تعمیر مایکروویو ناسیونال

مرکز تعمیرات ناسیونال با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو ناسیونال با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو ناسیونال خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات ناسیونال میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات ناسیونال بر روی این شماره 91004470-021 و یا عکس زیر کلیک کنید.

 

 

معرفی برند مایکروویو ناسیونال

به عنوان یک شرکت خصوصی محدود در سال 1992 تأسیس شد و برای مصارف داخلی و تجاری تولید می کرد. این مرکز با دفتر مرکزی خود در OKARA ، پاکستان ، دارای استاندارد ISO 9001 است و استانداردهای IEC (کمیسیون بین المللی الکترو فنی) را رعایت می کند.
این شرکت از 2 دهه پیش با منشأ متواضع شروع به کار کرد و با 6 مدل فریزر عمیق شروع به کار کرد و اکنون به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی در پاکستان با بیشترین طیف وسیعی از فریزرهای عمیق موجود در بین بسیاری از لوازم برقی دیگر قرار گرفته است. در حال حاضر این شرکت 15 مدل مختلف از پرفروش ترین نوع یخچال فریزر خود را تولید می کند و تنوع زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مدل مناسب را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.
در سال 2006 ، ICE AGE وارد بازار تبرید شد و در حال حاضر محدوده وسیع ما شامل 31 مدل مختلف یخچال در درب شیشه ای و ورق VCM است.
ICE AGE با 3 خط تولید برای محصولات خود ، خط تولید خود را بیشتر کرده و تولید کولر گازی و اجاق های مایکروویو خود را که هم اکنون در بازار موجود است ، ساده کرده است.

نکات ایمنی استفاده از مایکروویو ناسیونال

تعمیر مایکروویو ناسیونال

تعمیر مایکروویو ناسیونال

ممکن است هیچ راهی راحت تر از استفاده از اجاق مایکروویو برای گرم کردن غذا وجود نداشته باشد. اگر مراقب نباشید ، استفاده از اجاق مایکروویو می تواند خطر آتش سوزی را به همراه داشته باشد. بنابراین، اقدامات پیشگیرانه را برای کاهش خطر انجام دهید.

هنگام استفاده از اجاق مایکروویو این نکات را رعایت کنید
  • همیشه قبل از استفاده از مایکروویو جدید ، دستورالعمل های نصب و عملکرد سازنده و نکات ایمنی آنها را رعایت کنید.
  • هرگز از سیم کشی استفاده نکنید ، اجاق مایکروویو خود را مستقیماً به پریز دیواری وصل کنید.
  • همیشه هنگام استفاده از اجاق مایکروویو بر کودکان نظارت کنید.
  • برای به حداقل رساندن خطر آتش سوزی ، فقط از ظروف غذا یا ظروف مخصوص مایکروویو استفاده کنید. هرگز از فویل آلومینیوم یا فلز در اجاق مایکروویو استفاده نکنید. این فلز می تواند باعث ایجاد آتش شود.
  • هرگز سعی نکنید بطری ها ، لباس ها یا پتوهای کودک را در اجاق های مایکروویو خشک یا استریل کنید ، زیرا ممکن است به محض خارج شدن از اجاق منجر به آتش شود.
  • با تمیز کردن منظم اجاق مایکروویو ، احتمال آتش سوزی را کاهش دهید. همیشه هنگام تمیز کردن فر را از برق بکشید و حتما لبه داخلی و خارجی مایکروویو را تمیز کنید.
  • هرگز از کاغذ بازیافتی در اجاق های مایکروویو استفاده نکنید ، مگر اینکه مخصوص استفاده از مایکروویو باشد. محصولات بازیافتی ، از جمله دستمال کاغذی ، دارای تکه های فلزی ریز هستند. این می تواند باعث جرقه و حتی شعله شود.
  • هنگام پختن ذرت بو داده ، طبق دستورالعمل حرارت دهید ، با حداقل زمان مشخص شده شروع کنید ، زیرا برخی از مایکروویوها می توانند ذرت بو داده را در عرض دو دقیقه سوزانند.

اگر اجاق گاز شما آتش گرفت ، فوراً آن را خاموش کرده و در صورت بی خطر بودن سیم برق را از برق جدا کنید. درب مایکروویو را باز نکنید. صبر کنید تا آتش خاموش شود. رعایت این نکات ایمنی می تواند به شما در جلوگیری از بلایای بالقوه خطرناک کمک کند.

خرابی های متداول مایکروویو ناسیونال

به عنوان یکی از محبوب ترین لوازم خانگی که تا کنون ایجاد شده است ، تقریباً هر خانه دارای مایکروویو مخصوص خود است. با اندازه کوچک و سرعت پخت باورنکردنی ، هر آشپزخانه مدرن باید دارای یک آشپزخانه باشد. با توجه به اینکه بسیاری از مردم برای پخت و پز و تهیه غذاهای خود به مایکروویو خود متکی هستند ، وقتی معیوب شود می تواند یک مشکل واقعی باشد. تلاش برای رفع این مشکلات توسط خود شما اغلب می تواند بیشتر از آنکه فایده داشته باشد آسیب برساند. مایکروویو شما یکی از خطرناک ترین وسایل آشپزخانه است و اگر با نهایت دقت مورد استفاده قرار نگیرد ، می تواند باعث آسیب شود. خوشبختانه خدمات حرفه ای لوازم خانگی برای کمک به شما در برطرف کردن مشکل در اسرع وقت وجود دارد.

قبل از تماس با نزدیکترین سرویس لوازم خانگی ، ایده خوبی است که بدانید مشکل دقیقاً چیست. به این ترتیب روند می تواند به طرز چشمگیری سرعت گیرد و متخصصان خدمات شما می توانند کارهای خود را بسیار سریعتر انجام دهند. ما فکر کردیم ایده خوبی است که اشکالات مختلف مایکروویو را که ممکن است رخ دهد به شما نشان دهیم.

مایکروویو من کار نمی‌کند

این می تواند به این معنی باشد که شما با فیوز خط خود مشکل دارید ، این امر زمانی اتفاق می افتد که جریان اضافی توسط اجزای موج میکرو استفاده می شود. این قطعه معمولاً به راحتی قابل تعویض است ، اما ممکن است دلیل دیگری نیز وجود داشته باشد که باعث می شود دستگاه شما بیش از حد قدرت بگیرد. بهترین کار این است که قبل از هرگونه اصلاح DIY با یک متخصص صحبت کنید.

مایکروویو من گرم نمی شود
مگنترون مایکروویو ناسیونال

مگنترون مایکروویو ناسیونال

مایکروویو شما از لوله مگنترون تغذیه می کند که از یک سیستم تهویه مطبوع قوی استفاده می کند تا امواج را که مسئول پخت غذاهای شما هستند ایجاد کند. اگر مگنترون آسیب ببیند از گرم شدن دستگاه جلوگیری می کند. اگر به اشتباه مایکروویو را بدون هیچ غذایی در داخل روشن کرده باشید ، ممکن است مگنترون را خراب کرده یا بسوزاند. اگر خازن ولتاژ بالا شما معیوب است ، ممکن است علت گرم نشدن درست فر باشد. در صورت وجود هرگونه آسیب یا مشکلی در خازن ولتاژ بالا ، بر مدار کامل ولتاژ بالا تأثیر می گذارد. اگر مایکروویو غذای شما را به درستی گرم نمی کند ، بهترین راه حل این است که به جای این که خودتان آن را انجام دهید ، از متخصص کمک بگیرید.

مایکروویو من برای مدت کوتاهی کار می کند و سپس متوقف می شود

یکی از شایع ترین دلایل بروز این مشکل ، سوئیچ درب است که به طور متناوب از کار می افتد. اگر هر یک از سوئیچ های شما علائم فیزیکی آسیب یا تداوم متناوب را نشان داد ، باید فوراً تعویض شود. اگر محافظ حرارتی شما خراب شده یا معیوب است ، همچنین می تواند باعث شود که مایکروویو شما به صورت متناوب کار کند.

مایکروویو من به تنهایی روشن می شود

این مشکل معمولاً به این معنی است که یک مشکل جدی در تریاک یا رله وجود دارد. سعی کنید مایکروویو خود را ریست کنید تا ببینید آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر این کار فایده ای ندارد ، ممکن است به کمک احتیاج داشته باشید.

مشکلات متعدد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است با مایکروویو روبرو شوید مانند لامپ های شکسته ، دکمه های خراب مایکروویو که فشار نمی دهند ، مایکروویو نمی چرخد ​​و صفحه نمایش مایکروویو فقط نشان داده نمی شود.

به یاد داشته باشید که مایکروویو لوازم خطرناکی برای تعمیر خود هستند ، معمولاً بهتر است آن را به متخصصان بسپارید.

محصولات مایکروویو ناسیونال

NMW-420
NMW-520
NMW-620
NMW-720
NMW-725

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو ناسیونال انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال ناسیونال
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست