تعمیر مایکروویو تکنوگاز

مرکز تعمیرات تکنوگاز با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو تکنوگاز با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو تکنوگاز خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات تکنوگاز میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات تکنوگاز بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند تکنوگاز

60 سال پیش ، در یک کارگاه کوچک در کنار رودخانه پو در ایتالیا ، دو برادر درخشان اجازه دادند نبوغ خود را بر روی امواج شور جاری کنند. برادران کانتینی حتی در بیست سالگی خود ، رویای خود را شکل دادند: ایجاد یک وسیله انقلابی برای آشپزی ، ادغام کردن اجاق گاز و محفظه بطری گاز در یک قطعه ، به نام موبیلفورنلو. این نوآوری اولین دستگاهی بود که در همان زمان یک قطعه مبلمان بود: اجاق گاز مدرن. نمونه کامل طراحی و عملکرد هماهنگ در یک دستگاه منحصر به فرد: این کارت ویزیت مورد علاقه ما است. بر اساس یک داستان واقعی ، ادغام شده با اشتیاق سوزان و فناوری درخشان.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو تکنوگاز

آماده سازی برای استفاده از مایکروویو:

از تمیز بودن فر اطمینان حاصل کنید ، زیرا بقایای خشک شده می توانند آتش بگیرند.

از ظرف مناسب استفاده کنید. شیشه ، شیشه خو ، سرامیک ، کاغذ مومی ، کاغذ روغنی ، حوله های کاغذی معمولی ، پلاستیکی که به صراحت برچسب ایمن در مایکروویو برچسب گذاری شده است ، اگر طبق دستورالعمل استفاده شود ، برای گرم کردن ایمن است. هرگز از فویل آلومینیومی ، هر چیزی با روکش فلزی ، فنجان یا ظروف عایق کف ، ظروف پلاستیکی یکبار مصرف ، یا هر ظرفی که ممکن است ذوب شده یا آتش بگیرد ، استفاده نکنید.

برای جلوگیری از پاشیدن ، ظرف را به طور شل بپوشانید و مطمئن شوید که بخار از آن خارج می شود.

از تنظیم و زمان مناسب برای استفاده مورد نظر استفاده کنید. توجه داشته باشید که مایعات ، به ویژه ، می توانند بسیار داغ شوند اگر بیش از حد گرم شوند – 30 ثانیه امتحان کنید.

در حین استفاده از مایکروویو:

در منطقه عمومی بمانید تا بتوانید در اولین علائم سوزش ، دود ، شعله یا جرقه واکنش نشان دهید. دکمه توقف را فشار دهید یا فر را از برق بکشید و اگر محتویات آتش گرفت ، در فر را بسته نگه دارید.

بعد از خاموش شدن مایکروویو:

با داغ نکردن بیش از حد مایعات و بازکردن ظروف گرم شده که از شما دور هستند ، از سوزش جلوگیری کنید.

با گرم نکردن بیش از حد ظرف محکم بسته و عدم قرار دادن ظرف در معرض تغییرات سریع دما ، از خرد شدن ظرف جلوگیری کنید.

نکات ایمنی عمومی:

فقط فر را مستقیماً به پریز دیواری وصل کنید ، هرگز به پریز برق.

هنگام اتصال به پریز دیواری ، حتماً دوشاخه را بگیرید تا با شاخه های فلزی تماس نگیرید.

اگر اجاق گاز با در باز است ، در را ببندید و فوراً فر را خاموش کنید ، آن را از برق بکشید ، برای نجات علامت گذاری کنید و دیگر سعی نکنید از آن استفاده کنید!

برای جلوگیری از آتش سوزی خود به خود (بی ارتباط با پخت و پز) ، فراخوان های دستگاه را بررسی کنید.

خرابی های متداول مایکروویو تکنوگاز

زمان پخت غذا زیاد طول می کشد

مگنترون مایکروویو تکا

مگنترون مایکروویو تکا

سیستم کنترل یا قطعات مرتبط با مگنترون معیوب است – با تعمیرکار واجد شرایط تماس بگیرید.

دیود ولتاژ بالا اتصال کوتاه است

دیود ولتاژ بالا اتصال کوتاه است دیود ولتاژ بالا از یک پشته از هشت دیود تشکیل شده است. به دلیل این انباشته شدن ، دیود HV را نمی توان با مولتی متر بررسی کرد. یک سر آن به خازن و سر دیگر آن به زمین مایکروویو متصل می شود. اگر دیود HV اتصال کوتاه یا نشتی برق داشته باشد ، ممکن است دستگاه شما صدای بلندی ایجاد کند و در نهایت فیوز را منفجر کرده یا مدار را قطع کند. تعویض دیود HV معمولاً کار سختی نیست و خرید آنها بسیار ارزان است. با این حال ، اگر تصمیم دارید این کار را انجام دهید ، مطمئن شوید که دستورالعمل های ایمنی را که در بالا توضیح داده شده است ، دنبال کنید.

ترانسفورماتور خراب است

ترانسفورماتور خراب است ترانسفورماتور ولتاژ بالا جریان الکتریکی را تقویت می کند تا مگنترون بتواند کار کند. یک سر ترانسفورماتور مستقیماً به زمین دستگاه متصل می شود. اگر ترانسفورماتور معیوب باشد ، دستگاه صدای زیادی ایجاد می کند و می تواند مدار را خراب کند یا فیوز را خراب کند. اگر این اتفاق بیفتد ، مایکروویو شما نمی تواند کار کند. قبل از بررسی و آزمایش این جزء ، دستورالعمل های ایمنی ارائه شده در ابتدای این مقاله را به دقت مطالعه کنید. اگر از انجام این کار غافل شوید ، ممکن است خود را دچار برق گرفتگی کنید.

تایمر گیر کرده است

تایمر خراب است تایمر مایکروویو شما از نظر مکانیکی یا الکترونیکی طراحی می شود. اگر هر یک از تماس های الکتریکی تایمر آسیب دیده باشد ، این می تواند باعث خراب شدن مدار یا ضربه زدن به فیوز شود. می توانید وضعیت این قطعه را بررسی کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این کار به دستورالعمل های ایمنی بسیار توجه می کنید.

جلوگیری کننده تداخل منفجر شده است

جلوگیری کننده تداخل منفجر شده است سد کننده تداخل برای محافظت از دستگاه در برابر نقص احتمالی الکترونیکی مورد نیاز است. معمولاً درست بعد از نقطه ای که سیم برق وارد می شود نصب می شود. جلوگیری کننده های تداخل گاهی اوقات می توانند منفجر شوند و باعث اتصال کوتاه و قطع برق یا فیوزها شوند.

غذا گرم نمی شود اما نورپردازی داخلی و کار با صفحه گردان

موتورگردان مایکروویو تکنوگاز

موتورگردان مایکروویو تکنوگاز

مگنترون و مدارهای مربوطه معیوب هستند – با تعمیرکار واجد شرایط تماس بگیرید.
تنظیم قدرت نادرست یا زمان پخت انتخاب شده است – در صورت لزوم تغییر دهید.

محصولات مایکروویو تکنوگاز

MWFS25HX
MWB25ST
MWF25PX
MWB25PX
MWF25HX

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو تکنوگاز انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال تکنوگاز
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست