت شکایت انجام دهید.

با این حال، ممکن است روتر WiFi شما سیگنال های ضعیف تری بدهد. روتر را به تلویزیون خود نزدیکتر کنید و ببینید آیا عملکرد کمی بهتر می شود یا خیر. اگر بهتر شد، می‌دانید که مشکل روتر شماست و تعویض آن سرعت پخش شما را افزایش می‌دهد.

چرا تلویزیون های هوشمند تاخیر دارند؟

تعمیر تلویزیون دوو در کرج

تعمیر تلویزیون دوو در کرج

 

در حالی که اتصال کند اینترنت می تواند باعث کند تلویزیون هوشمند در بارگذاری برنامه های خاص کند شود، ممکن است تعجب کنید که چرا محتوای تلویزیون با وجود اتصال اینترنت قوی عقب مانده است.

همانطور که گفته شد، تلویزیون های هوشمند به دلیل سیستم عامل قدیمی، تاخیر دارند، که منجر به زمان پردازش بالاتر می شود. در نتیجه ظاهر شدن یا حرکت یک تصویر بر روی صفحه نمایش بیشتر طول می کشد.

نحوه تنظیم سرعت تلویزیون هوشمند

اگر دلایل متعدد کند شدن تلویزیون هوشمند خود را مطالعه کرده اید، ممکن است بخواهید یک روش منسجم گام به گام برای رفع مشکل بدانید. در زیر مراحلی وجود دارد که می توانید برای افزایش سرعت تلویزیون خود انجام دهید.

سفت‌افزار تلویزیون هوشمند خود را به‌روزرسانی کنید

بررسی کنید که آیا به روز رسانی سیستم عامل موجود است یا خیر. اگر دفترچه راهنمای استفاده از تلویزیون خود را به همراه دارید، آن را بررسی کنید تا نحوه پیدا کردن و ارتقاء سیستم عامل را بیابید. تلویزیون ها همچنین دارای جعبه های گفتگو هستند که از شما می پرسند که آیا می خواهید سیستم عامل را به روز کنید یا خیر. اگر چنین کادر محاوره‌ای را پیدا کردید، برای ارتقاء سفت‌افزار، روی ‘accept/ok’ کلیک کنید. اگر این کار را نمی کنید، باید برای یافتن به روز رسانی ها به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

برخی از افراد تلویزیون خود را دست دوم می خرند یا بسته را دور می اندازند. این بدان معناست که آنها دفترچه راهنمای تلویزیون خود را همراه خود ندارند. اگر دفترچه راهنمای کاربر را ندارید، نگران نباشید، می توانید به سادگی مدل تلویزیون و عبارت راهنمای کاربر را جستجو کنید تا دفترچه راهنمای کاربر را به صورت آنلاین پیدا کنید.

و در حالی که در آن هستید، گزینه جمع آوری داده ها / ارسال / اشتراک گذاری را غیرفعال کنید. این گزینه معمولاً به طور پیش فرض روشن است و پس از به روز رسانی سیستم عامل فعال می شود. داده‌هایی که در مورد تلویزیون و عادت‌هایتان ارسال می‌کنید ممکن است کوچک باشند (از لحاظ اندازه ذخیره‌سازی – بدون در نظر گرفتن مفاهیم حریم خصوصی)، اما معمولاً تعدادی اتصال فعال به سرورهای تله متری وجود دارد. ممکن است اهمیتی ندهید، اما برای آن دسته از ما که شبکه های خانگی کارآمد و موثری را اجرا می کنیم، مهم است، به خصوص اگر یک راه اندازی کامل اتوماسیون خانگی / اینترنت اشیا دارید.

ممکن است متوجه شوید که تلویزیون شما با آخرین سیستم عامل موجود خود کار می کند. در این صورت، این مرحله را رها کرده و به مرحله بعدی بروید.

بررسی کنید که آیا خطای برنامه استریمینگ است یا خیر

وقتی روزانه تلویزیون تماشا می‌کنیم، این واقعیت را از دست می‌دهیم که ممکن است در حال تماشای آن در یک برنامه واحد باشیم. در چنین حالتی، اگر برنامه مشکل دارد، ممکن است تصور کنیم که مشکل از تلویزیون است. به یکی از برنامه‌هایی که معمولاً تماشا نمی‌کنید بروید و ببینید آیا مشکل سرعت پابرجاست یا خیر. اگر اینطور نیست، برای ثبت شکایت با خط راهنمای برنامه خاص تماس بگیرید.

اگر مشکل در برنامه‌ها و سیستم‌افزار تلویزیون هوشمند ادامه داشت، مطمئن باشید که نمی‌توانید با خود تلویزیون کاری انجام دهید زیرا ممکن است خطا از اینترنت باشد.

بررسی کنید که آیا مشکل سرعت اینترنت است یا ظرفیت اینترنت

با اینترنت، ممکن است یکی از این دو مشکل را داشته باشید. ممکن است سقف داده ارائه دهنده خدمات اینترنت خود را زده باشید، یا ممکن است اتصال شبکه کندی داشته باشید. برای اینکه بفهمید مشکل واقعاً کدام یک است، باید برنامه ای مانند Netflix را در تلویزیون خود باز کنید. سپس سرعت پخش را روی 720p تغییر دهید. اگر سرعت پخش همچنان پایین است، پس مشکل از درپوش داده است. کسانی که از Twitch استفاده می کنند در حال حاضر بسیار با این آشنا هستند.

شما از استفاده از داده ها با سرعت بالاتر صرف نظر از الزامات استفاده منع شده اید. اگر کیفیت پایین‌تر سرعت پخش را افزایش می‌دهد، می‌دانید که مشکل از اتصال شبکه شماست. در هر صورت، برای رفع این مشکل باید با ISP خود تماس بگیرید. می‌توانید تماس بگیرید و درخواست افزایش سقف داده خود را بدهید، یا می‌توانید تماس بگیرید و به ISP خود اطلاع دهید که مشکلی در دسترسی به شبکه شما وجود دارد.

تلویزیون شما اکنون به یک کامپیوتر تبدیل شده است، اما به روش خوبی نیست

تعمیر تلویزیون دوو در کرج

تعمیر تلویزیون دوو در کرج

 

شما واقعاً مالک آن نیستید و به روش‌های غیرقابل پیش‌بینی خراب می‌شود.

مشکل به طور مرموزی شروع شد. تلویزیون هوشمند سامسونگ را برای تماشای بازی Warriors روشن کردم و پس از حدود 20 ثانیه، برنامه CBS News برای چند ثانیه در یک مستطیل کوچک در گوشه سمت چپ بالا روشن شد. سپس تلویزیون من خراب شد، کاری که اکنون تلویزیون ها می توانند انجام دهند، و صفحه نمایش تاریک شد.

این به ویژه گیج کننده بود زیرا من هرگز برنامه CBS News را تماشا نکرده بودم. من هرگز برنامه را نصب نکرده بودم، و حتی نمی دانستم که در تلویزیون من است.

چیزهای واضح را امتحان کردم. تلویزیون را خاموش کردم و دوباره روشنش کردم. مشکل مشابه. قطع شده، دوباره وصل شده است. دوباره اتفاق افتاد. جعبه کابل را بازنشانی کنید تا آن را امتحان کنید. از نو. علامت صلیب را انجام داد. برای به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار تلویزیون بررسی شد. گوشیمو پرت کرد در پرتگاه فریاد زد. ولی. آی تی. فقط نگهداری می شود. اتفاق می افتد.

در نهایت، من به همبستگی خرد مصرف کننده موجود در انجمن های پشتیبانی روی آوردم. بر اساس پاسخ های خشم آلود سایر دارندگان تلویزیون سامسونگ، این مشکل در ماه سپتامبر آغاز شد. هیچ کس نمی داند چگونه آن را تعمیر کند. و به دلیل توافقی که سامسونگ با سازندگان برنامه منعقد کرده است، نمی توانید برنامه را از تلویزیون خود حذف کنید.

به دنیای جدید و هیجان انگیز برش بند ناف خوش آمدید! به منظور ارائه تجربه محبوب بیش از حد – یا OTT، همانطور که در اصطلاح صنعتی شناخته می شود – تلویزیون ها اکنون باید به اینترنت متصل شوند، برنامه ها را اجرا کنند و به عنوان پلتفرم هایی برای خدمات ویدیویی مانند Netflix، Hulu، Prime Video عمل کنند. یوتیوب و دیزنی پلاس آینده. به جای تماشای یک جعبه دوم تخصصی، مانند Apple TV یا Roku، فقط سه دکمه را فشار دهید و Octonauts را تماشا می کنید.

تحلیلگران تخمین می زنند که تلویزیون های هوشمند اکنون حدود 70 درصد از کل فروش تلویزیون های جدید را تشکیل می دهند. تلویزیون دیگر یک نمایشگر صرف نیست، بلکه یک کامپیوتر تمام عیار است، چه خوب و چه برای بد. و حالا کامپیوتر چیست؟ از یک طرف، این چیزی است که شرکت ها برای پول به مصرف کنندگان می فروشند. اما پس از خرید یک دستگاه متصل به اینترنت از هر نوعی، شروع به تولید اطلاعاتی می کند که شرکت می تواند خودش از آن استفاده کند یا به اشخاص ثالث بفروشد. در اوایل این ماه، بیل باکستر، مدیر ارشد فناوری Vizio، به The Verge گفت که دلیل اینکه شرکت او می‌تواند تلویزیون‌ها را به این قیمت ارزان بفروشد این است که با فروش بیت‌های داده و دسترسی به تلویزیون شما پس از خرید، پول را به دست می‌آورد. باکستر این را «کسب درآمد پس از خرید» نامید.

او گفت: «این یک صنعت بداخلاق است. «این یک صنعت با حاشیه 6 درصد است، درست است؟ … استراتژی بزرگتر این است که من واقعاً نیازی به کسب درآمد از تلویزیون ندارم.»

به همین دلیل تلویزیون شما بسیار ارزان بود. اما رابطه سازندگان تلویزیون با مشتریان خود را نیز تغییر می دهد. مصرف کنندگان دیگر تنها جریان درآمد آنها نیستند، بلکه یکی از چندین مورد است. CBS و Netflix بیش از شما برای موفقیت تجاری آنها مهم هستند.

دو مشکل جدید دیگر را با هم مخلوط کنید.

اولاً، سازندگان تلویزیون قبلاً به «حمایت مشتری» به روشی که مثلاً Comcast نیاز داشت و می کند، نیاز نداشتند. اگر تلویزیون شما خراب بود، نیاز به تعمیر فیزیکی داشت، نه پشتیبانی دیجیتال.

دوم، توسعه اپلیکیشن تلویزیون هوشمند بسیار پیچیده تر از ساختن نرم افزار برای گوشی ها است. ده ها شرکت در حال حاضر تلویزیون ها را با نرم افزار خود ارائه می دهند. برای مثال، سامسونگ من از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند که نوعی لینوکس است و به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای دیگر مرتبط است که تا به حال نامشان را نشنیده‌اید: MeeGo، LiMo، SLP، و Bada.

البته مشکل خاص من با تکنولوژی تایزن نیست. بقیه برنامه ها به خوبی کار می کنند. بنابراین، همانطور که یکی از پشتیبان های سامسونگ پیشنهاد کرد، “شما می خواهید برای کمک با توسعه دهندگان CBS All Access تماس بگیرید.”

این پاسخ به دلیل ارتباط تجاری با CBS باعث شد تا افراد حاضر در تالارهای گفتمان غوغا کنند، زیرا خود سامسونگ از حذف برنامه توسط کاربران جلوگیری می کند. “با احترام، این یک پاسخ مضحک و کاملا غیر قابل قبول است. همانطور که سایر کاربرانی که قبلاً این مشکل را تجربه کرده‌اند اشاره کرده‌اند، اگر این مشکل برنامه‌ای است که به صاحبان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ تحمیل می‌شود و نمی‌توان آن را حذف/حذف کرد، در این صورت مسئولیت رسیدگی و حل آن کاملاً بر عهده سامسونگ است. شرکت اکنون ماه هاست که متوجه این موضوع شده است و ظاهراً هیچ کاری انجام نداده است.

علاوه بر این، هیچ راه مستقیمی برای ارتباط با توسعه دهندگان برنامه وجود ندارد. از سوابق عمومی مشخص نیست که آیا CBS برنامه را در داخل خود توسعه داده است یا آن را به یک توسعه دهنده برون سپاری کرده است. نه سامسونگ و نه CBS به درخواست های مصاحبه پاسخ ندادند.

محصولات تلویزیون دوو

DLE-50K4300U
DSL-43K5300
DSL-55k5900U
LED Daewoo DLE-49H1800-DPB 49
DSL-55K5700U
DSL-50k5700U
DSL-50k5900U
DLE-43K4300
DSL-43K5700
DSL-50K5300U
32H1800
DLE-K4300
LED Daewoo DLE-43H1800-DPB 43
55K5400U
DSL-65K5700U
DLE-32H1810
DLE-50K4310U
55K5300U
K4300U
DLE-50K4400U
43k4400
DLE-43K4311
DLE-43K4411
DLE-55K4310U
DLE-43K5900
DLE-H1800U
DLS-43k3300
50K5400U
DLE-43K4100-DPB
۴۳K5400

 DSL-50K5310U
DSL-55K5410U
DSL-43K5411
DSL-43K5900P
43K5950
DSL-43K5700P
DLE-49H1800UB
DSL-43K5311
DSL-50K5410U
DLE-43K4100
50k4400U
DSL-43K5410U

تعمیر ماشین تلویزیون دوو در کرج

اکنون به شما خواهیم گفت که چرا به تیممان افتخار کرده و شما را راغب می‌کنیم که به تیم ما اعتماد کنید:

  1. از قطعات فابریک استفاده می‌کنیم.
  2. تکنسین‌های ما در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون دوو تسلط و تجربه‌ی موفق کافی را دارند.
  3. بیشترین تلاش ما این است که بتوانیم دراسرع‌وقت خدمات را به شما ارائه دهیم.
  4. تعمیر در محل داریم که این نیز از بیشتر آسیب‌دیدن تلویزیون دوو شما جلوگیری می‌کنید.
  5. با ارائه‌ی ریز مشکلات و انواع حل آنها، شما را در جریان پروسه‌ی تعمیر قرار می‌دهیم.
  6. خدمات ما 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد که این نیز برای راحتی بیشتر شما مشتری عزیز است.

ما در تیم تعمیر تلویزیون دوو در کرج این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین کیفیت و عملکرد را از تکنسین‌های ما دریافت خواهید کرد.

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تلویزیون دوو در کرج انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست