مرکز تعمیرات پاناسونیک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون پاناسونیک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط کرج در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات تلویزیون پاناسونیک خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات پاناسونیک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند تلویزیون پاناسونیک

نام تجاری پاناسونیک در سال 1955 ایجاد شد و برای اولین بار به عنوان یک مارک برای بلندگوهای صوتی استفاده شد. این ترکیبی از کلمات “Pan” و “Sonic” است و به معنای رساندن صدایی است که شرکت ما به جهان می آورد.

از سال 2008 ، از آن به عنوان نام تجاری شرکت نماینده شرکت ، محصولات و خدمات استفاده می شود.

تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک بدون ریموت

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج

 

چگونه می توانم تلویزیون پاناسونیک را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنم؟
هنگام بازیابی تنظیمات کارخانه، تلویزیون را خاموش نکنید یا دوشاخه را بیرون نکشید.

منوی کنترل از راه دور را فشار دهید.

برای انتخاب Setup فلش های بالا و بالا را فشار دهید، سپس OK را فشار دهید.
فلش های بالا و پایین را فشار دهید تا System را انتخاب کنید، سپس OK را فشار دهید.
فلش های بالا و پایین را فشار دهید تا Factory Reset را انتخاب کنید، سپس OK را فشار دهید.
با در نظر گرفتن این موضوع، آیا تلویزیون های پاناسونیک دکمه ریست دارند؟
دکمه منو روی کنترل از راه دور تلویزیون پاناسونیک را فشار دهید. لیست دیگری از گزینه ها در زیر گزینه صوتی ظاهر می شود. Reset را انتخاب کنید تا تنظیمات باس، تریبل و تعادل به پیش‌فرض‌های کارخانه بازگردند.

دوم اینکه چگونه می توانم تلویزیون پاناسونیک ویرا را بدون ریموت ریست کنم؟

با استفاده از برخی تاکتیک‌ها می‌توانید قفل را در هر تلویزیونی بدون کنترل از راه دور بازنشانی و باز کنید. دکمه پاور را برای پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. تلویزیون به طور خودکار راه اندازی مجدد خواهد شد. اگر قفل همچنان سر جای خود است، تلویزیون را بردارید و باتری را از پشت تلویزیون خارج کنید.

به هر حال، چگونه تلویزیون پاناسونیک قدیمی خود را ریست کنم؟

تنظیمات کلی کارخانه برای تلویزیون های پاناسونیک

اگر تلویزیون شما خاموش یا در حالت آماده به کار است، آن را روشن کرده و آن را طوری تنظیم کنید که یک کانال تلویزیونی را نشان دهد.
دکمه عملکرد [F] را با استفاده از دکمه های جلوی تلویزیون فشار دهید.
با استفاده از دکمه های جلوی تلویزیون، دکمه کاهش صدا [] را فشار داده و نگه دارید.

چگونه تلویزیون را به تنظیمات کارخانه برگردانم؟

دکمه منو در بالا یا کنار تلویزیون را برای حداقل 1015 ثانیه فشار داده و نگه دارید. منویی روی صفحه ظاهر می شود که از شما می خواهد تنظیمات زمان، تاریخ و مکان را وارد کنید. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و وقتی تلویزیون آماده شد، تلویزیون را به تنظیمات کارخانه بازنشانی می کند.

چگونه می توانم تلویزیون پاناسونیک را که روشن نمی شود ریست کنم؟

باید حداقل یک ساعت تلویزیون را از برق بکشید. (هر چه طولانی تر بهتر)، سپس دکمه پاور تلویزیون (نه کنترل از راه دور) را فشار داده و نگه دارید در حالی که تلویزیون پس از 60 ثانیه به مدت 60 ثانیه از برق جدا شده است، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و آن را وصل کنید.

وقتی نشانگر پاور تلویزیون پاناسونیک چشمک می زند به چه معناست؟

وقتی تلویزیون پاناسونیک روشن، خاموش یا در حالت آماده به کار باشد، نشانگر روشن/خاموش چشمک می‌زند. به عنوان مثال، اگر تلویزیون را با کنترل از راه دور خاموش کنید، نشانگر روشن/خاموش تقریباً 90 ثانیه قبل از اینکه فن از چرخش خارج شود به رنگ کهربایی چشمک می زند. نشانگر قدرت باید قرمز باشد.

5 راه برای رفع کندی اینترنت تلویزیون هوشمند پاناسونیک

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج

 

اینترنت کند تلویزیون هوشمند پاناسونیک

شرکت صنعتی ماتسوشیتا الکتریک، یا اکنون با نام پاناسونیک شناخته می شود، یک شرکت محبوب است که عمدتاً در زمینه الکترونیک فعالیت می کند. این در سال 1918 تاسیس شد، به این معنی که بیش از یک قرن است که در اطراف آن وجود داشته است. این شرکت همیشه روی الکترونیک متمرکز بود.

با گذشت زمان، محصولات آنها بیشتر و بیشتر بهبود یافته اند تا با استانداردهای مدرن مطابقت داشته باشند. پاناسونیک در حال حاضر تلفن، لوازم خانگی، تهویه مطبوع و غیره از جمله تلویزیون های هوشمند تولید می کند.

تلویزیون های هوشمند پاناسونیک چیست؟

تلویزیون های هوشمند امروزه یکی از معروف ترین قطعات تکنولوژی هستند. آنها به کاربران این امکان را می دهند که در مقایسه با تلویزیون های معمولی کارهای بیشتری را انجام دهند. تلویزیون های هوشمند از سال 2008 وجود داشته اند و از آن زمان تا کنون بهبود قابل توجهی یافته اند. پاناسونیک تولید تلویزیون های هوشمند را تنها چند سال پس از اولین عرضه آن ها آغاز کرد. آنها حتی پلتفرم خود را به نام Viera Cast دارند که با اکثر تلویزیون های هوشمند سازگار است.

همه تلویزیون‌های هوشمند پاناسونیک از Viera Cast برای پخش جریانی و مرور محتوای چندرسانه‌ای استفاده می‌کنند. تلویزیون های هوشمند پاناسونیک همچنین به کاربران امکان تماشا و ضبط تلویزیون زنده را می دهند. هرکسی می تواند از نوع دقیق سرگرمی مورد علاقه خود لذت ببرد.

تا زمانی که کاربران اتصال اینترنتی کافی داشته باشند، می توانند تقریباً هر چیزی را استریم، ضبط و دانلود کنند. بسته به مدل، تلویزیون های هوشمند پاناسونیک به کاربران این امکان را می دهد که از سرگرمی های خود با کیفیت 4K و HD لذت ببرند. این تلویزیون ها همچنین دارای یک حالت بازی هستند که می توانید برای انجام بازی های ویدیویی سرگرم کننده به آن تغییر دهید.

اگر اتصال اینترنتی خوبی دارید، می‌توانید از تلویزیون هوشمند پاناسونیک خود نهایت استفاده را ببرید. از سوی دیگر، اتصال کند اینترنت می تواند بسیار مشکل ساز باشد. اگر اینترنت شما کند است، نمی توانید از محتوای با کیفیت بالا لذت ببرید، برنامه ها را با عجله دانلود کنید و غیره.

تلویزیون هوشمند پاناسونیک اینترنت کند

برخی از افراد حتی اگر اتصال خوبی داشته باشند، سرعت اینترنت پایینی را در تلویزیون هوشمند پاناسونیک خود تجربه می کنند. بدیهی است که این یک موضوع ناامید کننده است زیرا مانع از سر راه شما و سرگرمی شما می شود. دلایل متعددی وجود دارد که چرا ممکن است این اتفاق بیفتد. برخی از این دلایل در زیر ذکر شده است، به همراه موارد مختلفی که می توانید برای رفع مشکل تلاش کنید.

1) طول موج رادیویی روتر خود را تغییر دهید

اکثر روترهای مدرن به کاربران اجازه می دهند تا باند فرکانسی مورد نظر خود را تغییر دهند. یکی از گزینه ها 2.4 گیگاهرتز و دیگری 5 گیگاهرتز است. اگر می‌خواهید سرعت اینترنت بهتری در تلویزیون هوشمند پاناسونیک خود داشته باشید، توصیه می‌شود به ۵ گیگاهرتز بروید. این به این دلیل است که 5 گیگاهرتز سرعت را در اولویت قرار می دهد. می‌توانید بدون نگرانی در مورد بافر یا دانلود کند، از سرعت بالای تلویزیون خود لذت ببرید.

به خاطر داشته باشید که فرکانس‌های 5 گیگاهرتز از نظر برد بهترین نیستند. اگر روتر شما از تلویزیون دور است، باید 2.4 گیگاهرتز را حفظ کنید یا راه حل بعدی را امتحان کنید.

۲) موقعیت روتر خود را تغییر دهید

ایده آل است که روتر خود را در همان اتاقی که تلویزیون هوشمند پاناسونیک خود دارید قرار دهید. نزدیک نگه داشتن روتر خود تا حد امکان به دستگاه، تشخیص سیگنال ها را برای دستگاه مذکور آسان تر می کند. همانطور که گفته شد، فرکانس های 5 گیگاهرتز در مورد سرعت بهتر هستند اما برد کوتاهی دارند. نزدیک نگه داشتن روتر خود به تلویزیون هوشمند به شما این امکان را می دهد که از فرکانس های 5 گیگاهرتز به درستی استفاده کنید و از سرعت های بالا در تلویزیون هوشمند پاناسونیک خود لذت ببرید.

3) کابل اترنت را وصل کنید

اگر از کابل اترنت استفاده می کنید، دیگر نگران تداخل یا ترافیک شبکه نخواهید بود. کابل های اترنت راهی برای ایجاد ارتباط مستقیم بین مودم/روتر و تلویزیون هوشمند پاناسونیک است. آنها به شما امکان می دهند از سریع ترین سرعت هایی که برنامه شبکه شما ارائه می دهد لذت ببرید.

4) روتر خود را تعویض کنید

اگر مدت زیادی است که از یک روتر استفاده می کنید، باید یک روتر جدید تهیه کنید. همانطور که روترها بزرگتر می شوند، شروع به خراب شدن می کنند. دریافت یک روتر جدید می تواند این مشکلات را برطرف کند و به شما در بهبود سرعت اتصال برای همه دستگاه هایتان کمک کند.

5) طرح شبکه خود را ارتقا دهید

اگر سرعت اینترنت شما برای هر دستگاهی پایین است، ممکن است زمان آن رسیده که طرح شبکه خود را ارتقا دهید. پخش جریانی با وضوح بالا حداقل به 10 مگابیت در ثانیه نیاز دارد. اگر برنامه فعلی شما آنقدر سرعت را برای شما فراهم نمی کند، قطعاً باید تصمیم به ارتقاء بگیرید.

سری محصولات تلویزیون پاناسونیک

LH-55TD3VS
LH-65TD3VS
LH-75TD3VS
LH-86TD3VS
LH-55QWB1KD
LH-65QWB1KD
LH-75QWB1KD
LH-86QWB1KD
LH-98QM3HVS
LH-86QM3VS
LH-75QM3VS
LH-65QM3VS
LH-55QM3VS
LH-43QM3VS
LH-98QM2KD
LH-86QM1KD
LH-65UMP2KD
LH-75QM1KD
LH-65QM1KD
LH-55QM1KD
LH-49QM1KD
LH-43QM1KD
LH-43UM1KD
LH-49UM1KD
LH-55UM1KD
LH-65UM1KD
LH-75UM1KD
LH-43UMP2KD
LH-49UMP2KD
LH-55UMP2KD

تعمیر ماشین تلویزیون پاناسونیک در کرج

اکنون به شما خواهیم گفت که چرا به تیممان افتخار کرده و شما را راغب می‌کنیم که به تیم ما اعتماد کنید:

  1. از قطعات فابریک استفاده می‌کنیم.
  2. تکنسین‌های ما در زمینه‌ی تعمیر تلویزیون پاناسونیک تسلط و تجربه‌ی موفق کافی را دارند.
  3. بیشترین تلاش ما این است که بتوانیم دراسرع‌وقت خدمات را به شما ارائه دهیم.
  4. تعمیر در محل داریم که این نیز از بیشتر آسیب‌دیدن تلویزیون پاناسونیک شما جلوگیری می‌کنید.
  5. با ارائه‌ی ریز مشکلات و انواع حل آنها، شما را در جریان پروسه‌ی تعمیر قرار می‌دهیم.
  6. خدمات ما 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد که این نیز برای راحتی بیشتر شما مشتری عزیز است.

ما در تیم تعمیر تلویزیون پاناسونیک در کرج این تضمین را به شما می‌دهیم که بهترین کیفیت و عملکرد را از تکنسین‌های ما دریافت خواهید کرد.

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در کرج انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ایندزیت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست