تعمیر مایکروویو مولینکس

مرکز تعمیرات مولینکس با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو مولینکس با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط  البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو مولینکس خود با شماره تلفن 91011680-026 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات مولینکس میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات مولینکس بر روی این شماره 91011680-026   و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی برند مولینکس

مولینکس به شما کمک می کند لذت آشپزی و امتحان دستور العمل های جدید را کشف کنید. آشپزی با استفاده از وسایل کارآمد که کاربر پسند بوده و به خوبی با زندگی مدرن شما سازگار شده است ، ساده می شود.

مولینکس دائماً در حال اختراع و نوآوری است تا محصولات متناسب با هر جنبه ای از زندگی روزمره شما ایجاد کند. ماموریت مولینکس این است که با ایجاد محصولات و خدمات خلاقانه که کارهای روزمره را دلپذیرتر ، هماهنگ و کامل تر می‌کند، زندگی شما را ساده تر و لذت بخش تر گردد.

خرابی های متداول مایکروویو مولینکس

موتور صفحه گردان مرطوب است

موتورگردان مایکروویو مولینکس

موتورگردان مایکروویو مولینکس

موتور صفحه گردان مرطوب است موتور صفحه گرامافون مایکروویو را قادر می سازد تا غذا را به طور یکنواخت بپزد. این امکان وجود دارد که وقتی غذای خود را در مایکروویو قرار می دهید ، نوعی مایع زیر صفحه گردان جاری شود و سپس آن را تمیز کنید. این مایع می تواند در نهایت به موتور راه پیدا کرده و باعث نشت برق و قطع شدن قطع کننده مدار شود. می توانید موتور را با استفاده از مولتی متر در حالت اهم متر بررسی کنید. با قطع مایکروویو از منبع تغذیه و تخلیه خازن شروع کنید. سپس موتور گردان را که در زیر دستگاه قرار دارد ، قرار دهید. در مرحله بعد ، تمام اتصالات را جدا کرده و دو پروب مولتی متر (در حالت اهم متر) را روی پایانه های موتور قرار دهید تا تداوم آن آزمایش شود (معمولاً باید بین 6 تا 11 کیلو اهم قرائت شود).
همچنین می توانید با قرار دادن یکی از پراب های مولتی متر (هنوز در حالت اهم متر) بر روی شاسی فلزی دستگاه و دیگری در یکی از پایانه های موتور ، بررسی کنید که آیا موتور نشتی برق دارد یا خیر. در صورت دریافت پیوستگی (مقدار نمایش داده می شود) ، این بدان معناست که موتور معیوب است.

قفل ایمنی درب شکسته است

قفل ایمنی درها خراب است مکانیزم قفل ایمنی در مایکروویو شامل چندین کلید کوچک است. اگر هر یک از قلاب های قفل درب شکسته شود یا سوئیچ ها معیوب باشند ، دستگاه کار نمی کند. این همچنین می تواند باعث شود که فیوز مایکروویو مدار شما را خراب کرده یا خراب کند. می توانید قفل در را با استفاده از مولتی متر در حالت اهم متر آزمایش کنید ، ابتدا در را در حالت باز و سپس بسته قرار دهید. بدنه بیرونی مایکروویو را باز کرده و میکروسوئیچ های قفل در را پیدا کنید. تمام اتصالات الکتریکی را جدا کرده و دو پروب مولتی متر را روی پایانه های میکروسوئیچ ها قرار دهید. شما باید در یکی از دو موقعیت هر سوئیچ (یعنی درب باز یا بسته) یک مقدار دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های ایمنی ارائه شده در ابتدای این مقاله را رعایت کنید.

مگنترون دارای نشت الکتریکی است

مگنترون مایکروویو مولینکس

مگنترون مایکروویو مولینکس

مگنترون دارای نشت الکتریکی است مگنترون در داخل محفظه بیرونی مایکروویو قرار دارد. از جریان الکتریکی تامین شده به دستگاه تغذیه می کند و امواج الکترومغناطیسی از خود ساطع می کند. اگر نشتی برق داشته باشد ، قطع کننده مدار را خراب می کند. مهم: فراموش نکنید که دستورالعمل های ایمنی ارائه شده در ابتدای این راهنمای عیب یابی را دنبال کنید. قبل از آزمایش این جزء ، مطمئن شوید که مولتی متر شما روی “اهم Ω” تنظیم شده است و مطمئن شوید که خازن را تخلیه کرده اید. برای اندازه گیری ، اتصالات مگنترون را جدا کرده و پروب های مولتی متر را روی پایانه های آن قرار دهید. اگر مقدار به دست آمده در حدود صفر باشد ، مگنترون درست کار می کند و منبع خطا نیست. برای تأیید نتیجه ، همچنین بررسی کنید که آیا نشتی جاری در جایی وجود دارد یا خیر. برای انجام این کار ، نوک یکی از پروب های مولتی متر را روی بدنه فلزی خارجی مگنترون و پروب دیگر را روی یکی از پایانه های اتصال آن قرار دهید. عملیات را برای هر ترمینال تکرار کنید. اگر هیچ مقداری به دست نیاورید ، این تأیید می کند که نشتی برق وجود ندارد. هرگز این قطعات را بدون قطع اولیه دستگاه از برق و تخلیه خازن آزمایش نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. اگر آزمایشات شما ثابت کرد که نقص دارد مگنترون را تعویض کنید.

خازن معیوب است

خازن معیوب است خازن انرژی را ذخیره می کند و سپس آن را در حالت تقویت شده آزاد می کند. اگر دستگاه معیوب باشد ، دستگاه هنگام کار صدای بلند ایجاد می کند و در نهایت فیوز خود را منفجر می کند یا حتی برق شما را قطع می کند. خازن را آزمایش نکنید مگر اینکه ابتدا آن را از برق جدا کرده و با اتصال کوتاه با یک ابزار عایق الکتریکی آن را تخلیه کرده باشید. در غیر این صورت ، شما ممکن است دچار برق گرفتگی شوید. اتصالات را از خازن جدا کرده و سپس نوک پروب های مولتی متر خود را (در حالت اهم متر) روی هر یک از پایانه های خازن قرار دهید. اگر مقداری را بدست نیاورید ، خازن معیوب است.
همچنین می توانید بررسی کنید که آیا خازن نشتی برق دارد یا خیر. برای انجام این کار ، یکی از پروب های مولتی متر را روی یکی از پایانه های خازن و پروب دیگر را روی قاب/بدنه فلزی دستگاه قرار دهید. این آزمایش مشابه را روی هر یک از پایانه های خازن انجام دهید. شما نباید هیچ مقداری را بدست آورید. اگر این کار را انجام دهید ، این جزء باید تعویض شود.

محصولات مایکروویو مولینکس

مولینکس Y79 – مولینکس Y54 – مولینکس Y87 – مولینکس Y57 – مولینکس ET6 – مولینکس ET2 – مولینکس ET1 – مولینکس CY6 – مولینکس CY3 – مولینکس DM7 – Moulinex AFM 443 – Moulinex AFM 444 – مولینکس AMF 443 – مولینکس AMF 444 – مولینکس AFW2C1 – مولینکس AFM4C1
Moulinex AFM 8 – مولینکس AFM B43 – مولینکس AFM A43 – مولینکس AFM 844 – مولینکس MW 2001 – مولینکس MW 2201 – مولینکس MW 2210 – مولینکس MW 5310 – مولینکس MW 8690 – مولینکس MW 5110 – مولینکس MW 7001 – مولینکس MW 5330 – مولینکس MW 3370

چرا اسنپ ریپیر را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو مولینکس انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال مولینکس
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست