تعمیر مایکروویو بایترون

مرکز تعمیرات بایترون با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو بایترون با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو بایترون خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بایترون میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بایترون بر روی این شماره91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند بایترون

بایترون یک شرکت بین المللی موفق آمریکایی است که سالهاست در زمینه طراحی ، تولید و عرضه لوازم خانگی فعالیت می کند. مجموعه بایترون در سال 1955 توسط سه برادر به نام های Enrico ، Giovanni و Carlo Bianco شروع به کار کرد که تصمیم گرفتند تجارت لوازم خانگی خود را راه اندازی کنند. طولی نکشید که این شرکت وارد صنعت الکترونیک شد و با استفاده از جدیدترین فناوری و علم روز دنیا محصولات با کیفیت تولید کرد.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو بایترون

هنگام گرم کردن آب احتیاط کنید.

هنگامی که آب یا یک ماده حاوی مایعات را در مایکروویو قرار می دهید ، می تواند به طور ناگهانی به دمای جوش برسد و به شدت داغ شود. هنگام برداشتن ظرف ، چیزی بپوشید یا داشته باشید که دستان شما را از وسایل داغ محافظت کند.

تأیید کنید که در محکم بسته شده است.

مایکروویو باید به دلایل ایمنی به درستی کار کنند. اگر صفحه گرامافون آن می چرخد ​​و فن اگزوز کار می کند در حالی که در باز است ، از این دستگاه استفاده نکنید ، این طوری برای کار ساخته نشده است. در این صورت ، مشکل را تعویض یا شناسایی کنید ، یا با یک متخصص لوازم خانگی تعمیرچی تماس بگیرید تا به آن نگاه کند.

هرگز وسایل فلزی را داخل فر قرار ندهید.

همه ما باید این را بدانیم ، اما هر از گاهی برای بهترین ما اتفاق می افتد. در صورت قرار دادن فویل آلومینیومی در مایکروویو ، فویل آلومینیومی می تواند باعث آتش سوزی شود ، ایمنی غذا را به خطر بیندازد یا به تجهیزات شما آسیب برساند. در مورد ظروف خالی هم همینطور است.

فقط از ظروف سرامیکی ، پلاستیکی و شیشه ای مناسب استفاده کنید.

مواد اشتباه ممکن است با بازتاب تابش مایکروویو دستگاه را ذوب کرده یا به آن آسیب برساند. مهم است که آنچه را که در مایکروویو می گذارید ایمن باشد.

ظروف در بسته را در فر قرار ندهید.

آنها می توانند با انفجار آسیب یا جراحت ایجاد کنند. به خاطر داشته باشید که اگر غذاهای خاصی را بدون برداشتن پوسته بپزید ، ممکن است اتفاق بیفتد.

هرگز این دستگاه را وقتی خالی است فعال نکنید.

 

مگنترون مایکروویو بایترون

مگنترون مایکروویو بایترون

 

اگر مایکروویو خود را بدون هیچ چیزی در آن روشن کنید ، ممکن است مگنترون دستگاه را خراب کند یا آتش سوزی کند. برخلاف مایکروویو های معمولی و توستر ، مایکروویو هرگز قبل از پختن نیاز به گرم شدن ندارد ، اما برای حفظ ایمنی همیشه به مقداری مواد غذایی نیاز دارد.

خرابی های متداول در مایکروویو بایترون

در بسیاری از خانواده ها ، مایکروویو تنها وسیله ای است که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. می توانید ماکارونی ، سوپ و بشقاب های کامل را در مایکروویو قرار دهید. می توانید چای تهیه کنید یا فوراً یک صبحانه گرم تهیه کنید. بنابراین وقتی مایکروویو شما خراب می شود ، طبیعی است که دست خود را در تعمیرات امتحان کنید. برای چنین جعبه های فلزی کوچک و مقرون به صرفه ، مایکروویو به طرز شگفت آوری پیچیده است. راه های مختلفی وجود دارد که مایکروویو را خراب می کند. در واقع ، لیست رایج ترین مشکلات مایکروویو به خودی خود به طرز شگفت آوری طولانی است و هر مسئله دلایل متعددی دارد. برای تعویض ایمن قطعات برقی محکم به کمک یک تکنسین لوازم خانگی نیاز دارید. بیایید به علل احتمالی پنج مشکل اصلی مایکروویو نگاهی بیندازیم.

تعمیر مایکروویو بایترون

1. صفحه مایکروویو نمی چرخد

بشقاب
غلتک راهنما
جفت کننده
درایو موتور

بشقاب چرخان مایکروویو برای پخت یکنواخت غذا ضروری است. بشقاب مایکروویو شما باید از غذای شما پشتیبانی کند و در عین حال به طور پیوسته بچرخد تا غذا را از هر طرف به طور مساوی بپزد. اگر بشقاب شما نمی چرخد ​​، این مربوط به یک مجموعه کامل چرخشی است که برای این منظور طراحی شده است. ابتدا بشقاب را بررسی کنید. سپس به غلتک های عریض زیر بشقاب نگاه کنید. سپس بررسی کنید که آیا کوپلر جدا شده در مرکز مایکروویو ترک خورده است یا خیر. در نهایت ، موتور محرک را از نظر جریان و اتصال بررسی کنید.

2. مایکروویو روشن نمی شود

پریز
مجموعه چفت درب
سوئیچ درب
فیوز حرارتی
فیوز سرامیکی

البته اگر مایکروویو شما روشن نشود یا به فشارهای دکمه پاسخ ندهد ، کاملاً بی فایده است. مایکروویو که به نظر نمی رسد روشن شود ممکن است از تعدادی خرابی رنج ببرد. برای اطمینان از وصل شدن مایکروویو به برق ، با بررسی دوشاخه دیوار شروع کنید. در مرحله بعد ، کلید درب و مجموعه چفت در را بررسی کنید. اگر دستگاه معتقد باشد درب باز است ، مایکروویو روشن نمی شود. در مرحله بعد ، دو فیوز ، فیوز حرارتی و فیوز سرامیکی را بررسی کنید تا ببینید آیا نیاز به تعویض دارند یا خیر.

3. درب مایکروویو به درستی بسته نمی شود

مجموعه چفت درب
لولا
فنرهای پیچشی

با وسایل قدیمی ، متداول است که به مرور زمان بسته شدن مناسب درب متوقف شود. این اغلب به این دلیل اتفاق می افتد که لولا یا فنرها از حالت سفت شده اولیه کارخانه شل شده اند. هنگامی که درب به درستی بسته نمی شود ، گرما و بوها می توانند از مایکروویو خارج شده و سایر اختلالات ایجاد شود. باز کردن یا بستن درب مایکروویو که قفل نمی شود ممکن است مشکل باشد و ممکن است مایکروویو در تشخیص بسته بودن درب مشکل داشته باشد. نگاهی دقیق به مجموعه چفت در و لولا ، همراه با فنرهای پیچشی مربوط به لولا در نظر بگیرید. پیچ های شل شده را محکم کرده و قطعات آسیب دیده را تعویض کنید.

4. درب مایکروویو بسته شده است

مجموعه لچ مایکروویو
ترفند در را باز کنید

گاهی اوقات ، درب مایکروویو می تواند بسته شود. این امر به ویژه در مایکروویوهایی که دارای سوئیچ درب فشار هستند رایج است. اگر درب مایکروویو شما بسته است ، نگران نباشید. معمولاً حداقل یک لغو دستی وجود دارد تا درب مایکروویو بدون دکمه یا مکانیزم معمول باز شود. به شما کمک می کند بدانید که این لغو درب دستی برای مدل مایکروویو شما چیست. هنگامی که به ترفند درب باز مسلط شدید ، به مجموعه چفت و بست نگاه کنید. اینجا به احتمال زیاد مشکل گیرکردن درب را پیدا خواهید کرد. همچنین ممکن است بخواهید دسته در و/یا مکانیزم رها کردن دکمه را تعمیر کنید.

5. مایکروویو خاموش نمی شود

کلید قفل درب
تخته هوشمند

مشکل دیگر می تواند این باشد که مایکروویو شما با تمام شدن تایمر کار خود را متوقف نمی کند. این وضعیت هشدار دهنده به طرز شگفت آوری رایج است و می تواند بسیار بیشتر از پختن بیش از حد وعده غذایی شما انجام دهد. ممکن است لازم باشد در را به زور باز کنید یا دستگاه را از برق بکشید تا از پختن آن جلوگیری شود. در این مورد ، شما می خواهید تنها به قطعات الکترونیکی که ممکن است خطا داشته باشند نگاهی بیندازید. سوئیچ قفل درب ممکن است راه انداز نباشد. یا برد هوشمند مایکروویو که تمام عملکردهای رایانه مایکروویو را کنترل می کند مانند زمان کارکرد دستگاه.

ارورها و کدخطاهای مایکروویو بایترون

کد خطا مشکل
F1 سنسور حرارتی باز ، به دلیل گرمای بیش از حد در حفره مایکروویو
F2 سنسور حرارتی کوتاه
F3 پنل پد لمسی کوتاه شده
F4 باز کردن سنسور رطوبت
F5 سنسور رطوبت کوتاه
F6 پروب دما کوتاه شده
F10 صفحه لمسی کوتاه
probe پروب دما را باز کنید یا پروب در حین عملکرد طبخ وصل نشده باشد. مطمئن شوید که پروب محکم در دیواره مایکروویو و ماده غذایی قرار گرفته است.
888 ، 8888 یا PF ممکن است این صفحه نمایش را هنگام نصب اولیه یا پس از قطع برق به دلیل قطع برق مشاهده کنید. با لمس صفحه لغو/خاموش یا پاک کردن/خاموش ، این صفحه نمایش لغو می شود و عملکرد عادی از سر گرفته می شود. سپس می توان ساعت را در مدلهایی که مجهز هستند تنظیم مجدد کرد.
18 کد ساعت قدرت نشان دادن مشکل کنترل الکترونیکی در مایکروویو.

 

محصولات مایکروویو بایترون

مایکروویو بایترون مدل BMW-25BGCR
Bitron BMW-FL34CGS Microwave
Bitron BMW-25BGC Microwave
بایترون BITRON BMW-34RGSM 28Liter

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو بایترون انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بایترون
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست