تعمیر مایکروویو زیمنس

مرکز تعمیرات زیمنس با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو زیمنس با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو زیمنس خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات زیمنس میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات زیمنس بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی مایکروویو زیمنس

با طراحی مدرن و عملکردهای خلاقانه ، مایکروویو زیمنس نه تنها در آشپزخانه مدرن فریبنده به نظر می رسد ، بلکه دارای گزینه های هوشمند برای پخت دقیق است. در برخی از مدل ها ، خطوط بین مایکروویو و فر تار می شوند. مایکروویو با کوره کوارتز یکپارچه طیف وسیعی از ظروف را به طور یکنواخت قهوه ای می کنند. مایکروویو زیمنس می پزد ، می پزد و کباب می کند ، اما یخ زدایی نیز می کند. همه مدلها برای هماهنگی کامل با سایر لوازم زیمنس طراحی شده اند.

عیب یابی مایکروویو زیمنس

مشکل فر و علل احتمالی و راه حل های پیشنهادی:

درب فر قفل است و حتی پس از سرد شدن باز نمی شود.

فر را در قطع کننده مدار خاموش کنید و پنج دقیقه صبر کنید. شکن را دوباره روشن کنید اجاق گاز باید خود را تنظیم کند و قابل کار خواهد بود.

فر گرم نمی شود.

قطع کننده مدار یا جعبه فیوز خانه خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که برق مناسب برای فر وجود دارد. مطمئن شوید دمای فر انتخاب شده است.

فر به طور یکنواخت نمی پزد.

برای تعیین موقعیت قفسه به نمودارهای پخت مراجعه کنید. برای دریافت نکات و پیشنهادات ، “بیشترین بهره را از دستگاه خود ببرید” را بررسی کنید.
نتایج پخت آنطور که انتظار می رفت نیست. برای تعیین موقعیت قفسه به نمودارهای پخت مراجعه کنید. برای دریافت نکات و پیشنهادات ، “بیشترین بهره را از دستگاه خود ببرید” را بررسی کنید. در صورت لزوم کالیبراسیون فر را تنظیم کنید. در بخش “تنظیمات کاربر” به “تنظیم درجه حرارت فر” مراجعه کنید.

زمان پخت غذا بیشتر از حد انتظار طول می کشد.

کوره به دقت کالیبره شده است تا نتایج دقیق را ارائه دهد. با این حال ، اگر غذا به طور مداوم بیش از حد قهوه ای یا خیلی روشن باشد ، می توان درجه حرارت را تغییر داد. در قسمت “تنظیمات کاربر” به “تنظیم درجه حرارت فر” مراجعه کنید

غذا بیش از حد پخته شده است.

کوره به دقت کالیبره شده است تا نتایج دقیق را ارائه دهد. با این حال ، اگر غذا به طور مداوم بیش از حد قهوه ای یا خیلی روشن باشد ، می توان درجه حرارت را تغییر داد. در قسمت “تنظیمات کاربر” به “تنظیم درجه حرارت فر” مراجعه کنید
نتایج Convection Bake/True Convection مطابق انتظار نیست. اگر Convection Conversion فعال نباشد ، دمای فر باید به صورت دستی 25 درجه فارنهایت کاهش یابد. به نمودارها و نکات مربوط به موقعیت قفسه ، زمان پخت و انتخاب تابه مراجعه کنید. در صورت لزوم کالیبراسیون فر را تنظیم کنید. در بخش “تنظیمات کاربر” به “تنظیم درجه حرارت فر” مراجعه کنید.

چراغ فر درست کار نمی کند.

در صورت شل بودن یا معیوب بودن لامپ را تعویض یا دوباره قرار دهید. لمس لامپ با انگشتان ممکن است باعث سوختن لامپ شود.

چراغ فر خاموش نمی شود.

مانع بودن درب فر را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا لولا خم شده است یا خیر.

فر به درستی خود تمیز نمی شود.

قبل از تمیز کردن خود اجازه دهید تا فر خنک شود. همیشه خاکهای سست یا سرریزهای سنگین را قبل از خود تمیز کردن پاک کنید. اگر فر به شدت کثیف شده است ، فر را برای حداکثر زمان تمیز کردن خود تنظیم کنید.

ساعت و تایمر به درستی کار نمی کنند

مطمئن شوید که برق برای کوره وجود دارد.

“E” و یک عدد در بیپ های صفحه نمایش و کنترل ظاهر می شود.

این کد خطا است. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. در صورت باقی ماندن کد یا عدم وجود دستورالعمل در صفحه ، INFO را برای نمایش اطلاعات بیشتر (در صورت وجود) و خاموش کردن بیپ فشار دهید. اگر کد هنوز نمایش داده شد ، شماره کد خطا را یادداشت کنید ، فر را خاموش کنید و با سرویس تماس بگیرید.
هنگام روشن شدن اجاق گاز ، بوی شدید می دهد. این با یک فر جدید طبیعی است و پس از چند بار استفاده ناپدید می شود. عملکرد چرخه خود تمیز کردن نیز بوی را سریعتر می سوزاند.

هنگام لمس یک کلید ، واکنش نشان نمی دهد.

مطمئن شوید که سطح تمیز و خشک است. مرکز کلید لمسی را لمس کنید. از قسمت صاف انگشت خود استفاده کنید.

فن در حالتی کار می کند که از همرفت استفاده نمی کند.

در برخی از مدل ها ، فن جابجایی در حالی که فر در حال گرم شدن است کار می کند. این طبیعی است.

هوای گرم یا بخار از دریچه فر خارج می شود.

دیدن یا احساس خروج بخار یا هوای گرم از دریچه فر طبیعی است. دریچه را مسدود نکنید.

فن خنک کننده حتی زمانی که فر خاموش است کار می کند.

این طبیعی است. فن خنک کننده حتی پس از خاموش شدن فر نیز به کار خود ادامه می دهد تا زمانی که فر به اندازه کافی سرد شود.

دکمه ها چشمک می زنند

وقوع عادی ناشی از تراکم در پشت صفحه کنترل. به محض تبخیر تراکم ، دکمه ها دیگر چشمک نمی زنند.

محفظه پخت گرم نمی شود و “حالت نمایشی روشن” در صفحه نمایش داده می شود
فیوز مایکروویو زیمنس

فیوز مایکروویو زیمنس

دستگاه در حالت نمایشی است. فیوز موجود در جعبه فیوز را خاموش کرده و پس از تقریباً دوباره آن را دوباره روشن کنید. 10 ثانیه. دستگاه را روشن کرده و در تنظیمات “حالت نمایشی خاموش” را انتخاب کنید.

پیام “پر کردن مخزن آب” با وجود پر بودن مخزن آب ظاهر می شود

-پانل باز است. پانل را ببندید.-مخزن آب افتاده است. به دلیل برخورد ، اجزای داخل مخزن آب شل شده و مخزن نشت می کند. یک مخزن آب جدید سفارش دهید.-مخزن آب در جای خود کلیک نشده است. مخزن آب را در جای خود کلیک کنید.

روشنایی داخلی خراب شده است
لامپ مایکروویو زیمنس

لامپ مایکروویو زیمنس

لامپ LED معیوب است

دستگاه روشن نمی شود و “محفظه پخت بیش از حد داغ” روی صفحه نمایش ظاهر می شود

محفظه پخت و پز برای ظرف انتخاب شده یا نوع گرمایش بسیار گرم است. بگذارید محفظه پخت سرد شود و دوباره شروع کنید.

راهنمای تمیز کردن فر زیمنس

قفسه تخت: با آب گرم و صابون بشویید. کاملاً بشویید و خشک کنید ، یا به آرامی با پودر تمیز کننده یا پد های پر از صابون طبق دستور بمالید. قفسه را در اجاق خود تمیز نکنید. اگر قفسه های مسطح در حالت خودتمیز کردن به طور تصادفی در فر تمیز شوند ، سطح براق خود را از دست می دهند و ممکن است یکنواخت سر نخورند. اگر این اتفاق افتاد ، لبه های قفسه را با مقدار کمی روغن گیاهی پاک کنید. سپس قسمت اضافی را پاک کنید.

تابه و توری: با آب گرم و صابون بشویید. کاملاً شستشو دهید و خشک کنید ، یا به آرامی با پودر تمیز کننده یا پد های پر از صابون طبق دستور بمالید. ظرف فر و توری را در فر خود نظافتی تمیز نکنید.

واشر فایبر گلاس: تمیز نکنید.

شیشه: با آب و صابون یا شیشه پاک کن بشویید.

سطوح رنگ آمیزی شده: با آب گرم و صابون تمیز کنید. از استفاده از مواد تمیز کننده پودری ، لنت های پشمی فولادی و پاک کننده های اجاق خودداری کنید.

سطوح چینی: فوراً نشت اسید مانند آب میوه ، شیر و گوجه فرنگی را با یک پارچه خشک پاک کنید. از اسفنج/پارچه مرطوب بر روی پرسلن داغ استفاده نکنید. وقتی سرد شد ، با آب گرم و صابون تمیز کنید. برای لکه های سرسخت ، از پدهای پر از صابون استفاده کنید. طبیعی است که ظروف چینی با افزایش سن به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت و خاک غذا ظاهر شوند.

سطوح فولادی ضد زنگ: همیشه در جهت دانه ها را پاک کنید یا بمالید. با یک اسفنج صابونی تمیز کنید ، سپس بشویید و خشک کنید.

پلاستیک و کنترل: وقتی سرد شد ، با آب صابون تمیز کنید ، بشویید و خشک کنید.

پروب: با آب صابون پاک کنید. زیر آب نروید. در ماشین ظرفشویی شستشو ندهید.

مناطق چاپ شده (کلمات و اعداد): از پاک کننده های ساینده استفاده نکنید.

ارور و کدخطاهای مایکروویو زیمنس

اگر دستگاه معیوب است ، دستگاه را از برق جدا کرده یا قطع کننده مدار را در جعبه فیوز خاموش کنید. با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

راه حل های کد خطا

E0532

درب دستگاه را باز و بسته کنید.

E6501

دستگاه را خاموش کنید. 10 دقیقه صبر کنید. دستگاه را دوباره روشن کنید.

Exxx

در صورت نمایش پیغام خطا ، دستگاه را خاموش و دوباره روشن کنید. اگر پیام ناپدید شد ، یک مشکل یکبار بود. اگر خطا دوباره رخ داد یا پیام خطا هنوز نمایش داده شد ، لطفاً با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و کد خطا را ارائه دهید.

E8010

درب دستگاه بلافاصله پس از فشار دادن دکمه “کلید” باز شد. درب دستگاه را ببندید و دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.
اگر پیغام خطایی با E در صفحه نمایش داده شد ، دکمه را فشار دهید. سپس ساعت را ریست کنید. این پیام خطا را لغو می کند.

E101 ، E104 و E106

اگر پیغام خطایی با E در صفحه نمایش داده شد ، دکمه را فشار دهید. سپس ساعت را ریست کنید. این پیام خطا را لغو می کند. اگر دوباره خطا نشان داده شد ، با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. با خطاهای خطایی E101 ، E104 و E106 ، شما هنوز هم می توانید از مایکروویو موضعی استفاده کنید.

E011

اگر پیام خطا E011 نمایش داده شود ، ممکن است یک دکمه خراب شده باشد. هر دکمه را جداگانه فشار دهید و بررسی کنید که همه آنها تمیز هستند. در صورت باقی ماندن پیام خطا ، لطفاً با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

محصولات مایکروویو زیمنس

iQ700 اجاق مایکروویو داخلی 60 در 45 سانتیمتر فولاد ضد زنگ – iQ700 اجاق مایکروویو داخلی 60 در 38 سانتی متر فولاد ضد زنگ – iQ700 اجاق مایکروویو داخلی 60 در 38 سانتی متر فولاد ضد زنگ – iQ500 اجاق مایکروویو داخلی 59 در 38 سانتی متر فولاد ضد زنگ – iQ500 اجاق مایکروویو داخلی 60 در 38 سانتی متر فولاد ضد زنگ

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو زیمنس انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال زیمنس
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست