تعمیر مایکروویو بلک اند دکر

مرکز تعمیرات بلک اند دکر با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو بلک اند دکر با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو بلک اند دکر خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات بلک اند دکر میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات بلک اند دکر بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند بلک اند دکر

بلک اند دکر هویت تجاری جدیدی را برای ابزارهای قدرت مصرف کننده ، تجهیزات برقی در فضای باز و محصولات خانگی معرفی می کند. هویت جدید یکی از شناخته شده ترین مارک های جهان را از طریق طراحی مجدد ساده و متمرکز مدرن می کند. هویت نام تجاری جدید طی سال جاری در خرده فروشی و تلاش های بازاریابی آغاز خواهد شد.

هویت جدید BLACK+DECKER با بیش از 100 سال میراث به عنوان یکی از معتبرترین مارک های تجاری در جهان ، بر این اطمینان است که محصولات نوآورانه و قابل اعتماد را ارائه می دهد و در عین حال تجربه ای معنادار ، احساسی و قدرتمند را برای مصرف کنندگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

نکات ایمنی مایکروفر بلک اند دکر

1. دستورالعمل سازنده را برای استفاده دنبال کنید. به عنوان مثال ، هنگامی که اجاق های مایکروویو خالی هستند ، نباید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این ، نباید آب یا مایعات را بیش از دستورالعمل ها و توصیه های سازنده گرم کنید.

2. از ظروف مناسب مایکروویو استفاده کنید. از ظروف مخصوص پخت و پز مخصوص استفاده در اجاق مایکروویو استفاده کنید. به طور کلی ، نباید از تابه های فلزی یا فویل آلومینیومی استفاده کنید زیرا مایکروویو آنها را منعکس می کند و باعث پخت ناهموار غذا می شود و احتمالاً به فر آسیب می رساند. و نباید از برخی ظروف پلاستیکی استفاده کنید زیرا غذای گرم می تواند باعث ذوب شدن آنها شود. از ظروف شیشه ای ، سرامیکی و پلاستیکی با برچسب مخصوص اجاق مایکروویو استفاده کنید.

3. از آب فوق داغ خودداری کنید. “فوق گرم” به این معنی است که آب بیش از دمای جوش خود ، بدون علائم جوش ، گرم می شود. اگر از مایکروویو برای گرم کردن آب در یک فنجان تمیز فراتر از دمای جوش استفاده می کنید ، یک اختلال یا حرکت جزئی ممکن است باعث انفجار شدید آب از فنجان شود. گزارش هایی مبنی بر سوختگی جدی پوست یا جراحات ناشی از سوختگی در اطراف دست و صورت افراد در نتیجه این پدیده گزارش شده است.

افزودن موادی مانند قهوه یا شکر فوری به آب قبل از گرم شدن ، خطر فوران آب گرم را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین به یاد داشته باشید که دستورالعمل های گرمایش سازنده را دنبال کنید.

4. نشتی را بررسی کنید. در مورد نشت تابش بیش از حد مایکروویو از این اجاق ها نگران کننده ای نیست مگر اینکه لولا ، قفل یا مهر و موم درب آسیب ببیند.  توصیه می شود که با دقت به فر خود نگاه کنید تا ببینید آیا هر یک از این مسائل وجود دارد یا خیر. اگر درب محکم بسته نمی شود یا خم ، تاب خورده و یا در غیر این صورت آسیب دیده است ، از مایکروویو استفاده نکنید.

5- از مایکروویو هایی که به نظر می رسد وقتی در باز است کار می کنند ، استفاده نکنید. خرابی سوئیچ تشخیص درب گاهی اوقات به فن ، چراغ و/یا صفحه گردان اجازه می دهد تا درب باز باشد. قفل های ایمنی در اجاق های مایکروویو به منظور جلوگیری از تولید مایکروویو است. “وقتی قفل ها به طور عادی کار می کنند ، مگنترون کار نمی کند. با این حال ، از آنجا که هر طرح فر متفاوت است ، مصرف کنندگان نمی توانند 100 درصد مطمئن باشند که تابش مایکروویو در این شرایط ساطع نمی شود.

ترانسفورماتور(مبدل) ولتاژ بالا

ترانسفورماتور مایکروویو بلک اند دکر

ترانسفورماتور مایکروویو بلک اند دکر

 

Microwaves نیاز به یک ولتاژ بالا برق به طور موثر عملکرد و حرارت دادن، معمولا در حداقل سطح بین 3000 یا 4000 ولت. رسانه های استاندارد قدرت در ایالات متحده تنها 115 ولت برق را ارائه می دهند و بنابراین نیاز به ترانسفورماتور برای تغییر سطح قدرت و ارائه ولتاژ مناسب به دستگاه. این جایی است که ترانسفورماتور ولتاژ بالا وارد می شود، زیرا قادر به تبدیل ولتاژ به سطح بسیار بالاتر است. برای انجام این کار، از طیف وسیعی از خازن هایی استفاده می کند که جریان های الکتریکی را به قدرت خود متصل می کنند و به این ترتیب مایکروویو را با قدرت نیاز به اجرای آن فراهم می کند.

مگنترون

مگنترون مایکروویو بلک اند دکر

مگنترون مایکروویو بلک اند دکر

 

این بخش از مایکروویو ولتاژ بالا برق تامین شده توسط ترانسفورماتور را دریافت می کند و آن را به انرژی مایکروویو تبدیل می کند تا مواد غذایی را گرم کند. مگنترون این کار را با استفاده از یک دیود خاص ایجاد شده است که الکترونها را با استفاده از میدان های مغناطیسی کنترل می کند. دو آهنربای حلقه ای وجود دارد که الکترون ها را منحرف می کنند، باعث می شود که آنها در جهت دایره ای حرکت کنند و از آنها جلوگیری کنند.

به عنوان الکترونها به سرعت از طریق حفره ها در آند عبور می کنند، مایکروویو را ایجاد می کند. هنگامی که اجاق های مایکروویو ابتدا اختراع شدند، مگنترون بسیار بزرگ بود، به همین دلیل است که مایکروویو های قدیمی تر از مایکروویو های مدرن بزرگتر هستند. به عنوان تکنولوژی بهبود یافته است، مگنترون ها قادر به کوچک شدن هستند، که اجازه می دهد کل دستگاه کاهش یابد.

ارورها و خطاهای مایکروویو بلک اند دکر

خرابی اجاق مایکروویو ممکن است ناامید کننده باشد. خوشبختانه بسیاری از مشکلات جدی نیستند و حداکثر در نیم ساعت قابل حل هستند. هنگام عیب یابی مشکلات مایکروویو به تنهایی ، بسیار مراقب باشید ، زیرا این دستگاه ولتاژ بالا و تشعشعات فرکانس رادیویی تولید می کند. بنابراین تلاش برای تعمیر یک دستگاه قطعاً باید شامل تمام اقدامات احتیاطی احتمالی باشد.

اگرچه بلک اند دکر در ساخت ابزارهای برقی ، سخت افزار و لوازم جانبی تخصص دارد ، اما می توان لوازم آشپزخانه را در محدوده محصولات آن پیدا کرد. بسیاری از آنها از فناوری مایکروویو استفاده می کنند.

مشکل مشکل احتمالی راه حل
واحد گرم نمی شود یا گرمایش را متوقف می کند.  پریز برق کار نمی کند یا کوره پریز برق ندارد. بررسی کنید که آیا خروجی کار می کند یا خیر. برای عملکرد اجاق گاز باید هم کنترل دما و هم تایمر تنظیم شود.
نان تست دوم خیلی تیره است. تنظیم روی نان تست خیلی تاریک است. در صورت انجام نان تست مکرر در فر ، سایه ای را که کمی روشن تر از تنظیمات قبلی است انتخاب کنید.
در هنگام نان تست ، رطوبت در داخل در شیشه ای ایجاد می شود.  میزان رطوبت در محصولات مختلف اعم از نان ، شیرینی یا شیرینی منجمد متفاوت است.  رطوبت ایجاد شده بر روی در فر بسیار رایج است و معمولاً در طی چرخه برشته شدن از بین می رود. از آنجا که فر بسته است ، رطوبت نمی تواند مانند توستر تبخیر شود.
غذا بیش از حد پخته یا پخته می شود. ممکن است نیاز به تنظیم دما و زمان پخت داشته باشید. از آنجایی که فر توستری شما بسیار کوچکتر از فر معمولی است ، ممکن است سریعتر گرم شود و سریعتر بپزد. سعی کنید دما را در دستور غذا یا برچسب 25 درجه از دمای پیشنهادی پایین بیاورید.
هنگام استفاده از اجاق گاز بوی سوختگی یا سیگار کشیدن وجود دارد. بقایای غذا در سینی خرده ریز یا روی دیواره های فر وجود دارد. به دستورالعمل های بخش مراقبت و پاکسازی این جزوه استفاده و مراقبت مراجعه کنید. مطمئن شوید که همه قسمت های فر ، تابه و قفسه تمیز هستند.
به نظر نمی رسد عناصر گرمایش روشن باشد. چرخه اجزای گرمایش در حین پخت می شود.  فر را بررسی کنید تا از عملکرد مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در broil ، فقط عنصر بالا روشن است.

نمونه محصولات مایکروویو بلک اند دکر

مایکروویو بلک اند دکر 30 لیتر مدل MZ3000PG  – مایکروویو بلک اند دکر ۲۶ لیتری  – مایکروویو بلک اند دکر Black & Decker MG38ES G4 Microwave – ماکروفر بلک انددکر مدل MG 25MP-B8‎MY 26 PG

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو بلک اند دکر انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال بلک اند دکر
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست