مرکز تعمیرات سامسونگ با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون سامسونگ با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند تلویزیون سامسونگ

سامسونگ متعهد به رعایت قوانین و مقررات محلی و همچنین به کارگیری قوانین سختگیرانه جهانی برای همه کارکنان است. معتقد است که مدیریت اخلاقی نه تنها ابزاری برای پاسخگویی به تغییرات سریع در محیط تجاری جهان است ، بلکه وسیله ای برای ایجاد اعتماد با ذینفعان مختلف آن از جمله مشتریان ، سهامداران ، کارکنان ، شرکای تجاری و جوامع محلی است. سامسونگ با هدف تبدیل شدن به یکی از اخلاقی ترین شرکت های جهان ، به آموزش کارکنان خود و کار با سیستم های نظارتی ادامه می دهد و در عین حال مدیریت شرکتی عادلانه و شفاف را نیز اجرا می کند.

8 راه برای رفع عدم کارکرد Hulu در تلویزیون سامسونگ

آیا تا به حال فیلم ها، برنامه های تلویزیونی را به صورت آنلاین پخش کرده اید؟ خوب، شما از سرویس پخش Hulu استفاده کرده اید. این یک سایت پخش عالی است. با این حال، کار نکردن Hulu در تلویزیون سامسونگ مشکل اصلی بسیاری از استریمرها است.

این خطا در چند ماه گذشته در تلویزیون سامسونگ رخ داده است. ممکن است به دلیل نقص فنی و نرم افزاری اتفاق بیفتد. وقتی Hulu روی تلویزیون سامسونگ کار نمی کند، جای نگرانی نیست.

به عنوان مثال، این یک مشکل موقتی است که به راحتی قابل رفع است. برخی از عوامل مقصر از کار افتادن برنامه Hulu هستند. علاوه بر این، خرابی داده های برنامه دلیل اصلی کار نکردن برنامه است.

در این مقاله قصد داریم اپلیکیشن Hulu را که در تلویزیون هوشمند سامسونگ متوقف شد، حل کنیم. بینش در مورد این خطا را بخوانید تا از شر آن خلاص شوید.

چرا Hulu در تلویزیون هوشمند سامسونگ کار نمی کند؟

برنامه hulu در تلویزیون سامسونگ کار نمی کند
Hulu یک سرویس ویدیو بر اساس تقاضا است که دارای انواع نمایش ها، فیلم ها در هر ژانری است. علاوه بر این، Hulu به مدت 13 سال به بسیاری از کاربران خدمات ارائه می دهد. این سرویس با بیش از 42.8 میلیون مشترک، برترین سرویس پخش است. شما به راحتی می توانید برنامه های تلویزیونی ممتاز، فیلم ها را در Hulu تماشا کنید.

Hulu یک سرویس عالی است. با این حال، چه چیزی باعث می شود Hulu روی تلویزیون سامسونگ کار نکند؟ دلایل زیادی می تواند وجود داشته باشد که مانع از کار Hulu شود. به عنوان مثال، Hulu در منطقه شما در دسترس نیست. در اینجا برخی از دلایل اصلی که ممکن است برای تلویزیون هوشمند سامسونگ برای اجرای Hulu مشکل ایجاد کند، آورده شده است:

داده های برنامه خراب: اگر داده های برنامه Hulu خراب باشد، به درستی کار نمی کند. از دست دادن برخی از فایل های داده در برنامه، وضعیت برنامه را تغییر می دهد. با این حال، برای رفع مشکل می توانید برنامه Hulu را حذف و نصب کنید.
سرور Hulu در دسترس نیست: گاهی اوقات ممکن است مشکل از سرور باشد. هنگامی که سرور Hulu از کار افتاده است، نمی توانید به سرویس آن دسترسی پیدا کنید.

سرعت پایین اینترنت: پهنای باند نقش حیاتی در هنگام اتصال سرویس آنلاین ایفا می کند. Hulu به دلیل اتصال ضعیف اینترنت روی تلویزیون سامسونگ کار نمی کند.

برنامه Hulu قدیمی: برنامه باید آخرین نسخه باشد تا به سرور Hulu متصل شود. برنامه قدیمی دیگر به درستی کار نمی کند.
مشکل Smart Hub: گاهی اوقات هاب هوشمند مانع از کار Hulu در تلویزیون سامسونگ می شود. این فقط در صورتی اتفاق می افتد که هاب هوشمند خراب باشد. با این حال، زمانی که هاب هوشمند به درستی پیکربندی نشده باشد، این اتفاق می‌افتد.

عیب یابی Hulu که در تلویزیون سامسونگ کار نمی کند

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

 

در اینجا دستورالعمل هایی برای رفع عدم کارکرد Hulu در تلویزیون سامسونگ آمده است. تمامی دستورالعمل ها به صورت عملی بر روی تلویزیون سامسونگ تست شده اند. علاوه بر این، این روش ها تقریباً روی هر مدل تلویزیون هوشمند سامسونگ کار می کنند. بدون اتلاف وقت، بیایید به راه های عیب یابی بپردازیم.

روش 1: چرخه برق تلویزیون هوشمند

چرخه برق فرآیند جدا کردن دستگاه از منبع برق است. علاوه بر این، به رفع مشکل کار نکردن Hulu با بوت سرد کمک می کند. دستورالعمل داده شده را برای انجام چرخه برق در تلویزیون سامسونگ اعمال کنید:

تلویزیون هوشمند را خاموش کنید و سپس سیم برق را از پریز جدا کنید.
حداقل 5 دقیقه صبر کنید.
سیم برق را به پریز دیواری وصل کنید و سپس تلویزیون را روشن کنید.
برنامه Hulu را اجرا کنید و سپس بررسی کنید که آیا خطا برطرف شده است یا خیر.

روش 2: حافظه پنهان را از برنامه Hulu پاک کنید

پاک کردن کش به حذف فایل های موقت و داده ها از برنامه Hulu کمک می کند. فایل موقت می تواند مقصر کار نکردن Hulu باشد. بنابراین، پاک کردن کش بهترین راه برای رفع این مشکل است. دستورالعمل های اساسی در مورد پاک کردن حافظه پنهان برنامه Hulu است:

دکمه Home را روی کنترل از راه دور تلویزیون فشار دهید تا Smart Hub باز شود.
به تنظیمات بروید و سپس برنامه را انتخاب کنید.
برنامه System را انتخاب کنید و سپس Hulu را جستجو کنید.
روی Clear cache کلیک کنید و سپس OK را انتخاب کنید.
پس از آن، برنامه را اجرا کنید و سپس با حساب خود وارد شوید. بررسی کنید که آیا خطا ادامه دارد یا خیر. اکنون برنامه باید به درستی اجرا شود.

روش 3: برنامه Hulu را به روز کنید

اگر برنامه Hulu قدیمی باشد، به درستی کار نخواهد کرد. علاوه بر این، برنامه باید به آخرین نسخه به روز شود تا به درستی کار کند. برنامه قدیمی همچنین برخی از ویژگی های برنامه را مسدود می کند.

رایج ترین مشکل برنامه قدیمی این است که همزمان از کار می افتد. با این حال، مطمئن شوید که برنامه Hulu در تلویزیون هوشمند شما به روز شده است. اگر نه، این دستورالعمل را برای به روز رسانی برنامه Hulu در تلویزیون هوشمند سامسونگ اعمال کنید:

در کنترل تلویزیون، دکمه Smart Hub را فشار دهید و سپس Featured را انتخاب کنید.
به Hulu بروید و سپس دکمه Enter را فشار داده و نگه دارید.
هنگامی که منوی فرعی ظاهر شد، دکمه را رها کنید، Update Apps را انتخاب کنید.
روی Select All و سپس Update تب کنید.

به روز رسانی پس از تکمیل آن آغاز می شود، بررسی کنید که آیا خطا همچنان ادامه دارد یا خیر.

روش 4: برنامه Hulu را حذف و دوباره نصب کنید

دلیل دیگر می تواند خرابی داده ها باشد که مانع از اجرای صحیح برنامه Hulu می شود. برای رفع خرابی داده ها، برنامه را حذف و سپس دوباره نصب کنید. داده های قبلی ممکن است خراب باشد.

بنابراین، حذف نصب و نصب مجدد برنامه می تواند به رفع مشکل کمک کند. ابتدا باید پس از نصب مجدد برنامه را حذف نصب کنید. دستورالعمل های داده شده را برای حذف نصب Hulu در تلویزیون سامسونگ اعمال کنید:

دکمه Home را فشار دهید تا Smart Hub باز شود.
به تنظیمات بروید و سپس برنامه را انتخاب کنید.
برنامه System را انتخاب کنید و سپس Hulu را جستجو کنید.
حذف را انتخاب کنید و سپس OK را انتخاب کنید.
اکنون فرآیند حذف به زودی آغاز خواهد شد. هنگامی که برنامه از تلویزیون حذف شد، باید آن را دوباره نصب کنید. دستورالعمل های داده شده را برای نصب مجدد برنامه Hulu دنبال کنید.

دکمه Home را فشار دهید و سپس به Apps بروید.
به نماد جستجو بروید و سپس Hulu را وارد کنید.
Hulu را از لیست انتخاب کنید و سپس Install را انتخاب کنید.
اکنون، برنامه شروع به نصب می کند. برنامه Hulu را اجرا کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کند یا خیر.

روش 4: دستگاه خود را غیرفعال و دوباره فعال کنید

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

 

hulu روی تلویزیون هوشمند سامسونگ کار نمی کند
گاهی اوقات دستگاه برای استفاده از سرویس Hulu باید فعال شود. این ویژگی امکان غیرفعال کردن دستگاه را در مواقعی که از آن استفاده نمی شود را فراهم می کند. علاوه بر این، می‌توانید بر تعداد دستگاه‌هایی که به حساب Hulu شما متصل هستند نظارت کنید. غیرفعال کردن و فعال کردن مجدد تلویزیون هوشمند به جلوگیری از باز نشدن یا کار نکردن Hulu کمک می کند.

برای انجام این کار، باید تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را از حساب کاربری حذف کرده و دوباره آن را فعال کنید. پس از آن، برنامه را اجرا کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. اکنون، برنامه باید به درستی روی تلویزیون هوشمند شما کار کند.

روش 5: تلویزیون هوشمند سامسونگ را به روز کنید

اگر روش های قبلی را امتحان کرده اید، مشکل کار نکردن Hulu روی تلویزیون هوشمند سامسونگ همچنان ادامه دارد. بنابراین، شما باید سیستم عامل تلویزیون هوشمند خود را به روز کنید. تلویزیون هوشمند باید بر روی آخرین سیستم عامل اجرا شود در غیر این صورت برخی از ویژگی ها به درستی کار نمی کنند. برای رفع مشکل، تلویزیون هوشمند سامسونگ را به روز کنید. دستورالعمل های اساسی را اعمال کنید:

به تنظیمات بروید و سپس پشتیبانی را انتخاب کنید.
Software Update و سپس Update Now را انتخاب کنید.
پس از اتمام به روز رسانی، بررسی کنید که آیا خطا برطرف شده است.

روش 6: Smart Hub را بازنشانی کنید

Smart Hub ممکن است از کارکرد Hulu جلوگیری کند. به عنوان مثال، هاب هوشمند ممکن است خراب یا اشتباه پیکربندی شود. بازنشانی Smart Hub همه چیز از جمله برنامه پیوند داده شده و تنظیمات پیکربندی شده را حذف می کند.

بنابراین، کار نکردن Hulu در تلویزیون سامسونگ به راحتی پس از تنظیم مجدد Smart Hub قابل رفع است. در اینجا دستورالعمل های بازنشانی Smart Hub برای رفع مشکل آمده است:

در کنترل تلویزیون، دکمه Home را فشار دهید تا Smart Hub راه اندازی شود.
به تنظیمات بروید و سپس پشتیبانی را انتخاب کنید.
به پایین بروید، Self Diagnosis و سپس Reset Smart Hub را انتخاب کنید.
برای تایید ریست پین ریست 0.0.0.0 را وارد کنید.
اکنون بازنشانی Smart Hub آغاز می شود.
پس از اتمام تنظیم مجدد، سعی کنید برنامه Hulu را راه اندازی کنید و سپس بررسی کنید که آیا برنامه به درستی کار می کند یا خیر. با این حال، اگر خطا همچنان در حال رخ دادن است، به روش دیگری بروید.

روش 7: تنظیم مجدد کارخانه ای تلویزیون سامسونگ

اگر برنامه Hulu هنوز کار نمی کند، ممکن است یک تلویزیون هوشمند باعث این مشکل شده باشد. به عنوان مثال، تلویزیون هوشمند خراب است یا قادر به اجرای برنامه Hulu نیست. برای رفع این مشکل، تلویزیون هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

قبل از بازنشانی کارخانه ای تلویزیون هوشمند، مطمئن شوید که از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. تنظیم مجدد کارخانه همه چیز را از دستگاه حذف می کند و تنظیمات را به حالت پیش فرض کارخانه نگه می دارد. برای انجام آن،

دکمه Home را روی کنترل تلویزیون فشار دهید تا Smart Hub راه اندازی شود.
به تنظیمات بروید و سپس پشتیبانی را انتخاب کنید.
به پایین بروید، Self Diagnosis و سپس Reset را انتخاب کنید.
برای تایید ریست پین ریست 0.0.0.0 را وارد کنید.
اکنون، تلویزیون هوشمند شما فرآیند تنظیم مجدد را آغاز می کند.
پس از اتمام بازنشانی کارخانه، تلویزیون هوشمند خود را راه اندازی کنید. هنگام تنظیم تلویزیون، مطمئن شوید که اطلاعات صحیح را وارد کرده اید. پس از اتمام راه اندازی تلویزیون هوشمند. بررسی کنید که آیا برنامه Hulu کار می کند یا خیر.

روش 8: برای دریافت راهنمایی با پشتیبانی مشتری سامسونگ تماس بگیرید

متأسفانه، اگر هیچ یک از روش ها برای عیب یابی مشکل کار نکردن Hulu در تلویزیون هوشمند شما کار نمی کند. برای دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانی مشتری سامسونگ تماس بگیرید. این مشکل ممکن است مشکل دیگری داشته باشد. شاید تماس با Hulu نیز به حل این مشکل کمک کند.

افکار نهایی

کار نکردن Hulu در تلویزیون سامسونگ مشکلی است که زمانی که سرور Hulu در یک زمان در دسترس نباشد با آن مواجه می شوید. با این حال، راه حل این مشکل بررسی عملکرد کامل هاب هوشمند است.

پاک کردن حافظه پنهان برنامه می تواند عملکرد Hulu را بهبود بخشد. راه‌های عیب‌یابی دیگری مانند به‌روزرسانی برنامه Hulu، بازنشانی کارخانه‌ای Smart Hub و تلویزیون وجود دارد. با این حال، باید مطمئن شوید که اینترنت در تلویزیون هوشمند شما به خوبی کار می کند.

و همچنین اشتراک حساب Hulu منقضی نشده است. در مورد Hulu صحبت کنید، مطمئن شوید که دستگاه های کمی به یک حساب متصل و فعال شده اند. به طور مشابه، اگر در مورد Hulu در تلویزیون هوشمند سؤالی دارید. راحت باش و بپرس. ما مشتاقانه منتظر کمک هستیم.

محصولات تلویزیون سامسونگ

Samsung 50NU7900 4K 50 Inch Flat Smart LED TV
Samsung 43N5980 Smart LED TV 43 Inch
Samsung 55MU7980 Smart LED TV 55 Inch
Samsung 55NU8900 Smart LED TV 55 Inch
Samsung 32N5550 LED TV 32 Inch
Samsung 55MU7995 Curved Smart LED TV 55 Inch
تلویزیون سامسونگ 55TU7000
Samsung 82NU8900 Smart LED TV 82 Inch
Samsung 49N5980 LED TV 49 Inch
Samsung 65NU7950
Samsung 49N6950 Curved Smart LED TV 49 Inch
تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل 55NU7900
تلویزیون QLED سامسونگ مشکی نقره ای مدل 55Q7880
Samsung 65MU10000 Curved Smart LED TV 65 Inch
Samsung 75NU8900 4K 75 Inch Flat Smart LED TV
Samsung 49N6900 Smart LED TV 49 Inch
Samsung 55N6900 Smart LED TV 55 Inch
Samsung 55NU7950 Curved Smart LED TV 55 Inch
تلویزیون ال ای دی HD سامسونگ مدل M4850 سایز 32 اینچ
تلویزیون LED هوشمند سامسونگ 55 اینچ مدل 55MU8990
Samsung 55MU8995 Curved Smart LED TV 55 Inch
تلویزیون LED هوشمند سامسونگ 43 اینچ مدل 43M6960
Samsung 43NU7900 Smart LED TV 43 Inch
Samsung 55N6950 Curved Smart LED TV 55 Inch
تلویزیون LED هوشمند سامسونگ 70 اینچ مدل 70KU7970

تعمیر ماشین تلویزیون سامسونگ در کرج

اکنون به شما خواهیم گفت که چرا به تیممان افتخار کرده و شما را راغب می‌کنیم که به تیم ما اعتماد کنید:

  1. از قطعات فابریک استفاده می‌کنیم.
  2. تکنسین‌های ما در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون سامسونگ تسلط و تجربه‌ی موفق کافی را دارند.
  3. بیشترین تلاش ما این است که بتوانیم دراسرع‌وقت خدمات را به شما ارائه دهیم.
  4. تعمیر در محل داریم که این نیز از بیشتر آسیب‌دیدن تلویزیون سامسونگ شما جلوگیری می‌کنید.
  5. با ارائه‌ی ریز مشکلات و انواع حل آنها، شما را در جریان پروسه‌ی تعمیر قرار می‌دهیم.
  6. خدمات ما 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد که این نیز برای راحتی بیشتر شما مشتری عزیز است.

ما در تیم تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین کیفیت و عملکرد را از تکنسین‌های ما دریافت خواهید کرد.

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کرج انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست