تعمیر مایکروویو زانوسی

مرکز تعمیرات زانوسی با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو زانوسی با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو زانوسی خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات زانوسی میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات زانوسی بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو زانوسی

در سال 1916 ، آنتونیو زانوسی جوان کارآفرین شروع به ساخت اجاق گاز در شمال شرقی ایتالیا کرد و به زودی طیف وسیعی از محصولات مبتکرانه را توسعه داد. از آن زمان زنوسی نقش پیشرو در زمینه لوازم خانگی ایفا کرده است. با نوآوری هایی مانند اولین اجاق گاز و اولین یخچال یخ زدایی خودکار. طراحی هوشمندانه ایتالیایی سنگ بنای موفقیت امروز ما است ، درست مانند 100 سال پیش.

مهندسی و طراحی تضمین می کند که Zanussi وسایلی را تولید می کند که از زمان خود جلوتر هستند. زانوسی تلاش می کند زندگی شما را در طیف گسترده ای از دسته ها ، از جمله یخچال ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، هود و اجاق گاز ، ماشین لباسشویی و خشک کن ساده کند.

نکات ایمنی مایکروویو زانوسی

تعمیر مایکروویو زانوسی

تعمیر مایکروویو زانوسی

رطوبت مایکروویو/اجاق فشرده را از طریق مجاری تهویه ، از جمله درب خارج می کند. این بدان معناست که لکه و چگالش می تواند بین دو صفحه شیشه ای در درب ایجاد شود. این لکه ها در اثر واکنش ذرات چربی با هوای خنک کننده ایجاد می شوند.

1. برای مدلهای بدون صفحه گردان ، ظرف را در وسط پخت و پز بچرخانید ، این کار حتی برای پخت و پز مفید است و مقداری بخار را آزاد می کند. این امر به ویژه در صورتی که غذا زمان پخت طولانی داشته باشد مفید است.

2. غذا را با یک درپوش پلاستیکی گشاد بپوشانید ، این امر به فرایند پخت کمک می کند ، پاشیدن را کاهش می دهد ، زمان پخت را افزایش می دهد و رطوبت را در غذا حفظ می کند. رطوبت هنگام گرم شدن غذا در فر ، به ویژه در مورد اقلام منجمد ، آزاد می شود.

3. رطوبت باقی مانده در حفره و پشت شیشه درب ، بخشی عادی از فرآیند پخت است. برای بهترین نتیجه ، پس از استفاده با یک پارچه خشک تمیز پاک کنید و درب را باز بگذارید تا به روند خشک شدن کمک بیشتری کند.

4- در صورتی که حفره در معرض بخار آب زیادی قرار گرفته باشد ، مانند پخت و پز به مدت طولانی ، رطوبت بین شیشه ها در داخل درب ایجاد می شود. درب را نمی توان برداشته و شیشه ها را تعویض کرد. در بیشتر موارد ، این تبخیر می شود.

5. به دلایل ایمنی ، در را نمی توان جدا کرد ، به این معنی که نمی توان آن را تمیز کرد. درهای مایکروویو و اجاق های مایکروویو ترکیبی فقط باید توسط یک تعمیرکار مجاز تعمیر شود.

6. در موارد شدید ، توصیه می کنیم از یک تکنسین تعمیر درخواست بازدید کنید. برای رزرو تعمیر با تیم ما تماس بگیرید.

مایکروویو با هم زدن مولکول های آب می پزد و در نتیجه بخار تولید می کند. آشپزی از این طریق بسیار سالم و ایمن است اما بخار آب تولید می کند. این فرایند بسته به نوع غذای گرم شده و دمای تنظیم شده ، میزان متراکم متراکمی را ایجاد می کند.
این کاملاً طبیعی است اما ممکن است منجر به ایجاد تراکم در داخل دستگاه شود.

ارور و کدخطاهای مایکروویو زانوسی

مگنترون مایکروویو زانوسی

مگنترون مایکروویو زانوسی

کد خطا و شرح آن

EPt1
پروب محفظه فر (داخلی در مرکز دیواره محفظه کوره سمت چپ قرار دارد) ، قطع شده یا اتصال کوتاه است.
EPt2
پروب بویلر (در داخل مجموعه عناصر گرمایش قطع شده یا در اتصال کوتاه قرار گرفته است (در کوره های ISG نادیده گرفته می شود و در همه کوره های دارای دیگ بخار وجود دارد).
EPt3
پروب قطع شده یا در اتصال کوتاه است.
EPt4
کاوشگر بای پس در لوله کشی واقع شده است که قسمت پشتی محفظه فر (زیر موتور) و کلکتور زهکشی را متصل می کند ، قطع شده یا در اتصال کوتاه است.
EPt7
پتانسیومتر تنظیم دمای محفظه فر آسیب دیده است (فقط در سطوح 2 و 3 با کارت UIA کارت p.c.b)
EPt8
سنسور دما برای قطعات الکترونیکی مانند مگنترون آسیب دیده است
ESCH
نقص عملکرد دستگاه خنک کننده مدار کنترل الکترونیکی.
Etuc
سوئیچ محدودیت دمای اتاق فر (320 درجه سانتی گراد) (در همه اجاق ها) فعال شده است.
اتوب
سوئیچ محدودیت دمای دیگ بخار فعال شده (180 درجه سانتی گراد) (در مدلهای ISG).
EFLP
خرابی دریچه زهکشی محفظه فر (فقط سطح 6)
F9
فر خود را از شبکه اصلی خاموش کرده و دوباره روشن کنید تا ببینید ایراد برطرف می شود یا خیر.
1. انتخاب کننده عملکرد و دکمه دما را روی موقعیت “0” قرار دهید و دستگاه را برای چند دقیقه خاموش کنید.

2. اگر “— C” بعد از روشن شدن مجدد صفحه نمایش همچنان روی صفحه ظاهر می شود.
F21
کد خطا E21 دمای شروع بیش از حد بالا را نشان می دهد. کنترل پنل را خاموش و دوباره روشن کنید.
F81
خطای F81 نشان می دهد که مشکل رطوبت در محصول وجود دارد.
PYR فر مجهز به ویژگی “یادآوری تمیز کردن” است. وقتی پیام روی صفحه نمایش داده می شود ، دکمه های [+] و [-] را همزمان فشار دهید.
CATA
اجاق گاز مجهز به ویژگی “یادآوری تمیز کردن” است. وقتی پیام روی صفحه نمایش داده می شود ، دکمه های [+] و [-] را همزمان فشار دهید.
400 بررسی کنید که آیا دستگاه به درستی به برق متصل شده است یا خیر.
اگر نماد ساعت به طور مداوم بر روی صفحه نمایش ظاهر شود ، احتمالاً اجاق گاز / اجاق گاز در حالت DEMO است. هنگامی که نماد ساعت (جعبه سبز) روی صفحه ظاهر می شود ، حالت DEMO فعال است. اجاق گاز باید خاموش شود. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و آن را نگه دارید تا فر روشن شود و دوباره خاموش شود.
BL
لامپ را در فر بررسی کنید. در صورت خرابی تعویض کنید
C1
ریل های تلسکوپی در طول درمان پیرولیتیک قبل از فعال کردن عملکرد پیرولیتیک ، ریل های تلسکوپی و همه لوازم جانبی را از محفظه فر خارج کنید.
C2
دماسنج پخت در حین درمان پیرولیتیک در کانکتور قرار دارد. قبل از فعال کردن عملکرد پیرولیتیک ، دماسنج پخت را بردارید.
C3
در طول درمان پیرولیتیک در را باز کنید. اگر درب باز است ، نمی توانید درمان پیرولیتیک را انجام دهید. درب فر را قبل از فعال شدن عملکرد پیرولیتیک ببندید.
C4
دکمه بخار پلاس هنگام روشن کردن عملیات پیرولیتیک فعال می شود. قبل از روشن کردن عملکرد پیرولیتیک ، دکمه بخار Plus را مجدداً فشار دهید تا گزینه Plus Plus لغو شود.
E0020
لامپ را در فر بررسی کنید. در صورت خرابی تعویض کنید
F1
1. برای وسایل بدون تمیز کردن پیرولیتیک: اگر صفحه نمایش مایکروویو پیام خطا f1 را نشان می دهد ، علت احتمالی یک خطای الکترونیکی است.

2. برای وسایل تمیز کننده پیرولیتیک: اگر صفحه نمایش مایکروویو پیغام خطا f1 را نشان می دهد ، نشان می دهد که در فر نمی تواند بسته شود زیرا عملکرد پیرولیتیک روشن است. -بررسی کنید که قسمت بالای در دست نخورده باشد و به درستی به در محکم شده باشد. -یکی دیگر از دلایل احتمالی: درب اخیراً تمیز یا جدا شده است. برای اطلاع از دستورالعمل های صحیح مونتاژ درب ، به دفترچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.
F11
دماسنج برشته را به درستی وصل کنید. دماسنج برشته معیوب را تعویض کنید.
F111
دماسنج برشته را به درستی وصل کنید. دماسنج برشته معیوب را تعویض کنید.
F129
دماسنج برشته را به درستی وصل کنید. دماسنج برشته معیوب را تعویض کنید.
ایمن یا قفل قفل
فر نماد SAFE یا قفل را نشان می دهد. این نشان می دهد که قفل ایمنی کودک فعال شده است. قفل ایمنی را غیرفعال کنید.

اگر همچنان با مایکروویو خود مشکل دارید ، لطفاً با تعمیرچی تماس بگیرید تا با مهندسین واجد شرایط ما قرار ملاقات بگذارید. برخی از تعمیرات باید توسط یک متخصص آموزش دیده انجام شود ، بنابراین اگر قصد دارید خودتان تعمیر کنید ، لطفاً بسیار مراقب باشید و فقط در صورت داشتن صلاحیت این کار را انجام دهید.

محصولات مایکروویو زانوسی

ZMBN4SK MICROWAVE – ZMBN2SX MICROWAVE – ZMSN5SX MICROWAVE – ZMBN4DX MICROWAVE – ZMBN4SX MICROWAVE – ZMSN7DX MICROWAVE – ZMSN4CX MICROWAVE

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو زانوسی انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال زانوسی
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست