تعمیر مایکروویو توشیبا

مرکز تعمیرات توشیبا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو توشیبا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو توشیبا خود با شماره تلفن91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات توشیبا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات توشیبا بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو توشیبا

توشیبا در زمینه قطعات الکترونیکی از اعتبار قابل توجهی برخوردار است و مایکروویوهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. با توجه به جذابیت مدرن ، این مدل ها برای آشپزخانه های به روز شده ، از جمله آنهایی که دارای لوازم استیل ضد زنگ هستند ، گزینه های محبوب هستند.

مایکروویو توشیبا ظاهری فراتر از ظاهر خوب دارد. آنها مجهز به انواع تنظیمات ، حالت ها و تایمرها هستند تا همه نیازهای گرمایش و پخت شما را پوشش دهد. برخی حتی دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند سنسور هوشمند ، حالت آرام و تنظیمات ویژه برای غذاها و نوشیدنی ها هستند.

نکات ایمنی مایکروویو توشیبا

دفترچه راهنما را بخوانید. مایکروویو وسایل ساده ای هستند که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما اگر کمی زمان صرف مطالعه کتابچه راهنمای کاربر کنید ، با نکات و ترفندهایی که یاد می گیرید شگفت زده خواهید شد. به عنوان مثال ، بسیاری از مایکروفرهای توشیبا دارای دکمه های چند منظوره برای فعال کردن حالت های خاص هستند.
فقط از ظروف مخصوص مایکروویو استفاده کنید. همیشه مراقب باشید که فقط بشقاب ها ، لیوان ها و ظروف مخصوص نگهداری مایکروویو را در مایکروویو توشیبا قرار دهید. اگر مطمئن نیستید که یک مورد برای قرار دادن در مایکروویو بی خطر است یا خیر ، با احتیاط اشتباه کنید و از یکی دیگر استفاده کنید.
به زمان پخت کیسه های سبزی بخار توجه کنید. شما باید زمان متناسب با توان مایکروویو توشیبا را انتخاب کنید تا سبزیجات کاملاً بخارپز شوند.

امکانات و معرفی قطعات مایکروویو توشیبا

تعمیر مایکروویو توشیبا

تعمیر مایکروویو توشیبا

تنظیمات تغذیه:

تنظیمات قدرت به میزان بالا کارکردن مایکروویو برای پختن یا گرم کردن غذای شما ، مانند قدرت کامل یا یخ زدایی اشاره دارد. برخی از مایکروفرهای توشیبا 10 تنظیم دارند. با این اوصاف ، اگر تا به حال بیش از یک تنظیم روی مایکروویو استفاده نکرده اید ، ارزش یادگیری نحوه افزایش حداکثر گزینه های گرمایش با حالت های مختلف قدرت را دارد.

دکمه های OneTouch EasySet:

وقتی به پنل کنترل مایکروویو توشیبا نگاه می کنید ، متوجه می شوید که برخی اعداد روی صفحه در داخل براکت قرار دارند. این دکمه ها دارای تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده ای برای گرم کردن غذا با قدرت کامل برای مدت زمان معین هستند ، بنابراین درگیری با تایمرها و تنظیمات را از بین می برد. در بیشتر موارد ، دکمه ها بر روی افزایش 30 و 60 ثانیه تنظیم می شوند.

منوی از پیش برنامه ریزی شده:

اگر عادت دارید ، از استفاده از منوی از پیش برنامه ریزی شده روی مایکروویو توشیبا لذت خواهید برد. این دکمه ها دارای دستور العمل های از پیش تعیین شده ای هستند که تنظیمات زمان سنج و قدرت را برای گرم کردن کامل یا طبخ غذاهای معمولی مانند پیتزا ، نوشیدنی ها ، سیب زمینی یا پاپ کورن تنظیم می کند. یافتن آنها در صفحه کنترل نیز بسیار آسان است ، زیرا هر تنظیم توسط یک نماد کوچک تعیین شده است.

صفحه نمایش دیجیتال:

هر مایکروویو توشیبا دارای یک صفحه کنترل براق و کاربرپسند و یک صفحه نمایش دیجیتالی با ارقام آبی یا سبز است. بسته به مدل ، ممکن است صفحه نمایش وضعیت گرمایش ، قدرت یا حالت پخت را نشان دهد.

صفحه گرامافون:

نیازی به صرفه جویی در صفحه گرامافون قدیمی خود یا سرمایه گذاری در یک دستگاه جدید ندارید زیرا مایکروویو توشیبا شما همراه خود است. صفحه گردان که قطر آن کمی بیش از 10 اینچ است ، از شیشه های بافت دار ساخته شده است تا نظافت آن را آسان کند.

سنسور هوشمند:

پخت یا گرم کردن برخی از غذاها بیشتر از بقیه است و به همین دلیل ، بسیاری از مصرف کنندگان به عنوان یک گزینه از مایکروویو خودداری می کنند. مایکروویو توشیبا مجهز به فناوری Smart Sensor غذاها را بصورت مستقیم می پزد. مایکروویو به جای صرف حرارت دادن روی صفحه گردان ، قدرت و زمان پخت مناسب را بر اساس میزان رطوبت انتخاب می کند.

حالت آرام:

اگر از استفاده از مایکروویو در حالی که دیگران در خواب هستند اجتناب می کنید ، مطمئن باشید که برخی از مدل های توشیبا مجهز به حالت آرام هستند. با فشردن یک یا دو دکمه ، می توانید هرگونه بوق و وزوز را از بین ببرید.

اجاق گاز ترکیبی مایکروویو/جابجایی:

توشیبا چند مدل ارائه می دهد که اجاق های مایکروویو و همرفت را ترکیب می کند. با استفاده از این موارد ، شما می توانید غذاها را بپزید ، ذوب کنید و برشته کنید. برخی از مدل های این دسته همچنین دارای عملکرد گرم نگه داشتن هستند که در آن می توانید غذا را هنگام تهیه یا سرو غذاهای دیگر گرم نگه دارید.

اگر یک کد عجیب روی صفحه نمایش مایکروویو توشیبا من ظاهر شود ، به چه معناست؟

مگنترون مایکروویو توشیبا

مگنترون مایکروویو توشیبا

ممکن است مایکروویو یا قطعه‌ ی مگنترون شما مشکلی داشته باشد ، در این صورت یک “E” نشان می دهد. در دفترچه راهنمای کاربر خود نگاه کنید تا مشخص شود کد به چه چیزی اشاره می کند. بسته به مشکل ، ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر مایکروویو داشته باشید. اگر گارانتی شما هنوز فعال است ، مستقیماً در مورد پوشش با توشیبا تماس بگیرید.

آیا تفاوت رنگی بین فولاد ضد زنگ نقره و فولاد ضد زنگ سیاه در مایکروویو توشیبا وجود دارد؟

برخی از افراد ممکن است بیش از دیگران متوجه آن شوند. با این حال ، تنها زمانی که بسیار قابل توجه است ، زمانی است که پایان کار با آنچه در وسایل فولادی ضد زنگ موجود شما متفاوت است متفاوت باشد. با این اوصاف ، رنگ مایکروویوها متفاوت از سایر لوازم خانگی نیست.

محصولات مایکروویو توشیبا

اجاق مایکروویو EM131A5C-BS با سنسور هوشمند – اجاق مایکروویو EM925A5A-SS با صدا روشن/خاموش – اجاق مایکروویو EC042A5C-SS با کانوکشن – اجاق مایکروویو با فناوری اینورتر – اجاق مایکروویو EM925A5A-SS با صدا روشن/خاموش – توستر دیجیتال AC25CEW-SS

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو توشیبا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال توشیبا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست