تعمیر مایکروویو مجیک

مرکز تعمیرات مجیک با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو مجیک با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو مجیک خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات مجیک میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات مجیک بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مایکروویو مجیک

BrandMagic در زمینه تبلیغات مجازی و قرار دادن محصولات مجازی برای تلویزیون و فیلم تخصص دارد.

ما یا به عنوان ارائه دهنده خدمات مارک دیجیتالی مستقیم برای آژانس ها ، تولیدکنندگان و دارندگان حقوق کار می کنیم ، یا به عنوان یک شریک استراتژیک با ایستگاه های تلویزیونی ، با درج مارک ها در مکانهای قبلی که قبلاً استفاده نشده بود ، در فیلم های موجود ، موجودی تبلیغات فروش جدید را ارائه می دهیم.

ترکیبی از فناوری پیشرفته ثبت شده ، تخصص بازاریابی تخصصی و گروهی از هنرمندان با استعداد به ما این امکان را می دهد تا با شما همکاری کنیم تا تبلیغات دیجیتالی یکپارچه و درآمد افزایشی ایجاد کنیم.

نکات ایمنی برای استفاده از مایکروویو مجیک

دستورالعمل های کلی

مواد غذایی را با یک جعبه مایکروویو امن یا بسته بندی پلاستیکی که غذا را لمس نمی کند، پوشش دهید. پوشش غذا در مایکروویو، به طور کامل و به طور کامل طبخ می شود. یک شکاف کوچک را ترک کنید تا بخار بتواند فرار کند.

مواد غذایی را به قطعات کوچک بریزید. قطعات کوچکتر به طور مساوی آشپزی می کنند.

ترتیبات مواد غذایی را در یک لایه واحد بر روی وسایل آشپزی مایکروویو امن برای پخت و پز یکنواخت مرتب کنید.

دستورالعمل یا دستورالعمل های خود را بر روی بسته بندی غذا دنبال کنید. تنظیم زمان پخت و پز بر اساس قدرت مایکروویو خود را. غذا برای رسیدن به دمای داخلی امن در یک مایکروویو پایین تر طول می کشد.

چرخش و خوردن غذا چندین بار در طول پخت و پز برای اطمینان از اینکه گرما به طور مساوی توزیع می شود.

موتورگردان مایکروویو مجیک

موتورگردان مایکروویو مجیک

پس از پخت و پز، زمان ایستاده را برای غذای مایکروویو مشاهده کنید. زمان ایستادن پخت و پز را کامل کنید و برای توزیع گرما بهتر در غذا اجازه دهید. همیشه قبل از خوردن دمای داخلی را بررسی کنید.

مایکروویو اجاق های انرژی کارآمد؟

خوب، این اسطوره مشترک در واقع یک واقعیت است، اجاق های مایکروویو بسیار انرژی بیشتری نسبت به کوره های معمولی دارند. در واقع، خوردن غذا فقط چند ثانیه می تواند تا 80٪ درصد برق را ذخیره کند، اما از لحاظ پخت و پز یک وعده غذایی با استفاده از اجاق مایکروویو متفاوت است. بنابراین، بخشی از پخت و پز در واقع مصرف انرژی را تعیین می کند، اما در مقایسه با روش های معمول پخت و پز مانند زغال سنگ، گاز یا LPG، اجاق های مایکروویو واقعا انرژی کارآمد هستند.

روغن گرمایش را در اجاق مایکروویو می گیرد؟

خوب، این قطعا یک افسانه است که گفته می شود حتی اگر شما روغن را در یک ظرف گرم کنید، تابش ابتدا ظرف را گرم می کند و به تدریج روغن، و روغن بسیار گرم می تواند خطرناک باشد. با این حال، اگر می خواهید روغن را گرم کنید، اطمینان حاصل کنید که این کار را فقط برای چند ثانیه انجام دهید که با نگاه کردن به یک ظرف نیز انجام دهید. علاوه بر این، گرمایش کره یخ زده یا روغن زیتون در یک مایکروویو واقعا یک ایده عالی نیست، زیرا مولکول های زیتون قطبی قطبی، که در آب یافت می شود. به طور مشابه، کره یخ زده دارای مولکول های آب است، که باعث می شود بسیاری از فوم ها و پخت و پز فوری کره. بنابراین بهتر است روغن گرما را با درجه حرارت بسیار بالا با استفاده از اجاق مایکروویو گرم کنید.

با استفاده از یک فلز، دقیق نیست!

چرا ظروف فلزی هیچ کدام از اجاق های Microwaves هستند، زیرا فلزات منعکس شده و واکنش نشان می دهند به مایکروویو ها، که می تواند به جرقه ها و حتی مدارهای کوتاه منجر شود.

اجتناب از استفاده از پلاستیک

اجاق های مایکروویو غذا را با استفاده از تابش آشپزی می کنند و به همین دلیل ضروری است که از وسایل آشپزی مناسب استفاده کنید و با استفاده از هر پلاستیکی تصادفی، می تواند ذوب شدن و ریختن مواد شیمیایی مضر را به مواد غذایی منجر شود.

از این رو، استفاده از وسایل آشپزی ایمن مایکروویو بهترین راه برای آشپزی در اجاق مایکروویو است. با این حال، شما باید اطمینان حاصل کنید که آشپزی که استفاده می کنید، ترک ها یا خراش ندارند، زیرا این امر می تواند منجر به ریختن مواد شیمیایی سمی مانند بیسفنول A به مواد غذایی شود، زمانی که غذا گرم شود. همچنین اجتناب از گرمایش در همان ظروف پلاستیکی، زمانی که آن را در حال حاضر گرم است به عنوان گرما بیش از حد می تواند مواد شیمیایی سمی را به مواد غذایی آزاد کند. بنابراین، بهتر است از ظروف آشپزی سرامیک یا پلاستیک ایمن مایکروویو استفاده کنید تا طبخ یا گرما را در اجاق مایکروویو بخورید.

وقتی دستگاه خالی است روشن نکنید مگنترون آسیب می بیند.

مگنترون مایکروویو مجیک

مگنترون مایکروویو مجیک

راه حل های رایج برای: مایکروویو Magic Chef کار نمی کند.

01 – فیوز خط

اگر جریان زیادی از مدار مایکروویو عبور کند ، فیوز خط منفجر می شود. اگر فیوز خط منفجر شود ، مایکروویو روشن نمی شود. برای تعیین خطای فیوز خط ، از مولتی متر برای تداوم آن استفاده کنید. اگر فیوز پیوستگی ندارد ، آن را تعویض کنید. علاوه بر این ، باید مشکلی را که باعث خراب شدن فیوز شده بررسی و برطرف کنید. اگر مشکل اساسی را حل نکنید ، فیوز جدید نیز منفجر می شود. (احتیاط: اجاق مایکروویو می تواند هزاران ولت برق را در خازن ولتاژ بالای خود ذخیره کند ، حتی پس از خاموش شدن اجاق مایکروویو. به دلیل احتمال برق گرفتگی ، جایگزینی قطعات الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است. فقط یک تکنسین مجاز باید فیوز خط را جایگزین کند.)

02 – صفحه اصلی کنترل

ممکن است برد کنترل اصلی معیوب باشد. با این حال ، این به ندرت اتفاق می افتد. تابلوهای کنترل اغلب اشتباه تشخیص داده می شوند – همه قسمتهای معمولی معیوب را بررسی کنید. اگر تشخیص داده اید که همه اجزای دیگر به درستی کار می کنند ، برد کنترل اصلی را تعویض کنید. (احتیاط: اجاق مایکروویو می تواند هزاران ولت برق را در خازن ولتاژ بالای خود ذخیره کند ، حتی پس از خاموش شدن اجاق مایکروویو. به دلیل احتمال برق گرفتگی ، جایگزینی قطعات الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است. فقط یک تکنسین مجاز باید هیئت مدیره اصلی را جایگزین کند.)

03 – فیوز حرارتی

در صورت داغ شدن بیش از حد مایکروویو ، فیوز حرارتی برق آن را قطع می کند. برای تعیین اینکه آیا فیوز حرارتی سوخته است ، از مولتی متر برای تداوم آن استفاده کنید. اگر فیوز پیوستگی ندارد ، آن را تعویض کنید. فیوز حرارتی قابل تنظیم مجدد نیست – اگر فیوز سوخته باشد ، باید تعویض شود. (احتیاط: اجاق مایکروویو می تواند هزاران ولت برق را در خازن ولتاژ بالای خود ذخیره کند ، حتی پس از خاموش شدن اجاق مایکروویو. به دلیل احتمال برق گرفتگی ، جایگزینی قطعات الکترونیکی در مایکروویو بسیار خطرناک است. فقط یک تکنسین مجاز باید فیوز حرارتی را جایگزین کند.)

04 – محافظ حرارتی

اگر مایکروویو بیش از حد گرم شود ، محافظ حرارتی برای قطع ولتاژ به مایکروویو می افتد. برای تعیین اینکه آیا ترموپروتکتور خطا دارد ، از مولتی متر برای تداوم آن استفاده کنید. اگر محافظ حرارتی پیوستگی ندارد و قابل تنظیم مجدد نیست ، آن را تعویض کنید.

کدخطاهای مایکروویو مجیک

توجه: بسته به مارک دستگاه ، نامهای مختلفی برای جزء «ساعت» وجود دارد. کنترل برد الکترونیکی ، ERC ، کنترل الکترونیکی فر ، EOC ، برد کنترل و ساعت همه به یک قسمت اشاره دارند.

F0 – کلید عملکرد گیر کرده است – اگر همه یک مجموعه هستند ، صفحه لمسی یا صفحه لمسی و صفحه کنترل (ساعت) را تعویض کنید.

F1 – پد لمسی معیوب یا صفحه کنترل (ساعت) – در صورت وجود همه یک مجموعه ، صفحه لمسی ، برد کنترل یا هر دو را تعویض کنید. برای اطلاعات بیشتر به F1 Test مراجعه کنید.

F2 – دمای فر خیلی گرم است – برد رله (در صورت وجود) یا سنسور دمای فر (RTD) را تعویض کنید. مهار سنسور را بررسی کنید

F3 / F4 – سنسور دمای کوتاه یا باز فر (RTD) – اتصال بین کنترل فر و سنسور فر و همچنین مهار سنسور را بررسی کنید. اگر سیم کشی خوب است ، سنسور دمای فر (RTD) را تعویض کنید.

F5 – Watchdog and Hardware Conflict – تعویض برد کنترل (ساعت).

F7 – کلید عملکرد کوتاه شده یا گیر کرده است – اگر همه یک مجموعه هستند ، صفحه لمسی یا صفحه لمسی و صفحه کنترل (ساعت) را تعویض کنید.

F8 – مشکل آنالوگ / دیجیتال – برد کنترل (ساعت) را تعویض کنید.

F9 – قفل درب – کلیدها و سیم کشی قفل در را بررسی کنید.

محصولات مایکروویو مجیک

مدل اجاق مایکروویو: MCO160ubf – مدل اجاق مایکروویو: MCO165SF – مدل اجاق مایکروویو: MCD1811ST – مدل اجاق مایکروویو: HMM1611ST – مدل مایکروویو مدل: MCM1310ST – مدل اجاق مایکروویو: MCM1310W – مدل کوره مایکروویو: MCM1310B – مدل اجاق مایکروویو: HMD1110B – مدل اجاق مایکروویو: HMD1110W – مدل اجاق مایکروویو مدل: MCM1110ST – مدل اجاق مایکروویو: MCM995KB – مدل اجاق مایکروویو: MCM770B1F – مدل اجاق مایکروویو: MCM770B – مدل اجاق مایکروویو: MCM770W – مدل مایکروویو مدل: MCM1110BF – مدل مایکروویو مدل: MCM1110WF – مدل اجاق مایکروویو مدل: MCM1110B – مدل اجاق مایکروویو: MCM1110W – مدل اجاق مایکروویو: MCO160UWF – مدل اجاق مایکروویو: MCM990ST – مدل مایکروویو مدل: MCD993R – مدل مایکروویو: HMM770B – مدل مایکروویو: HMM770W – مدل مایکروویو: HMM1110B – مدل مایکروویو: HMM1110W – مدل اجاق مایکروویو: HMM1611ST2 – مدل اجاق مایکروویو: MCD770CB – مدل کوره مایکروویو: MCD770CR – مدل مایکروویو مدل: MCD770CW – مدل کوره مایکروویو: MCD770CM – مدل مایکروویو: HMM1110ST – مدل اجاق مایکروویو: HMM1611B2 – مدل اجاق مایکروویو: MCD993B – مدل اجاق مایکروویو: MCD993W – مدل مایکروویو مدل: MCD1310 – مدل اجاق مایکروویو: MCO1610WF – مدل اجاق مایکروویو: MCO165S – مدل اجاق مایکروویو: MCO165UW – مدل اجاق مایکروویو مدل: MCO1610BF – MCM1611ST – مدل: MCM1611ST – MCM1611W – مدل: MCM1611W – MCM1611B – مدل: MCM1611B – مدل مایکروویو: HMM1611W – مدل مایکروویو: HMM1611B – مدل مایکروویو مدل: MCO165UB

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو مجیک انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال مجیک
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست