تعمیر مایکروویو آریستون

مرکز تعمیرات آریستون با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو آریستون با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو آریستون خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آریستون میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات آریستون بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند آریستون

Ariston توسط Aristide Merloni در سال 1930 به عنوان یک مشاغل خانوادگی در Fabriano ایتالیا تاسیس شد. در ابتدا مقیاس های وزنی تولید می شد ، ما به سرعت به تولید لوازم خانگی مانند: اجاق گاز ، سیستم های آب گرم و سیلندرهای گاز مایع تنوع دادیم. در سال 1960 ، ما ماشین های لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود را همراه با فر Unibloc راه اندازی کردیم که برنده جایزه معتبر “قطب نما طلا” ، بالاترین افتخار ایتالیا در طراحی و تولید صنعتی شد.

آریستون به سرعت تبدیل به برند شماره 1 لوازم خانگی ایتالیا شد و تا به امروز بیش از 40 درصد سهم بازار لوازم خانگی فروخته شده در بازار ایتالیا را در اختیار دارد. امروزه ، آریستون با فروش سالانه حدود 21 میلیارد دلار ، 93000 کارمند و 70 مرکز تحقیقاتی تولید و فناوری در سراسر جهان ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان جهانی لوازم خانگی در جهان است.

توصیه های ایمنی مایکروویو آریستون

هنگام گرم کردن آب احتیاط کنید.

هنگامی که آب یا یک ماده حاوی مایعات را در مایکروویو قرار می دهید ، می تواند به طور ناگهانی به دمای جوش برسد و به شدت داغ شود. هنگام برداشتن ظرف ، چیزی بپوشید یا داشته باشید که دستان شما را از وسایل داغ محافظت کند.

تأیید کنید که در محکم بسته شده است.

مایکروویو باید به دلایل ایمنی به درستی کار کنند. اگر صفحه گرامافون آن می چرخد ​​و فن اگزوز کار می کند در حالی که در باز است ، از این دستگاه استفاده نکنید ، این طوری برای کار ساخته نشده است. در این صورت ، مشکل را تعویض یا شناسایی کنید ، یا با یک متخصص لوازم خانگی تعمیرچی تماس بگیرید تا به آن نگاه کند.

هرگز وسایل فلزی را داخل فر قرار ندهید.

همه ما باید این را بدانیم ، اما هر از گاهی برای بهترین ما اتفاق می افتد. در صورت قرار دادن فویل آلومینیومی در مایکروویو ، فویل آلومینیومی می تواند باعث آتش سوزی شود ، ایمنی غذا را به خطر بیندازد یا به تجهیزات شما آسیب برساند. در مورد ظروف خالی هم همینطور است.

فقط از ظروف سرامیکی ، پلاستیکی و شیشه ای مناسب استفاده کنید.

مواد اشتباه ممکن است با بازتاب تابش مایکروویو دستگاه را ذوب کرده یا به آن آسیب برساند. مهم است که آنچه را که در مایکروویو می گذارید ایمن باشد.

ظروف در بسته را در فر قرار ندهید.

آنها می توانند با انفجار آسیب یا جراحت ایجاد کنند. به خاطر داشته باشید که اگر غذاهای خاصی را بدون برداشتن پوسته بپزید ، ممکن است اتفاق بیفتد.

هرگز این دستگاه را وقتی خالی است فعال نکنید.
مگنترون مایکروویو آریستون

مگنترون مایکروویو آریستون

اگر مایکروویو خود را بدون هیچ چیزی در آن روشن کنید ، ممکن است مگنترون دستگاه را خراب کند یا آتش سوزی کند. برخلاف مایکروویو های معمولی و توستر ، مایکروویو هرگز قبل از پختن نیاز به گرم شدن ندارد ، اما برای حفظ ایمنی همیشه به مقداری مواد غذایی نیاز دارد.

خرابی های متداول مایکروویو آریستون

مایکروویو گرم نمی شود

مایکروویو دارای اجزای گرم کننده ای به نام دیود و مگنترون است که گرما را به غذا ساطع می کند. هنگامی که سوختید ، غذای شما گرم نمی شود و بنابراین آنها باید با غذای جدید جایگزین شوند تا فر شما دوباره روشن شود.

توقف مایکروویو به هنگام آشپزی

هنگامی که مایکروویو در وسط پختن خاموش می شود ، احتمالاً مشکل از تابلو برق است. اتصال بد سیم کشی گرم می شود و باعث قطع فیوز می شود و سپس برق را قطع می کند.

علاوه بر این ، مایکروویوها به فضای مناسبی برای تهویه نیاز دارند. قرار دادن آنها در یک فضای تنگ ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد آنها شود و در وسط پختن بسته شوند تا دوباره سرد شود.

صفحه مایکروویو نمی چرخد

موتور آسیب دیده زیر صفحه محتمل ترین عامل پشت صفحه مایکروویو است که آنطور که باید نمی چرخد. این می تواند به راحتی توسط برقکار شما جایگزین شود. در صورت مشکل از موتور نیست ، نکته بعدی که باید به آن توجه کنید تابلو برق است. احتیاط! این را خودتان امتحان نکنید از یک متخصص برق مجوز بگیرید و آن را برای شما بررسی کند.

مایکروویو جرقه میزند

آیا به نظر می رسد مایکروویو شما از آتش بازی لذت می برد؟ خوب احتمالاً این فقط یک نشانه دیگر است که کوره شما مشکل دارد. کندن رنگ از دیوارهای داخلی یکی از شایع ترین دلایل این امر است ، زیرا مایکروویوها به جای انعکاس از سطحی صاف ، جذب شده و باعث ایجاد جرقه می شوند. همچنین بررسی قفسه برای هرگونه آسیب ضروری است و در نهایت ، به دنبال سوختن دیود باشید.

روشنایی داخل ندارد

همه ما دوست داریم هر از گاهی وقتی غذاهایمان در داخل مایکروویو می پزند ، نگاهی گذرا داشته باشیم. اما هنگامی که چراغ های مایکروویو کار نمی کنند ، احساس می کنید که چشم شما بسته است. این می تواند به دلیل یک لامپ جوش داده شده ، یک سوکت معیوب یا سیم کشی نامناسب ایجاد شود. در صورتی که همه موارد بالا در وضعیت خوبی قرار دارند ، در مرحله بعد باید تابلو برق را بررسی کنید تا ببینید آیا حتی برق را به لامپ ارسال می کند یا خیر.

نتیجه

این یک لیست جامع از مشکلات احتمالی مایکروویو شما نیست ، بلکه برخی از رایج ترین مشکلاتی است که مشتریان ما اغلب با آنها روبرو می شوند و برای کمک با ما تماس می گیرند.

معرفی صفحه گرامافون مایکروویو آریستون

صفحه گرامافون مایکروویو آریستون

صفحه گرامافون مایکروویو آریستون

 

برای پخت یکنواخت غذاها بدون رسیدگی لازم است. در هر دو جهت می چرخد. اطمینان حاصل کنید که همه اجزا به درستی قرار گرفته است. تا جایی که ممکن است سعی نکنید آن را به صورت دستی بچرخانید به چرخ دنده آسیب می‌رساند. همچنین می توان از آن به عنوان ظرف آشپزی استفاده کرد.

کدخطاهای مایکروویو آریستون

کد خرابی مشکل بررسی/تعمیر
چشمک زن درب = 0 ، 1 ، 2 ،3 سوئیچ قفل شکسته است سوئیچ را تعویض کنید
“قفل” چشمک می زند سوئیچ قفل شکسته است تعویض سوئیچ
F0 از دست دادن سیگنال ایمنی تعویض برد آداپتور
F1 مدار مراقبت جایگزینی کنترل محدوده الکترونیکی (ERC)
F2 فر خیلی داغ شده سنسور دمای فر را بررسی کنید
F3 F4 باز یا کوتاه شدن دمای سنسور فر  تعویض سنسور
F7 پانل لمسی کوتاه پانل لمسی کوتاه
F9 مشکل درب موتور دار بررسی چفت قفل درب
FF خطای قفل شدن درب خطای قفل شدن درب

 

مدل های مختلف مایکروویو آریستون

مایکروویو آریستون مدل MP 996 IX HA – مایکروویو آریستون مدل MD 554 IX A – مایکروویو آریستون مدل MP 776 IX HA – مایکروویو آریستون مدل MP 796 IX HA

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو آریستون انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال آریستون
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست