تعمیر مایکروویو الکترولوکس

مرکز تعمیرات الکترولوکس با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو الکترولوکس با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو الکترولوکس خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات الکترولوکس میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات الکترولوکس بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو الکترولوکس

الکترولوکس در بخش لوازم خانگی تولید می کند که بر نوآوری هایی که بر اساس بینش گسترده مصرف کننده طراحی شده است و نیازهای واقعی مصرف کنندگان و متخصصان را برآورده می کند ، طراحی شده است. این دستگاه از طریق بخش های یدک کشی کار می کند: دوام مصرف کننده و محصولات حرفه ای. بخش مصرف کنندگان با دوام ، لوازم خانگی شامل یخچال ، فریزر ، اجاق گاز ، خشک کن ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، کولر گازی اتاق و اجاق مایکروویو را ارائه می دهد. بخش محصولات حرفه ای شامل تجهیزات خدمات غذایی برای هتل ها ، رستوران ها و موسسات ، و همچنین تجهیزات لباسشویی برای اتاق های خشکشویی آپارتمان ، لباس های شسته شده ، هتل ها و سایر کاربران حرفه ای است. این شرکت توسط Axel Wenner-Gren در 1 اوت 1919 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در استکهلم سوئد قرار دارد.

این شرکت از ادغام دو شرکت منشأ می گیرد ، یکی تولید کننده مستقر و دیگری یک شرکت جوانتر که توسط یک فروشنده سابق خلاء که اتفاقاً کارمند سابق شرکت سابق بود تأسیس شده است. منشاء الکترولوکس بسیار نزدیک به خلاء است ، اما امروزه همه لوازم اصلی را می سازد.

کنترل پنل مایکروویو الکترولوکس

کنترل پنل مایکروویو الکترولوکس

کنترل پنل مایکروویو الکترولوکس

استفاده از قفل کودک: قفل کودک از عملکرد تصادفی دستگاه جلوگیری می کند. اگر عملکرد پیرولیز کار کند ، در قفل می شود. SAFE هنگام چرخاندن یک دکمه یا فشار دادن یک دکمه روی صفحه نمایش می شود.

عملکرد فر را تنظیم نکنید.

“ساعت” و “+” را همزمان به مدت 2 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
یک سیگنال صوتی به صدا در می آید. SAFE در صفحه نمایش ظاهر می شود. برای غیرفعال کردن قفل کودک ، مرحله 2 را تکرار کنید.

تغییر زمان: فقط در صورتی که فر خاموش باشد می توانید زمان روز را تغییر دهید. “CLOCK” را فشار دهید. زمان و نماد تنظیم شده “CLOCK” در صفحه نمایش چشمک می زند.

پیش گرم کردن: دستگاه خالی را از قبل گرم کنید تا چربی باقی مانده بسوزد.

عملکرد “آشپزی معمولی” و حداکثر دما را تنظیم کنید.
اجازه دهید دستگاه به مدت 1 ساعت کار کند.
عملکرد “Cooking Fan True” و حداکثر دما را تنظیم کنید.
اجازه دهید دستگاه به مدت 15 دقیقه کار کند.

عیب یابی مایکروویو الکترولوکس

مشکل علت احتمالی

فر گرم نمی شود.

فر غیرفعال شده است. ساعت تنظیم نشده است. تنظیمات لازم تنظیم نشده است. خاموش شدن خودکار فعال می شود. قفل کودک روشن است. فیوز رها می شود.

لامپ کار نمی کند.
لامپ مایکروویو الکترولوکس

لامپ مایکروویو الکترولوکس

لامپ معیوب است. لامپ را تعویض کنید.

مدت زمان زیادی طول می کشد تا ظرف ها پخته شوند یا آنها خیلی سریع می پزند.

درجه حرارت بسیار پایین یا خیلی زیاد است. در صورت لزوم دما را تنظیم کنید.

بخار و چگالش روی غذا و در حفره فر قرار می گیرد.

شما ظرف را برای مدت طولانی در فر گذاشتید. ظرف ها را بیش از 15 تا 20 دقیقه پس از اتمام فرایند پخت در فر نگذارید.

صفحه نمایش کد خطایی را نشان می دهد که در این جدول وجود ندارد.

ایراد برق وجود دارد. فر را با فیوز خانه یا کلید ایمنی در جعبه فیوز غیرفعال کرده و دوباره فعال کنید.

نتایج پخت ضعیف

عوامل زیادی بر نتایج پخت تأثیر می گذارد. از موقعیت مناسب قفسه فر استفاده کنید. غذا را در فر و ماهیتابه ها قرار دهید تا هوا به گردش در آید. قبل از قرار دادن غذا در فر ، فر را روی دمای تنظیم شده گرم کنید. ظروف پخت ممکن است بسیار سبک یا پیچ خورده باشند. از ظروف با کیفیتی سنگین تر استفاده کنید تا غذاهایی که آماده می شوند به طور یکنواخت بپزند. سعی کنید درجه توصیه شده یا زمان پخت دستور غذا را تنظیم کنید.

شعله های داخل فر یا سیگار کشیدن از دریچه فر.

ریزش بیش از حد در فر. چربی یا غذا روی کف فر یا حفره فر ریخته می شود. قبل از شروع به کار اجاق گاز اضافی را پاک کنید.

تمیز کردن تازه کار نمی کند.

کنترل فر به درستی تنظیم نشده است. از بسته بودن درب فر اطمینان حاصل کنید. مطمئن شوید که قفسه های فر و پایه های قفسه فر را از فر خارج کرده اید.
قفسه های فر تغییر رنگ داده یا به راحتی نمی لغزند. قفسه های فر در حین تمیز کردن در حفره فر باقی مانده است. همیشه قبل از شروع چرخه تمیز کردن قفسه های فر را از حفره فر خارج کنید. طبق دستورالعمل سازنده ، با استفاده از پاک کننده ساینده ملایم تمیز کنید. با آب تمیز بشویید ، خشک کنید و در فر جایگزین کنید.

سر و صدای فن بعد از خاموش شدن فر ایجاد می شود.

برخی از مدلها مجهز به فن خنک کننده هستند که در حین پخت و پز اجزای الکترونیکی داخلی را خنک می کند. طبیعی است که این فن به مدت طولانی کار کند ، حتی زمانی که اجاق خاموش است.

ارور و کدخطاهای مایکروویو الکترولوکس

توصیف کد خطا در کنترل الکترونیکی فر (EOC) ، به طور کلی “F1X” به معنی خرابی کنترل ، “F3X” مشکل پروب فر و “F9X” مشکل موتور قفل است.

راه حل و کد شکست

F10

کنترل شرایط احتمالی فر فرار را حس کرده است. کنترل ممکن است رله کوتاه داشته باشد ، پروب سنسور RTD ممکن است خراب شده باشد. پروب سنسور RTD را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید. اگر فر بیش از حد گرم شده است ، برق را قطع کنید. در صورت داغ شدن بیش از حد اجاق گاز هنگام تغذیه مجدد ، برد رله و/یا صفحه نمایش را تعویض کنید.

F11

کلید کوتاه: کلیدی که برای مدت طولانی فشرده شده است تشخیص داده می شود و به عنوان یک زنگ هشدار کلید کوتاه تلقی می شود و تمام فعالیت های فر را خاتمه می دهد. برای پاک کردن خطا ، هر کلید را فشار دهید. در صورت بازگشت خطا ، صفحه کلید (صفحه لمسی) را جایگزین کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل ، صفحه نمایش را تعویض کنید.

F13

چک داخلی کنترل ممکن است خراب شده باشد. برای پاک کردن خطا ، هر کلید را فشار دهید. برق را قطع کرده ، 30 ثانیه منتظر بمانید و دوباره برق را وصل کنید. در صورت بازگشت خطا هنگام روشن شدن صفحه نمایش را تعویض کنید.

F14

کابل صفحه کلید اشتباه متصل شده است. اتصال بین صفحه نمایش و صفحه لمسی (2 کابل روبان) را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که کابل ها در دو طرف به خوبی متصل شده اند. اگر کابل ها خوب هستند ، صفحه لمسی را تعویض کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل ، صفحه نمایش را تعویض کنید.

F15

خودکنترلی کنترل کننده ناموفق بود بررسی کنید که آیا برد رله بین ولتاژ J4 1 و 3 120VAC دریافت می کند ، سیم کشی بین J2 روی برد رله و P16 روی برد نمایش را بررسی کنید. اگر سیم کشی و منبع تغذیه 120VAC خوب است ، صفحه نمایش را تعویض کنید. اگر مشکل برطرف نشد برد رله را تعویض کنید.

F23

کنترل کننده نتوانست با برد کنترل چراغ های فر ارتباط برقرار کند. سیم کشی بین P2 روی صفحه نمایش و P2 روی برد کنترل چراغ های فر را بررسی کنید. اگر سیم کشی خوب است ، تخته چراغ های فر را تعویض کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل ، صفحه نمایش را تعویض کنید.
F30 پروب سنسور RTD باز/ مشکل سیم کشی. سیم کشی مدار پروب را برای وضعیت باز احتمالی بررسی کنید. مقاومت RTD را در دمای اتاق بررسی کنید (مقایسه با نمودار مقاومت پروب). اگر مقاومت با نمودار مطابقت ندارد ، پروب سنسور RTD را تعویض کنید.

F31

اتصال کوتاه پروب سنسور RTD / مشکل سیم کشی. بگذارید فر خنک شود و عملکرد را دوباره راه اندازی کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل ، صفحه نمایش را تعویض کنید.

F43

سرعت فن خنک کننده ، همانطور که توسط ورودی فشارسنج صفحه نمایش EOC خوانده می شود ، به طور غیرعادی بسیار کند است.

F44

سرعت فن خنک کننده ، که توسط ورودی فشارسنج صفحه نمایش EOC خوانده می شود ، به طور غیر عادی بسیار سریع است.

F90

خرابی مکانیسم موتور درب برای پاک کردن خطا ، هر کلید را فشار دهید. اگر مشکل را برطرف نکرد ، 30 ثانیه برق را خاموش کنید ، سپس برق را روشن کنید. سیم کشی مدارهای Lock Motor ، Lock Switch و Door Switch را بررسی کنید.

C3

عملکرد تمیز کردن کار نمی کند. شما در را به طور کامل نبسته اید ، یا قفل درب معیوب است. در را به طور کامل ببندید.

F102

شما در را به طور کامل نبستید. قفل درب معیوب است. در را به طور کامل ببندید. فر را با فیوز خانه یا کلید ایمنی در جعبه فیوز غیرفعال کرده و دوباره فعال کنید.
نسخه ی نمایشی
حالت نمایشی فعال می شود. فر را غیرفعال کنید. دکمه + را فشار داده و نگه دارید. هنگامی که یک سیگنال صوتی به صدا در می آید ، دکمه عملکرد اجاق را در جهت عقربه های ساعت به اولین عملکرد بچرخانید. “نمایشی” در صفحه نمایش چشمک می زند.

F

صفحه کنترل فر صدا می زند و خطای کد F را نمایش می دهد. کنترل فر یک خطا یا وضعیت خطا را تشخیص داده است. STOP را فشار دهید تا کد خطا پاک شود. عملکرد پخت یا پخت را امتحان کنید. اگر خطای کد F تکرار شد ، دستگاه را خاموش کنید ، 5 دقیقه منتظر بمانید و سپس دستگاه را دوباره تغذیه کنید. ساعت را با زمان صحیح روز تنظیم کنید. دوباره عملکرد پخت یا پخت را امتحان کنید. در صورت تکرار خطا ، STOP را فشار دهید تا پاک شود.

محصولات مایکروویو الکترولوکس

EMOW1911AS

30 اینچ مایکروویو کانوکشن خارج از محدوده

EMBS2411AB اجاق مایکروویو چرخ دار 30 اینچی

EMBD3010AS اجاق مایکروویو 30 اینچی با درب کشویی

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو الکترولوکس انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال الکترولوکس
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست