مرکز تعمیرات سونی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون سونی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون سونی خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات الجی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون سونی بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند تلویزیون سونی

شرکت سونی یکی از معروف ترین نام ها در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است و پس از شرکت الکتریکی ماتسوشیتا در زمینه الکترونیک رتبه دوم را در سراسر جهان دارد. از آنجایی که اندکی پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شد ، سونی مجموعه ای از محصولات انقلابی از جمله رادیو ترانزیستور ، تلویزیون Trinitron ، Betamax VCR ، CD player ، پخش کننده کاست قابل حمل Walkman و کنسول بازی PlayStation را معرفی کرد. بخش الکترونیکی این شرکت-که شامل محصولات صوتی و تصویری ، تلویزیون ، رایانه های شخصی ، مانیتور ، لوازم جانبی رایانه ، دستگاه های مخابراتی و قطعات الکترونیکی (مانند نیمه هادی ها) می شود-حدود دو سوم کل درآمد را ایجاد می کند.

فروش کنسول های بازی و نرم افزار حدود 9 درصد از درآمد را به خود اختصاص داده است. 10 درصد دیگر از درآمد حاصل از مشاغل موسیقی سونی است که شامل برچسب های کلمبیا و اپیک می شود. حدود 7 درصد از درآمد حاصل از تجارت فیلم و تلویزیون سونی است که شامل استودیوی کلمبیا TriStar می شود. بخش دیگر مشاغل اصلی سونی بیمه است که حدود 6 درصد از درآمدها از آن ناشی می شود.

مشکلات و راه حل های تلویزیون ال سی دی سونی

تعمیر تلویزیون سونی در کرج

تعمیر تلویزیون سونی در کرج

 

قبل از انجام هر گونه عیب یابی عمیق از تلویزیون سونی خود، ابتدا باید تلویزیون خود را مجددا راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر، سپس با انجام مراحل زیر یک بازیافت برق انجام دهید.

تلویزیون خود را خاموش کنید و سیم برق AC خود را از دیوار جدا کنید (دوشاخه متصل به دیوار).
حالا تلویزیون خود را حداقل برای چند دقیقه از برق جدا کنید.
حالا دوباره دوشاخه خود را به دیوار وارد کنید و تلویزیون خود را روشن کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

اگر این کار نکرد، لطفاً راهنمای عیب‌یابی زیر را ادامه دهید

در اینجا برخی از مشکلات و راه حل های رایج تلویزیون های LCD سونی آورده شده است.
مشکلات و راه حل های تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی سونی.

خطوط روی صفحه (خطوط عمودی/افقی)

هنگامی که خطوط روی صفحه ظاهر می شوند، ابتدا سعی کنید با فشار دادن دکمه HOME به صفحه منو دسترسی پیدا کنید. اگر هیچ خطی روی صفحه منو نمی بینید، به این معنی است که مشکل قطعاً از منبع پخش، جعبه کابل (جعبه ماهواره ای نیز امکان پذیر است) یا سایر دستگاه هایی است که مانند پخش کننده DVD به تلویزیون وصل شده اند. مثال. در این مورد چند راه حل وجود دارد.

ابتدا، می توانید هر دستگاهی را خاموش کنید (مهم نیست که از باتری یا برق تغذیه شود) که احتمالاً مشکلات فرکانس رادیویی ایجاد می کند، که می تواند باعث ایجاد اشکالات فنی مانند خطوط صفحه نمایش شود.

اگر از آنتن استفاده می‌کنید، می‌توانید جهت و مکان را تنظیم کنید، زیرا سیگنال‌هایی را پخش می‌کند که می‌تواند به راحتی توسط بسیاری از چیزها منعکس شود. این انعکاس ممکن است باعث ایجاد خطوط روی صفحه یا به خصوص ارواح در تصویر شود.

همچنین ممکن است مشکل از سیم برق باشد. اساساً، اگر سیم برق به پریز برق وصل شود، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد زیرا پریزهای برق به راحتی می توانند به درستی سیم کشی شوند یا فقط ولتاژ مورد نیاز را تولید نکنند. همچنین، اگر از سیم کشی یا محافظ برق استفاده می کنید، ممکن است معیوب باشد، که باعث ایجاد مشکل نیز می شود.

اگر خطوط حتی روی صفحه منو هستند، به این معنی است که احتمالاً یک مشکل اساسی در تلویزیون وجود دارد. یکی دو کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. می توانید با راه اندازی مجدد تلویزیون شروع کنید. خاموش و روشن کردن و جدا کردن کابل برق معمولاً به حل مشکل کمک می کند، اما اگر کمکی نکرد، می توانید سعی کنید تلویزیون را برای چند دقیقه خاموش نگه دارید (2-3 دقیقه زمان کافی است) تا طول بکشد. کمی استراحت

صفحه نمایش خاکستری

هنگامی که صحبت از تلویزیون های LCD به میان می آید، صفحه نمایش خاکستری نیز یک مشکل رایج است. برای رفع این مشکل، می‌توانید با راه‌اندازی مجدد تلویزیون شروع کنید. سعی کنید سیم برق را حدود 30 ثانیه وصل کنید. پس از آن، می توانید دوباره آن را وصل کنید، تلویزیون را روشن کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. همچنین باید گیرنده را بررسی کنید یا جعبه کابل را بازنشانی کنید، زیرا ممکن است آنها نیز مشکل را ایجاد کنند. اگر صفحه هنوز خاکستری است، پس از بررسی همه موارد ذکر شده در بالا، تلویزیون شما احتمالاً به یک به روز رسانی نرم افزار نیاز دارد. معمولاً این به روز رسانی ها خودکار هستند. سونی آنها را از طریق سیگنال کابل دیجیتال، آنتن یا اینترنت انجام می دهد.

برای اینکه تلویزیون خود را به آخرین نسخه به روز نگه دارید، باید مطمئن شوید که گزینه Automatic Software Update در منوی تلویزیون روشن است و آن را خاموش نکرده اید. برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید دکمه HOME را روی کنترل سونی خود فشار دهید. سپس می توانید به تنظیمات بروید و پشتیبانی محصول یا پشتیبانی مشتری را انتخاب کنید. پس از آن باید بر روی AUTOMATIC SOFTWARE UPDATE یا AUTOMATIC SOFTWARE DOWNLOAD کلیک کنید، ON را انتخاب کنید و دکمه ENTER را فشار دهید تا گزینه مورد نظر انتخاب شود.

در آخر

وقتی همه این کارها را انجام دادید، می توانید مطمئن شوید که آخرین نسخه را دارید. دوباره، با کلیک کردن روی منوی تنظیمات (یا منوی HELP) می‌توانید مطمئن شوید که به‌روزرسانی نرم‌افزار فعلی را روی تلویزیون خود نصب کرده‌اید. راه دیگر برای به روز رسانی نرم افزار دانلود آن از وب سایت های پشتیبانی سونی است. مدل تلویزیون LCD سونی خود را در نوار جستجو تایپ کنید (اگر مطمئن نیستید دقیقاً کدام مدل تلویزیون شما است، می توانید دفترچه راهنمای دستورالعمل یا به سادگی در پشت تلویزیون را بررسی کنید) و به دنبال آخرین به روز رسانی ها بگردید. می‌توانید آن‌ها را در یک حافظه USB دانلود کرده و بعداً روی دستگاه Sony خود نصب کنید.

مشکلات با چراغ قرمز یا چشمک زن

هر تلویزیون LCD سونی دارای یک چراغ LED است که وضعیت تلویزیون شما را نشان می دهد. اگر تلویزیون در حال برق گرفتن است، به وضوح می توانید یک چراغ قرمز را ببینید، اما اگر آن را نمی بینید، مطمئن شوید که سیم برق به درستی در پنل پشتی قرار گرفته است و البته طرف دیگر سیم را بررسی کنید و ببینید اگر به درستی به پریز برق وصل شده باشد. سعی کنید تلویزیون را روشن کنید و اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که هیچ جسمی در جلوی دستگاه وجود ندارد که ممکن است سیگنال های راه دور را مسدود کند.

اگر چیزی مانع سیگنال نمی شود، اما هنوز نمی توانید تلویزیون را روشن کنید و به اینترنت متصل است، ممکن است در حال حاضر یک به روز رسانی از طریق اتصال به اینترنت در حال نصب باشد، بنابراین از 5 تا 10 صبر کنید. دقیقه و یک بار دیگر آن را روشن کنید. اگر سعی کردید آن را روشن کنید، اما چراغ LED شروع به چشمک زدن کرد، تلویزیون را از پریز برق جدا کنید، آن را به هر وسیله ای جدا کنید و بگذارید حدود 5 دقیقه بماند. پس از آن می توانید سیم را دوباره به پریز وصل کنید و همه چیز باید به حالت عادی برگردد. اما اگر چراغ همچنان چشمک می زند، باید بازنشانی کارخانه ای انجام شود.

مشکلات رایج تلویزیون سونی براویا

تعمیر تلویزیون سونی در کرج

تعمیر تلویزیون سونی در کرج

 

در اینجا برخی از مشکلات رایج تلویزیون سونی براویا وجود دارد که می توانید با آزمایش خود عیب یابی حل کنید

شما می توانید این کار را با ویژگی خود تشخیصی در تلویزیون سونی براویا خود انجام دهید. ویژگی تشخیص خودکار تلویزیون سونی براویا، ویدیو و صدای شما را برای هر مشکلی در این نمایش آزمایش می کند. این به شما کمک می کند تا برخی از ایرادات رایج سونی براویا را پیدا کنید.
از آنجایی که Bravia شما ممکن است کمی متفاوت باشد، بنابراین حتماً دفترچه راهنمای مالک را بررسی کنید یا برای ویژگی‌های خاص و گزینه‌های منو به Sony در esupport.sony.com مراجعه کنید.

عیب یابی

ابتدا با روشن کردن تلویزیون خود شروع کنید، مطمئن شوید که از کنترل از راه دور ارائه شده با تلویزیون برای انجام این آزمایش استفاده می کنید.
با استفاده از کنترل از راه دور ارائه شده، دکمه صفحه اصلی را در صفحه تلویزیون فشار دهید، راهنما را انتخاب کنید و سپس دکمه Enter را فشار دهید.
اکنون پشتیبانی مشتری را از منوی تشخیص مشکل انتخاب کنید، تشخیص خود را انتخاب کنید.
اکنون اگر پیغام عدم خطا را در صفحه تأیید دریافت کردید start self Diagnostics را انتخاب کنید، این بدان معناست که ویژگی خود عیب یاب هیچ مشکلی در تلویزیون مشاهده نکرده است.

اکنون با انتخاب تصویر و صدا بررسی به شما این امکان را می دهد که هر گونه مشکل دیگری در تصویر یا صدا را بررسی کنید تا بر روی start کلیک کنید تا تست تصاویر و صدا آغاز شود.
این به شما کمک می کند تا هر مشکل دیگری را در مورد صفحه نمایش LED یا LCD تلویزیون Sony Bravia خود پیدا کنید.

محصولات تلویزیون سونی

Z9J SERIES – A90J SERIES – A80J SERIES – X95J SERIES – X90J SERIES – Z9G SERIES – Z8H SERIES – A9G SERIES – A8H SERIES – A8G SERIES – X9500H SERIES – X9500G SERIES – X9000H SERIES – X85J SERIES – X8500G / X8577G SERIES – X80J SERIES – X8000H SERIES – X75 SERIES – X7000G SERIES – X7500H SERIES – W800G SERIES – W660F SERIES – W650D SERIES – KLV W652 SERIES – R350E SERIES – R300E SERIES

تعمیر ماشین تلویزیون سونی در کرج

اکنون به شما خواهیم گفت که چرا به تیممان افتخار کرده و شما را راغب می‌کنیم که به تیم ما اعتماد کنید:

  1. از قطعات فابریک استفاده می‌کنیم.
  2. تکنسین‌های ما در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون سونی تسلط و تجربه‌ی موفق کافی را دارند.
  3. بیشترین تلاش ما این است که بتوانیم دراسرع‌وقت خدمات را به شما ارائه دهیم.
  4. تعمیر در محل داریم که این نیز از بیشتر آسیب‌دیدن تلویزیون سونی شما جلوگیری می‌کنید.
  5. با ارائه‌ی ریز مشکلات و انواع حل آنها، شما را در جریان پروسه‌ی تعمیر قرار می‌دهیم.
  6. خدمات ما 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد که این نیز برای راحتی بیشتر شما مشتری عزیز است.

ما در تیم تعمیر تلویزیون سونی در کرج این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین کیفیت و عملکرد را از تکنسین‌های ما دریافت خواهید کرد.

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تلویزیون سونی در کرج انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست