تعمیر مایکروویو تکا

مرکز تعمیرات تکا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو تکا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو تکا خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تکا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تکا بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند تکا

طیف وسیعی از گزینه های تکا به فضای آشپزخانه می افزاید ، خواه به دنبال اضافه کردن اجاق ، مایکروویو ، اجاق گاز ، هود و سایر لوازم خانگی باشید. ارتقاء طراحی آشپزخانه با محصولات Teka ، کار مورد نظر شما را با سینک ظرفشویی ، شیرآلات و لوازم خانگی با کیفیت بالا به ارمغان می آورد. با ارتقاء تجهیزات ، Teka دارای محصولات متنوعی برای ایجاد آشپزخانه ای است که می خواهید با ویژگی های عملکرد با کیفیت به آن برسید.

لوازم خانگی – با طیف گسترده ای از وسایل برای افزودن به آشپزخانه ، تکا دارای لوازم جانبی مناسب برای ایجاد نیازهای شما می باشد. از اجاق گاز تا یخچال و فریزر ، Teka ویژگی های زیادی را برای طرح های مورد نیاز شما برای طراحی مدرن و زیبا به ارمغان می آورد. Teka با طیف وسیعی از اجاق گاز ، اجاق ها و مایکروویو ، عملکردهای کاملی را برای نیازهای آشپزی شما و ارائه امکانات کامل ارائه می دهد.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو تکا

نکات زیر از صدمه به دستگاه جلوگیری می کند:

دستگاه را بدون پشتیبان صفحه و صفحه مربوطه روشن نکنید.

 

مگنترون مایکروویو تکا

مگنترون مایکروویو تکا

دستگاه را در صورت خالی بودن روشن نکنید.اگر مایکروویو خود را بدون هیچ چیزی در آن روشن کنید ، ممکن است مگنترون دستگاه را خراب کند یا آتش سوزی کند. در صورت عدم وجود غذا در داخل ، ممکن است باعث اضافه بار شود.

فقط از ظروف مناسب مایکروویو استفاده کنید.

هیچگونه اجسام قابل اشتعال را در داخل نایلون نگهداری نکنید ، زیرا هنگام روشن شدن اجاق گاز می تواند آتش بگیرد. این یک خطر آتش سوزی است.

هشدار: مایعات یا سایر ظروف داخل غذا را گرم نکنید ، زیرا می توانند به راحتی منفجر شوند.

هنگام گرم کردن مایعات مراقب باشید!

هنگام گرم کردن مایعات (آب ، قهوه ، چای ، شیر و غیره) ، آنها تقریباً به نقطه جوش داخل دستگاه می رسند و اگر ناگهان خارج شوند ، ممکن است از ظرف خارج شوند. این ممکن است باعث جراحت و سوختگی شود!

هنگام گرم کردن مقدار کمی از غذا ، بسیار مهم است که دوره های طولانی مدت یا سطوح قدرت بسیار بالا را انتخاب نکنید ، زیرا ممکن است غذا بیش از حد گرم شود یا بسوزد. به عنوان مثال ، در صورت انتخاب سطح بسیار بالا ، نان ممکن است بعد از 3 دقیقه بسوزد. اگر از عملکرد ترکیبی (مایکروویو و گریل) برای نان تست استفاده می کنید ، نان در مدت زمان بسیار کوتاهی آتش می گیرد. پس از گرم کردن غذا ، آن را خوب تکان دهید یا هم بزنید تا از توزیع یکنواخت حرارت اطمینان حاصل شود. دما را بررسی کنید.
در صورت تعمیر: هشدار: حفاظت بیرونی نباید برداشته شود. هرگونه تعمیر یا نگهداری توسط افرادی که توسط تولید کننده مجاز نیستند انجام می شود خطرناک است.

هشدار: لامپ فقط توسط سرویس پشتیبانی فنی تعویض می شود. سرویس پشتیبانی ممکن است برای جلوگیری از آسیب ، آن را با یکی از ویژگیهای مشابه جایگزین کند.

خرابی های متداول مایکروویو تکا

مایکروویو گرم نمی شود

مایکروویو دارای اجزای گرم کننده ای به نام دیود و مگنترون است که گرما را به غذا ساطع می کند. هنگامی که سوختید ، غذای شما گرم نمی شود و بنابراین آنها باید با غذای جدید جایگزین شوند تا فر شما دوباره روشن شود.

توقف مایکروویو به هنگام آشپزی

هنگامی که مایکروویو در وسط پختن خاموش می شود ، احتمالاً مشکل از تابلو برق است. اتصال بد سیم کشی گرم می شود و باعث قطع فیوز می شود و سپس برق را قطع می کند.

علاوه بر این ، مایکروویوها به فضای مناسبی برای تهویه نیاز دارند. قرار دادن آنها در یک فضای تنگ ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد آنها شود و در وسط پختن بسته شوند تا دوباره سرد شود.

صفحه مایکروویو نمی چرخد

موتورگردان مایکروویو تکا

موتورگردان مایکروویو تکا

موتور آسیب دیده زیر صفحه محتمل ترین عامل پشت صفحه مایکروویو است که آنطور که باید نمی چرخد. این می تواند به راحتی توسط برقکار شما جایگزین شود. در صورت مشکل از موتور نیست ، نکته بعدی که باید به آن توجه کنید تابلو برق است. احتیاط! این را خودتان امتحان نکنید از یک متخصص برق مجوز بگیرید و آن را برای شما بررسی کند.

مایکروویو جرقه میزند

آیا به نظر می رسد مایکروویو شما از آتش بازی لذت می برد؟ خوب احتمالاً این فقط یک نشانه دیگر است که کوره شما مشکل دارد. کندن رنگ از دیوارهای داخلی یکی از شایع ترین دلایل این امر است ، زیرا مایکروویوها به جای انعکاس از سطحی صاف ، جذب شده و باعث ایجاد جرقه می شوند. همچنین بررسی قفسه برای هرگونه آسیب ضروری است و در نهایت ، به دنبال سوختن دیود باشید.

روشنایی داخل ندارد

همه ما دوست داریم هر از گاهی وقتی غذاهایمان در داخل مایکروویو می پزند ، نگاهی گذرا داشته باشیم. اما هنگامی که چراغ های مایکروویو کار نمی کنند ، احساس می کنید که چشم شما بسته است. این می تواند به دلیل یک لامپ جوش داده شده ، یک سوکت معیوب یا سیم کشی نامناسب ایجاد شود. در صورتی که همه موارد بالا در وضعیت خوبی قرار دارند ، در مرحله بعد باید تابلو برق را بررسی کنید تا ببینید آیا حتی برق را به لامپ ارسال می کند یا خیر.

نتیجه

این یک لیست جامع از مشکلات احتمالی مایکروویو شما نیست ، بلکه برخی از رایج ترین مشکلاتی است که مشتریان ما اغلب با آنها روبرو می شوند و برای کمک با ما تماس می گیرند.

محصولات مایکروویو تکا

مایکروویو داخلی با پایه سرامیکی 22 لیتر – 22 لیتر مایکروویو داخلی با پایه سرامیکی – مایکروویو داخلی Urban Colors Edition با پایه سرامیکی – مایکروویو داخلی با پایه سرامیکی + گریل – مایکروویو + گریل داخلی با کنترل لمسی – مایکروویو مکانیکی داخلی 20 لیتری – مایکروویو + گریل داخلی 25 لیتری با کنترل کامل لمسی – مایکروویو + گریل داخلی 25 لیتری – مایکروویو مکانیکی داخلی 20 لیتری – مایکروویو مکانیکی داخلی 20 لیتری – 23 لیتر مایکروویو ایستاده + گریل – 20 لیتر مایکروویو ایستاده + گریل – 20 لیتر مایکروویو ایستاده + گریل – مایکروویو + گریل داخلی 20 لیتری – 20 لیتر مایکروویو مکانیکی ایستاده + گریل – مایکروویو مکانیکی ایستاده 20 لیتری  – مایکروویو + فر گریل ADVAND MWL 20 BI
Urban Colors Edition Compact ساخته شده در مایکروویو + گریل در 45 سانتی متر با 3 عملکرد پخت
Urban Colors Edition Compact ساخته شده در مایکروویو + گریل در 45 سانتی متر با 3 عملکرد پخت
گریل مایکروویو جمع و جور ساخته شده در 45 سانتی متر با 3 حالت پخت و کنترل پنل لمسی
Country Style Edition مایکروویو داخلی + کوره در 45 سانتی متر با پایه سرامیکی

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو تکا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تکا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست