تعمیر مایکروویو وست پوینت

مرکز تعمیرات وست پوینت با دارا بودن بیش از 100 تکنسین متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات تعمیرات مایکروویو وست پوینت با استفاده از قطعات اورجینال و دارای ضمانت در تمام نقاط تهران و البرز در کوتاه ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیرات مایکروویو وست پوینت خود با شماره تلفن 91004470-021 تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست اعزام کارشناس سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات وست پوینت میتوان به پشتیبانی 24 ساعته ، 90 روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات در محل بدون جابجایی ، تجربه بالای 25 سال و سرعت در خدمات اشاره نمود.

جهت تماس با مرکز تعمیرات وست پوینت بر روی این شماره 91004470-021  و یا عکس زیر کلیک کنید.

معرفی مایکروویو وست پوینت

اجاق های مایکروویو وست پوینت برای ارائه محصولات هیجان انگیز و شیک با فناوری داخلی طراحی شده اند تا شما را قادر به ایجاد و لذت بردن از غذاهای خوشمزه کند.

طرح الگوی موج الماس
الگوی منحصر به فرد روی دیواره پشتی حفره مایکروویو ، توزیع بهتر مایکروویوها را ممکن می سازد که منجر به زمان پخت کوتاهتر و گرم شدن بهتر غذا می شود.

باز شدن خودکار درب
کنترل لمسی یکپارچه باعث می شود درب با یک لمس ساده انگشت باز شود. دیگر نیازی به کشیدن ، هل دادن ، کثیف شدن دسته ها نیست. علاوه بر این ، این فناوری طراحی زیبا و بدون درز صفحه جلویی مایکروویو را امکان پذیر می کند.

نکات ایمنی مایکروویو وست پوینت

اجاق مایکروویو را مستقیماً به پریز دیواری وصل کنید – هرگز از سیم کشی استفاده نکنید.

اطمینان حاصل کنید که اجاق مایکروویو در ارتفاع ایمن و در دسترس همه کاربران قرار دارد.

غذا را به آرامی و دور از صورت باز کنید. بخار داغ یا خود غذا می تواند باعث سوختگی شود.

غذا در اجاق های مایکروویو به طور ناهموار گرم می شود. قبل از خوردن غذا یا دادن به کودکان ، آن را هم بزنید و آزمایش کنید.

هرگز شیشه بچه را در مایکروویو گرم نکنید. از آنجا که اجاق مایکروویو به طور ناهموار گرم می شود ، می تواند جیب های گرم ایجاد کند و منجر به سوختگی شود. یک بطری را در یک کاسه آب گرم – نه داغ یا جوش – گرم کنید ، یا آن را زیر شیر آب بگذارید.

نکات اساسی در عیب یابی مایکروویو وست پوینت

اگر با کار نکردن اجاق مایکروویو خود مشکل دارید ، باید به طور سیستماتیک این نکات عیب یابی را بررسی کنید تا بفهمید دقیقاً چرا مایکروویو شما کار نمی کند

اصلی ترین چیزی که باید در مورد اجاق های مایکروویو به خاطر بسپارید این است که در داخل آنها خازن های الکتریکی بزرگی وجود دارد که حتی پس از قطع شدن برق نیز می توانند مقادیر کشنده ای از جریان را تخلیه کنند. لمس سیم (های) اشتباه در داخل ، حتی پس از جدا کردن دستگاه همچنان می تواند کشنده باشد. اطمینان حاصل کنید که چگونه می توانید خازن ها را تخلیه کنید یا از یک تکنسین تعمیرات مجاز در اجاق گاز خود استفاده کنید.

شایع ترین مشکلی که کوره اصلا کار نمی کند این است که فیوز داخلی (حرارتی) منفجر شده است. این فیوز برای محافظت از شما و دستگاه شما وجود دارد. این یک راه حل ساده برای یک تکنسین مجرب خواهد بود.

سوئیچ درب یکی دیگر از مشکلات رایج است. این سوئیچ توسط قفل فعال می شود و در صورت خرابی سوئیچ اجازه نمی دهد اجاق گاز کار کند.

اگر می توانید صدای اجاق گاز را بشنوید و صدای طبیعی دارد اما گرما وجود ندارد ، یک مشکل داخلی در مدار ولتاژ بالا وجود دارد یا ممکن است با برد مدار مشکل داشته باشید. تعویض برد مدار یا اجزای فشار قوی کاری است که می خواهید دستان مجرب انجام دهند.

اگر گرم شود اما سطح قدرت تغییر نکند ، چیزی به نام triac (کنترل کننده ولتاژ الکترونیکی) وجود دارد که خراب شده است. این نیز یک شغل برای یک تکنسین واجد شرایط است.

صفحه گردان مایکروویو وست پوینت

صفحه گردان مایکروویو وست پوینت

اگر چرخش صفحه گردان متوقف شود ، معمولاً علت آن خرابی موتور کوچکی است که صفحه گردان را می چرخاند. این امر بر گرمایش تأثیری ندارد ، اما برای تعویض این موتور ، کابینت باید باز باشد که شما را در معرض خطرات اجزای فشار قوی قرار می دهد. برای این کار بهتر است از کمک بخواهید.

مشکلات گرمایش متناوب اغلب در اثر متراکم شدن بخار قطعات الکترونیکی یا اتصال شل در مدار ایجاد می شود. در صورت رطوبت ، مدار خشک می شود و بعد از مدتی کار می کند. اگر سیم شل است ، باید توسط تکنسین تعمیر شود.

اگر مایکروویو دستگاه شما کار می کند اما بسیار بلند وزوز می کند ، در مگنترون ، خازن ولتاژ بالا یا دیود برق مشکل دارید. این قطعات همه اجزای ولتاژ بالا هستند و نیاز به مراقبت زیاد دارند. یک تکنسین خوب می داند چگونه آنها را با خیال راحت تشخیص داده و تعمیر کند.

در صورت مشاهده جرقه در داخل مایکروویو ، فوراً آن را خاموش کنید. این می تواند ناشی از فلز در داخل باشد ، یا همچنین می تواند در اثر غذا یا تجمع مایع بیش از حد ایجاد شود. اگر باعث ایجاد لکه های سوختگی می شود ، باید آن را تعمیر یا تعمیر کنید تا یک وسیله ایمن داشته باشید.

این به شما بسیاری از دلایل اصلی مشکلات در اجاق مایکروویو را می دهد. همانطور که می بینید بسیار کم است که یک فرد آموزش ندیده بتواند با خیال راحت این دستگاه را تعمیر کند.
این می تواند به شما این ایده را بدهد که در صورت نیاز به تماس با یک تکنسین تعمیر برای کار بر روی دستگاه خود ، چه انتظاری دارید.

نحوه آزمایش مگنترون مایکروویو:

مگنترون مایکروویو وست پوینت

مگنترون مایکروویو وست پوینت

مگنترون معمولی مایکروویو

از راهنمای گام به گام تعمیر مایکروویو برای یادگیری نحوه آزمایش مگنترون خود استفاده کنید. هنگامی که مشکل را تشخیص دادید ما مگنترون جایگزین OEM را داریم که مناسب دستگاه شما است.

توجه: قبل از آزمایش این قطعه ، مطمئن شوید که مایکروویو شما وصل نشده است و خازن را خالی کرده اید.

برای تعیین اینکه آیا مگنترون معیوب شده است یا خیر ، دو آزمایش باید انجام شود. اگر نتایجی غیر از موارد زیر دریافت کردید ، باید مگنترون مایکروویو خود را جایگزین کنید. هر آزمون برای شما در اینجا شرح داده شده است:

آزمایش 1: مگنترون خود را تعیین کرده و روی هر یک از سیمهای متصل به آن برچسب بزنید تا بدانید کدام سیمها در کجا باید تعویض شوند. اهم متر خود را روی کمترین مقیاس مقاومت تنظیم کنید. اندازه گیری مقاومت بین هر یک از پایانه های مگنترون را با لمس هر پروب به هر ترمینال انجام دهید. پروبها را معکوس کرده و مقاومت دوم را اندازه گیری کنید. هر اندازه گیری باید کمتر از یک اهم بخواند.

تست 2: اهم متر خود را روی بالاترین مقیاس مقاومت تنظیم کنید. یکی از پراب های متر را به پایانه مگنترون لمس کنید. پروب دیگر را به بدنه فلزی مگنترون لمس کنید. احتیاط ویژه ای داشته باشید تا دو پروب را با هم لمس نکنید. این می تواند منجر به خواندن نادرست شود. این آزمایش باید یک خوانش بی نهایت را نشان دهد – نشان دهنده یک مدار باز است.

محصولات مایکروویو وست پوینت

23L WMG245EGSS
28 لیتر WMG309R
28 لیتر WMG394E
28L WMG394EGI
30 لیتر WMS17M
17 لیتر WMS17M
17 لیتر WMS17MG
25 لیتر WMS25EGSI
40 لیتر WMS40EG
21 لیتر WMS21M

چرا اسنپ ریپیر  را به عنوان برترین مرکز خدمات و تعمیرات مایکروویو وست پوینت انتخاب کنیم ؟

  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت در خدمات (فقط 60 دقیقه بعد از تماس شما)
  • کادری دوره دیده و تحصیل کرده
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال وست پوینت
  • انجام تعمیرات در محل بدون نیاز به جابجایی دستگاه
  • تجربه بالای 25 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی
  • نظرسنجی از مشتریان پس از اتمام کار و بررسی کیفیت خدمات ارائه شده
  • ضمانت بازگشت وجه دریافتی به مشتری در صورت عدم رضایت از خدمات ارائه شده
  • 90 روز ضمانت بابت قطعات و تعمیرات انجام شده
  • حفظ حریم شخصی مشتریان
  • رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا

پس همین الان با اسنپ ریپیر تماس بگیرید تا از مزیت های دریافت یک خدمات عالی و استاندارد بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست