تعمیر مایکروویو اسنوا

مرکز تعمیرات اسنوا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو اسنوا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو اسنوا خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات اسنوا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات اسنوا بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو اسنوا

Snowa یک برند ملی از گروه صنعتی انتخاب است که بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی در ایران است و در منطقه صنعتی مورچه خورت واقع شده است و دارای چندین خط توسعه یافته برای تولید محصولات لوازم خانگی است.

Snowa یک برند ایرانی در بازار لوازم خانگی است که چندین سال فعالیت خود را با مجموعه ای گسترده از لوازم خانگی آغاز کرده است و محصولات خود را به همسایگان صادر می کند.

در سال 2014 ، Snowa با شروع پروژه تغییر نام تجاری با شعار “روی ما حساب کنید” ، نام تجاری خود را به شیوه جدیدی از خدمات مراقبت از مشتری ، قیمت مناسب ، کیفیت بالاتر و غیره توسعه داد.

داشتن مجموعه ای کامل از لوازم خانگی افتخاری در صنعت لوازم خانگی است که Snowa به این مهم رسیده است و با بالاترین کیفیت به کار خود ادامه می دهد.

نکات ایمنی استفاده از مایکروویو اسنوا

تعمیر مایکروویو اسنوا

تعمیر مایکروویو اسنوا

با رعایت نکات ایمنی ما از خطرات مایکروویو اجتناب کنید
نکات کلیدی ایمنی را می توانید رعایت کنید تا از خطرات مایکروویو جلوگیری کنید.

به یاد داشته باشید که دریچه ها را روشن نگه دارید و از ذخیره اشیاء در بالای لوازم خودداری کنید (زیرا می تواند تهویه را مسدود کند)
همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید ، در صورت شک ، آنها را دوباره بررسی کنید
مطمئن شوید که مایکروویو خود را به درستی تمیز کرده اید تا رسوب چربی و خاک ایجاد نشود
مایکروویو را با استفاده از سیم های فرعی تغذیه نکنید
مطمئن شوید که در صورت خرابی مشکلی ، دتکتور دود کار می کنید.

خطرات مایکروویو اسنوا: سوالات متداول

آیا این درست است که امواج مایکروویو تابش نشت می کنند؟

بله ، این درست است که برخی از مایکروویوها تابش نشتی انجام می دهند. در حالی که تابش یک روش درخشان برای گرم کردن غذا است ، اما برای انسان عالی نیست. اما هنوز نگران نباشید … محدودیت های زیادی در میزان نشت مایکروویو در طول عمر آن وجود دارد. ممکن است شما از قبل آگاه نباشید که سایر وسایل روزمره مانند لپ تاپ و رایانه شما نیز تابش الکترومغناطیسی را نشت می دهند و به ما آسیب نمی رسانند. سطوح تابش نشت شده مانند مایکروویو بسیار کمتر از میزان شناخته شده برای آسیب رساندن به مردم است.

اگر هنوز راضی نیستید ، مهم است که توجه داشته باشید که هنگام دور شدن از اجاق مایکروویو ، میزان نوردهی به طور چشمگیری کاهش می یابد. اگر می خواهید بیشتر محتاط باشید ، می توانید به سادگی از آن فاصله بگیرید تا روشن باشد. در بدترین حالت ، تشعشعات مایکروویو در این سطوح قدرت ، در هر صورت ، باعث گرم شدن ملایم می شود.

آیا می توانم اجسام فلزی را در مایکروویو قرار دهم؟

بر خلاف پلاستیک و سرامیک ، فلزات امواج مایکروویو را منعکس می کنند (به این معنی که نمی توانند از آن عبور کنند). بنابراین اگر غذای مایکروویو خود را در یک ظرف فلزی قرار دهید ، اجازه نمی دهد تا به درستی گرم شود. قطعات نازک فلزات ، به عنوان مثال فویل ، می توانند به عنوان آنتن عمل کرده و جرقه ایجاد کنند. این بسیار خطرناک است و می تواند باعث آتش سوزی مایکروویو شما شود.

لازم است به خاطر داشته باشید که آنها را در مایکروویو قرار ندهید.

آیا می توانم اجسام پلاستیکی را در مایکروویو قرار دهم؟

شما فقط باید مواردی را در مایکروویو قرار دهید که به وضوح بیان می کند که آنها برای مایکروویو ایمن هستند. از ظروف ، سینی های فوم یا کیسه های پلاستیکی که مخصوص استفاده در مایکروویو نیستند استفاده نکنید. این به این دلیل است که می توانند ذوب شوند و به شما و دستگاه شما آسیب برساند. همچنین مهم است که آگاه باشید که برخی از ظروف پلاستیکی قابل استفاده در مایکروویو حداکثر زمان قرار گرفتن در معرض پیوسته را مشخص می کنند ، بنابراین همیشه برچسب را بررسی کنید یا برای روشن شدن با سازنده تماس بگیرید.

اگر شک دارید ، همیشه می توانید به جای آن از یک ظرف سرامیکی مناسب استفاده کنید!

آیا می توانید یک فنجان آب را در مایکروویو بجوشانید؟

جوشاندن یک فنجان آب در مایکروویو می تواند باعث منفجر شدن آن شود. آب ممکن است بیش از حد گرم شود (شاید حتی از نقطه جوش گذشته باشد) ، زیرا فقط تا زمانی که برای آن تنظیم کرده اید داغ می شود. بنابراین وقتی مزاحم یا جابجا می شود ، به احتمال زیاد با فوران شدید گرما آزاد می شود.

برای جلوگیری از خطرات مایکروویو هنگام جوشاندن آب ، حداقل مقدار آب را گرم کنید و اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب آن را زیر نظر دارید. یا از یک کتری استفاده کنید ، که برای گرم کردن آب تا نقطه جوش طراحی شده است.

علت جرقه زدن مایکروویو چیست؟

هر غذایی که در مایکروویو پاشیده یا چکه کرده باشد می تواند به پخت خود ادامه دهد و باعث ایجاد جرقه در داخل مایکروویو شما شود. اطمینان حاصل کنید که دستگاه برقی خود را به طور مرتب تمیز و نگهداری می کنید. شما همچنین باید دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید و در صورت نگرانی در این مورد شاید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

خرابی مگنترون مایکروویو اسنوا

مگنترون مایکروویو اسنوا

مگنترون مایکروویو اسنوا

مگنترون می تواند از جهات مختلف خراب شود ، بسیاری از آنها علائم بصری آشکاری را ایجاد می کنند که قابل مشاهده هستند و نیازی به آزمایش با یک متر ندارند.

هنگامی که مگنترون باید تعویض شود ، در اینجا برخی از ملاحظات جایگزینی مگنترون آمده است:

  • مراقب باشید به قسمت گنبد آنتن ضربه نزنید و آن را لمس نکنید.
  • اطمینان حاصل کنید که قطعات اضافی مانند مجرای هوا یا فیوز حرارتی یا برش را منتقل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که واشر RF مش سیم دست نخورده و در جای خود است.
  • لبه بازشو را که قرار است گنبد مگنترون در موجبر وارد شود ، بررسی کنید. هرگونه بی نظمی مانند فرورفتگی ، گودال و سوختگی را برطرف کنید. سطح لبه باید فلزی برهنه باشد و در لمس صاف باشد. از کاغذ سنباده سبک استفاده کنید-از پشم استیل استفاده نکنید.
  • اگر شواهدی از اتصالات پایانه ضعیف وجود دارد (به عنوان مثال ، اتصالات تغییر رنگ داده ، سوخته ، حفره دار) ، اتصالات لغزش روی سر رشته ها را تعمیر یا تعویض کنید
  • در صورت امکان ، نشت RF را در اطراف مگنترون انجام دهید.

محصولات مایکروویو اسنوا

Snowa مـایکروویـو 34 لیـتـر – SMO – 34RIYC – FB
Snowa مـایکروویـو 34 لیـتـر – SMO – 34RIY8 – FS
Snowa مـایکروویـو 34 لیـتـر – SMO – 34RIYC – FS
Snowa مـایکروویـو 34 لیـتـر – SMO – 34RIY8 – FB
Snowa مـایکروویـو 34 لیـتـر – SMO – 34RIYC – FW
Snowa مـایکروویـو 34 لیـتـر – SMO – 34RIY8 – FW

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو اسنوا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال اسنوا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست