تعمیر مایکروویو سوپرا

مرکز تعمیرات سوپرا با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو سوپرا با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو سوپرا خود با شماره تلفن 91011680-026  تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات سوپرا میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات سوپرا بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو سوپرا

مایکروویو “Supra” مدتهاست که از تقاضای مصرف کنندگان در بازار داخلی برخوردار است. لازم به ذکر است که این دستگاه همیشه بخشی جدایی ناپذیر از آشپزخانه برای هر معشوقه بوده و خواهد بود. دستگاه غیر قابل تعویض و همه کاره است.
چرا باید به TM “Supra” توجه کنید؟ این گزینه بودجه برای هر کسی مناسب است. از نظر کیفیت ، نسبت به تجهیزات گران قیمت پایین نیست. در مقاله ما تمام مزایا و معایب اجاق مایکروویو ، مشکلات اصلی آن و همچنین نکات کلی کار را در نظر خواهیم گرفت.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو سوپرا

قبل از استفاده از دستگاه ، تمام دستورالعمل ها را نگاه کنید.

این دستگاه باید زمین باشد. فقط به پریز مناسب زمین متصل شوید. این دستگاه را فقط مطابق دستورالعمل های ارائه شده نصب کنید یا قرار دهید.

برخی از محصولات مانند تخم مرغ کامل و ظروف مهر و موم شده -به عنوان مثال ، شیشه های بسته -می توانند منفجر شوند و نباید در این اجاق گرم شوند از این دستگاه فقط برای مصارف مورد نظر خود استفاده کنید.

در این دستگاه از مواد شیمیایی خورنده یا بخار استفاده نکنید. این نوع کوره به طور خاص برای گرم کردن ، پختن یا خشک کردن غذا طراحی شده است. این برای استفاده صنعتی یا آزمایشگاهی طراحی نشده است. مانند هر وسیله دیگری ، هنگام استفاده کودکان توسط کودکان ، نظارت دقیق لازم است. درصورتی که سیم برق یا پریز برق آسیب دیده است ، اگر درست کار نمی کند یا خراب شده است ، این دستگاه را کار نکنید.

این دستگاه باید فقط توسط پرسنل تعمیرکار واجد شرایط سرویس شود. برای بررسی ، تعمیر یا تنظیم با نزدیکترین مرکز خدمات مجاز تماس بگیرید. هیچ منفذی را روی دستگاه نپوشانید یا مسدود نکنید. این دستگاه را در فضای باز نگهداری نکنید.

از این محصول در نزدیکی آب استفاده نکنید – به عنوان مثال ، نزدیک سینک آشپزخانه ، زیرزمین مرطوب ، یا نزدیک استخر ، یا مکانهای مشابه. سیم را غوطه ور نکنید و آب را وصل نکنید. سیم را از سطوح گرم شده دور نگه دارید. اجازه ندهید طناب از لبه میز یا پیشخوان آویزان شود.

برای کاهش خطر آتش سوزی در حفره فر:

از این اجاق مایکروویو برای گرم کردن مواد شیمیایی خورنده استفاده نکنید.

جلد راهنمای موج را همیشه تمیز نگه دارید. فر را پاک کنید. هرگز روغن یا چربی را برای سرخ کردن عمیق گرم نکنید زیرا نمی توانید 20 را کنترل کنید. مایعاتی مانند آب ، قهوه یا چای می توانند از این دستورالعمل ها در امان باشند

هنگام تمیز کردن سطوح در و اجاق گاز که در هنگام بستن درب به هم پیوسته اند ، فقط از صابون های ملایم ، غیر ساینده یا شوینده هایی که با اسفنج یا پارچه نرم ، یا کره استفاده می شود استفاده کنید.

غذا را بیش از حد نپزید. وقتی کاغذ ، پلاستیک یا سایر مواد سوزاننده داخل فر قرار می گیرند تا آشپزی تسهیل شود ، با دقت حضور داشته باشید.

قبل از قرار دادن کیسه در فر ، پیچ های سیم را از کاغذ یا کیسه های پلاستیکی جدا کنید.

اگر مواد داخل فر شعله ور شد ، در فر را نگه دارید بسته ، کوره را خاموش کنید ، سیم برق را جدا کنید ، یا برق را در پنل فیوز یا قطع کننده مدار خاموش کنید.

از حفره برای اهداف ذخیره سازی استفاده نکنید. هنگام استفاده از کاغذ ، ظروف آشپزی یا غذا را در حفره نگذارید. (برای مثال سولفیدها و کلریدها). بخارات ناشی از چنین مواد شیمیایی خورنده ممکن است با مخاطب و فنرهای کلیدهای قفل ایمنی تداخل داشته و در نتیجه آنها را غیرقابل عمل کند. پس از هربار استفاده از پارچه مرطوب نرم. اگر در هر جایی از حفره چربی یا چربی بگذارید ، ممکن است بیش از حد گرم شود ، دود یا در هنگام استفاده از اجاق گاز آتش می گیرد. دما و انجام این کار ممکن است منجر به گرم شدن بیش از حد و آتش شود. بیش از نقطه جوش گرم می شود بدون اینکه به نظر برسد به دلیل کشش سطحی مایع داغ می شود.

به هنگامی که ظرف را از مایکروویو خارج می کنید ، حباب یا جوش قابل مشاهده نیست همیشه وجود ندارد. این می تواند در مایعهای بسیار داغ به طور ناگهانی جوشانده شود هنگامی که آسپون یا سایر ظروف در یک مایع مایع قرار داده شود. برای کاهش خطر صدمه به افراد:

  • مایع را بیش از حد گرم نکنید.
  • مایع را قبل و در نیمه گرم کردن آن هم بزنید.
  • از ظروف مستقیم با گردن باریک استفاده نکنید.
  • پس از گرم شدن ، اجازه دهید ظرف در مایکروویو بماند برای مدت کوتاهی قبل از برداشتن ظرف.

خرابی های متداول مایکروویو سوپرا

مشکلات دستگاه

شایع ترین خرابی این است که اجاق مایکروویو “Supra” گرم نمی شود. این مشکل برای دستگاهی از این دسته استاندارد است ، بنابراین باید علت این امر را دریابید.

شایع ترین دلایل عبارتند از:

عدم تنش. به طور معمول ، مایکروویو 220 وات مصرف می کند ، بنابراین اگر کمتر سرو شود ، گرمتر خواهد بود.
دسته ای از قفل درها یا سوئیچ کوچک. این را می توان با این واقعیت توضیح داد که اجاق مایکروویو دارای فناوری پیچیده ای است که هدف آن جلوگیری از خروج امواج است. اگر درب به هر دلیلی به طور کامل بسته نشده باشد ، دستگاه گرم نمی شود.
فرسودگی فیوز یکی از انواع: قابل ذوب ، ترانسفورماتور ، ولتاژ بالا. برای تغییر آنها ، باید پنل پشتی را باز کرده و به داخل محفظه مخصوص نگاه کنید.
دو برابر شدن دوبلور. فقط در صورتی که خازن و دیود کار نکند ، معیوب می شود.
خرابی ترانسفورماتور. این منجر به این واقعیت می شود که دستگاه ولتاژ را به صفحه کنترل اجاق مایکروویو نمی دهد.
خرابی کندانسور. اگر لامپ الکترومغناطیسی ولتاژ دریافت نکند ، گرمایش را متوقف می کند. در نتیجه دستگاه مطابق انتظار کار نمی کند.

مشکلات مختلفی که ممکن است اجاق مایکروویو شما با آن روبرو شود چیست؟

مایکروویو روشن نمی شود

اگر مطمئن شده اید که درب مایکروویو بسته است و برق روشن است ، احتمالاً اجاق مایکروویو با مشکل فیوز روبرو است. اگر توان مصرفی بیش از حد زیاد باشد یا چندین دستگاه الکتریکی همزمان کار کنند ، فیوز می تواند از بین برود.

در صورت محکم خوردن درب اجاق مایکروویو ، احتمال دارد که در فیوز مشکل ایجاد کرده باشد. تعمیرات و خدمات اجاق های مایکروویو در Thiruvananthapuram می تواند به عملکرد مجدد مایکروویو کمک کند.

توقف مایکروویو

در صورتی که مایکروویو شما شروع به کار کند و بعد از مدتی متوقف شود ، دلایل احتمالی می تواند خرابی صفحه لمسی یا موتور باشد. در صورت قدیمی بودن اجاق مایکروویو ، ممکن است به دلیل خرابی خازن باشد که به دلیل استفاده مکرر از بین رفته است. توصیه می شود برای یافتن راه حل سریع برای این مشکل با تعمیرات و خدمات مایکروویو در Thiruvananthapuram تماس بگیرید.

صفحه لمسی آسیب دیده

صفحه لمسی اجاق های مایکروویو کار می کند ، اما فقط تا حدی. دکمه ها شما را از انتخاب مناسب باز می دارد. این احتمال وجود دارد که صفحه لمسی به دلیل استفاده بیش از حد یا آب یا حشرات آسیب ببیند. این مشکل نیاز به درمان مناسب توسط متخصصی دارد که به بازگرداندن اجاق مایکروویو به تنظیمات اولیه کمک می کند.

موتورگردان مایکروویو سوپرا

موتورگردان مایکروویو سوپرا

صفحات اجاق مایکروویو نمی چرخند

صفحه مایکروویو جزء اصلی مایکروویو است که می چرخد ​​و به گرم نگه داشتن غذا کمک می کند. اگر صفحات مایکروویو شما نمی چرخند ، زیر صفحه مایکروویو را از نظر وجود خاک بررسی کنید. در صورتی که حتی پس از تمیز کردن ، وضعیت بهبود نیابد ، مایکروویو شما نیاز به توجه دارد.

در صورتی که صفحات مایکروویو نچرخند ، به احتمال زیاد مشکلی در موتور فرسوده وجود دارد. خدمات تعمیر مایکروویو می تواند در تعویض موتور کمک کند ، اما در صورت عدم کمک مشکل ممکن است بزرگتر باشد و نیاز به توجه سریع دارد.

چراغ روشن نمی شود

در مایکروویو نوری وجود دارد که هنگام گرم شدن غذا در مایکروویو روشن می شود. در صورت روشن نشدن چراغ هنگام کارکرد مایکروویو ، احتمال دارد که لامپ ذوب شده باشد.

اگر لامپ ذوب نشده باشد ، احتمال خرابی سوکت و سیم کشی وجود دارد.

در صورت عملکرد سوکت ، بررسی برد کنترل ضروری است.

جرقه زدن در مایکروویو

در صورت مشاهده جرقه در مایکروویو ، خاموش کردن مایکروویو و شروع اقدامات ضروری ضروری است. جرقه در دستگاه می تواند به دلیل قرار گرفتن در معرض ظروف فلزی ، فویل فلزی و غیره ایجاد شود.

غذای پخته شده موجود در مایکروویو می تواند باعث جرقه زدن مایکروویو شود.

تعمیرات و خدمات اجاق مایکروویو می تواند به شما در تشخیص و درمان مناسب مشکل کمک کند.

مگنترون مایکروویو سوپرا

مگنترون مایکروویو سوپرا

خازن

در صورت مشاهده صداهای غیرطبیعی در حالی که اجاق مایکروویو در حال کار است ، به احتمال زیاد خازن خراب است و به زودی نیاز به توجه دارد. خازن قابل تعویض است

یک تکنسین می تواند برای تشخیص علت دقیق مشکل و راه حلی که در آن سناریو بهترین کار را می کند ، تشخیص دهد.

ضروری است که قبل از افزایش مشکل توسط یک تکنسین آموزش دیده درمان شود.

محصولات مایکروویو سوپرا

اجاق مایکروویو SM30B1G – اجاق مایکروویو SM30B1T – اجاق مایکروویو SMW20B1 – فر مایکروویو سوپرا SMW8470 – اجاق مایکروویو SMW4260J – اجاق مایکروویو SMW3460N – اجاق مایکروویو SMW3260N – اجاق مایکروویو SM34B3F

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو سوپرا انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سوپرا
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست