تعمیر مایکروویو دوو

مرکز تعمیرات دوو با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو دوو با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو دوو خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات دوو میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات دوو بر روی این شماره 91011680-026  و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

معرفی برند مایکروویو دوو

مایکروفر دوو برای اولین بار در دهه 1970 معرفی شد و فقط برای رستوران های بزرگتر بود. با این حال ، از آن زمان ، شهرت زیادی در بین کسانی پیدا شده است که هر از چندگاهی ترجیح می دهند آشپزی کنند تا اینکه دوست دارند در خانه غذا بخورند. اگر خانواده کوچکی دارید ، اما به دنبال یک وسیله آشپزخانه عالی هستید ، باید این محصول را در نظر بگیرید زیرا تمام نیازهای شما را ارائه می دهد.

هنگام انتخاب مایکروفر دوو ویژگی های زیادی برای انتخاب وجود دارد. به عنوان مثال ، مایکروفر دوو دارای تعداد زیادی قفسه فر است. همچنین بسیاری از لوازم جانبی دیگر که با این محصول عرضه می شوند وجود دارد.

یکی از جالب ترین لوازم جانبی که با مایکروفر دوو موجود است ، تایمر یخ زدایی غذا است. این تایمر برای اطمینان از تازه ماندن غذای شما و یک دسته باقی مانده از غذا منجمد نمی شود.

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ای که مایکروفر دوو دارد ، قابلیت یخ زدایی خودکار است. این ویژگی به این معنی است که هنگام بازکردن در فر ، می توانید حالت یخ زدایی را به طور خودکار روشن کنید. متوجه خواهید شد که می توانید این کار را هنگام آشپزی انجام دهید.

خرابی های متداول در مایکروفر دوو

مایکروفر گرم نمی شود

گرم نکردن مایکروفر یکی از رایج ترین مشکلات مایکروفر است. محبوب ترین دلیل این مسئله خرابی مگنترون است. مگنترون از ولتاژ بالا برای تولید فرکانس مایکروفر برای پخت غذا استفاده می کند. اگر ماکروویو وقتی خالی است روشن می شود ، این باعث می شود مگنترون بسوزد. مگنترون سوخته باید تعویض شود زیرا قابل تعمیر نیست. سایر علل احتمالی این مشکل دیودهای معیوب ، سوختن خازن ، معیوب بودن سوئیچ درب و خرابی ترانس است.

مگنترون مایکروویو دوو

مگنترون مایکروویو دوو

مایکروفر کار می کند و سپس متوقف می شود

دلایل احتمالی این مشکل خرابی سوئیچ درب ، ترانسفورماتور خراب ، پد لمسی معیوب و خرابی موتور فن است.

دکمه های مایکروفر کار نمی کنند

اگر دکمه های مایکروفر کار نمی کنند نشان می دهد که صفحه لمسی یا صفحه کنترل خراب است یا خراب شده است. یکی دیگر از دلایل احتمالی می تواند خرابی برد کنترل اصلی باشد.

صفحه مایکروفر نمی چرخد

در مایکروفر یک موتور چرخان در زیر صفحه وجود دارد که وظیفه چرخش صفحه در حال چرخش را بر عهده دارد. بنابراین محتمل ترین علت پشت این مسئله ، فرسودگی یا سوختگی موتور است. موتور را می توان به راحتی تعویض کرد. با این حال ، اگر موتور معیوب نباشد ، این نشان می دهد که یک خط در برد کنترل اصلی وجود دارد. اگر صفحه کنترل خوب است ، صفحه لمسی یا کنترل پنل را برای مشکل بررسی کنید.

لامپ مایکروفر در حین کار روشن نمی شود

یک لامپ کوچک در داخل مایکروفر شما در پشت گریل قرار دارد که با روشن شدن مایکروفر روشن می شود. اگر لامپ کار نمی کند ، ممکن است ذوب شده باشد. دلایل احتمالی دیگر خرابی سوکت لامپ و سیم کشی نامناسب است. اگر لامپ ، پریز و سیم کشی خوب است ، صفحه اصلی کنترل را بررسی کنید. ممکن است برد کنترل خراب شده باشد و نتواند ولتاژ را به سوکت لامپ ارسال کند.

جرقه زدن داخل مایکروفر

جرقه زدن داخل مایکروفر متداول است و نشان نمی دهد که مایکروفر شما خراب شده است. لازم است که شما بلافاصله مایکروفر را خاموش کرده و بازرسی لازم را انجام دهید. دلایل احتمالی پشت این مشکل خرابی روکش هدایت موج ، سوختگی دیود ، خراب شدن قفسه پشتی یا رنگ فرسوده از دیوارهای داخلی است.

آگاهی از مشکلات رایج مایکروفر به شما کمک می کند تا به موقع آن را برطرف کرده و دستگاه خود را از هرگونه آسیب جدی نجات دهید.

خدمات مایکروفر دوو

انواع مختلفی از مایکروفر دوو در دسترس است که واقعاً برای همه افراد در این دسته چیزی وجود دارد. خواه به دنبال یک مدل کوچک برای گرم کردن گاه به گاه یا مایکروفر کبابی بزرگ باشید ، دوو گزینه ای دارد که ممکن است برای شما مناسب باشد. مهم است که قبل از تصمیم گیری به ویژگی ها و نظر خریداران هر مایکروفر توجه کنید ، زیرا همه مایکروفر دوو از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند.

دوو به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه ، تجربه زیادی در این بازار دارد. بسیاری از مایکروفرهای آنها نظرات خوبی را از خریداران دریافت کرده اند و قیمت آنها نیز مناسب است. مانند هر مایکروفر ، قبل از خرید ، همیشه باید در مورد یک مدل خاص تحقیق مناسب انجام دهید – هنگام انتخاب فقط به نام تجاری تکیه نکنید.

معرفی برخی قطعات مایکروفر دوو

فیوز حرارتی مایکروفر دوو

این دستگاه الکتریکی حساس دارای فیوز حرارتی است که گرما و دمای داخل مایکروویو را تنظیم می کند. با وجود فیوز حرارتی مایکروویو دوو ، دمای دستگاه زیاد بالا نمی رود و پس از رسیدن به دمای دلخواه ، برق قطع می شود. ماکروویو دوو به گونه ای طراحی شده است که در صورت بروز فیوز در دستگاه روشن نمی شود ، زیرا در صورت خرابی فیوز حرارتی ، دما بیش از حد بالا می رود و این گرم شدن بیش از حد مشکلات امنیتی زیادی را به همراه خواهد داشت. در صورت خرابی فیوز ، باید تعویض شود زیرا فیوز سوخته قابل تعمیر نیست.

سینی دوار شیشه ای برای مایکروفر دوو

عملکرد ظرف مایکروفر این است که غذا را در حین پخت نگه می دارد و می چرخاند تا از گرم شدن یکنواخت غذا در سراسر غذا اطمینان حاصل شود. سینی مایکروفر یا صفحه مایکروفر معمولاً از شیشه سخت شده ساخته می شود. صفحه گرامافون مایکروفر روی حلقه غلتکی مایکروفر قرار می گیرد و توسط اتصال صفحه گردان هدایت می شود.

موتور گردان

موتورگردان مایکروویو دوو

موتورگردان مایکروویو دوو

 

یک صفحه گردان ثابت و قابل اطمینان به شما اطمینان می دهد که مایکروفر غذای شما را به طور ایمن و یکنواخت ، بدون خطر نشت و غذاهای پخته شده ناهموار می پزد و این قسمت را برای حفظ عملکرد مایکروفر ایده آل می کند.

پایه گریل مخصوص صفحه گردان مایکروفر

یک سطح یکنواخت برای کوره شما برای تولید غذای یکنواخت پخته شده و برای کاهش خطر نشت یا تصادفاتی که ممکن است از سطح معیوب رخ دهد و به مایکروفر یا غذای شما آسیب برساند ، کاهش می یابد.

قفسه گریل برای صفحه گردان مایکروفر

قفسه گریل مخصوص مایکروفر شما باید روی صفحه گردان قرار گیرد. از این قفسه کبابی می توان برای پخت همزمان دو ظرف استفاده کرد ، ممکن است یک ظرف کوچک روی صفحه گردان و یک ظرف دوم روی قفسه قرار داده شود.

کدهای خطای مایکروفر دوو

راه حل برای کدهای خطا
Er-1

مدار باز سنسور دما. (1) برق را خاموش کنید ، 1 دقیقه بعد ، برق را روشن کنید ، بررسی کنید کد خطا نمایش داده شود یا خیر. (2) برق را خاموش کنید ، فر را باز کنید تا مطمئن شوید اتصال سیم خوب است یا خیر ، و آنها را خوب وصل کنید. (3) سنسور یا صفحه نمایش PCB را تغییر دهید.

Er-2

اتصال کوتاه سنسور دما. (1) برق را خاموش کنید ، 1 دقیقه بعد ، برق را روشن کنید ، بررسی کنید کد خطا نمایش داده شود یا خیر. (2) برق را خاموش کنید ، فر را باز کنید تا مطمئن شوید اتصال سیم خوب است یا خیر ، و آنها را خوب وصل کنید. (3) سنسور یا صفحه نمایش PCB را تغییر دهید.

Er-3

اتصال کوتاه. (1) برق را خاموش کنید ، 1 دقیقه بعد ، برق را روشن کنید ، بررسی کنید کد خطا نمایش داده شود یا خیر. (2) برق را خاموش کنید ، فر را باز کنید تا مطمئن شوید اتصال سیم خوب است یا خیر ، و آنها را خوب وصل کنید. (3) سنسور یا صفحه نمایش PCB را تغییر دهید.

Er-4

دمای مرکز فر بالاتر از 300 درجه سانتی گراد است. حالت پخت لغو شد و به حالت آماده به کار برگشت ، قفل درب فعال شد ، فن خنک کننده با سرعت بالا کار می کند ، سپس فن خنک کننده به سرعت کم تغییر کرده و متوقف می شود. (1) دکمه CANCEL را فشار دهید تا ببینید کد خطا نمایش داده می شود یا خیر. (2) در فر را ببندید ، حدود 10 دقیقه صبر کنید تا دمای مرکز فر سرد شود و سپس دکمه CANCEL را فشار دهید.

Er-5

در حالت پیرولیتیک ، 10 دقیقه پس از رسیدن دمای مرکز فر به 200 درجه سانتی گراد ، اگر دما هنوز پایین تر از 270 درجه سانتی گراد است ، سپس با نمایش Er-5 به حالت آماده به کار بازگردید. (1) دکمه CANCEL را فشار دهید تا ببینید کد خطا نمایش داده می شود یا خیر. (2) در فر را ببندید ، حدود 10 دقیقه صبر کنید تا دمای مرکز فر سرد شود و سپس دکمه CANCEL را فشار دهید.

Er-6

در حالت Pyrolytic ، ظرف 2 دقیقه ، رله قفل درب شروع می شود و در قفل می شود ، پس از قفل شدن در ، رله خاموش می شود. اگر قفل در هنوز قفل نشده است در صورتی که دمای مرکز فر از 300 درجه سانتیگراد بیشتر باشد ، تمام عنصر گرمایش متوقف می شود ، رله کار نمی کند. (1) دکمه CANCEL را فشار دهید تا ببینید کد خطا نمایش داده می شود یا خیر. (2) در فر را ببندید ، حدود 10 دقیقه صبر کنید تا دمای مرکز فر سرد شود و سپس دکمه CANCEL را فشار دهید.

مدل های مختلف مایکروفر برند دوو

مایکروفر دوو 28 لیتری نقره ای مدل Daewoo DEM-281QOTPS Microwave – مایکروفر دوو 28 لیتری سفید مدل Daewoo DEM-281QOTPW Microwave – مایکروفر دوو 34 لیتری استیل مدل Daewoo DEM-341C0KPT Microwave – مایکروفر دوو 31 لیتری سفید مدل Daewoo DEM-311U0T-PW Microwave – مایکروفر دوو 30 لیتری استیل مدل Daewoo 301NOTPT Microwave – مایکروفر دوو 30 لیتری نقره ای مدل Daewoo 301NOTPS Microwave – مایکروفر دوو 34 لیتری قرمز مدل Daewoo DEM-341C0KPR Microwave – مایکروفر 34 لیتری سولاردام سفید دوو مدل DAEWOO DEM-341B0K SolarDom Microwave Oven – مایکروفر دوو 34 لیتری قرمز مدل Daewoo DEM-341C0KPR Microwave – مایکروفر رومیزی 31 لیتری نقره ای دوو مدل DAEWOO DEM-311U0T-PS Microwave Oven – مایکروفر دوو 26 لیتری سفید مدل Daewoo KOG-868G Microwave Oven – مایکروفر دوو 42 لیتری مشکی مدل Daewoo KOC154KB Microwave – مایکروفر دوو 31 لیتری نقره ای مدل Daewoo DMS-3112S Microwave – مایکروفر دوو مدل Daewoo DEM-341C0K Microwave

چرا تعمیرچی را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو دوو انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال دوو
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با تعمیرچی تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست